Материалдар / Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті қолдануға өте жақсы күнделікті жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2018
2795
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Тексерілді: -------------------
Тақырыбы: Алгебралық бөлшектер туралы түсінік

Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Шакизадаева Наргиза
Сыныбы: 7 «Б»Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты7.2.1.16алгебралық бөлшектерді танып білу;7.2.1.17алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;7.2.1.18алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Алгебралық бөлшектер тақырыбын қайталау, есеп шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастырады


Оқушылардың басым бөлігі:. Өткенді қайталау арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын артыру, тіл қорларын молайту


Кейбір оқушылар: Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. «Ыстық орындық» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау, ән айту арқылы пысықтайды . Бөлу көбейтуге кері: амал Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу Слайд№1 Қайталау сұрақтары:

1.Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз?

5.Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз?

Кластер құру: Оқушылар берілген тақырыптар бойынша алдарындағы плакатқа кластер құру керек. І-топқа Бөлшектерді қалай қосып және азайтамыз?ІІ-топқа. Рационал бөлшектерді қалай көбейтіп және бөлеміз?





Сабақтың ортасы (6-30 минут)(МК,Ұ) . Оқушылар берілген есептер бойынша «бағалау критерийін» құрап алып, сол бойынша қарсыластарын бағалайды. Оқушылар берілген есептерді бірге шығарып біреуі тақтаға жазып түсіндіреді.І-топ: II-топ:1) 1) (Жауабы: 1) =1) ) І-топ: II-топ:2) 2) (Жауабы: 1) =1. 2. 3.

1) 1. 2. 3. )3) І-топ: II-топ:1) 1) Жауабы:( 1) 1) 2)

1) 1. 2.





ОқулықАудидиск:.Қосымша тапсырма:1.7№1жұмыс дәптер
Сабақтың соңы( 31-40мин)





Ізденген ақыл ойынын Пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге түсіредіЕсептеңдер:







  • Екі жақты күнделік

    - Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.
    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!