Тексерілді: -------------------
|
Тақырыбы: |
Алгебралық бөлшектер туралы түсінік |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Шакизадаева Наргиза |
||||||||
|
Сыныбы: 7 «Б» |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.16 алгебралық бөлшектерді танып білу; 7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; 7.2.1.18 алгебралық бөлшектің негізгі
қасиетін қолдану: |
||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Алгебралық бөлшектер тақырыбын қайталау, есеп шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастырады |
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: . Өткенді қайталау арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын артыру, тіл қорларын молайту |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар: Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. «Ыстық орындық» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау, ән айту арқылы пысықтайды . Бөлу көбейтуге кері: амал Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу
Слайд№1 Қайталау сұрақтары: 1.Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз? 5.Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз? Кластер құру: Оқушылар берілген тақырыптар бойынша алдарындағы плакатқа кластер құру керек. І-топқа Бөлшектерді қалай қосып және азайтамыз? ІІ-топқа. Рационал бөлшектерді қалай көбейтіп және бөлеміз? |
|
|||||||
|
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
(МК,Ұ) . Оқушылар берілген есептер бойынша «бағалау критерийін» құрап алып, сол бойынша қарсыластарын бағалайды. Оқушылар берілген есептерді бірге шығарып біреуі тақтаға жазып түсіндіреді. І-топ: II-топ:
1)
(Жауабы:
1)
1)
І-топ: II-топ:
2)
(Жауабы:
1)
1.
2.
3.
1)
1.
2.
3. 3) І-топ: II-топ:
1)
Жауабы:(
1)
1)
2)
1)
1.
2. |
Оқулық Аудидиск:. Қосымша тапсырма:1.7 №1жұмыс дәптер |
|||||||
|
Сабақтың соңы( 31-40мин) |
Ізденген ақыл ойынын Пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге түсіреді Есептеңдер:
Екі жақты күнделік
- Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;
Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;
Тексерілді: -------------------
|
Тақырыбы: |
Алгебралық бөлшектер туралы түсінік |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Шакизадаева Наргиза |
||||||||
|
Сыныбы: 7 «Б» |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.16 алгебралық бөлшектерді танып білу; 7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; 7.2.1.18 алгебралық бөлшектің негізгі
қасиетін қолдану: |
||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Алгебралық бөлшектер тақырыбын қайталау, есеп шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастырады |
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: . Өткенді қайталау арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын артыру, тіл қорларын молайту |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар: Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. «Ыстық орындық» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау, ән айту арқылы пысықтайды . Бөлу көбейтуге кері: амал Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу
Слайд№1 Қайталау сұрақтары: 1.Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз? 5.Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз? Кластер құру: Оқушылар берілген тақырыптар бойынша алдарындағы плакатқа кластер құру керек. І-топқа Бөлшектерді қалай қосып және азайтамыз? ІІ-топқа. Рационал бөлшектерді қалай көбейтіп және бөлеміз? |
|
|||||||
|
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
(МК,Ұ) . Оқушылар берілген есептер бойынша «бағалау критерийін» құрап алып, сол бойынша қарсыластарын бағалайды. Оқушылар берілген есептерді бірге шығарып біреуі тақтаға жазып түсіндіреді. І-топ: II-топ:
1)
(Жауабы:
1)
1)
І-топ: II-топ:
2)
(Жауабы:
1)
1.
2.
3.
1)
1.
2.
3. 3) І-топ: II-топ:
1)
Жауабы:(
1)
1)
2)
1)
1.
2. |
Оқулық Аудидиск:. Қосымша тапсырма:1.7 №1жұмыс дәптер |
|||||||
|
Сабақтың соңы( 31-40мин) |
Ізденген ақыл ойынын Пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге түсіреді Есептеңдер:
Екі жақты күнделік
- Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз

)





)
1)























