Материалдар / Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті қолдануға өте жақсы күнделікті жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2018
2938
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Тексерілді: -------------------
Тақырыбы: Алгебралық бөлшектер туралы түсінік

Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Шакизадаева Наргиза
Сыныбы: 7 «Б»Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты7.2.1.16алгебралық бөлшектерді танып білу;7.2.1.17алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;7.2.1.18алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Алгебралық бөлшектер тақырыбын қайталау, есеп шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастырады


Оқушылардың басым бөлігі:. Өткенді қайталау арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын артыру, тіл қорларын молайту


Кейбір оқушылар: Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. «Ыстық орындық» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау, ән айту арқылы пысықтайды . Бөлу көбейтуге кері: амал Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу Слайд№1 Қайталау сұрақтары:

1.Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз?

5.Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз?

Кластер құру: Оқушылар берілген тақырыптар бойынша алдарындағы плакатқа кластер құру керек. І-топқа Бөлшектерді қалай қосып және азайтамыз?ІІ-топқа. Рационал бөлшектерді қалай көбейтіп және бөлеміз?





Сабақтың ортасы (6-30 минут)(МК,Ұ) . Оқушылар берілген есептер бойынша «бағалау критерийін» құрап алып, сол бойынша қарсыластарын бағалайды. Оқушылар берілген есептерді бірге шығарып біреуі тақтаға жазып түсіндіреді.І-топ: II-топ:1) 1) (Жауабы: 1) =1) ) І-топ: II-топ:2) 2) (Жауабы: 1) =1. 2. 3.

1) 1. 2. 3. )3) І-топ: II-топ:1) 1) Жауабы:( 1) 1) 2)

1) 1. 2.





ОқулықАудидиск:.Қосымша тапсырма:1.7№1жұмыс дәптер
Сабақтың соңы( 31-40мин)





Ізденген ақыл ойынын Пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге түсіредіЕсептеңдер:







  • Екі жақты күнделік

    - Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.
    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ