Материалдар / Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті қолдануға өте жақсы күнделікті жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2018
2966
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Тексерілді: -------------------

Тақырыбы:

Алгебралық бөлшектер туралы түсінік


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Шакизадаева Наргиза

Сыныбы: 7 «Б»

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.16

алгебралық бөлшектерді танып білу;

7.2.1.17

алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

7.2.1.18

алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Алгебралық бөлшектер тақырыбын қайталау, есеп шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастырады

Оқушылардың басым бөлігі:

. Өткенді қайталау арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын артыру, тіл қорларын молайту

Кейбір оқушылар:

Оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

«Ыстық орындық» стратегиясы. Үй тапсырмаларын оқушылар өзара сұрақ қою және тақырыпты мазмұндау, ән айту арқылы пысықтайды

. Бөлу көбейтуге кері: амал

Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып теңдеу шешу

х-ті тап Ж.:

оқылуын ауызша айт.

Слайд№1

Қайталау сұрақтары:


1.Бөлшекті бөлшекке көбейтуді қалай орындаймыз?


5.Бөлшекті бөлшекке бөлуді қалай орындаймыз?


Кластер құру: Оқушылар берілген тақырыптар бойынша алдарындағы плакатқа кластер құру керек.

І-топқа Бөлшектерді қалай қосып және азайтамыз?

ІІ-топқа. Рационал бөлшектерді қалай көбейтіп және бөлеміз?




Сабақтың ортасы (6-30 минут)

(МК,Ұ)

. Оқушылар берілген есептер бойынша «бағалау критерийін» құрап алып, сол бойынша қарсыластарын бағалайды. Оқушылар берілген есептерді бірге шығарып біреуі тақтаға жазып түсіндіреді.

І-топ: II-топ:

1) 1)

(Жауабы: 1) =

1) )

І-топ: II-топ:

2) 2)

(Жауабы: 1) =

1.

2.

3.


1)

1.

2.

3. )

3) І-топ: II-топ:

1) 1)

Жауабы:( 1)

1)

2)


1)

1.

2.




Оқулық

Аудидиск:.

Қосымша тапсырма:1.7

1жұмыс дәптер

Сабақтың соңы( 31-40мин)




Ізденген ақыл

ойынын

Пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге түсіреді

Есептеңдер:





Екі жақты күнделік

Кітаптағы ой

Менің қосарым










- Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!