Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
7.4B Алгебралық
бөлшектер
|
Мектеп: 11
Б.Момышұлы
|
Күні:
|
Мұғалімнің
ТАӘ:Ағадилова
М
|
Сынып: 7
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Алгебралық бөлшектерді қосу
және азайту
|
Сабақ
түрі
|
Білімді бекіту
сабағы
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.2.1.19
алгебралық бөлшектерді қосу
және азайтуды орындау;
7.2.1.20
алгебралық бөлшектерді көбейту
және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау;
|
Сабақ
мақсаттары
|
Оқушылардың алгебралық
бөлшектерді көбейту және бөлу амалдарын орындау дағдыларын
қалыптастыру, жетілдіру.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
1. Көпмүшені көбейткіштерге
жіктей алады;
-
2. Алгебралық бөлшектерді
көбейту және бөлу ережелерін
біледі;
-
3. Алгебралық бөлшектерді
қысқартуды орындайды;
-
4. Алгебралық бөлшектерге
амалдарды дұрыс орындайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқытудың тілдік
мақсаты
алгебралық бөлшектерге
қолданатын амалдардың тәртібін
түсіндіреді;
- алгебралық бөлшектерге
қолданатын әрбір амалды түсіндіреді.
Бөлім бойынша лексика мен
терминология
-
алымы,
бөлімі;
-
айнымалының мүмкін
мәндері;
-
өрнектердегі айнымалылардың
мүмкін мәндер жиыны;
-
рационал
өрнек;
-
бүтін өрнек;
-
бөлшек өрнек;
-
алгебралық бөлшек;
-
бөлшектерді қысқарту;
-
бөлшектің негізгі қасиеті;
-
толықтауыш
көбейткіш;
-
қысқартылмайтын бөлшек;
-
бөлшектерді көбейту (бөлу);
-
бөлшекті дәрежеге
шығару;
-
сатылы
бөлшек.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Қазақ тіліндегі
қолданылатын күн аттарын логикалық тапсырма арқылы қызықтырып
үйрету.
Жұппен, топпен жұмыс істей
білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Қазақ тілі(Қазақ тіліндегі
қолданылатын күн аттарын логикалық тапсырма арқылы қызықтырып
үйрету).
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интерактивтік құралдарды
пайдалану
|
Бастапқы
білім
|
Оқушылар алгебралық
бөлшектердегі айнымалыларының мүмкін мәндері жиынын таба
алады.
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
2
мин
|
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын айқындау.
3.Үй жұмысын
тексеру
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
2 мин
2
мин
3
мин
7
мин
5
мин
10
мин
4 мин
|
4. Миға
шабуыл
Алғашқы кездесетін бес күн
(Дүйсенбі, Сейсенбі, Сәрсенбі...) мен бес санды (1, 2, 3...) атамай
көрсетіп беріңіз?
Кешенің арғы күні, кеше ,
бүгін, ертең, ертеңнің арғы күні.
-
Ауызша талдау
1)
Айнымалының қандай
мәндерінде алгебралық бөлшектің мағынасы болады
?
2) Алгебралық өрнектің
мәнін тап:
3)Алгебралық өрнектің ең
үлкен ортақ бөлгіші
-
Өткен тақырыпты бекітуге
мысалдар қарастыру
Бөлшек өрнектерге амалдар
қолдану
-
Ой
қозғау
Амалдар дұрыс орындарған ба?
Қатесін тап.
-
Жаңа тақырып. Оқушыларға
алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу ережелерін
қарастырады.
=
=
Мысал
1.
-
Топтық
жұмыс
Оқушылар орындарында шығарады.
Жауабын интерактивті тақтада көрсетілетін презентация арқылы
тексереді.
Жауаптарын тақтамен
тексеру
-
Фронталды жұмыс( оқушылар жеке
орындайды және қиындық туғызған тапсырмаларды тақтада
орындайды)
Амалдарды
орындаңыз:
-
-
Мини-тест
-
Бекітуге арналған
тапсырмалар(мини-тест):
-
a) 0
b) c)
1
-
a)
b) c)
-
a)
b) c)
|
Презентация
Презентация
Қосымша
Презентация
20-25
|
Сабақтың
соңы
2
мин
|
Үй
жұмысы.
Сабақты
қорытындылау
Рефлексия
-
«Бүгінгі сабақ …
ұнады»
-
«Бүгінгі сабақта
…білдім»
-
«Бүгінгі сабақта …
үйрендім»
-
«Бүгінгі сабақта …
таныстым»
-
«Бүгінгі сабақта …
қайталадым»
-
«Бүгінгі сабақта …
түсіндім»
-
«Бүгінгі сабақ …
таңқалдырды»
|
Қосымша
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Оқушылар сабақ бойы жеке
және жұпта жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша
тапсырмалар дайындалған.
|
Өзін-өзі бағалау және
бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Сабақта оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс және жеке
жұмыс жасайды.
|
Сабақ басында оқушылар
қауіпсіздік техникасымен
таныстырылады.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі
сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|