Материалдар / Алгебралық бөлшектер.7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгебралық бөлшектер.7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар жасауға көмегі болады деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2018
1732
28 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4B Алгебралық бөлшектерМектеп: 11 Б.Момышұлы
Күні:Мұғалімнің ТАӘ:Ағадилова М
Сынып: 7Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыАлгебралық бөлшектерді қосу және азайту
Сабақ түріБілімді бекіту сабағы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.1.19алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;7.2.1.20алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау;

Сабақ мақсаттарыОқушылардың алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу амалдарын орындау дағдыларын қалыптастыру, жетілдіру.

Бағалау критерийлері
  • 1. Көпмүшені көбейткіштерге жіктей алады;
  • 2. Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу ережелерін біледі;
  • 3. Алгебралық бөлшектерді қысқартуды орындайды;
  • 4. Алгебралық бөлшектерге амалдарды дұрыс орындайды.
  • Тілдік мақсаттар Оқытудың тілдік мақсатыалгебралық бөлшектерге қолданатын амалдардың тәртібін түсіндіреді; - алгебралық бөлшектерге қолданатын әрбір амалды түсіндіреді.Бөлім бойынша лексика мен терминология
  • алымы, бөлімі;
  • айнымалының мүмкін мәндері;
  • өрнектердегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиыны;
  • рационал өрнек;
  • бүтін өрнек;
  • бөлшек өрнек;
  • алгебралық бөлшек;
  • бөлшектерді қысқарту;
  • бөлшектің негізгі қасиеті;
  • толықтауыш көбейткіш;
  • қысқартылмайтын бөлшек;
  • бөлшектерді көбейту (бөлу);
  • бөлшекті дәрежеге шығару;
  • сатылы бөлшек.
  • Құндылықтарды дарытуҚазақ тіліндегі қолданылатын күн аттарын логикалық тапсырма арқылы қызықтырып үйрету. Жұппен, топпен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстарҚазақ тілі(Қазақ тіліндегі қолданылатын күн аттарын логикалық тапсырма арқылы қызықтырып үйрету).
    АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивтік құралдарды пайдалану

    Бастапқы білім

    Оқушылар алгебралық бөлшектердегі айнымалыларының мүмкін мәндері жиынын таба алады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы2 мин

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау.3.Үй жұмысын тексеру Презентация

    Сабақтың ортасы2 мин













    2 мин











    3 мин

































    7 мин

































    5 мин





















    10 мин















































































    4 мин











    4. Миға шабуылАлғашқы кездесетін бес күн (Дүйсенбі, Сейсенбі, Сәрсенбі...) мен бес санды (1, 2, 3...) атамай көрсетіп беріңіз?Кешенің арғы күні, кеше , бүгін, ертең, ертеңнің арғы күні.
  • Ауызша талдау
  • 1) Айнымалының қандай мәндерінде алгебралық бөлшектің мағынасы болады ? 2) Алгебралық өрнектің мәнін тап: 3)Алгебралық өрнектің ең үлкен ортақ бөлгіші
  • Өткен тақырыпты бекітуге мысалдар қарастыру
  • Бөлшек өрнектерге амалдар қолдану









  • Ой қозғау
  • Амалдар дұрыс орындарған ба? Қатесін тап.
  • Жаңа тақырып. Оқушыларға алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу ережелерін қарастырады.






  • Мысал 1.



  • Топтық жұмыс
  • Оқушылар орындарында шығарады. Жауабын интерактивті тақтада көрсетілетін презентация арқылы тексереді.



    Жауаптарын тақтамен тексеру

  • Фронталды жұмыс( оқушылар жеке орындайды және қиындық туғызған тапсырмаларды тақтада орындайды)
  • Амалдарды орындаңыз:

  • Мини-тест
  • Бекітуге арналған тапсырмалар(мини-тест):
  • a) 0 b) c) 1
  • a) b) c)
  • a) b) c)
  • Презентация































































    Презентация













































    Қосымша





















































































































































































































    Презентация20-25
    Сабақтың соңы2 минҮй жұмысы. Сабақты қорытындылау Рефлексия
  • «Бүгінгі сабақ … ұнады»
  • «Бүгінгі сабақта …білдім»
  • «Бүгінгі сабақта … үйрендім»
  • «Бүгінгі сабақта … таныстым»
  • «Бүгінгі сабақта … қайталадым»
  • «Бүгінгі сабақта … түсіндім»
  • «Бүгінгі сабақ … таңқалдырды»
  • Қосымша





    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқушылар сабақ бойы жеке және жұпта жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындалған.



    Өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Сабақта оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс және жеке жұмыс жасайды.Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!