Материалдар / Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып алгебра ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2018
1889
33 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Тексерілді: ----------------

Тақырыбы:Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні: Шакизадаева Наргиза
Сыныбы: 7 «Б»Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты7.2.1.16алгебралық бөлшектерді танып білу;7.2.1.17алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;7.2.1.18алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ;;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Оқушылар алгебралық  бөлшек қасиеттерін қолданып  бөлшектерді қысқарту дағдыларын қалыптастырады және алған білімдерін  дұрыс қолдана  білуге дағдыланады


Оқушылардың басым бөлігі:Тақырыптың мағанасын түсінеді, шығармашылық тапсырмалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді



Кейбір оқушылар:Есеп шартын анық тусінуі және оны шешу жолдарын дұрыс таңдай білу қабілеттерін дамытады;

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)(МК) Ұйымдастыру кезеңі:Амандасу,түгендеу , көңіл күйлерін сұрау Үй тапсырмасын тексеру. үйге берілген есептің жауабын тақтаға жазу жұппен тексеру Мұғалім сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлайды. Үш топқа бөлу «Ең есепке жүйрік топты» анықтаймыз ?. Оқушыларға a2-b2 = (a-b)(a+b) І топ (a+b)2 = a2+2ab+b2 ІІ топ (a+b)3= a3+3a2b+3ab2+b3 ІІІ топ a3+b3= (a+b)(a2-ab+b2) формулалар беріледі. Қысқаша көбейту формулалар бойынша дайындалған формулалардың қиындылары таратылады.

Оқушыларға арналған қысқа уақыт ішіндегі есті зерттеу әдіснамасы. «Оперативті әдістемесі 1 минут.





Сабақтың ортасы (6-30 минут)(МК,Ұ) Өрнекті ықшамдаңдар:



  • 3)

  • Математикалық диктант» (топпен жұмыс) Дайын перфакарта түрінде таратылады, оқушы өз жауабын жазып болған соң жинап алынады.
  • Бүтін және бөлшек өрнектерді _____________ деп атайды.
  • Бөлімінде айнымалылары бар бөлшек ________ деп аталады.
  • ____________________: рационал бөлшектің алымы мен бөлімін нөлге тең емес өрнекке көбейтсе, рационал бөлшектің шамасы өзгермейді.
  • Рационал бөлшектің негізгі қасиеті ___________жазылады.
  • Семантикалық карта

    «Кім білгір?» № 236. Өрнектің мәнін тап. у+24) ———, мұндағы у=0; у= -2; у2 – 2 № 238. 3) бөлшегін 4в – 4, в3 – в2 бөліміне келтіріңдер. 4) бөлшегін 10с+40, с2 – 16 бөліміне келтіріңдер


    Оқулық

    №1Жұмыс дәптері
    Сабақтың соңы( 31-40мин)Тапсырмалармен жұмыс.Салыстырмалы картаны пайдалануАрқылы тақырыпты талдауОқушыларғатақырыпты топ ішінде әр қайсысына таратып беру. Топ ішінен топ басшы шығып тапсырманы салыстырадыОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру Айырмашылықты тап: 1) өрнегінің өрнегінен айырмашылығы неде?................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    2) өрнегінің өрнегінен айырмашылығы неде? ................................................................................................................................................

    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!