Тексерілді: ----------------
|
Тақырыбы: |
Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту |
|||||||||||||||||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Шакизадаева Наргиза |
|||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 7 «Б» |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.16 алгебралық бөлшектерді танып білу; 7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; 7.2.1.18
алгебралық бөлшектің негізгі
қасиетін қолдану: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар алгебралық бөлшек қасиеттерін қолданып бөлшектерді қысқарту дағдыларын қалыптастырады және алған білімдерін дұрыс қолдана білуге дағдыланады |
|||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың мағанасын түсінеді, шығармашылық тапсырмалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді |
||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Есеп шартын анық тусінуі және оны шешу жолдарын дұрыс таңдай білу қабілеттерін дамытады; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК) Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу,түгендеу , көңіл күйлерін сұрау Үй тапсырмасын тексеру. үйге берілген есептің жауабын тақтаға жазу жұппен тексеру Мұғалім сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлайды. Үш топқа бөлу «Ең есепке жүйрік топты» анықтаймыз ? . Оқушыларға a2-b2 = (a-b)(a+b) І топ (a+b)2 = a2+2ab+b2 ІІ топ (a+b)3= a3+3a2b+3ab2+b3 ІІІ топ a3+b3= (a+b)(a2-ab+b2)
формулалар беріледі. Қысқаша көбейту формулалар бойынша дайындалған формулалардың қиындылары таратылады. Оқушыларға арналған қысқа уақыт ішіндегі есті зерттеу әдіснамасы. «Оперативті әдістемесі 1 минут. |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
(МК,Ұ) Өрнекті ықшамдаңдар:
3) Математикалық диктант» (топпен жұмыс) Дайын перфакарта түрінде таратылады, оқушы өз жауабын жазып болған соң жинап алынады.
Семантикалық карта
«Кім білгір?» № 236. Өрнектің мәнін тап. у+2 4) ———, мұндағы у=0; у= -2; у2 – 2 № 238 .
3)
4) |
Оқулық
№1Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы( 31-40мин) |
Тапсырмалармен жұмыс. Салыстырмалы картаны пайдалану Арқылы тақырыпты талдау Оқушыларғатақырыпты топ ішінде әр қайсысына таратып беру. Топ ішінен топ басшы шығып тапсырманы салыстырады Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру Айырмашылықты тап:
................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................
2)
................................................................................................................................................
|
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
|||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту
Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту
Тексерілді: ----------------
|
Тақырыбы: |
Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту |
|||||||||||||||||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Шакизадаева Наргиза |
|||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 7 «Б» |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.16 алгебралық бөлшектерді танып білу; 7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; 7.2.1.18
алгебралық бөлшектің негізгі
қасиетін қолдану: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар алгебралық бөлшек қасиеттерін қолданып бөлшектерді қысқарту дағдыларын қалыптастырады және алған білімдерін дұрыс қолдана білуге дағдыланады |
|||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың мағанасын түсінеді, шығармашылық тапсырмалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді |
||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Есеп шартын анық тусінуі және оны шешу жолдарын дұрыс таңдай білу қабілеттерін дамытады; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК) Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу,түгендеу , көңіл күйлерін сұрау Үй тапсырмасын тексеру. үйге берілген есептің жауабын тақтаға жазу жұппен тексеру Мұғалім сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлайды. Үш топқа бөлу «Ең есепке жүйрік топты» анықтаймыз ? . Оқушыларға a2-b2 = (a-b)(a+b) І топ (a+b)2 = a2+2ab+b2 ІІ топ (a+b)3= a3+3a2b+3ab2+b3 ІІІ топ a3+b3= (a+b)(a2-ab+b2)
формулалар беріледі. Қысқаша көбейту формулалар бойынша дайындалған формулалардың қиындылары таратылады. Оқушыларға арналған қысқа уақыт ішіндегі есті зерттеу әдіснамасы. «Оперативті әдістемесі 1 минут. |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-30 минут) |
(МК,Ұ) Өрнекті ықшамдаңдар:
3) Математикалық диктант» (топпен жұмыс) Дайын перфакарта түрінде таратылады, оқушы өз жауабын жазып болған соң жинап алынады.
Семантикалық карта
«Кім білгір?» № 236. Өрнектің мәнін тап. у+2 4) ———, мұндағы у=0; у= -2; у2 – 2 № 238 .
3)
4) |
Оқулық
№1Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы( 31-40мин) |
Тапсырмалармен жұмыс. Салыстырмалы картаны пайдалану Арқылы тақырыпты талдау Оқушыларғатақырыпты топ ішінде әр қайсысына таратып беру. Топ ішінен топ басшы шығып тапсырманы салыстырады Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру Айырмашылықты тап:
................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................
2)
................................................................................................................................................
|
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
|||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















