Материалдар / Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал математика пәні мұғалімдеріне арналған. Алгебра пәнінің «Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту» тақырыбы бойынша : 7.2.1.16алгебралық бөлшектерді танып білу; 7.2.1.17алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; 7.2.1.18алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ac/bc=a/b,b≠0,c≠0 ;; 7.2.1.16алгебралық бөлшектерді танып білу; 7.2.1.17алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; 7.2.1.18алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ac/bc=a/b,b≠0,c≠0 ;; 7.2.1.16алгебралық бөлшектерді танып білу; 7.2.1.17алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; 7.2.1.18алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ac/bc=a/b,b≠0,c≠0 ;; мақсаттары сабақтың тиімді өтуіне өз ықпалын тигізеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қырқүйек 2018
2535
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

77-САБАҚ

Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту

Күні,айы:

12.04.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Боздакова А.А.


Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 25

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:0

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.16алгебралық бөлшектерді танып білу;

7.2.1.17алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

7.2.1.18алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ;;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Оқушылар алгебралық  бөлшек қасиеттерін қолданып  бөлшектерді қысқарту дағдыларын қалыптастырады және алған білімдерін  дұрыс қолдана  білуге дағдыланады

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыптың мағанасын түсінеді, шығармашылық тапсырмалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді


Кейбір оқушылар:

Есеп шартын анық тусінуі және оны шешу жолдарын дұрыс таңдай білу қабілеттерін дамытады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК)

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу,түгендеу , көңіл күйлерін сұрау

Үй тапсырмасын тексеру. үйге берілген есептің жауабын тақтаға жазу жұппен тексеру

Мұғалім сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлайды. Үш топқа бөлу «Ең есепке жүйрік топты» анықтаймыз ?

. Оқушыларға

a2-b2 = (a-b)(a+b) І топ

(a+b)2 = a2+2ab+b2 ІІ топ

(a+b)3= a3+3a2b+3ab2+b3 ІІІ топ

a3+b3= (a+b)(a2-ab+b2)

формулалар беріледі. Қысқаша көбейту формулалар бойынша дайындалған формулалардың қиындылары таратылады.


Оқушыларға арналған қысқа уақыт ішіндегі есті зерттеу әдіснамасы. «Оперативті әдістемесі 1 минут.


Сабақтың ортасы (6-40 минут)

(МК,Ұ)

Өрнекті ықшамдаңдар:



3)


Математикалық диктант» (топпен жұмыс) Дайын перфакарта түрінде таратылады, оқушы өз жауабын жазып болған соң жинап алынады.

  1. Бүтін және бөлшек өрнектерді _____________ деп атайды.

  2. Бөлімінде айнымалылары бар бөлшек ________ деп аталады.

  3. ____________________: рационал бөлшектің алымы мен бөлімін нөлге тең емес өрнекке көбейтсе, рационал бөлшектің шамасы өзгермейді.

  4. Рационал бөлшектің негізгі қасиеті ___________жазылады.

Семантикалық карта

р/с

тапсырма

ортақ бөлімге келтіру

бөлшекті қысқарту

1




+

2

= ; мен = ;


+



3


+


«Кім білгір?»

236. Өрнектің мәнін тап.

у+2

4) ———, мұндағы у=0; у= -2;

у2 – 2

238

.

3) бөлшегін 4в – 4, в3 – в2 бөліміне келтіріңдер.

4) бөлшегін 10с+40, с2 – 16 бөліміне келтіріңдер


Оқулық


1Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы( 41-45мин)

Тапсырмалармен жұмыс.

Салыстырмалы картаны пайдалану

Арқылы тақырыпты талдау

Оқушыларғатақырыпты топ ішінде әр қайсысына таратып беру. Топ ішінен топ басшы шығып тапсырманы салыстырады

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру

Айырмашылықты тап:


1)
өрнегінің өрнегінен айырмашылығы неде?

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................


2) өрнегінің өрнегінен айырмашылығы неде?

................................................................................................................................................


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.



Материал математика пәні мұғалімдеріне арналған. Алгебра пәнінің «Алгебралық бөлшектер және оның негізгі қасиеті. Бөлшекті қысқарту» тақырыбы бойынша 7.2.1.16алгебралық бөлшектерді танып білу;

7.2.1.17алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

7.2.1.18алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану:
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!