Материалдар / Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану 7 cынып

Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану 7 cынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған алгебралық бөлшектерге тақырбына арналған қысқы мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2024
139
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар:

7.4С Алгебралық бөлшектер


Күні:


Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.29 алгебралық бөлшектері бар өрнектерді ықшамдайды;


Сабақ мақсаттары

  • алгебралық бөлшектері бар өрнектерді ықшамдап біледі;

- алгебралық бөлшектерді түрлендіріп біледі.

Бағалау критерийлері

Оқушы мақсатқа жетті, егер:

  • алгебралық бөлшектері бар өрнектерді ықшамдап білсе;

- алгебралық бөлшектерді түрлендіріп білсе.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Бөлшек өрнектердің құрамды бөліктерін ауызша түсіндіре алады.

Арнайы лексика және терминология:

бөлшек, бөлшектің, алымы, бөлшектің бөлімі, мүше, айнымалы, есе, (теріс/оң) бүтін сан

қосынды, айырма, дәрежеде,

алу, көбейту, еселеу, бөлу

бөлшекөрнектер, көпмүше

Диалог пен жазу жүргізу үшін сөздердің пайдалы жинағы:

Бөлшек дегеніміз ....

Бөлшек өрнек бұл….

Алгебралық бөлшектерді ықшамдау дегеніміз....

Құндылықтарды дарыту


Академиялық адалдық, өзгенің ой – пікірін тыңдау, құрметтеу, өз пікірін, ойын жеткізе алу, үнемі білімін жетілдіру, оқу.

Пәнаралық байланыстар

Математика 5 сынып, жай бөлшектер

АКТ қолдану дағдылары

Презентацияны пайдалану

Бастапқы білім


Оқушылар бөлшек, бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, мүше, айнымалы, есе, (теріс/оң) бүтін сан,қосынды, айырма, дәрежеде, квадраттау,қосу, алу, көбейту, еселеу, бөлу,бөлшек өрнектер, көпмүше , ұғымдарын біледі.

Сабақ барысы

Уақыт

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

ресурстар

Сабақ басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Сыныпта қалыпты жағдай қалыптастыру, бір – біріне жақсы тілектер айту.

Өткен материалдарды өзектендіру.

Бөлшектерді қысқартыңыз:

; ; .


Үй тапсырмасы бойынша пікір алмасу.





6 минут












5 минут

















7 минут














8 минут

















6 минут


Жаңа материал

Сыныппен тақтада мысалдар талдап, орындау.

1)

2) .

Практикалық жұмыстар

Жалпы сыныппен орындалатын жұмыс тапсырмалары

3) ;

4) .


Дескриптор:

- қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- ортақ бөлімге келтіреді, толықтауыш көбейткіштерін дұрыс табады;

- қысқартуды орындайды;

- дұрыс ықшамдайды.


Жұптық жұмыс тапсырмалары

5) амалдарды орындаңыз:

;


6) теңбе – теңдікті дәлелдеңіз:


.


7) өрнектен a мен b -ны табыңыз:


;


Бағалау: дайын жауап арқылы жұптар арасында өзара бағалау жүргізіңіз.

Жеке жұмыс тапсырмалары

8) өрнекті ықшамдаңыз:


.


9) белгілі болса, онда

және өрнектерінің мәнін табыңыз.


10) өрнектің у айнымалысына тәуелсіз болатынын көрсетіңіз:


.


Бағалау: дайын жауап арқылы өзін – өзі бағалау жүргізіңіз.


Шығармашылық тапсырма

11) өрнектерді ықшамдаңыз:


, мұндағы ; Жауабы: .


, мұндағы , Жауабы: .

Презентация













А.П. Ершова, А.С. Ершова

Алгебра 8 класс Самостоятельные и контрольные работы





























А.Н.Шыныбеков

Алгебра 7 сынып



Сабақ соңы

3 минут

Үй тапсырмасы: оқулықтан ұсыныңыз.


Рефлексия:

- нені білдім;

- нені үйрендім;

- білімімді қай салада толықтыруым қажет.




Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу


Қалыптастырушы бағалау, тест тапсырмалары.Өзін өзі бағалау.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттерімен белсендііс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлу қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ