Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық
атмосферасын туғызу.
3. Топқа
бөлу
Топқа бөлу барысында «Random
group generator» интернет ресурсын пайдалану арқылы, рандом 3 топқа
бөлемін. Топқа бөлу маңыздылығы болмаса жұптарға
бөлемін.
|
Оқушылар мұғалім айтқанына
орай смайликтер арқыл өз көңіл күйлерін
көрсетеді.
Топқа бөлген соң топ
басшыларын сайлайды.
|
|
Смайлик
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
4.
Алдыңғы білімді
қайталау
ZIPGRADE
әдісі
Оқушыларға бағалау
бланкілері беріледі. БЛанкіге оқушылар тапсырмаларды орындап беруі
тиіс. Мұғалімдер тексеріп, соған орай , баллдық шкаламен
бағалайды.
Жұптық
жұмыс
Деңгейлік
тапсырмалар
А
деңгей
Амалдар дұрыс орындалған ба?
Қатесін тап.
4. -
5.
+
6.
–
–
В
деңгей
С)
Д)
C
деңгейі
Өрнекті
ықшамдаңдар:
1) ;
2) ;
3) ;
|
1. Алгебралық рационал бөлшек
дегеніміз не?
2. Айнымалылардың қандай
мәндерінде рационал өрнектің мағынасы
болмайды?
3. Алгебралық бөлшекті қосу
ережесі қандай?
4. Алгебралық бөлшектерді
азайту ережесі қандай?
5. Әріптердің қандай
мәндерінде бөлшектердің негізгі қасиеті
орындалады?
6. Айнымалылардың қандай
мәндерінде рационал бөлшектерді қосу мен азайту амалдары
орындалады?
7. Қандай жағдайда екі
рационал бөлшектің ортақ бөлімі осы бөлшектердің бөлімдерінің
көбейтіндісіне тең болады?
8. Қандай жағдайда екі
рационал бөлшектің ортақ бөлімі осы бөлшектердің біреуінің бөліміне
тең болады?
Дескриптор:
Дескриптор:
-
Бөлшектердің ортақ бөлімге
келтіруді біледі;
-
Ұқсас мүшелерді біріктіруді
біледі;
-
Шыққан өрнекті теңдіктегі
бөлшекпен тексереді
Дескриптор:
-
Ортақ көбейткішті жақша
сыртына шығарады;
-
Қысқаша көбейту формулаларын
қолданады;
-
Алымы мен мен бөліміндегі
көбейткіштерге
жіктейді;
-
Бөлшектерді
қысқартады
|
Дескриптор:
-Алгебралық рационал
бөлшек анықтамасын біледі;
-Айнымалылардың
мүмкін мәндері ереежесін
біледі;
-Алгебралық бөлшекті
қосу және азайту ережесін
біледі;
-Алгебралық бөлшек
қасиетін біледі.
Бағдаршам әдісімен
бағалау
|
АКТ
Бағалау
парағы
|
Сабақ
тың
соңы
|
Сабақты
бекіту
Оқушылар иә, жоқ деп
жауап береді.
Кері байланысты
«Падлет» арқылы жүргізетін
боламын
Үй
тапсырмасы:
|
-
Кез келген бөлшекті
өрнек рационал өрнек болады;
-
Кез келген рационал
өрнек бөлшекті өрнек болады;
-
Кез келген рационал
өрнек бүтін өрнек болады;
-
Кез келген бүтін
өрнек рационал өрнек болады;
-
Кез келген алгебралық
бөлшек бөлшекті өрнек
болады;
-
Кез келген көпмүше
бүтін өрнек болады
Оқушылар телефон арқылы өз
ойларын білдіреді.
|
Ауызша
бағалау.
Бағалау парағы
|
АКТ
|