Материалдар / Алгебралық өрнек. Сызықтық теңдеулер және теңсіздіктер

Алгебралық өрнек. Сызықтық теңдеулер және теңсіздіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
5.2.1.1 қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру; 5.2.1.2 әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу; Барлық оқушылар: Сызықтық теңдеу мен теңсіздіктер арқылы ойларын анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2018
612
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:2-САБАҚ Алгебралық өрнек. Сызықтық теңдеулер ж/е теңсіздіктер
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні: Т.Н.Ажигалиева
7 сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты5.2.1.1қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру;5.2.1.2әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Сызықтық теңдеу мен теңсіздіктер арқылы ойларын анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады



Оқушылардың басым бөлігі:Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады


Кейбір оқушылар:
  • Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады


  • Сабақтың барысы
    Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
    Сабақтың басы(2-5 минут) «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ жауап Қандай өрнек алгебралық өрнек деп аталады?-Қандай сандарды алгебралық өрнектегі әріптің қабылдайтын мәндері деп атайды?-Қандай алгебралық өрнектер алгебралық қосынды деп аталады?Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау.

    Сабақтың ортасы (6-40 минут)Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Тақырыптарға шолуКарточкалармен жұмыс
  • Бөлшекті қысқару арқылы ықшамдаңдар:
  • , , , 2.Алгебралық қосындыны ықшамдаңдар:1) а + 1,2 – 32) 4,8 + а – 4,8 –а + 1,5

    3.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, түлендіріңдер:3 * (2а +9в +10с)

  • Бөлшекті қысқартыңдар:
  • , , , 2.Алгебралық қосындыны ықшамдаңдар:1) 12 - а – 32) 3,8 + а – 3,8 –а - 6

    3.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, түлендіріңдер:5 * (3а +8в +10с)

    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.





    Оқулық

    Доп,текше кітап,дәптер,қалам,қарындаш.№1Жұмыс дәптері
    Сабақтың соңы( 41-45мин)Ойлан тап,Әр топқа тапсырма беруТоптарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар мен жұмыс істеу арқылы топпен жарыс ұйымдастыру«Кім білімді»Топтар жарысы

    Теңсіздіктің қасиеттерін пайдаланып: 1) 12>8 теңсіздігінің екі жақ бөлігінен де 5-ті азайтыңдар; 2) 15<21 теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 3-ке бөліңдер. 2 . Теңсіздіктерді мүшелеп: қосыңдар: 13>7 және 8>3; көбейтіңдер: 2<7 және 8<10 .3 . Мына теңсіздіктің шемімдерін координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығымен жазыңдар: x > -7; 3 ≤ x ≤ 8 .





    Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді



    1 . Теңсіздіктің қасиеттерін пайдаланып: 1) 15>9 теңсіздігінің екі жақ бөлігінен де 4-ті азайтыңдар; 2) 18<30 теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 6-ға бөліңдер. 2 . Теңсіздіктерді мүшелеп: қосыңдар: 27>15 және 9>7; көбейтіңдер: 12>7 және 13>5 .3 . Мына теңсіздіктің шемімдерін координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығымен жазыңдар: x <9; 4 ≤ x ≤ 10 .



    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

    Оқу материалы мазмұнына рефлексия жасау арқылы игерген білімін көрсетеді

    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.






















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ