Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Алгебралық өрнектер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырып: |
«Қайталау есептері 01.03.24 |
|
7-сынып |
Қатысып отырғандары |
Келмегендер саны |
Осы сабаққа арналған оқу мақсаты |
7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; 7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу; 7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ; |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: |
|
Оқушылар қысқаша көбейту формулуларын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді. |
||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
||
1) Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау, жүйелеу, бекіту. 2) көбейту ережесін қолданып, жай бөлшектер мен аралас сандарды есептей білуге дағдыланады. 3) Оқуға,саналы көзқарасқа, өз мүмкіндігіне сенуге, мақсатына жете білуге, өз еңбегін бағалай білуге үйрнеді. |
||
Кейбір оқушылар істей алады: |
||
оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, индуктивтік, дедуктивтік, ұқсастық бойынша ой қорыта білуге үйренеді. |
||
Осының алдындағы оқу |
Кешке арналған айрықша ас мәзірі - оқылым |
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған шаралар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
Басы |
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақ мақсатымен таныстыру: Үй тапсырмасын тексеру Қандай қысқаша көбейту формуласын білесіңдер? формула түрінде және ережесін айту, мысал келтіру. Оқушы жауаптары: Екі өрнектің квадраттарының айырымы
Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты ІІ. 2 слайд. Ауызша есеп(қайталау). Төмендегі есептер интерактивтік тақтада көрсетіліп тұрады. Оқушылар ауызша , тез жауап беруі керек. Есеп. Жауап: |
|
||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
Тест жұмысы (10
минут). Кестені толтыр :
|
|
||||||||||||||||||||||||
Соңы
|
І
топ: |
|
Қосымша ақпарат |
||
Саралау – сіз көбірек қолдауды қалай көрсететін боласыз? Барынша қабілетті оқушыларға сіз қандай тапсырма беретін боласыз? |
Бағалау – сіз ілгері басуды/ оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар, денсаулық және қауіпсіздік, АКТ қолдау. Құндылықтар. |
Таныстырылым құрастыру Бейнефильмнің негізінде сұхбат құру |
|
|
Рефлексия |
Сабаққа қатысу барысында өз байқағандарыңызды жазу үшін пайдаланасыз. Сабағыңыз туралы берілген сұрақтарға жауап беріңіз |
- Оқу/сабақ мақсаттарына қол жеткізілді ме? - Оқушылар бүгін не үйренді? - Оқу ахуалдары қандай болды? - Оқушылар арасындағы айырмашылықты анықтау бойынша іс-әрекеттер сәтті болды ма? - Мен уақытттық графикті дұрыс ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқуларға жол бердім және неліктен? |
|
Қорытынды бағалау |
|
Сабақтың қай аспектісі оқыту мен оқу барысында жақсы өтті? 1. 2. Оқыту мен оқу барысында қай екі әдіс сабақты жақсартатын еді деп ойлайсыз? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім? Келесі сабаққа дайындалуға маған осы ақпараттар қандай көмек көрсетеді? 1. 2. |