|
Бөлім: |
6.2В Алгебрлық өрнектер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
6 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алгебралық өрнектер. Айнымалы. Алгебралық қосынды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.1.1 алгебралық өрнек ұғымын меңгеру; 6.2.1.2айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу; 6.2.1.3алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; 6.2.1.4 айнымалылардың қандай мәндерінде алгебралық өрнектің практикалық есептер мәнмәтінінде мағынасы бар болатынын түсіну; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Құрамында теріс және оң бөлшектері бар санды өрнектердің мәнін таба білуге үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Алгебралық өрнектер. Айнымалы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
|
Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді. |
|
Оқулық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақ |
Мысал.1.
Тік төртбұрыштың
ұзындығы а см,
ені b см болса, периметрін,
ауданын табыңыз.
Сонда, P = 2(a + b), S =
ab болады. 2. Айнымалысы барөрнектің жазылуында айнымалылармен қатар, сандар, жақшалар және арифметикалық амалдар таңбалары да болуы мүмкін. 3.Кейде бір айнымалының өзі де
айнымалысы бар өрнек бола алады,
мысалы, b– айнымалысы
барөрнек, х–айнымалысы бар өрнек. |
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады Сұрақтарға жауап береді |
|
Презентация Слайд Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Ұжымдық жұмыс. Оқулықтан №627. Айнымалылары бар өрнектерді «қосынды», «айырма», «көбейтінді» және «бөлінлі» ұғымдарын пайдаланып оқыңдар:
№632. Айнымалысы бар өрнек түрінде жазыңдар.
Кестені толтыр:
Өз бетімен жұмыс. Оқулықтан №629. |
Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді шығарады. Жеке оқушымен жұмыс.
№1.
Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар. |
Дескриптор: - Есепте берілген қосылғыш тардан алгебралық қосынды құрастыра ды -Айнымалы өрнек ережесін пайдаланып, оқиды. «Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі.
|
Слайд Интернет ресурстары. Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жеке жұмыс |
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма: Айнымалылардың берілген мәндеріндегі өрнектің мәнін табыңдар: 1) 6+4а мұндағы а=4 2) 10-7b мұндағы b=-1 3) 15c-2 мұндағы c=-3 4) 100- а мұндағы a= -4 5) а+234 мұндағы a=10 |
Тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Берілген айнымалылардың мәндерін өрнекке қойып;өрнектің мәнін есептейді
|
Тақта, слайд, оқу құралдары; 6 сыныпқа арналған оқулық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: -алгебралық өрнек ұғымын меңгерді; -айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу; -алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; Сабақты қорытындылау: -алгебралық өрнек туралы түсінік, мысал; -айнымалылардың өрнектердің мәндерін қалай табады Кері байланыс. «БББ» кестесі |
Тақырыпты меңгергенін анықтау
Үйге тапсырма. №630. |
Кері байланыс Бағалау: 8-10 балл – «5» 6-7 балл – «4» 4-5 балл – «3» |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ниязбек ЭльвираШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Алгебралық өрнектер 6 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Алгебралық өрнектер 6 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Алгебралық өрнектер 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














