Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    6.2В Алгебрлық өрнектер

    Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)


    Пән/Сынып:

    6 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Күні:


    Сабақтың тақырыбы:

    Алгебралық өрнектер. Айнымалы. Алгебралық қосынды.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.1.1 алгебралық өрнек ұғымын меңгеру;

    6.2.1.2айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу;

    6.2.1.3алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу;

    6.2.1.4 айнымалылардың қандай мәндерінде алгебралық өрнектің практикалық есептер мәнмәтінінде мағынасы бар болатынын түсіну;

    Сабақтың мақсаттары:

    1. ах=b түріндегітеңдеу – бірайнымалысы бар сызықтық теңдеу екенін білу.

    2. Бір айнымалысы бар ах=b түріндегі сызықтық теңдеуді шешіп, түбірін табу дағдысын меңгеру.

    3. ах=b бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді құрып,оны шешіп үйрену.

    Құрамында теріс және оң бөлшектері бар санды өрнектердің мәнін таба білуге үйрету.

    Сабақ барысы:

    Уақыты

    Кезең дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    5 минут


    Ұйым

    дастыру

    Сәлеметсіздерме!

    Бүгін, Алгебралық өрнектер. Айнымалы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

    • -алгебралық өрнек ұғымын меңгерді; -айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу; -алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу;

    • Үй тапсырмасын тексеру.



    Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді.







    Оқулық


    10 мин

    Жаңа сабақ

    Мысал.1. Тік төртбұрыштың ұзындығы а см, ені b см болса, периметрін, ауданын табыңыз. Сонда, P = 2(a + b), S = ab болады.
    Осы мысалды тұжырымдайық: Табылған 
    P = 2(a + b), S = ab, а, b әріптері айнымалылар деп, ал P = 2(a + b), S = ab өрнектері айнымалысы бар өрнектер деп аталады.
    1. Формулалар мен есептің шартына байланысты 
    құрылған теңдеулерді жазуда айнымалысы бар өрнектер пайдаланылады.

    2. Айнымалысы барөрнектің жазылуында айнымалылармен қатар, сандар, жақшалар және арифметикалық амалдар таңбалары да болуы мүмкін.

    3.Кейде бір айнымалының өзі де айнымалысы бар өрнек бола алады, мысалы, b– айнымалысы барөрнек, х–айнымалысы бар өрнек.
    Жазылуында бір немесе бірнеше әріптер, сандар, арифметикалық амалдар және жақшалар болатын өрнек 
    алгебралық өрнек деп аталады. Мысалы: 3a; a + b; x(x+2) өрнектеріндегі әріптердәі қабылдайтын мәндері – кез келген сандар.
    Алгебралық өрнектің жазылуы мен оқылуына мән беру. Мысалы: х санынан у пен 9 санының қосындысын азайтуды былай жазамыз: х – (у + 9) Егер айнымалылары бар өрнектегі әрбір айнымалының орнына оның қабылдайтын мәнін қойсақ, санды өрнек жазылады. Бұл жағдайда санды өрнектің мәнін айнымалылары бар өрнектің мәні деп атайды. Алгебралық өрнектің сандық мәнін табу үшін: 1.Алгебралық өрнектегі әріптерді олардың сан мәндерімен алмастыру қажет; 2.Теріс сандар жақша ішіне алынып жазылады; 3.Алгебралық өрнектегі жақшалар есепке алынып (егер жақща болса), тиісті арифметикалық амалдар ретімен орындалады. Мысалы: 7а + 5 өрнегінің a = 3 болғандағы мәнін табайық. 7а + 5 = 7·3 + 5 = 26. Мұндағы 26 саны 7а + 5 өрнегінің a = 3 болғандағы мәні.




    Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады










    Сұрақтарға жауап береді


























    Презентация


    Слайд









    Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

    Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл

    25

    минут
























    Бекіту тапсырмасы

    Ұжымдық жұмыс.

    Оқулықтан №627. Айнымалылары бар өрнектерді «қосынды», «айырма», «көбейтінді» және «бөлінлі» ұғымдарын пайдаланып оқыңдар:


    1. 3а + с; 3) 1,3 – ху; 5) (m + n)· n; 7) ;


    2. 3
      b – d; 4) (x – y)· 1,4; 6) m2 – n2; 8) . Оқылуы: (3а + с) - үш пен а санының көбейтіндісіне с санын қосу.

    №632. Айнымалысы бар өрнек түрінде жазыңдар.


    1. а санынан 3 есе артық санды;


    2. d санынан 2 есе кем санды;


    3. m – нің -1/3 іне тең санды;


    4. а санының 14 % - ін;


    5. а санынан 25 % артық санды;


    6. b санынан 30 % кем санды.

    Кестені толтыр:

    n

    4

    5

    6

    7

    8


    2n






    сандар

    2n+1






    сандар

    Өз бетімен жұмыс. Оқулықтан №629.




    Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.


    Жеке оқушымен жұмыс.

    №1.  2 өрнегінің мәнін табыңдар, мұндағы:


    1. a = 6, b = -2; 3) a = -9, b = 3;


    2. a = , b = -1; 4) a = -3, b = 4;





    Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.

    Дескриптор:

    - Есепте берілген қосылғыш тардан алгебралық қосынды құрастыра ды

    -Айнымалы өрнек ережесін пайдаланып, оқиды.

    «Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі.







    Слайд







    Интернет ресурстары.



    Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

    Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл


    Жеке жұмыс

    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма: Айнымалылардың берілген мәндеріндегі өрнектің мәнін табыңдар:

    1) 6+4а мұндағы а=4

    2) 10-7b мұндағы b=-1

    3) 15c-2 мұндағы c=-3

    4)  100- а мұндағы a= -4

    5) а+234  мұндағы a=10

    Тапсырманы орындайды

    Дескриптор:

    Берілген айнымалылардың мәндерін өрнекке қойып;өрнектің мәнін есептейді


    Тақта, слайд, оқу құралдары;

    6 сыныпқа арналған оқулық


    5 минут








    Бүгінгі сабақта:

    -алгебралық өрнек ұғымын меңгерді; -айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу; -алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; Сабақты қорытындылау:

    -алгебралық өрнек туралы түсінік, мысал; -айнымалылардың өрнектердің мәндерін қалай табады

    Кері байланыс. «БББ» кестесі






    Тақырыпты меңгергенін анықтау

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді




    Үйге тапсырма. №630.




    Кері байланыс


    Бағалау:

    8-10 балл – «5»

    6-7 балл – «4»

    4-5 балл – «3»



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ниязбек Эльвира
    20 Қараша 2023
    686
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Алгебралық өрнектер 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Алгебралық өрнектер 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ Алгебралық өрнектер 6 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    6.2В Алгебрлық өрнектер

    Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)


    Пән/Сынып:

    6 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Күні:


    Сабақтың тақырыбы:

    Алгебралық өрнектер. Айнымалы. Алгебралық қосынды.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.1.1 алгебралық өрнек ұғымын меңгеру;

    6.2.1.2айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу;

    6.2.1.3алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу;

    6.2.1.4 айнымалылардың қандай мәндерінде алгебралық өрнектің практикалық есептер мәнмәтінінде мағынасы бар болатынын түсіну;

    Сабақтың мақсаттары:

    1. ах=b түріндегітеңдеу – бірайнымалысы бар сызықтық теңдеу екенін білу.

    2. Бір айнымалысы бар ах=b түріндегі сызықтық теңдеуді шешіп, түбірін табу дағдысын меңгеру.

    3. ах=b бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді құрып,оны шешіп үйрену.

    Құрамында теріс және оң бөлшектері бар санды өрнектердің мәнін таба білуге үйрету.

    Сабақ барысы:

    Уақыты

    Кезең дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    5 минут


    Ұйым

    дастыру

    Сәлеметсіздерме!

    Бүгін, Алгебралық өрнектер. Айнымалы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

    • -алгебралық өрнек ұғымын меңгерді; -айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу; -алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу;

    • Үй тапсырмасын тексеру.



    Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді.







    Оқулық


    10 мин

    Жаңа сабақ

    Мысал.1. Тік төртбұрыштың ұзындығы а см, ені b см болса, периметрін, ауданын табыңыз. Сонда, P = 2(a + b), S = ab болады.
    Осы мысалды тұжырымдайық: Табылған 
    P = 2(a + b), S = ab, а, b әріптері айнымалылар деп, ал P = 2(a + b), S = ab өрнектері айнымалысы бар өрнектер деп аталады.
    1. Формулалар мен есептің шартына байланысты 
    құрылған теңдеулерді жазуда айнымалысы бар өрнектер пайдаланылады.

    2. Айнымалысы барөрнектің жазылуында айнымалылармен қатар, сандар, жақшалар және арифметикалық амалдар таңбалары да болуы мүмкін.

    3.Кейде бір айнымалының өзі де айнымалысы бар өрнек бола алады, мысалы, b– айнымалысы барөрнек, х–айнымалысы бар өрнек.
    Жазылуында бір немесе бірнеше әріптер, сандар, арифметикалық амалдар және жақшалар болатын өрнек 
    алгебралық өрнек деп аталады. Мысалы: 3a; a + b; x(x+2) өрнектеріндегі әріптердәі қабылдайтын мәндері – кез келген сандар.
    Алгебралық өрнектің жазылуы мен оқылуына мән беру. Мысалы: х санынан у пен 9 санының қосындысын азайтуды былай жазамыз: х – (у + 9) Егер айнымалылары бар өрнектегі әрбір айнымалының орнына оның қабылдайтын мәнін қойсақ, санды өрнек жазылады. Бұл жағдайда санды өрнектің мәнін айнымалылары бар өрнектің мәні деп атайды. Алгебралық өрнектің сандық мәнін табу үшін: 1.Алгебралық өрнектегі әріптерді олардың сан мәндерімен алмастыру қажет; 2.Теріс сандар жақша ішіне алынып жазылады; 3.Алгебралық өрнектегі жақшалар есепке алынып (егер жақща болса), тиісті арифметикалық амалдар ретімен орындалады. Мысалы: 7а + 5 өрнегінің a = 3 болғандағы мәнін табайық. 7а + 5 = 7·3 + 5 = 26. Мұндағы 26 саны 7а + 5 өрнегінің a = 3 болғандағы мәні.




    Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады










    Сұрақтарға жауап береді


























    Презентация


    Слайд









    Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

    Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл

    25

    минут
























    Бекіту тапсырмасы

    Ұжымдық жұмыс.

    Оқулықтан №627. Айнымалылары бар өрнектерді «қосынды», «айырма», «көбейтінді» және «бөлінлі» ұғымдарын пайдаланып оқыңдар:


    1. 3а + с; 3) 1,3 – ху; 5) (m + n)· n; 7) ;


    2. 3
      b – d; 4) (x – y)· 1,4; 6) m2 – n2; 8) . Оқылуы: (3а + с) - үш пен а санының көбейтіндісіне с санын қосу.

    №632. Айнымалысы бар өрнек түрінде жазыңдар.


    1. а санынан 3 есе артық санды;


    2. d санынан 2 есе кем санды;


    3. m – нің -1/3 іне тең санды;


    4. а санының 14 % - ін;


    5. а санынан 25 % артық санды;


    6. b санынан 30 % кем санды.

    Кестені толтыр:

    n

    4

    5

    6

    7

    8


    2n






    сандар

    2n+1






    сандар

    Өз бетімен жұмыс. Оқулықтан №629.




    Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.


    Жеке оқушымен жұмыс.

    №1.  2 өрнегінің мәнін табыңдар, мұндағы:


    1. a = 6, b = -2; 3) a = -9, b = 3;


    2. a = , b = -1; 4) a = -3, b = 4;





    Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.

    Дескриптор:

    - Есепте берілген қосылғыш тардан алгебралық қосынды құрастыра ды

    -Айнымалы өрнек ережесін пайдаланып, оқиды.

    «Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі.







    Слайд







    Интернет ресурстары.



    Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

    Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл


    Жеке жұмыс

    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма: Айнымалылардың берілген мәндеріндегі өрнектің мәнін табыңдар:

    1) 6+4а мұндағы а=4

    2) 10-7b мұндағы b=-1

    3) 15c-2 мұндағы c=-3

    4)  100- а мұндағы a= -4

    5) а+234  мұндағы a=10

    Тапсырманы орындайды

    Дескриптор:

    Берілген айнымалылардың мәндерін өрнекке қойып;өрнектің мәнін есептейді


    Тақта, слайд, оқу құралдары;

    6 сыныпқа арналған оқулық


    5 минут








    Бүгінгі сабақта:

    -алгебралық өрнек ұғымын меңгерді; -айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу; -алгебралық өрнектегі айнымалының мүмкін мәндерін табу; Сабақты қорытындылау:

    -алгебралық өрнек туралы түсінік, мысал; -айнымалылардың өрнектердің мәндерін қалай табады

    Кері байланыс. «БББ» кестесі






    Тақырыпты меңгергенін анықтау

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді




    Үйге тапсырма. №630.




    Кері байланыс


    Бағалау:

    8-10 балл – «5»

    6-7 балл – «4»

    4-5 балл – «3»



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 6 сынып
    20.11.2023
    686
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ниязбек Эльвира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации