|
Сабақ тақырыбы |
Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушы: Бөлімдері бірдей алгебралық бөлшектерді қосады, азайтады. |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер
|
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Оқушылар : бөлшек өрнектердің құрамды бөліктерін ауызша түсіндіре алады; Learners can: express orally the constituent parts of fractional expressions. Пәнге қатысты лексика мен терминология бөлшек, бөлшектің, алымы, бөлшектің бөлімі, мүше, айнымалы, есе, (теріс/оң) бүтін сан, қосынды, айырма, алу. Subject-specific vocabulary & terminology: fraction, denominator, numerator, term, variable,(negative/positive) integer, fractional expression, polynomial, plus, minus. |
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұжымдық, шыдамдылық, шыншылдық, академиялық адалдық. |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын тілі, информатика |
|||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
|||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Жай бөлшектерді қысқарту, жаңа бөлімге келтіру. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
сабақтың басы 3 мин |
1 Оқушылармен амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Коллаборативті орта қалыптастыру. Үй жұмысын тексеру |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 5 мин 5 мин 20 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау.
2.Ауызша жұмыс 1) Әріп пен сан сәйкес болатындай әр бөлшекке тең бөлшек табыңыз:
2) true/false
1)
3. Жаңа материалды меңгеру.
4. Жаттығуларды орындау. Жеке жұмыс. Тест. Кілті - Гаусс
Карл Фридрих
Гаусс ұлы неміс математигі,
астрономы және физигі, Санкт-Петербург ғылым академиясының құрметті
мүшесі (1824).
5. Топпен жұмыс. Ойын - Sea battle Ойын қызығушылықты тудырады, оқушыларды біріктіреді. Оқушылар топтарға бөлініп, теңіздегі қайықтарды тапқаннан кейін, есептерді шығарады. Есепті дұрыс шығарса, 1 балл алады. |
Оқу жоспары 7-сынып Ұсынылатын оқыту іс-әрекеттері Авторлық жұмыс |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин
|
6.Үй жұмысы Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушыларға сабақтағы жұмыстарына сәйкес кері байланысты береді. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: – нені білдім, нені үйрендім............................................................ – нені толық түсінбедім ............................................................... – немен жұмысты жалғастыру қажет ........................................................ – сабақта .................................................................... қиын болды – ...................................................................... менің қолымнан келді – келесі сабақта маған ................................ назар аударуым керек. |
Қосымша |
||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
|
|
||||||||||||||||||
|
Оқушылар сабақ бойы жеке жұмыс жасайды. Фронтальды жұмыста оқушыларға базалық деңгей беріледі. Жұптық жұмыс барысында жеке-дара оқыту ұйымдастырылады. Мұғалім қабілеті жоғары және төмен оқушыларға көмек көрсетеді, ал орта деңгейдегі оқушылар қабілеті жоғары оқушылардың өзара көмегі арқылы ілгері жылжи бастайды.
|
Жұппен жұмыста өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Сабақта оқушылардың теориялық материалды меңгеруі фронтальды әңгіме, презентациямен жұмыс істеу арқылы жасалады. |
Сабақ басында оқушылар кабинеттегі тәртіп ережелерімен , қауіпсіздік техникасымен таныстырылады. |
||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгебралық өрнектерге амалдар қолдану
Алгебралық өрнектерге амалдар қолдану
|
Сабақ тақырыбы |
Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушы: Бөлімдері бірдей алгебралық бөлшектерді қосады, азайтады. |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер
|
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Оқушылар : бөлшек өрнектердің құрамды бөліктерін ауызша түсіндіре алады; Learners can: express orally the constituent parts of fractional expressions. Пәнге қатысты лексика мен терминология бөлшек, бөлшектің, алымы, бөлшектің бөлімі, мүше, айнымалы, есе, (теріс/оң) бүтін сан, қосынды, айырма, алу. Subject-specific vocabulary & terminology: fraction, denominator, numerator, term, variable,(negative/positive) integer, fractional expression, polynomial, plus, minus. |
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ұжымдық, шыдамдылық, шыншылдық, академиялық адалдық. |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын тілі, информатика |
|||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
|||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Жай бөлшектерді қысқарту, жаңа бөлімге келтіру. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
сабақтың басы 3 мин |
1 Оқушылармен амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Коллаборативті орта қалыптастыру. Үй жұмысын тексеру |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 5 мин 5 мин 20 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау.
2.Ауызша жұмыс 1) Әріп пен сан сәйкес болатындай әр бөлшекке тең бөлшек табыңыз:
2) true/false
1)
3. Жаңа материалды меңгеру.
4. Жаттығуларды орындау. Жеке жұмыс. Тест. Кілті - Гаусс
Карл Фридрих
Гаусс ұлы неміс математигі,
астрономы және физигі, Санкт-Петербург ғылым академиясының құрметті
мүшесі (1824).
5. Топпен жұмыс. Ойын - Sea battle Ойын қызығушылықты тудырады, оқушыларды біріктіреді. Оқушылар топтарға бөлініп, теңіздегі қайықтарды тапқаннан кейін, есептерді шығарады. Есепті дұрыс шығарса, 1 балл алады. |
Оқу жоспары 7-сынып Ұсынылатын оқыту іс-әрекеттері Авторлық жұмыс |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин
|
6.Үй жұмысы Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушыларға сабақтағы жұмыстарына сәйкес кері байланысты береді. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: – нені білдім, нені үйрендім............................................................ – нені толық түсінбедім ............................................................... – немен жұмысты жалғастыру қажет ........................................................ – сабақта .................................................................... қиын болды – ...................................................................... менің қолымнан келді – келесі сабақта маған ................................ назар аударуым керек. |
Қосымша |
||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
|
|
||||||||||||||||||
|
Оқушылар сабақ бойы жеке жұмыс жасайды. Фронтальды жұмыста оқушыларға базалық деңгей беріледі. Жұптық жұмыс барысында жеке-дара оқыту ұйымдастырылады. Мұғалім қабілеті жоғары және төмен оқушыларға көмек көрсетеді, ал орта деңгейдегі оқушылар қабілеті жоғары оқушылардың өзара көмегі арқылы ілгері жылжи бастайды.
|
Жұппен жұмыста өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Сабақта оқушылардың теориялық материалды меңгеруі фронтальды әңгіме, презентациямен жұмыс істеу арқылы жасалады. |
Сабақ басында оқушылар кабинеттегі тәртіп ережелерімен , қауіпсіздік техникасымен таныстырылады. |
||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




























