Сабақ
тақырыбы
|
Алгебралық бөлшектерге амалдар
қолдану
|
Сабақтың
түрі
|
Жаңа
сабақ
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.2.1.19
алгебралық бөлшектерді қосу
және азайтуды орындау
|
Сабақ
мақсаттары
|
Оқушы:
Бөлімдері бірдей алгебралық бөлшектерді
қосады,
азайтады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Оқушы оқу мақсатына
жетеді,
егер
-
Бөлшек өрнекті ортақ
бөлімге келтіреді.
-
Бөлімдері бірдей
алгебралық бөлшектерді қосады.
-
Бөлімдері бірдей алгебралық
бөлшектерді азайтады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
Оқушылар : бөлшек өрнектердің
құрамды бөліктерін ауызша түсіндіре алады;
Learners
can: express orally the constituent
parts of fractional expressions.
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
бөлшек, бөлшектің, алымы,
бөлшектің бөлімі, мүше, айнымалы, есе, (теріс/оң) бүтін сан,
қосынды, айырма, алу.
Subject-specific vocabulary
& terminology: fraction, denominator,
numerator, term, variable,(negative/positive) integer, fractional
expression, polynomial, plus, minus.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Ұжымдық, шыдамдылық,
шыншылдық, академиялық адалдық.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Ағылшын тілі,
информатика
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
-
Интерактивтік құралдарды
пайдалану;
-
MC Office
бағдарламасын
пайдалану;
-
Интернет ресурстарын
пайдалану.
|
Бастапқы
білім
|
Жай бөлшектерді қысқарту, жаңа
бөлімге келтіру.
|
Сабақ барысы
|
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
сабақтың
басы
3 мин
|
1
Оқушылармен амандасу,
оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Коллаборативті орта
қалыптастыру.
Үй жұмысын
тексеру
|
|
Сабақтың
ортасы 5 мин
5
мин
5
мин
5
мин
20
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
айқындау.
2.Ауызша
жұмыс
1) Әріп пен сан сәйкес
болатындай әр бөлшекке
тең бөлшек
табыңыз:
-
2)
true/false
1)
2) 3)
3.
Жаңа материалды
меңгеру.
-
Бөлімдері бірдей жай
бөлшектерді қосу және азайту (ережені еске
түсіру)
-
Бөлімдері бірдей алгебралық
бөлшектерді қосу және азайту (ережені қорытып
шығару) .
-
Бекіту
(ауызша)
4. Жаттығуларды
орындау.
Жеке
жұмыс. Тест.
Кілті -
Гаусс
-
Карл Фридрих
Гаусс ұлы неміс математигі,
астрономы және физигі, Санкт-Петербург ғылым академиясының құрметті
мүшесі (1824).
18-ғасырдың соңында Германияда бір сабақта мұғалім оқушыларына "1 -
ден 100 ге дейінгі натурал сандардың қосындысын табуды" тапсырыпты.
Оқушылардың біреуі: ізделген қосынды 5050-ге тең деп жауап беріпті.
Бұл оқушы кейіннен аты әлемге әйгілі болған Математиктер королі
Карл Фридрих Гаусс екен.
5. Топпен жұмыс. Ойын - Sea
battle
Ойын қызығушылықты тудырады,
оқушыларды біріктіреді.
Оқушылар топтарға бөлініп,
теңіздегі қайықтарды тапқаннан кейін, есептерді шығарады. Есепті
дұрыс шығарса, 1 балл алады.
|
Оқу
жоспары
7-сынып
Ұсынылатын
оқыту
іс-әрекеттері
Презентация2
Авторлық
жұмыс
|
Сабақтың соңы 2
мин
|
6.Үй
жұмысы
Мұғалім сабақты
қорытындылайды, оқушыларға сабақтағы жұмыстарына сәйкес кері
байланысты береді.
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
– нені білдім, нені
үйрендім............................................................
– нені толық түсінбедім
...............................................................
– немен жұмысты жалғастыру
қажет
........................................................
– сабақта
....................................................................
қиын болды
– ......................................................................
менің қолымнан келді
– келесі сабақта маған
................................ назар аударуым
керек.
|
Қосымша
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
|
|
Оқушылар сабақ бойы жеке
жұмыс жасайды.
Фронтальды жұмыста
оқушыларға базалық деңгей беріледі. Жұптық жұмыс барысында
жеке-дара оқыту ұйымдастырылады.
Мұғалім қабілеті жоғары
және төмен оқушыларға көмек көрсетеді, ал орта деңгейдегі оқушылар
қабілеті жоғары оқушылардың өзара көмегі арқылы ілгері жылжи
бастайды.
|
Жұппен жұмыста өзін-өзі
бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Сабақта
оқушылардың теориялық материалды меңгеруі фронтальды әңгіме,
презентациямен жұмыс істеу арқылы
жасалады.
|
Сабақ басында оқушылар
кабинеттегі тәртіп ережелерімен , қауіпсіздік техникасымен
таныстырылады.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі
сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|