Материалдар / Алгебралық өрнектерге амалдар қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгебралық өрнектерге амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар 7 сынып математика пәні Алгебралық өрнектерге аалдар қолдануға есептер шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2021
649
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы

Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдану

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.19

алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

Сабақ

мақсаттары

Оқушы:

Бөлімдері бірдей алгебралық бөлшектерді қосады, азайтады.

Бағалау

критерийлері

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер

  1. Бөлшек өрнекті ортақ бөлімге келтіреді.

  2. Бөлімдері бірдей алгебралық бөлшектерді қосады.

  3. Бөлімдері бірдей алгебралық бөлшектерді азайтады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Оқушылар : бөлшек өрнектердің құрамды бөліктерін ауызша түсіндіре алады;

Learners can: express orally the constituent parts of fractional expressions.

Пәнге қатысты лексика мен терминология

бөлшек, бөлшектің, алымы, бөлшектің бөлімі, мүше, айнымалы, есе, (теріс/оң) бүтін сан, қосынды, айырма, алу.

Subject-specific vocabulary & terminology: fraction, denominator, numerator, term, variable,(negative/positive) integer, fractional expression, polynomial, plus, minus.

Құндылықтарды

дарыту

Ұжымдық, шыдамдылық, шыншылдық, академиялық адалдық.

Пәнаралық

байланыстар

Ағылшын тілі, информатика

АКТ қолдану

дағдылары

  1. Интерактивтік құралдарды пайдалану;

  2. MC Office бағдарламасын пайдалану;

  3. Интернет ресурстарын пайдалану.




Бастапқы білім


Жай бөлшектерді қысқарту, жаңа бөлімге келтіру.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

сабақтың басы

3 мин

1 Оқушылармен амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Коллаборативті орта қалыптастыру.

Үй жұмысын тексеру



Сабақтың ортасы 5 мин

















5 мин









5 мин









5 мин


























20 мин

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау.


2.Ауызша жұмыс

1) Әріп пен сан сәйкес болатындай әр бөлшекке

тең бөлшек табыңыз:

Тапсырма

Жауабы









2) true/false

1) 2) 3)

3. Жаңа материалды меңгеру.

  1. Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту (ережені еске түсіру)

  2. Бөлімдері бірдей алгебралық бөлшектерді қосу және азайту (ережені қорытып шығару) .

  3. Бекіту (ауызша)



4. Жаттығуларды орындау.

Жеке жұмыс. Тест. Кілті - Гаусс

1

2

-

3

4

5

Карл Фридрих Гаусс ұлы неміс математигі, астрономы және физигі, Санкт-Петербург ғылым академиясының құрметті мүшесі (1824).
18-ғасырдың соңында Германияда бір сабақта мұғалім оқушыларына "1 - ден 100 ге дейінгі натурал сандардың қосындысын табуды" тапсырыпты. Оқушылардың біреуі: ізделген қосынды 5050-ге тең деп жауап беріпті. Бұл оқушы кейіннен аты әлемге әйгілі болған Математиктер королі Карл Фридрих Гаусс екен.


5. Топпен жұмыс. Ойын - Sea battle

Ойын қызығушылықты тудырады, оқушыларды біріктіреді.

Оқушылар топтарға бөлініп, теңіздегі қайықтарды тапқаннан кейін, есептерді шығарады. Есепті дұрыс шығарса, 1 балл алады.








Оқу жоспары

7-сынып


Ұсынылатын оқыту

іс-әрекеттері


















































Презентация2


Авторлық жұмыс

Сабақтың соңы 2 мин


6.Үй жұмысы

Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушыларға сабақтағы жұмыстарына сәйкес кері байланысты береді.


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

нені білдім, нені үйрендім............................................................

нені толық түсінбедім ...............................................................

немен жұмысты жалғастыру қажет ........................................................

сабақта .................................................................... қиын болды

...................................................................... менің қолымнан келді

келесі сабақта маған ................................ назар аударуым керек.


Қосымша

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?



Оқушылар сабақ бойы жеке жұмыс жасайды.

Фронтальды жұмыста оқушыларға базалық деңгей беріледі. Жұптық жұмыс барысында жеке-дара оқыту ұйымдастырылады.

Мұғалім қабілеті жоғары және төмен оқушыларға көмек көрсетеді, ал орта деңгейдегі оқушылар қабілеті жоғары оқушылардың өзара көмегі арқылы ілгері жылжи бастайды.


Жұппен жұмыста өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау түрлері қолданылады. Сабақта оқушылардың теориялық материалды меңгеруі фронтальды әңгіме, презентациямен жұмыс істеу арқылы жасалады.

Сабақ басында оқушылар кабинеттегі тәртіп ережелерімен , қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!