Материалдар / Алгебралық түрдегі комплекс сандарға амалдар қолдану.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгебралық түрдегі комплекс сандарға амалдар қолдану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мектеп және колледж оқытушыларына математика пәнінен көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2021
4542
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ:№63

Колледж: «Көлік колледжі»

Пән аты

Математика

Күні: 22.02.2020

Оқытушының аты-жөні: Кайсанова Б.З.

Уақыты: 10:05


Бөлім:

Комплекс сандар

Бөлімше:

Алгебралық түрдегі комплекс сандарға амалдар қолдану.

Топ:1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы

Комплекс санның квадрат түбірін табу

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

- комплекс санның квадрат түбірін таба алу.

Сабақтың типі:

Жаңа сабақ

Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

  • комплекс сандардың анықтамасы мен қасиеттерін біледі және түсінеді;

  • алгебралық түрде берілген комплекс сандарға амалдар қолдана алады;

квадрат теңдеулердің және жоғары дәрежелі қарапайым теңдеулердің комплекс түбірлерін табады.

Бағалау

критерийлері

  • комплекс сандар ұғымын енгізу қажеттілігін түсінеді;

  • комплекс сандарға қатысты келесі түсініктерді біледі және ажыратады: нақты бөлік, жорамал бөлік, модуль, аргумент, таза жорамал сандар, тең және түйіндес сандар;

  • алгебралық түрде берілген комплекс сандарға арифметикалық амалдар қолданады;

  • түйіндес комплекс сандардың қасиеттерін қорытып шығарады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

- комплексті-түйіндес сандары қамтылған есептерге түсініктеме беру және ауызша сипаттау;

- комплекс сандарға орындалған амалдарды түсіндіру;

- квадрат теңдеудің немесе жоғары дәрежелі теңдеулердің түбірлерінің саны туралы пайымдау.

Пәндік лексика мен терминология:

  • нақты бөлік;

  • жорамал бөлік;

  • комплекс сан;

  • комплекстік түйіндес сандар/комплекс-түйіндес сандар;

  • комплекс санның модулі;

  • комплекс санның аргументі;

  • таза жорамал сандар;

  • комплекс түбірлер.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

  • түйіндес жұп сандардың көбейтіндісі … болады;

  • комплекс сандардың қатынасын табу үшін … ;

  • бөлшектің бөліміндегі комплекс саннан арылу үшін …;

  • a+bi санының нақты бөлігі …;

Жоспар



Сабақтың кезеңі,уақыты

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Ресурстар

Сабақтың басы


Сәлемдесу. Түгендеу. Оқушылардың көңіл күін бес саусақ арқылы тексеру.

Үй жұмысы.

  • Үй жұмысын жұппен бір біріне шкала арқылы бағалайды.

Слайд

Сабақтың

ортасы











































Жұппен

Жұмыс



Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Сабақтың мақсаты.

1.Комплекс санның квадрат түбірін таба алу.

2.Комплекс сандардың анықтамасы мен қасиеттері

3.Алгебралық түрде берілген комплекс сандарға амалдар қолдану

4.квадрат теңдеулердің және жоғары дәрежелі қарапайым теңдеулердің комплекс түбірлерін табу.

Алгебраның негізгі теоремасы.Комплекс сандар жиынында константаға тең емес көпмүшенің кем дегенде бір комплекс түбірі болады

2-8х+5=0

D=(-8)2-4*5*5=64-100=-36 х1.2 ==;

: Х1,2= Формуласы арқылы табамыз.

D<0 ,болғанда ах2+bx+c=0 а≠0 теңдігінің түбірлері

2. Түбірлердің бірі -4+5і комплекс саны болатын теідеу құрастырайық.

Шешуі: Егер теңдеудің түбірлерінің біреуі -4+5і комплек саны болса,онда оның екінші түбірі оған түйіндес сан -4-5і саны болады. Квадрат теңдеу құрастыру үшін ах2+вх+с= а(х-х1)(х-х2), мұндағы х1және х2 – түбірлері , формуласын қолданамыз.

Сонда (х-(-4+5і))(х-(-4-5і))=х2-(-4-5і)х-(-4+5і)х+(-4+5і)(-4-5і)= х2+4х+5іх+4х-5іх+16-25і2+8х+41=0

Жауабы : х2+8х+41=0

х2-5х+14=0

D=(-5)2+4*14=25+56=81 Х1,2

Х2+2х+18=0

2-6х+14=0


Сабақты Аялдама әдісімен бекітеміз:

Оның шарты 1 топ 2 топқа, 2 топ 3 топқа , 3 топ 1 топқа өз есептерін түсіндіреді.


Бағалау

Дидактикалық материал

Сабақтың

соңы


Рефлекция:

Даналық ағашы

1:не игердім? қызыл түсті алма стикері

2:не білгім келеді? қызғылт түсті алма стикері

3:нені түсінгім келеді? сары түсті алма стикері






Үйге тапсырма

3 §18 №18.1,18.3,18.4,18.5






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!