Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Алгоритм ұғымы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Біздің өміріміздегі алгоритмдер |
Мектеп: Горное негізгі мектебі «КММ» |
||||||||
Сыныбы: |
3 |
Мұғалімнің аты-жөні: Жолтай Мария Эргашбаевна |
|||||||
Күні: |
|
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритм ұғымы |
||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
5.3.2.1-Алгоритм ұғымын, алгоритм қасиеттерін, алгоритм құру жолдары туралы білімдерін қалыптастыру, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру |
||||||||
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Алгоритм ұғымы және қасиеттерін, алгоритм орындаушылары туралы білімдері қалыптасады. |
||||||||
Басым көпшілігі: Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: алгоритм құруды, алгоритмнің блок-сызбасын құруды, алгоритмнің қасиеттері туралы ұғымды меңгереді. |
|||||||||
Кейбір оқушылар: Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды. Алгоритм құруды, алгоритм қасиеттерін үйренеді. |
|||||||||
Бағалау критерийі: |
- Оқушылар біледі: ақпараттың мысалын салыстыруды және ақпараттың компьютерде берілуді |
||||||||
Тілдік мақсаты: |
алгоритм ұғымын, қасиеттерін түсіндіре алады |
||||||||
Құндылықтарға баулу: |
Ынтымақтастық, тиімді байланысқа түсу дағдыларын білім беру, нақтылап айтқанда, жұптық және топтық жұмыс арқылы дамыту. |
||||||||
Пән аралық байланыс: |
Математика, өнер |
||||||||
Алдыңғы білім: |
Оқушылардың өмірден «ақпарат» ұғымына түсінігі бар |
||||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығутүрлері |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы
|
І. Оқушылармен амандасу. Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,оқушылардың құралдарына көңіл бөлу; Тренинг. «Сенің күн режімің қандай?» Оқушылар ретімен атап шығады. Ендеше, балалар, біз бір күнге жоспар құрдық. Оқушылар бірінен соң бірі өз ойларын жалғастырып айтады. Сыныптың оқушылары топтасады. «Алгоритм», «Программа», «Блок-сызба» топтарын құрады. |
Таратпа суреттер |
|||||||
Сабақтың ортасы
10 минут 10 минут |
ІІ. Жаңа сабақ Жеке жұмыс Мазмұнды сызбамен (постермен) жұмыс. Әр топқа берілген тақырып бойынша мазмұнды сызба дайындау және қорғау тапсырмасы беріледі. Бірінші оқушы: Алгоритм ұғымы Екінші оқушы: Алгоритм жазу жолдары. Үшінші оқушы: Алгоритм қасиеттері Топтар бірін-бірі бағалайды «Екі жұлдыз, бір тілек» Тапсырма: №2 (Жж) Жұппен жұмыс. «Білу», «Түсіну» тапсырмасы бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді. «Ағашты отырғызу» алгоритмінің реттілігін дұрыс орналастырады. Ақпараттық қасиеттерін салыстырыңдар (ҚБ) Бірін-бірі «Жұлдызша» арқылы бағалау Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі: Білім алушы Алгоритм терминін түсіндіреді Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну Тапсырмалар
_______________________________________ _______________________________________
Дастарқан дайындау
Дескриптор Білім алушы
|
Оқулық, постер қорғау Бағалау |
|||||||
Сабақтың соңы 5минут |
Үйге тапсырма §14. Алгоритм ұғымы оқу. Алгоритмге 3 мысал құрап келу Рефлексия «Жетістік баспалдағы» стратегиясы бойынша оқушы білімін бағалау. Кері байланыс: оқушыларды жағымды сөздермен мақтап, мадақтау |
|
|||||||
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||
Оқушылардың қабілеттерін ескере отырып, саралау: бір-біріне көмектескендері және өз ойларын ашық айтуына қарай; топта бір-біріне көмектескендеріне қарай; |
Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігін, жаттығуларды қалай орындағандарынан білуге болады. |
Техника қауіпсіздігін сақтау ережесін естен шығармау. |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу омақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңызба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болдымажəне неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
|
|||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: IV-тарау |
Мектеп: Өскен негізгі |
|||||||
Күні: жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Жолтай М.Э. |
|||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар:2 |
Қатыспағандар: |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Мәліметтер типтері. |
|
|
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.3.1 деректердің типін жіктеу. |
|||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Деректер типінтерімен танысу Оқушылардың басым бөлігі: Практика жүзінде теориялық білімдерін қолдану. Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап беріп, талдау жасау. |
|||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау. |
|||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||
Тілдік мақсаттар
|
Деректер типін пайдалана отырып, программа құру. |
|||||||
Лексика және терминология: Тип, Паскаль, Лексема, Тұрақтылар (константалар). - Идентификаторлар (айнымалылар аты). - Амалдардың белгілері; - Қызметші сөздер. іnteger, strіng, real, Var, іnteger, longіnt, byte, shortіnt, word |
||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Жан-жақты болуға, оқушылардың ақпараттық – технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыру. |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика, ағылшын тілі. |
|||||||
Алдыңғы білім |
Бөлімше алдыңғы тақырыптарда қамтылған дағдыларға сүйенеді. Оқушылар Lazarus бағдарламасының интерфесімен таныс. Бағдарламада жобаларды құра алады. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу 3 мин Үй жұмысын тексеру 4 мин «Сұрақтары бар қорап» әдісі |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру кезеңі. Үй жұмысы: Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. |
Үш бұрыш және төртбұрыш қиылған қағаздар |
||||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |