Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Біздің өміріміздегі алгоритмдер

    Мектеп:

    Горное негізгі мектебі «КММ»

    Сыныбы:

    3

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Жолтай Мария Эргашбаевна

    Күні:


    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Алгоритм ұғымы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    5.3.2.1-Алгоритм ұғымын, алгоритм қасиеттерін, алгоритм құру жолдары туралы білімдерін қалыптастыру, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру

    Сабақтың мақсаттары:

    Барлық оқушылар:

    Алгоритм ұғымы және қасиеттерін, алгоритм орындаушылары туралы білімдері қалыптасады.

    Басым көпшілігі: Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: алгоритм құруды, алгоритмнің блок-сызбасын құруды, алгоритмнің қасиеттері туралы ұғымды меңгереді.

    Кейбір оқушылар: Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды. Алгоритм құруды, алгоритм қасиеттерін үйренеді.

    Бағалау критерийі:

    - Оқушылар біледі:

    ақпараттың мысалын салыстыруды және ақпараттың компьютерде берілуді

    Тілдік мақсаты:

    алгоритм ұғымын, қасиеттерін түсіндіре алады

    Құндылықтарға баулу:

    Ынтымақтастық, тиімді байланысқа түсу дағдыларын білім беру, нақтылап айтқанда, жұптық және топтық жұмыс арқылы дамыту.

    Пән аралық байланыс:

    Математика, өнер

    Алдыңғы білім:

    Оқушылардың өмірден «ақпарат» ұғымына түсінігі бар

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығутүрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Оқушылармен амандасу.

    Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,оқушылардың құралдарына көңіл бөлу;

    Тренинг. «Сенің күн режімің қандай?» Оқушылар ретімен атап шығады. Ендеше, балалар, біз бір күнге жоспар құрдық. Оқушылар бірінен соң бірі өз ойларын жалғастырып айтады.

    Сыныптың оқушылары топтасады.

    «Алгоритм», «Программа», «Блок-сызба» топтарын құрады.






    Таратпа суреттер



    Сабақтың ортасы






    10 минут










    10 минут


    ІІ. Жаңа сабақ

    Жеке  жұмыс

    Мазмұнды сызбамен (постермен) жұмыс. Әр топқа берілген тақырып бойынша мазмұнды сызба дайындау және қорғау тапсырмасы беріледі.

    Бірінші оқушы: Алгоритм ұғымы

    Екінші оқушы: Алгоритм жазу жолдары.

    Үшінші оқушы: Алгоритм қасиеттері

    Топтар бірін-бірі бағалайды

    «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Тапсырма: №2

    (Жж) Жұппен жұмыс.

    «Білу», «Түсіну» тапсырмасы бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    «Ағашты отырғызу» алгоритмінің реттілігін дұрыс орналастырады.

    Ақпараттық қасиеттерін салыстырыңдар

    (ҚБ) Бірін-бірі «Жұлдызша» арқылы бағалау

    Қалыптастырушы бағалау

    Бағалау критерийі: Білім алушы

    Алгоритм терминін түсіндіреді

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

    Тапсырмалар

    1. Алгоритм анықтамасын құрыңыз.

    _______________________________________

    _______________________________________

    1. Берілген суреттерді пайдаланып алгоритмге мысалдар кетеріңіз.

    Дастарқан дайындау

         

    1. Өсімдік өсіру

           

    Дескриптор

    Білім алушы

    • алгоритм анықтамасын жазады;

    • «Дастарқан дайындау» алгоритмініне мысал келтіреді;

    • «Өсімдік өсіру» алгоритміне мысал келтіреді


    Оқулық, постер қорғау










    Бағалау


















    Сабақтың соңы

    5минут

    Үйге тапсырма

    §14. Алгоритм ұғымы оқу. Алгоритмге 3 мысал құрап келу

    Рефлексия

    «Жетістік баспалдағы» стратегиясы бойынша оқушы білімін бағалау.

    Кері байланыс: оқушыларды жағымды сөздермен мақтап, мадақтау



    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай

    тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың

    материалды игеру

    деңгейін қалай тексеруді

    жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жəне

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау

    Оқушылардың қабілеттерін ескере отырып, саралау: бір-біріне көмектескендері және өз ойларын ашық айтуына қарай; топта бір-біріне көмектескендеріне қарай;

    Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігін, жаттығуларды қалай орындағандарынан білуге болады.

    Техника қауіпсіздігін сақтау ережесін естен шығармау.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу омақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңызба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болдымажəне неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

    Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

    жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?



















    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: IV-тарау

    Мектеп: Өскен негізгі

    Күні: жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Жолтай М.Э.

    Сынып: 7

    Қатысқандар:2

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Мәліметтер типтері.



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.3.3.1 деректердің типін жіктеу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Деректер типінтерімен танысу

    Оқушылардың басым бөлігі: Практика жүзінде теориялық білімдерін қолдану.

    Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап беріп, талдау жасау.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану, талдау.

    Бағалау критерийі

    • Деректер типтері туралы мәлімет алады және түсінеді.

    • Алған теориялық білімдерін практика жүзінде орындай алады

    • Тақырыпқа байланысты сұрақтарға нақты жауап береді.

    Тілдік мақсаттар


    Деректер типін пайдалана отырып, программа құру.

    Лексика және терминология:


    Тип,

    Паскаль, Лексема,

    Тұрақтылар (константалар).

    - Идентификаторлар (айнымалылар аты).

    - Амалдардың белгілері;

    - Қызметші сөздер.

    іnteger, strіng, real, Var, іnteger, longіnt, byte, shortіnt, word


    Құндылықтарға баулу





    Жан-жақты болуға, оқушылардың ақпараттық – технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыру.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, ағылшын тілі.

    Алдыңғы білім


    Бөлімше алдыңғы тақырыптарда қамтылған дағдыларға сүйенеді. Оқушылар Lazarus бағдарламасының интерфесімен таныс. Бағдарламада жобаларды құра алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі


    Топқа бөлу

    3 мин

    Үй жұмысын тексеру 4 мин

    «Сұрақтары бар қорап» әдісі

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру кезеңі.

    Үй жұмысы: Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.






    Үш бұрыш және төртбұрыш қиылған қағаздар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жолтай Мария Эргашбаевна
    18 Қазан 2021
    741
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Алгоритм ұғымы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Алгоритм ұғымы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 3-сынып. Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: алгоритм құруды, алгоритмнің блок-сызбасын құруды, алгоритмнің қасиеттері туралы ұғымды меңгереді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Біздің өміріміздегі алгоритмдер

    Мектеп:

    Горное негізгі мектебі «КММ»

    Сыныбы:

    3

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Жолтай Мария Эргашбаевна

    Күні:


    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Алгоритм ұғымы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    5.3.2.1-Алгоритм ұғымын, алгоритм қасиеттерін, алгоритм құру жолдары туралы білімдерін қалыптастыру, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру

    Сабақтың мақсаттары:

    Барлық оқушылар:

    Алгоритм ұғымы және қасиеттерін, алгоритм орындаушылары туралы білімдері қалыптасады.

    Басым көпшілігі: Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: алгоритм құруды, алгоритмнің блок-сызбасын құруды, алгоритмнің қасиеттері туралы ұғымды меңгереді.

    Кейбір оқушылар: Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды. Алгоритм құруды, алгоритм қасиеттерін үйренеді.

    Бағалау критерийі:

    - Оқушылар біледі:

    ақпараттың мысалын салыстыруды және ақпараттың компьютерде берілуді

    Тілдік мақсаты:

    алгоритм ұғымын, қасиеттерін түсіндіре алады

    Құндылықтарға баулу:

    Ынтымақтастық, тиімді байланысқа түсу дағдыларын білім беру, нақтылап айтқанда, жұптық және топтық жұмыс арқылы дамыту.

    Пән аралық байланыс:

    Математика, өнер

    Алдыңғы білім:

    Оқушылардың өмірден «ақпарат» ұғымына түсінігі бар

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығутүрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    І. Оқушылармен амандасу.

    Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,оқушылардың құралдарына көңіл бөлу;

    Тренинг. «Сенің күн режімің қандай?» Оқушылар ретімен атап шығады. Ендеше, балалар, біз бір күнге жоспар құрдық. Оқушылар бірінен соң бірі өз ойларын жалғастырып айтады.

    Сыныптың оқушылары топтасады.

    «Алгоритм», «Программа», «Блок-сызба» топтарын құрады.






    Таратпа суреттер



    Сабақтың ортасы






    10 минут










    10 минут


    ІІ. Жаңа сабақ

    Жеке  жұмыс

    Мазмұнды сызбамен (постермен) жұмыс. Әр топқа берілген тақырып бойынша мазмұнды сызба дайындау және қорғау тапсырмасы беріледі.

    Бірінші оқушы: Алгоритм ұғымы

    Екінші оқушы: Алгоритм жазу жолдары.

    Үшінші оқушы: Алгоритм қасиеттері

    Топтар бірін-бірі бағалайды

    «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Тапсырма: №2

    (Жж) Жұппен жұмыс.

    «Білу», «Түсіну» тапсырмасы бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    «Ағашты отырғызу» алгоритмінің реттілігін дұрыс орналастырады.

    Ақпараттық қасиеттерін салыстырыңдар

    (ҚБ) Бірін-бірі «Жұлдызша» арқылы бағалау

    Қалыптастырушы бағалау

    Бағалау критерийі: Білім алушы

    Алгоритм терминін түсіндіреді

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

    Тапсырмалар

    1. Алгоритм анықтамасын құрыңыз.

    _______________________________________

    _______________________________________

    1. Берілген суреттерді пайдаланып алгоритмге мысалдар кетеріңіз.

    Дастарқан дайындау

         

    1. Өсімдік өсіру

           

    Дескриптор

    Білім алушы

    • алгоритм анықтамасын жазады;

    • «Дастарқан дайындау» алгоритмініне мысал келтіреді;

    • «Өсімдік өсіру» алгоритміне мысал келтіреді


    Оқулық, постер қорғау










    Бағалау


















    Сабақтың соңы

    5минут

    Үйге тапсырма

    §14. Алгоритм ұғымы оқу. Алгоритмге 3 мысал құрап келу

    Рефлексия

    «Жетістік баспалдағы» стратегиясы бойынша оқушы білімін бағалау.

    Кері байланыс: оқушыларды жағымды сөздермен мақтап, мадақтау



    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай

    тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың

    материалды игеру

    деңгейін қалай тексеруді

    жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жəне

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау

    Оқушылардың қабілеттерін ескере отырып, саралау: бір-біріне көмектескендері және өз ойларын ашық айтуына қарай; топта бір-біріне көмектескендеріне қарай;

    Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігін, жаттығуларды қалай орындағандарынан білуге болады.

    Техника қауіпсіздігін сақтау ережесін естен шығармау.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу омақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңызба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болдымажəне неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

    Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

    жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?



















    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: IV-тарау

    Мектеп: Өскен негізгі

    Күні: жыл

    Мұғалімнің аты-жөні: Жолтай М.Э.

    Сынып: 7

    Қатысқандар:2

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Мәліметтер типтері.



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.3.3.1 деректердің типін жіктеу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Деректер типінтерімен танысу

    Оқушылардың басым бөлігі: Практика жүзінде теориялық білімдерін қолдану.

    Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап беріп, талдау жасау.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану, талдау.

    Бағалау критерийі

    • Деректер типтері туралы мәлімет алады және түсінеді.

    • Алған теориялық білімдерін практика жүзінде орындай алады

    • Тақырыпқа байланысты сұрақтарға нақты жауап береді.

    Тілдік мақсаттар


    Деректер типін пайдалана отырып, программа құру.

    Лексика және терминология:


    Тип,

    Паскаль, Лексема,

    Тұрақтылар (константалар).

    - Идентификаторлар (айнымалылар аты).

    - Амалдардың белгілері;

    - Қызметші сөздер.

    іnteger, strіng, real, Var, іnteger, longіnt, byte, shortіnt, word


    Құндылықтарға баулу





    Жан-жақты болуға, оқушылардың ақпараттық – технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыру.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, ағылшын тілі.

    Алдыңғы білім


    Бөлімше алдыңғы тақырыптарда қамтылған дағдыларға сүйенеді. Оқушылар Lazarus бағдарламасының интерфесімен таныс. Бағдарламада жобаларды құра алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі


    Топқа бөлу

    3 мин

    Үй жұмысын тексеру 4 мин

    «Сұрақтары бар қорап» әдісі

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру кезеңі.

    Үй жұмысы: Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.






    Үш бұрыш және төртбұрыш қиылған қағаздар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Информатика Ашық сабақ 3 сынып
    18.10.2021
    741
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жолтай Мария Эргашбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации