Материалдар / Алгоритм ұғымы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Алгоритм ұғымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 3-сынып. Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: алгоритм құруды, алгоритмнің блок-сызбасын құруды, алгоритмнің қасиеттері туралы ұғымды меңгереді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2021
665
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Біздің өміріміздегі алгоритмдер

Мектеп:

Горное негізгі мектебі «КММ»

Сыныбы:

3

Мұғалімнің аты-жөні:

Жолтай Мария Эргашбаевна

Күні:


Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Алгоритм ұғымы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

5.3.2.1-Алгоритм ұғымын, алгоритм қасиеттерін, алгоритм құру жолдары туралы білімдерін қалыптастыру, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Алгоритм ұғымы және қасиеттерін, алгоритм орындаушылары туралы білімдері қалыптасады.

Басым көпшілігі: Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: алгоритм құруды, алгоритмнің блок-сызбасын құруды, алгоритмнің қасиеттері туралы ұғымды меңгереді.

Кейбір оқушылар: Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды. Алгоритм құруды, алгоритм қасиеттерін үйренеді.

Бағалау критерийі:

- Оқушылар біледі:

ақпараттың мысалын салыстыруды және ақпараттың компьютерде берілуді

Тілдік мақсаты:

алгоритм ұғымын, қасиеттерін түсіндіре алады

Құндылықтарға баулу:

Ынтымақтастық, тиімді байланысқа түсу дағдыларын білім беру, нақтылап айтқанда, жұптық және топтық жұмыс арқылы дамыту.

Пән аралық байланыс:

Математика, өнер

Алдыңғы білім:

Оқушылардың өмірден «ақпарат» ұғымына түсінігі бар

Сабақтың барысы:

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығутүрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Оқушылармен амандасу.

Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,оқушылардың құралдарына көңіл бөлу;

Тренинг. «Сенің күн режімің қандай?» Оқушылар ретімен атап шығады. Ендеше, балалар, біз бір күнге жоспар құрдық. Оқушылар бірінен соң бірі өз ойларын жалғастырып айтады.

Сыныптың оқушылары топтасады.

«Алгоритм», «Программа», «Блок-сызба» топтарын құрады.






Таратпа суреттер



Сабақтың ортасы






10 минут










10 минут


ІІ. Жаңа сабақ

Жеке  жұмыс

Мазмұнды сызбамен (постермен) жұмыс. Әр топқа берілген тақырып бойынша мазмұнды сызба дайындау және қорғау тапсырмасы беріледі.

Бірінші оқушы: Алгоритм ұғымы

Екінші оқушы: Алгоритм жазу жолдары.

Үшінші оқушы: Алгоритм қасиеттері

Топтар бірін-бірі бағалайды

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Тапсырма: №2

ж) Жұппен жұмыс.

«Білу», «Түсіну» тапсырмасы бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді.

«Ағашты отырғызу» алгоритмінің реттілігін дұрыс орналастырады.

Ақпараттық қасиеттерін салыстырыңдар

(ҚБ) Бірін-бірі «Жұлдызша» арқылы бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Бағалау критерийі: Білім алушы

Алгоритм терминін түсіндіреді

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

Тапсырмалар

  1. Алгоритм анықтамасын құрыңыз.

_______________________________________

_______________________________________

  1. Берілген суреттерді пайдаланып алгоритмге мысалдар кетеріңіз.

Дастарқан дайындау

     

  1. Өсімдік өсіру

       

Дескриптор

Білім алушы

  • алгоритм анықтамасын жазады;

  • «Дастарқан дайындау» алгоритмініне мысал келтіреді;

  • «Өсімдік өсіру» алгоритміне мысал келтіреді


Оқулық, постер қорғау










Бағалау


















Сабақтың соңы

5минут

Үйге тапсырма

§14. Алгоритм ұғымы оқу. Алгоритмге 3 мысал құрап келу

Рефлексия

«Жетістік баспалдағы» стратегиясы бойынша оқушы білімін бағалау.

Кері байланыс: оқушыларды жағымды сөздермен мақтап, мадақтау



Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

Оқушылардың қабілеттерін ескере отырып, саралау: бір-біріне көмектескендері және өз ойларын ашық айтуына қарай; топта бір-біріне көмектескендеріне қарай;

Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігін, жаттығуларды қалай орындағандарынан білуге болады.

Техника қауіпсіздігін сақтау ережесін естен шығармау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу омақсатынажетпеген болса, неліктендеп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңызба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болдымажəне неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?



















Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: IV-тарау

Мектеп: Өскен негізгі

Күні: жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Жолтай М.Э.

Сынып: 7

Қатысқандар:2

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мәліметтер типтері.



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.3.3.1 деректердің типін жіктеу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Деректер типінтерімен танысу

Оқушылардың басым бөлігі: Практика жүзінде теориялық білімдерін қолдану.

Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап беріп, талдау жасау.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау.

Бағалау критерийі

  • Деректер типтері туралы мәлімет алады және түсінеді.

  • Алған теориялық білімдерін практика жүзінде орындай алады

  • Тақырыпқа байланысты сұрақтарға нақты жауап береді.

Тілдік мақсаттар


Деректер типін пайдалана отырып, программа құру.

Лексика және терминология:


Тип,

Паскаль, Лексема,

Тұрақтылар (константалар).

- Идентификаторлар (айнымалылар аты).

- Амалдардың белгілері;

- Қызметші сөздер.

іnteger, strіng, real, Var, іnteger, longіnt, byte, shortіnt, word


Құндылықтарға баулу





Жан-жақты болуға, оқушылардың ақпараттық – технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыру.

Пәнаралық байланыс

Математика, ағылшын тілі.

Алдыңғы білім


Бөлімше алдыңғы тақырыптарда қамтылған дағдыларға сүйенеді. Оқушылар Lazarus бағдарламасының интерфесімен таныс. Бағдарламада жобаларды құра алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі


Топқа бөлу

3 мин

Үй жұмысын тексеру 4 мин

«Сұрақтары бар қорап» әдісі

Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру кезеңі.

Үй жұмысы: Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.






Үш бұрыш және төртбұрыш қиылған қағаздар

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!