Ұйымдастыру
5 минут
|
-Оқушылармен амандасу
-Оқушыларды түгендеу
-Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабақты ашу үшін алдыңғы
білімді еске түсіру мақсатында оқушыларға «Ойлан» әдісі арқылы
сұрақтар қойылады:
Ойлан:
|
Оқушылар амандасады
Сабақта меңгеретін мақсаттарды білу
|
|
https://www.opiq.kz/kit/66/chapter/2667
|
10 минут
Сабақтың ортасы
20 минут
|
Жаңа білім
Алгоритмнің төмендегідей қасиеттері бар:
Алгоритмнің
дискреттілігі. Бұл қасиет алгоритм түрінде жазылған есеп шешімі жеке
қарапайым командаларға бөлініп, орындалу ретіне қарай орналасқанын
көрсетеді. Кез келген есепті бөліктерге жіктеп орындауға
болады.
Алгоритмнің
анықтылығы. Бұл қасиет алгоритмнің әр командасы орындаушы үшін
түсінікті болуын және мәнсіз орындалмауы керегін
көрсетеді.
Алгоритмнің
нәтижелілігі. Бұл қасиет алгоритмнің міндетті түрде белгілі бір
қадамдардан кейін аяқталып, нәтижеге жететінін көрсетеді.
Алгоритмнің
жалпылығы. Бұл қасиет есепті шешуге арналған алгоритмнің осы
типтес есептердің барлық мүмкін мәні үшін орындалатынын
көрсетеді.
«Алгоритм» ұғымы математикада ертеден бері
қолданылғанымен, математикалық теория объектісі ретінде кейбір
проблеманы зерттеуге байланысты тек ХХ ғасырдың 30-жылдарында
қарала бастады.
Алгоритмді сипаттаудың бірнеше түрі бар.
Олар:
1. Алгоритмді сөз бен формулалардың көмегімен сипаттау.
2. Алгоритмнің графикалық сипатталуы, яғни алгоритмді арнайы
графикалық схемалар – блок-схема көмегімен сипаттау.
3. Алгоритмді псевдокод арқылы
сипаттау. Псевдокод дегеніміз – алгоритм қадамының нақты
программалау тілі операторларын қолданбай жай
тілмен сипатталуы.
1 Тапсырма:
Белгілі бір алгоритм
блок-схема түрінде орындалған
(5-сурет). Осы
блок-схемада:
а) x = 0, y =
1;
ә) x = 2, y =
4;
б) x = 6, y = 0
мәндері үшін қандай нәтиже алынатынын есепте.
2 тапсырма
Егер берілген
үштаңбалы N саны жұп болса, санның соңғы цифры 5-тен үлкен болса,
басынан және соңынан бастап оқығанда бірдей оқылса (палиндром),
онда экранға 1-ді, әйтпесе 0-ді шығар.
3-тапсырма
Бір-біріне тең
емес x пен y нақты сандары берілген.
Осы екі санның кішісін олардың қосындысының жартысына, ал үлкенін
екі санның көбейтіндісінің үш еселенгеніне ауыстыратын алгоритмнің
блок-схемасы мен программа кодын құрастыр. Егер сандар бір-біріне
тең болса, онда экранға сандардың қосындысын шығар.
№
|
Мысалы
|
Нәтиже
|
1
|
20 10
|
200 15
|
2
|
20 20
|
40
|
|
Презентация арқылы жаңа білімді
біледі.
1 тапсырма
Дескриптор:
-
Берілген мәндер бойынша есептеу
жүргізеді
-
Алгоритмнің программа кодын жазады
-
Алынған нәтиже мен программа кодына қарап, бұл алгоритмнің
қызметін анықтайды
2 тапсырма
Дескриптор:
-
N Санын
енгізеді
-
Палиндром сандарды анықтаудың математикалық
моделін құрастырады
-
Алгоритмнің блок схемасын құрады
-
Алгоритмнің программа кодын жазады
3 тапсырма
Дескриптор:
-
x және
y сандарын
енгізеді
-
ең үлкенін және ең кішісін
математикалық моделін құрастырады
-
Алгоритмнің блок схемасын құрады
-
Алгоритмнің программа кодын жазады
|
Қб 3 балл
Қб 3 балл
|
Презентация (4-слайдтар)
Презентация (6-слайдтар)
|