|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
«Практикалық программалау» |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жармушева Перизат |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритмді әзірлеу. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау 8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Алгоритмді программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады. Есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды; |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Жаңа сабақ |
Сәлемдесу .Оқушыларды түгелдеу. Ой қозғау. «Миға шабуыл » әдісі 1 Python-да циклдік алгоритмдерді пайдаланып, есептердің қарапайым алгоритмдерін қалай құруға болады? 2. Циклдік алгоритм дегеніміз не? Алгоритмнің ең маңызды аспектілерінің бірі – алгоритм жылдамдығы. Программалау процесінде программалаушы алдында үнемі программаның жұмыс уақытын үнемдеу мәселесі тұрады. Егер санның жай немесе құрама сан екенін анықтауымыз керек болса, бұл санды 1 мен 50 арасындағы барлық санға бөлуіміз керек. Онда 50 санын тексеру үшін цикл 50 рет жұмыс істеуі керек. Егер есептің алгоритмін осылай құрсақ, онда 1 000 000- нан үлкен бір санды тексеру үшін цикл денесі миллион рет тексерілуі қажет. Циклдің миллион рет айналып жұмыс істеуі үшін шамамен 1 секунд уақыт керек екенін ескерсек, әрине, бұл өте көп. for j in range(1, n): Демек, құрастырған алгоритм тиімсіз. Басқа тиімді алгоритм ұсынуымыз керек. Егер осы есепте 50 санының 1 мен 50-ге міндетті түрде бөлінетінін және кез келген санның бөлгіштері санның өзін есептемегенде сол санның жартысына дейін кездесетінін ескерген жағдайда (мысалы 50-дің бөлгіштері 50-ді есептемегенде 25-ке дейін кездеседі), санды 50-ге дейін бөлудің қажеттілігі қалмайды. Бұл жағдай да цикл жұмысы 2 есе қысқарып, 50 санын жай санға тексеру үшін 25 рет жұмыс істейді. for j in range(1, n//2+1): Егер сандар теориясын пайдалансақ, цикл жұмысын бұдан да азайтуға болады екен |
Сәлемдесу. Балалар сұрақтарға жауап беру Мұғалімді тыңдайды |
Мадақтау Қалыптастырушы бағалау Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды |
Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс.
Шарбақты бояу. Қанат үйінің айналасындағы шарбақты бояуға 5 түрлі бояу алды. Ол шарбақты қандай түске бояу керектігін анықтау үшін, шарбаққа әр түсті бояудан жағып шықты . Нәтижесінде шарбақ түрлі түсті болды. Қанат шарбақтағы әртүрлі түстерді мүмкіндігінше аз күш жұмсап, бірдей түске бояғысы келеді. Қанатқа көмектес. Оның шарбағындағы тақтайшалардың саны N(N<100) және 1...5 арасындағы 5 түстің біріне боялған шарбақ тақтайшаларының түстері берілген. Есептің жауабы ретінде ең аз боялатын шарбақтар саны шығуы керек.
Сабақты бекіту сұрақтары
|
Сұрақтарға жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау |
Компьютер слайд Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың соңы. |
Қорытындылау. Кері байланыс |
|
||||||
|
|
Үйге тапсырма |
N мүшесі бар тізбек берілген. Осы тізбек мүшелерінің К-ға қалдықсыз бөлінетіндерінің қосындысын тап: (1≤К, N<100) |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгоритмді әзірлеу 8 сынып ҚМЖ
Алгоритмді әзірлеу 8 сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
«Практикалық программалау» |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жармушева Перизат |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритмді әзірлеу. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау 8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Алгоритмді программалаудың негізгі құрылымдарымен танысады. Есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды; |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Жаңа сабақ |
Сәлемдесу .Оқушыларды түгелдеу. Ой қозғау. «Миға шабуыл » әдісі 1 Python-да циклдік алгоритмдерді пайдаланып, есептердің қарапайым алгоритмдерін қалай құруға болады? 2. Циклдік алгоритм дегеніміз не? Алгоритмнің ең маңызды аспектілерінің бірі – алгоритм жылдамдығы. Программалау процесінде программалаушы алдында үнемі программаның жұмыс уақытын үнемдеу мәселесі тұрады. Егер санның жай немесе құрама сан екенін анықтауымыз керек болса, бұл санды 1 мен 50 арасындағы барлық санға бөлуіміз керек. Онда 50 санын тексеру үшін цикл 50 рет жұмыс істеуі керек. Егер есептің алгоритмін осылай құрсақ, онда 1 000 000- нан үлкен бір санды тексеру үшін цикл денесі миллион рет тексерілуі қажет. Циклдің миллион рет айналып жұмыс істеуі үшін шамамен 1 секунд уақыт керек екенін ескерсек, әрине, бұл өте көп. for j in range(1, n): Демек, құрастырған алгоритм тиімсіз. Басқа тиімді алгоритм ұсынуымыз керек. Егер осы есепте 50 санының 1 мен 50-ге міндетті түрде бөлінетінін және кез келген санның бөлгіштері санның өзін есептемегенде сол санның жартысына дейін кездесетінін ескерген жағдайда (мысалы 50-дің бөлгіштері 50-ді есептемегенде 25-ке дейін кездеседі), санды 50-ге дейін бөлудің қажеттілігі қалмайды. Бұл жағдай да цикл жұмысы 2 есе қысқарып, 50 санын жай санға тексеру үшін 25 рет жұмыс істейді. for j in range(1, n//2+1): Егер сандар теориясын пайдалансақ, цикл жұмысын бұдан да азайтуға болады екен |
Сәлемдесу. Балалар сұрақтарға жауап беру Мұғалімді тыңдайды |
Мадақтау Қалыптастырушы бағалау Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды |
Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс.
Шарбақты бояу. Қанат үйінің айналасындағы шарбақты бояуға 5 түрлі бояу алды. Ол шарбақты қандай түске бояу керектігін анықтау үшін, шарбаққа әр түсті бояудан жағып шықты . Нәтижесінде шарбақ түрлі түсті болды. Қанат шарбақтағы әртүрлі түстерді мүмкіндігінше аз күш жұмсап, бірдей түске бояғысы келеді. Қанатқа көмектес. Оның шарбағындағы тақтайшалардың саны N(N<100) және 1...5 арасындағы 5 түстің біріне боялған шарбақ тақтайшаларының түстері берілген. Есептің жауабы ретінде ең аз боялатын шарбақтар саны шығуы керек.
Сабақты бекіту сұрақтары
|
Сұрақтарға жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау |
Компьютер слайд Компьютер слайд |
||||
|
Сабақтың соңы. |
Қорытындылау. Кері байланыс |
|
||||||
|
|
Үйге тапсырма |
N мүшесі бар тізбек берілген. Осы тізбек мүшелерінің К-ға қалдықсыз бөлінетіндерінің қосындысын тап: (1≤К, N<100) |
||||||
шағым қалдыра аласыз















