Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспары
Бөлім
«Практикалық программалау»
Педагогтың
аты-жөні
Жармушева
Перизат
Күні
Сынып
Қатысушылар
саны
Қатыспағандар
саны
Сабақтың
тақырыбы:
Алгоритмді программалау.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде
тапсырма модельдерін жасау
8.3.2.1
алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру
Сабақтың
мақсаты:
Есепті программалау барысында,
оның алгоритмін программалайды;
Сабақтың
барысы:
Сабақтың кезені/
уақыт
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Жаңа
сабақ
Сәлемдесу .Оқушыларды
түгелдеу.
Ой қозғау. «Кім жылдам?»
әдісі
1. Циклдік алгоритмнің басқа
алгоритм түрлерінен қандай айырмашылығы бар?
2.Циклдік алгоритмдерді
программалауда қандай қиыншылықтар туындауы
мүмкін?
Цикл тақырыбына берілген
есептердің блок-схемасын құрастырып, оны программа тіліне
ауыстыруды практикалық тұрғыдан үйренуге болады. Ол үшін бірнеше
есептің блок-схемасын құру және шығару жолымен
танысайық
1-есеп.N
(1≤N≤20) факториалды есептеу блок-схемасын құрып, оны программаға
айналдыр.
Есептің математикалық
моделі. 1 мен N арасындағы сандардың
көбейтіндісі N санының факториалы деп аталады. Факториал белгісі
ретінде «!» символы қолданылады. Мысалы, 5! = 1 • 2 • 3 • 4 • 5 =
120. Басқаша айтқанда, 1-ден N-ге дейінгі сандардың көбейтіндісін
табу керек.
Сәлемдесу.
Балалар сұрақтарға жауап
беру
Мадақтау
Қалыптастырушы
бағалау
Сабаққа қатысу
белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу»
әдісі арқылы бағалайды
Компьютер
слайд
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу (білімді
өзектендіру үшін)
Оқулықпен
жұмыс.
2-есеп.(n (1≤n≤1012) саны
берілген. Осы санның ең үлкен цифры мен ең кіші цифрын экранға
шығар. Есептің блок-схемасын құрып, оны программа кодына
ауыстыр.
мысалы
нәтиже
85486569
max=9
min=4
Есептің математикалық моделі. Бұл есептің
математикалық моделі оңай, тек n санының цифрларын ажыратып алып,
үлкен мен кішіні анықтау алгоритміне тексерсек жеткілікті. Есепті
шешу үшін шарт тексеру циклін қолданамыз.
Сабақты бекіту тапсырмасы
1-тапсырма.Төменде берілген программалардың блок-схемаларын
құр
x
= int(input() )
а,b = 0, 0
while x>0:
а = а + 1
b = b + x%10
x = x//100
print(а)
print(b)
Қалыптастырушы
бағалау
Есепті компьютерде нәтижесін
алуға байланысты бағалау
Есепті компьютерде нәтижесін
алуға байланысты бағалау
Блок схема
құрастырады
Компьютер
слайд
Компьютер
слайд
Сабақтың
соңы.
Қорытындылау.
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма
Төменде берілген программалардың блок-схемаларын
құр
s = 0
for k in range(1, 51):
if k %5=0:
s = 2 * k + s
print(а).
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз