Алгоритмді программалау 8 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгоритмді программалау 8 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып 4 тоқан ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

«Практикалық программалау»

Педагогтың аты-жөні

Жармушева Перизат

Күні


Сынып

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Алгоритмді программалау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау

8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты:

Есепті программалау барысында, оның алгоритмін программалайды;


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы








Жаңа сабақ

Сәлемдесу .Оқушыларды түгелдеу.

Ой қозғау. «Кім жылдам?» әдісі

1. Циклдік алгоритмнің басқа алгоритм түрлерінен қандай айырмашылығы бар?


2.Циклдік алгоритмдерді программалауда қандай қиыншылықтар туындауы мүмкін?


Цикл тақырыбына берілген есептердің блок-схемасын құрастырып, оны программа тіліне ауыстыруды практикалық тұрғыдан үйренуге болады. Ол үшін бірнеше есептің блок-схемасын құру және шығару жолымен танысайық

1-есеп. N (1≤N≤20) факториалды есептеу блок-схемасын құрып, оны программаға айналдыр.


Есептің математикалық моделі. 1 мен N арасындағы сандардың көбейтіндісі N санының факториалы деп аталады. Факториал белгісі ретінде «!» символы қолданылады. Мысалы, 5! = 1 • 2 • 3 • 4 • 5 = 120. Басқаша айтқанда, 1-ден N-ге дейінгі сандардың көбейтіндісін табу керек.


Сәлемдесу.


Балалар сұрақтарға жауап беру





Мадақтау



Қалыптастырушы бағалау

Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды











Компьютер

слайд


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

Оқулықпен жұмыс.

2-есеп. (n (1≤n≤1012) саны берілген. Осы санның ең үлкен цифры мен ең кіші цифрын экранға шығар. Есептің блок-схемасын құрып, оны программа кодына ауыстыр.

мысалы

нәтиже

85486569

max=9

min=4

Есептің математикалық моделі. Бұл есептің математикалық моделі оңай, тек n санының цифрларын ажыратып алып, үлкен мен кішіні анықтау алгоритміне тексерсек жеткілікті. Есепті шешу үшін шарт тексеру циклін қолданамыз.


Сабақты бекіту тапсырмасы

1-тапсырма. Төменде берілген программалардың блок-схемаларын құр







x = int(input() )

а,b = 0, 0

while x>0:

а = а + 1

b = b + x%10

x = x//100

print(а)

print(b)

Қалыптастырушы бағалау


Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау





Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау










Блок схема құрастырады











Компьютер

слайд











Компьютер

слайд



Сабақтың соңы.

Қорытындылау.

Кері байланыс



Үйге тапсырма

Төменде берілген программалардың блок-схемаларын құр

s = 0

for k in range(1, 51):

if k %5=0:

s = 2 * k + s

print(а).




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.04.2024
848
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі