Сабақтың
ортасы
|
Тақырыпты
таныстыру:
Мұғалім «алғыс» ұғымын
түсіндіреді.
Сұрақ: «Сіз соңғы рет кімге
және не үшін алғыс айттыңыз?»
Негізгі
бөлім
1. «Алғыс айту – ізгілік
белгісі» әңгіме-дәрісі
Мұғалім алғыс айтудың пайдасы
туралы қысқаша түсінік береді.
Қазақтың «Жақсылық етсең,
қайтарымын күтпе» деген мақалын талқылау.
Топтық
жұмыс
Оқушылар 3 топқа
бөлінеді:
1. «Отбасыда алғыс» –
ата-анаға алғыс айту
2. «Достарға алғыс» – достарға
ризашылық білдіру
3. «Қоғамға алғыс» –
ұстаздарға, еліне, табиғатқа алғыс
Шығармашылық
тапсырма:
«Менің алғыс хатым» – оқушылар
кімге алғыс айтқысы келетінін шағын хат түрінде
жазады.
|
Оқушылар өз жауаптарын ортаға
салады.
Топтар өз тақырыптары бойынша
постер дайындайды және қорғайды.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын таныстыру.
Психологиялық
дайындық:
«Еңбек қауіпсіздігі деген не?»
тақырыбында ой қозғау.
Оқушыларға
сұрақтар:
«Қауіпсіз еңбек жағдайлары
дегеніміз не?»
«Жұмыс кезінде қандай қауіптер
болуы мүмкін?»
Тақырыпты
таныстыру:
Мұғалім еңбек қауіпсіздігінің
маңызын түсіндіріп, өндірістік және күнделікті өмірдегі қауіптер
туралы қысқаша айтып өтеді.
Негізгі
бөлім
1. Еңбек қауіпсіздігі
ережелері:
Жеке қорғаныс құралдарын
пайдалану (каска, қолғап, көзілдірік, арнайы
киім).
Жұмыс орнындағы тәртіпті
сақтау (артық заттарды алып тастау, құрал-саймандарды дұрыс
пайдалану).
Электр және өрт қауіпсіздігі
(электр құрылғыларын дұрыс пайдалану, өрт сөндіргіштерді
білу).
Қауіпсіздік техникасы бойынша
нұсқаулықтан өту (еңбек орнында арнайы оқытудан
өту).
Жарақат алу жағдайында алғашқы
көмек көрсету ережелері.
2. Қауіпті жағдайлардың
мысалдары және олардан қорғану
жолдары:
Құрылыс алаңындағы қауіптер
(биіктен құлау, ауыр заттардың түсуі).
Зауыт немесе өндірістегі
қауіптер (жабдықтардың дұрыс істемеуі, улану
қаупі).
Кеңсе жұмысындағы қауіптер
(дұрыс отырмау, компьютердің ұзақ
пайдаланылуы).
3. Еңбек қауіпсіздігін
қамтамасыз етудің негізгі тәсілдері:
Техникалық қауіпсіздік
ережелерін сақтау.
Еңбек заңнамасын білу және
сақтау.
Төтенше жағдайларда әрекет ету
алгоритмін меңгеру.
Жарақат алу немесе қауіпті
жағдай туындағанда дереу басшылыққа немесе құзырлы органдарға
хабарлау.
Топтық
жұмыс:
1-топ: «Қауіпсіз жұмыс орны» –
қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз етудің тәсілдерін
ұсынады.
2-топ: «Ситуациялық шешім» – түрлі
еңбек жағдайларындағы қауіптерді анықтап, олардан сақтану жолдарын
талқылайды.
3-топ: «Еңбек қауіпсіздігі ережелері»
– жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігін сақтау бойынша постер
жасайды.
Ситуациялық
тапсырмалар:
Мұғалім еңбек қауіпсіздігіне
қатысты нақты жағдайларды сипаттайды, оқушылар оларды шешу жолдарын
талқылайды.
«Дұрыс-бұрыс»
ойыны – мұғалім қауіпсіздік
ережелеріне байланысты бірнеше тұжырым оқиды, оқушылар олардың
дұрыс немесе бұрыс екенін анықтайды.
Қорытынды
бөлім
1.
Рефлексия:
«Мен бүгін үйрендім...» әдісі
– оқушылар сабақтан алған негізгі ойларын
айтады.
2.
Қорытындылау:
Мұғалім еңбек
қауіпсіздігінің әр адам үшін маңызды екенін, оны сақтау арқылы
жарақаттар мен жазатайым оқиғалардың алдын алуға болатынын
түсіндіреді.
|
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға
жауап беру арқылы түсінеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Талқылау сұрақтарын
талдайды.
|
Мотивациялық
сөздер
Сабаққа белсенді қатысқан
оқушыларды мадақтау.
Жағдайларды талқылау мен
шешімдерді ұсыну.
Топтық жұмыстағы
белсенділік.
Сабақ соңындағы рефлексия
сапасы.
|
Презентация, еңбек
қауіпсіздігі туралы ақпараттық парақшалар.
Қауіпсіздік белгілері мен
құралдары (каска, қолғап, қорғаныс көзілдірігі және
т.б.).
Ситуациялық тапсырмалар,
топтық жұмысқа арналған материалдар.
Бейнематериалдар
Презентация (зорлық-зомбылық
түрлері мен олардан қорғану туралы).
Видеоматериалдар
(зорлық-зомбылықты болдырмау туралы).
Жағдайлық
тапсырмалар
|