Сабақтың
басы
|
Амандасады
Бірлігіміз – бекем қорған, берік
бекет,
Ынтымағы жарасқан ел – мәңгілек жет!
Көңілдерге мейірім мен жылу сыйлап,
Біз бірге өсеміз күндей жарқырап!
Балалар, бүгін біз ерекше тақырыпта
сөйлесеміз.
“Алғыс” деген сөзді қалай түсінесіңдер?
Кімге, қандай жағдайда алғыс айтуға
болады?
(Оқушылардың жауаптары тыңдалады)
Жылы лебіз” жаттығуы
•Барлығымыз бір-бірімізге жылы лебіз айтып
көрейік.
•Әр оқушы өзінен кейінгі балаға бір жақсы сөз
немесе алғыс білдіреді.
Алдымен «Алғыс айту» күнінің шығу тарихына
тоқталайық:
https://heyzine.com/flip-book/302ac0d45d.html
|
Амандасады
Психологиялық ахуалға қатысады
Алғыс айту туралы жауаптар тыңдалады
Алғыс айту күнінің тарихына тоқталады
|
Мұғалім оқушыларға ынталандыру ретінде мақтау
– мадақтау сөздерін айтып отырады:
|
Слайд
|
Сабақтың ортасы
20 минут
Сергіту сәті
5 минут
Сабақты қорыту
8 минут
Кері байланыс:
|
1-тапсырма: “Алғыс хат” жазу
Әр оқушы бір адамға (ата-ана, мұғалім, дос, т.б.)
арнап қысқа алғыс хат жазады.
Кейіннен осы хаттарды бір-бірімізге оқып
береміз.
✅ 2-тапсырма: “Ризашылық ағашы”
•Мұғалім тақтаға үлкен ағаштың суретін іледі
немесе қағаздан жасайды.
•Оқушылар жапырақтар түрінде қиылған қағаздарға
кімге және не үшін алғыс білдіретінін айтады;

✅ 3-тапсырма: “Сиқырлы сөздер”
Балалар, мен сендердің ойларыңның жүйрік екенін
білемін;
Әртүрлі ұлт өкілдері тұратын қазақ еліндегі ұлт
өкілдерінің өз тілінде алғыс айтуын тауып көрелік:
https://wordwall.net/play/29492/180/325
СЕРГІТУ СӘТІ
4 – тапсырма
Жағдаяттар
https://wordwall.net/play/64146/779/247
6– тапсырма
https://wordwall.net/play/55974/788/238
Кімге не үшін рақмет айтам?
Кері
байланыс: https://classroomscreen.com/
|
Қысқаша алғыс хат жазады
Ризашылық ағашына өз рақметтерін
жазады
Әр елдің сөздерін жазады
Жағдаяттарға жауап береді
Жасырын қорапқа сөздер жазады
Кімге не үшін рақмет айтады
Кері байланыс береді
|
Жарайсыңдар!
Тамаша!
Керемет!
Дұрыс!
Тамаша!
Өте жақсы жауап!
Жарайсыңдар!
Өте тапқыр жауап!
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Жарайсың!
Тамаша!
|
Топтар атауы

Презентациялық ойын
|