Мотивациялық - қозғаушы
Ұйымдастыру – іздестіру
Рефлексивті -
түзетушілік
|
Балалар келген қонақтармен сәлемдеседі.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады саған да.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады маған да.
Шуақпен нұр төгіп,
Көтерді көңілді.
(Орындарына жайғасады)
-Балалар, мен сендерге бір ойын дайындап қойдым, ойнағыларың
келе ме?
Ойынымыздың аты «Бұл қай ағаш?» деп аталады.Ойынның
шарты:Экраннан бірнеше ағаштардың суреттері көрсетіледі.
-Жарайсыңдар, балалар! Осы ағаштардың қандай пайдасы
бар?
Жұмбақ жасыру:
1
Темірі көп ішінде,
Жесең
кірмес тісіңе.
Сары,қызыл болады,
Дөңгеленген пішінде.Бұл не?
2
Ортасында қазығы,
Бұтағында азығы.
-Алма
қайда өседі?
-Алманың қандай пайдасы бар?
-Алмадан не жасаймыз?
Алма
ағашының суретін көрсету;бөліктерін таныстыру.
(тамыры, діңі,бұтағы, жапырағы, жемісі)
Ғажайып сәт: Сиқыршы келеді:
-Сәлеметсіңдер ме,балалар?Мені таныдыңдар ма?Мен –
Сиқыршымын.Сендердің сиқыр үйренгілерің келе ме?Олай болса мен
сендерге керемет сиқыр көрсетейін.(қызыл, сары, жасыл алмалар алып
көрсетеді)
Тәрбиеші:-Ой,қандай керемет! Сиқыршының көрсеткен сиқыры ұнады
ма сендерге?
Ендеше оқу қызметімізді ары қарай жалғастырайық.Сиқыршы, сіз
балалардың білімін көріңіз,жоғары шығыңыз.
-Балалар,бүгін біз аппликация оқу қызметінде алма ағашын қиып,
жапсырамыз.Әуелі бәріміз саусқтарымызды жұмысқа дайындап
алайық.
Саусақ жаттығуы: 1-2-3-4-5,
Шықты
саусақ серуенге.
1
саусағым билеп кетті,
1
саусағым секіріп кетті.
1
саусағым сәлем берді,
1
саусағым ойнап кетті.
1саусағым ұйықтап қалды,
Шаршамаңдар саусақтар,
Қане,
жұмыс жасаңдар.
-Жұмысқа дайынбыз ба?
Олай
болса, мұқият тыңдап алыңдар.Мен сендерге алма ағашын қалай қиюды,
жапсыруды үйретемін.
(әдіс
– тәсілін түсіндіру)
-қағаздан жарты шеңбер (жасыл түс,) және жолақша (қоңыр түс)
қию;
-жарты шеңберге желім жағып, қағаздың жоғарғы бөлігіне
жапсыру;
-жолақшаға желім жағып, жарты шеңбердің астына жапсыру.
Сергіту сәтін жасату:
Көңілді әуенге сай бірнеше би қимылдарын жасату.
-алдын – ала әр түстен қиылған алмаларды желім жағып ағашқа
жапсыру;
-жасаған жұмыстарының үстінен қолсүрткішпен жайлап басу,
қолдарын сүрткішке сүрту.
-Балалар,қане, сендердің қалай жұмыс жасағандарыңды Сиқыршы
айтып берсін.Балалардың жұмыстарына баға беру.
-Қане, біз қонақтарға арнап «Апорт деген тәтті алма» әнін айтып
берейік.
Сиқыршы оларды мақтап, қоштасып қайтып кетеді.
Билингвалды компонент: Алма – яблоко, ағаш – дерево,Алма
ағашы-яблоня,қызыл – красный, сары – желтый, жасыл –
зеленый
Қимылды ойын ойнату,«Биік – аласа»
(биік
нәрселерді айтқанда аяқтың ұшымен тұрады,аласа нәрсені айтқанда
отырады
Оқу қызметін
қорытындылау
|
Хормен қайталайды.
-Сәлеметсіздер ме, апайлар?
-ия
Балалар оның қай ағаш екенін табады.
Ағаштардың пайдасы туралы өз ойларын айтады.
-алма
-алма
ағашы
-бақта
-құрамында дәрумен бар
-тосап кайнатамыз, тәтті шырын дайындаймыз
Мұқият тыңдайды
-Сәлеметсіз бе?
-ия
Саусақтарын ашып жұмады.
-дайынбыз
Жақсылап тыңдап алады,тәрбиешінің жетектеу әдісі бойынша жұмысты
орындайды
Би
қимылдарын жасайды
Әнді
хормен орындайды
-Сау
болыңыз!
-Сөздердің орыс тілінде айтылуын қайталайды
Ағаш
дегенде– тұрады,
Шөп дегенде – отырады
т.б
|