|
Пәннің аты әдебиет |
Уақыты:11.11.16ж |
Кабинет: 129 |
Мұғалім Сейдикеримова А К |
|||||||
|
Сабақтың атауы |
Алмас қылышты ардагер (Ел аузынан) |
|||||||||
|
Мақсаты |
Мақсаты мен міндеттер: мәтіндерді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, 1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру; 2.Дамытушылық:өлеңді, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік: ізгілікті-елжанды дара тұлға төрбиелеу; патриоттыққа тәрбиелеу. Сабақ түрі : аралас сабақ Көрнекіліктер: Қазақ батырларының ,Үш бидің,Абылай ханның,Бұқар жыраудың,бес қарудың суреттері, мемлекеттік рәміздер суреттері. |
|||||||||
|
Психологиялық ахуал 1мин |
Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен . Амандасып алайық, Еңбек етіп ерінбей . Жақсы баға алайық. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау 10мин Жаңа сабақ 5 мин Оқулықпен жұмыс. 10мин Дәптермен жұмыс 5мин |
1.Мәтінде қазақ халқының басынан өткен қандай кезең туралы айтылған ? 2. Халықты жаудан қорғаған батырдың есімі кім? 3. Қабанбайдың шын аты кім?
- Сендер қандай қазақ батырларын білесіңдер ? - Қазақ батырлары неліктен атқа қонды деп ойлайсың?
Біз өткен сабағымызда қандай көнерген сөздермен таныстық? Шұбырынды –қорғансыз,панасыз есеңгіреген халық. Жасақ- әскер. Ақылгөй- ақылды,ақыл беруші. Жарақ- бірлі-жарым,аздаған. Пырақ- жүйрік ат,тұлпар -Батыр деп біз кімдерді айтамыз? Ендеше балалар, бүгін біз тағыда бір қазақ батырымен танысамыз. Батыр деп біз кімдерді атаймыз? Ерлік жасаған, елін, жерін сыртқы жаудан қорғаған ер жүрек батырларды айтамыз. Қабанбай, Бөгенбай, Наурызбай, Алпамыс, Қобыланды, Амангелді, Исатай, Махамбет деген көптеген батырларымыз бар Қиядан қиқу төгілсе, Аттың басын тартпаған, Қисапсыз қол көрінсе, Қорқып жаудан қайтпаған. Қазақ деген халқының Батыр шыққан даңқынан Қарсыласқан асылдар Қорғасындай балқыған... Еңбек қылған ел үшін, Жауда кеткен кек үшін, Қазақтың аброй, арына Сарп қылған бар қүшін... –
Үш жүздің басын қосқан Абылай хан – Қабанбай, Бөгенбай, Наурызбай батырлардың ерлігіне сүйенген. Қазақ батырлары атты өлеңді жазған Бұқар Жырау атамыз Абылай ханның кеңесшісі, ақылшысы болған.
Көнерген сөздер: Мәміле – келісім. Тоқырау – қиын жағдайға тап болу. Уәж - сөз, пікір. Ірігенді ширату – есі шыққан шұбырған елге ақыл, бағыт беру. Буырқану - батылдану. |
|||||||||
|
Сергіту сәті 2 мин |
Әуенге жаттығу жасату. |
Ой сергітеді,шаршағандары басылады |
||||||||
|
Жаңа сабақты бекіту: -7 мин 1.Мәтінде ел басынан өткізген қандай кезең туралы айтылған ? 2. Мәтінде аты аталған батырдың есімі кім? Ол туралы не білдің ? 3. Бұқар жырау Бөгенбай батыр туралы не деді? Жырға сүйеніп сызбаларды толтыр.
4.Суретке зер сал.
Ой толғау: Ер қаруы – бес қару . Батырларымыз қандай қаруларды қолданған?
Садақ, найза, қылыш, айбалта, шоқпар. Ер азаматтың – бес қаруы сақадай сай болған. 5.Екі мәтінді салыстыр: кестені толтыр:
|
||||||||||
|
Үйге тапсырма 1мин |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
||||||||
|
Бағалау 1мин |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
||||||||
|
Кері байланыс 1мин |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
||||||||







жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алмас қылашты ардагер
Алмас қылашты ардагер
|
Пәннің аты әдебиет |
Уақыты:11.11.16ж |
Кабинет: 129 |
Мұғалім Сейдикеримова А К |
|||||||
|
Сабақтың атауы |
Алмас қылышты ардагер (Ел аузынан) |
|||||||||
|
Мақсаты |
Мақсаты мен міндеттер: мәтіндерді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, 1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру; 2.Дамытушылық:өлеңді, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік: ізгілікті-елжанды дара тұлға төрбиелеу; патриоттыққа тәрбиелеу. Сабақ түрі : аралас сабақ Көрнекіліктер: Қазақ батырларының ,Үш бидің,Абылай ханның,Бұқар жыраудың,бес қарудың суреттері, мемлекеттік рәміздер суреттері. |
|||||||||
|
Психологиялық ахуал 1мин |
Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен . Амандасып алайық, Еңбек етіп ерінбей . Жақсы баға алайық. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау 10мин Жаңа сабақ 5 мин Оқулықпен жұмыс. 10мин Дәптермен жұмыс 5мин |
1.Мәтінде қазақ халқының басынан өткен қандай кезең туралы айтылған ? 2. Халықты жаудан қорғаған батырдың есімі кім? 3. Қабанбайдың шын аты кім?
- Сендер қандай қазақ батырларын білесіңдер ? - Қазақ батырлары неліктен атқа қонды деп ойлайсың?
Біз өткен сабағымызда қандай көнерген сөздермен таныстық? Шұбырынды –қорғансыз,панасыз есеңгіреген халық. Жасақ- әскер. Ақылгөй- ақылды,ақыл беруші. Жарақ- бірлі-жарым,аздаған. Пырақ- жүйрік ат,тұлпар -Батыр деп біз кімдерді айтамыз? Ендеше балалар, бүгін біз тағыда бір қазақ батырымен танысамыз. Батыр деп біз кімдерді атаймыз? Ерлік жасаған, елін, жерін сыртқы жаудан қорғаған ер жүрек батырларды айтамыз. Қабанбай, Бөгенбай, Наурызбай, Алпамыс, Қобыланды, Амангелді, Исатай, Махамбет деген көптеген батырларымыз бар Қиядан қиқу төгілсе, Аттың басын тартпаған, Қисапсыз қол көрінсе, Қорқып жаудан қайтпаған. Қазақ деген халқының Батыр шыққан даңқынан Қарсыласқан асылдар Қорғасындай балқыған... Еңбек қылған ел үшін, Жауда кеткен кек үшін, Қазақтың аброй, арына Сарп қылған бар қүшін... –
Үш жүздің басын қосқан Абылай хан – Қабанбай, Бөгенбай, Наурызбай батырлардың ерлігіне сүйенген. Қазақ батырлары атты өлеңді жазған Бұқар Жырау атамыз Абылай ханның кеңесшісі, ақылшысы болған.
Көнерген сөздер: Мәміле – келісім. Тоқырау – қиын жағдайға тап болу. Уәж - сөз, пікір. Ірігенді ширату – есі шыққан шұбырған елге ақыл, бағыт беру. Буырқану - батылдану. |
|||||||||
|
Сергіту сәті 2 мин |
Әуенге жаттығу жасату. |
Ой сергітеді,шаршағандары басылады |
||||||||
|
Жаңа сабақты бекіту: -7 мин 1.Мәтінде ел басынан өткізген қандай кезең туралы айтылған ? 2. Мәтінде аты аталған батырдың есімі кім? Ол туралы не білдің ? 3. Бұқар жырау Бөгенбай батыр туралы не деді? Жырға сүйеніп сызбаларды толтыр.
4.Суретке зер сал.
Ой толғау: Ер қаруы – бес қару . Батырларымыз қандай қаруларды қолданған?
Садақ, найза, қылыш, айбалта, шоқпар. Ер азаматтың – бес қаруы сақадай сай болған. 5.Екі мәтінді салыстыр: кестені толтыр:
|
||||||||||
|
Үйге тапсырма 1мин |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
||||||||
|
Бағалау 1мин |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
||||||||
|
Кері байланыс 1мин |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
||||||||







шағым қалдыра аласыз




Суретте
кімдер бейнеленген?



















