Алтайдың Сұлушоқысы Біріккен сөздердің емлесі 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алтайдың Сұлушоқысы Біріккен сөздердің емлесі 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Мұғалімнің аты-жөні: Исахметова Э.Ж

Сабақтың

тақырыбы

Алтайдың Сұлушоқысы

Біріккен сөздердің емлесі



Күні:



Сынып:

6


Оқу мақсаттары:

а)ТА. 6.1.4.1. Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.


ә) ӘТН 6.4.1.1 Тақырып бойынша жеке сөздер ,бірге бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.


Сабақ мақсаты:

Барлық оқушы орындай алады: Мәтіннің құрылымдық ерекшеліктерін түсіне алады,бөлек, бірге, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жетек сұрақар арқылы негізгі ойды анықтайды;

Кейбір оқушылар орындай алады: Бөлек , дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жаза алады.


Тілдік мақсат:

Мәтіннің ішінен бірігу жолымен жасалған сөздерді теріп жазып алады. Сұлушоқы, Қатонқарағай, Мұзтау,Маркакөл

Мәңгілік Ел

құндылықтары

Бұл- тарихымыздың, мәдениет пен тілдің ортақтығы


Ойлау

Деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану


Пәнаралық

Байланыс

География, Тарих


Ресаурстар:

Оқулық, интербелсенді тақта, АКТ, флипчарт, күлекештер, слайд


Бағалау

критерийі

Мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аударады.

Жетекші сұрақтар арқылы мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

Тақырып бойынша сөздерді орфографиялық нормаға сай жаза алады.

5мин

Алдыңғы оқу

Сұрақ-жауап аркылы алдыңғы сабақты сұрау

1.Жазғы демалысты қалай өткіздіңдер?

2.Жазғы демалыстан қандай әсер алдындар?

3.Қазақстанның қандай көрікті жерлерін көрдіңдер?


Бағалау

«От шашу» әдісі арқылы бағалау

Жоспар

6 мин.

Басы

Ұйымдастыру. Сәлемдесу. «Кемпірқосақ » әдісі бойынша тақтаға кемпірқосақтың суретін іліп, оқушыларды 3 топқа бөлемін. Оқушыларға кірген бетте өзіне ұнаған түсті таңдап алу ұсынылады.Таңдап алынған түсіне байланысты топқа бөлінеді.

«Миға шабуыл» сұрақ -жауап

1 .Алтай өңірі Қазақстанның қай бөлігінде орналасқан ?

2.Алтайдан басқа Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесіңдер?


«Кемпір-

қосақ» суреті




интербел- сенді тақта

арқылы Қазақстанның көрікті жерлері көрсетіледі







7мин.







2мин.







15мин.

Ортасы

1-тапсырма.Топтық және жеке оқушымен жұмыс. Оқушылар «Алтайдың Сұлушоқысы» мәтінін «ДЖИГСО» әдісі арқылы оқып, талдап, мәтіндегі ойды анықтайды. Азат сызығы бойынша мәтін үш топқа бөлініп беріледі.Әр топтан бір –бір оқушы оқыған бөлімінің мазмұнын айтады.Содан соң бір оқушы мәтінді тұтас мазмұндайды.


Критерий:

1.Мәтіндегі ойды анықтайды.

2.Оқыған бөлімнің мазмұнын айтады.


Дескриптор:

1.Мәтіндегі ойды анаықтады.

Оқыған бөлімнің мазмұнын айтты.


Бағалау:

«Жақсы», «Өте жақсы», «Керемет»


2-тапсырма.

1-топ.Мәтіннің құрылымын анықта.

2-топ.Мәтіннің мазмұнына қарай сұрақ дайында.

3-топ:Мәтіннің негізгі ойын, тірек сөзін тап.


Критерий:

1.Мәтіннің құрлымын анықтайды.

2.Мазмұнына қарай сұрақ қояды.

3.Тірек сөздерді анықтайды.

Дескриптор:

1. Мәтіннің құрылымын анықтады.

2.Сұрақтарды дайындады.

3.Тірек сөздерді анықтады.

Бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы жауап»

3-тапсырма.

3 топқа бірге, бөлек, жеке және дефис арқылы жазылатын сөздердің анықтамасын графикалық органайзерге салу

( шекара, қара қошқыл, жыра- жылғалар)

1-топ: бірге жазылатын сөздерге

2-топ: бөлек жазылатын сөздерге

3-топ: дефис арқылы жазылатын сөздерге

Басқа түрлері

Мағынасы




Сөз

Синоним

Антоним




Сурет немесе сызба

Сөз табы


Мысал




қосымша

түбір

префикскү





Критерий:Мәтіндегі күрделі сөздерді графикалық органайзерге салады.

1.Дескриптор:

1.Бөлек,бірге,дефис арқылы жазылатын сөздерді графикалық органайзерге салды.

Бағалау: «Екі жұлдыз,бір тілек» кері байланыс
















3мин.

Соңы

3-тапсырма: « 1мин».әдісі арқылы оқушылар біріккен сөздердің сыңарын сәйкестендіру кестесіне жазады.


Сөздер


Сыңарлары

Шек


бұға

Қатон


шоқы

Ала


бүлдірген

Сұлу


ара

Қой


ағаш

Қызыл


қарағай








Саралау:

1.Мәтіннің мазмұнына сәйкес ашық сұрақтар құрастыр.








Үйге тапсырма

Күрделі сөздерді қатыстыра отырып, эссе жазу.


2мин.

Рефлексия












«Раундробин» әдісі арқылы оқушылар тақырып бойынша өз идеялары мен ойларын жазып, оң жағындағы көршісіне парағын ысырады. Көршісі алдындағы жолдасының жазғанымен танысып , сол ойларды әрі қарай жалғастырады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2019
1346
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі