Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 5 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | «Алтын адам» | археологиялық олжасы(2-сағ)1-саб | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | 5.2.3.1. Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу.5.2.2.4.Есік обасынан табылған «Алтын адам»арх-қ олжасының ерекшеліктерін анықтау |
|
|
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың көбісі:Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын біледі.Барлық оқушылар:Есік обасынан табылған «Алтын адам»археологиялық олжасының ерекшеліктерін ажырата біледі.Кейбір оқушылар:Ежелгі тайпалардың дүниетанымын ажыратады ,сипаттап береді. |
Бағалау критерийі | -- Оқушылар:Қазақстандық ғалымдардың ашқан археологиялық жаңалықтарын ,обалардың біразының тоналғандығын біледі. -Сақтардың мәдениетін ,әлеуметін айтып бере алады. --Ежелгі тайпалардың дүниетанымына сипаттама береді |
Тілдік мақсаттар
| Кілтті сөздер: Оба,археология,ғалым, «Алтын адам»ақинақ,қола жебе,темір пышақ,моншақ,шаш түйрегіштер.Талқыланған тармақтар:.«Алтын адам»археологиялық олжасы тақырыбын оқиды,топпен талқылайды.(тыңдалым,оқылым,айтылым)«Матрица» әдісімен кесте толтырады(жазылым)
|
Құндылықтарға баулу
| «Мәңгілік ел» идеясының рухани этикалық қасиеттерді бойына жинақталған тұлға тәрбиелеуде «Алтын адам» тәуелсіз Қазақстан үшін тарихи құндылықтары мен маңыздылығы. |
Пәнаралық байланыс | Дүниежүзі тарихы,әдебиет, география. |
Алдыңғы білім
| Сақ дәуірінің мәдениетімен жүйелі түрде таныс және ол туралы біледі.Сақтардың өмір сүрген мекендерін картадан көрсете алады.Үй тапсырмасын «Қарлы кескін »әдісі арқылы сұраймын |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы5- мин | Оқушылармен амандасып,шаттық шеңберін құрып,топқа бөлемін. Үй тапсырмасын «Қарлы кесек»әдісі арқылы сұраймын.Интербелсенді тақтада көптеген үй тапсырмасына байланысты сұрақтар дайын ,допты лақтыру арқылы,сұраққа жауап береді.
Қазақстан жерін1.Темір дәуірінде де қандай тайпалар өмір сүрді?2. Сақ тайпалары өмір сүрген хронологиялық уақытты атаңдар.3.Сақ тайпаларының қоғамдық құрылымы қандай болды?4.Сақтарда қандай әлеуметтік топтар болды?5.Ерте темір дәуірі тайпаларының негізгі шаруашылық түрлерін атаңдар.6. Темір дәуірінің қандай археологиялық ескерткіштерін білесіңдер?
| Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі.
Ақпараттық беттер,қосымша тапсырмаларды орындау үшін
«Қарлы кесек»әдісі |
Сабақтың ортасы 15-мин
| Тақтадан тапсырма көрсетіледі: Оқушылардың назарын жаңа сабаққа аудару мақсатында «Болжау» әдісін қолдана отырып ,интербелсенді тақтадан деректі фильм және «Алтын адам»материалдары көрсетіледі.
1-кезең:Оқушылар жаңа тақырыпты болжап айтып көреді.Оқушының зейінін жаңа сабаққа аударып , шоғырландырып жана сабаққа өтемін,1-4 дейін санау арқылы топқа бөлемін.Сабақтың мақсатымен,барысымен ,бағалау критерийімен таныстырамын.
2-кезең «Жұппен оқу»әдісіОқушыларға «Алтын адам табылған мекендер » атты тақырып таратамын.Оқуға 2-минут уақыт беремін.Оқушылар жұп болып оқулықтағы мәтінді оқиды. Ішіндегі жаңа сөздерге мән береді.3-минут уақыт беремін,эссе жазады.
3-кезең. ДЖИГСО әдісі бойынша Әр топқа тапсырма беріледі1.«Алтын адам»табылған мекендерді сипаттап беріңдер.2.Қазақ жерлерінен табылған мұндай құндылықтарға қандай баға бересіңдер.3.Бесшатыр қорымынан табылған обалар саны.4.Есік қорғанынан табылған 17-18 жас шамасындағы сақ ханзадасы.
| Қосымша тапсырмалар
«Болжау»әдісі |
Сабақтың соңы
| 4-кезең.Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:Кері байланыс.- Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттай алады.- Обалар арқылы сақтарда әлеуметтік топтардың болғандығын біледі.- Сақтарда қандай металдар жақсы өндірілгенін түсінді. Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. Бір біріне қолдау көрсетеді.Дұрыс айтасын!Енді осы ойларыңды жетілдіруді қалаймын деп,оқушыларға бағыт-бағдар беремін.Үйге тапсырма:Қазақстан ғалымдарының археологиялық олжаларының ерекшеліктерін анықтау.«Алтын адам » археологиялық олжасы |
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Бүгінгі сабақты саралай отырып:Қарлы кескінәдісі арқылы үй тапсырмасының мәнін ашты. Болжау әдісі арқылы «Алтын адам»мәтінін оқу арқылы мәлімет алады. Жұппен оқу әдісі арқылы сұраққа жауап береді ДЖИГСО әдіс тәсілдерін қолдану арқылы оқушыларға тапсырма берілді.Жұппен,топпен тапсырманы орындады және мақсаттарға қол жеткіздім.Мен оқушылардың қарқынына қарай қосымша тапсырмалар беріп отырдым.Әр тапсырма орындалған кезде бағалау смайликтерін беріп отырдым.Деңгейлік тапсырма-ны,Визуалды дерек көздерін қолдандым.
| Әр әдіс-тәсілдер сайын оқушыларды түрлі тәсілдермен мадақтап отырдым.мыс:Екі жұлдыз бір тілекБас бармақБағдаршам әдістері арқылы қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасын жүргізді.
| Сыныпта денсаулық пен қауіпсіздік техникасы ережелері сақталады. |
| Сабақ барысында тілдік мақсаттарды толық қамтыдым.Сабақ- ты жоспарлау барысында бағалау критерийін жасап,дискриптор қоюды үйрендім.Белсенді оқу әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы сын тұрғысынан ойлауды,коммуникативтік құндылықтарды , топпен,жұппен жасауды жоспарлауды игердім.Сабақта саралау жүргізілді.Сабақтың уақыттық кезеңдері дұрыс сақталады.Оқушының әр әрекеті бағаланып отырады. |