«Алтын адам» археологиялық олжасы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Алтын адам» археологиялық олжасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Алтын адам» археологиялық олжасы(2-сағ)1-саб
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Алтын адам»

археологиялық олжасы(2-сағ)1-саб


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.2.3.1. Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу.

5.2.2.4.Есік обасынан табылған «Алтын адам»арх-қ олжасының ерекшеліктерін анықтау



Сабақтың мақсаты

Оқушылардың көбісі:

Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын біледі.

Барлық оқушылар:

Есік обасынан табылған «Алтын адам»археологиялық олжасының ерекшеліктерін ажырата біледі.

Кейбір оқушылар:Ежелгі тайпалардың дүниетанымын ажыратады ,сипаттап береді.

Бағалау критерийі

-- Оқушылар:Қазақстандық ғалымдардың ашқан археологиялық жаңалықтарын ,обалардың біразының тоналғандығын біледі.

-Сақтардың мәдениетін ,әлеуметін айтып бере алады.

--Ежелгі тайпалардың дүниетанымына сипаттама береді

Тілдік мақсаттар


Кілтті сөздер: Оба,археология,ғалым, «Алтын адам»ақинақ,қола жебе,темір пышақ,моншақ,шаш түйрегіштер.

Талқыланған тармақтар:

.«Алтын адам»археологиялық олжасы тақырыбын оқиды,топпен талқылайды.(тыңдалым,оқылым,айтылым)

«Матрица» әдісімен кесте толтырады(жазылым)



Бесшатыр обасы




Есік обасы




Шілікті обасы






Құндылықтарға баулу





«Мәңгілік ел» идеясының рухани этикалық қасиеттерді бойына жинақталған тұлға тәрбиелеуде «Алтын адам» тәуелсіз Қазақстан үшін тарихи құндылықтары мен маңыздылығы.

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы,әдебиет, география.

Алдыңғы білім



Сақ дәуірінің мәдениетімен жүйелі түрде таныс және ол туралы біледі.Сақтардың өмір сүрген мекендерін картадан көрсете алады.Үй тапсырмасын «Қарлы кескін »әдісі арқылы сұраймын





Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар

Сабақтың басы

5- мин

Оқушылармен амандасып,шаттық шеңберін құрып,топқа бөлемін. Үй тапсырмасын «Қарлы кесек»әдісі арқылы сұраймын.Интербелсенді тақтада көптеген үй тапсырмасына байланысты сұрақтар дайын ,допты лақтыру арқылы,сұраққа жауап береді.



Қазақстан жерін1.Темір дәуірінде де қандай тайпалар өмір сүрді?

2. Сақ тайпалары өмір сүрген хронологиялық уақытты атаңдар.

3.Сақ тайпаларының қоғамдық құрылымы қандай болды?

4.Сақтарда қандай әлеуметтік топтар болды?

5.Ерте темір дәуірі тайпаларының негізгі шаруашылық түрлерін атаңдар.

6. Темір дәуірінің қандай археологиялық ескерткіштерін білесіңдер?





Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі.













Ақпараттық беттер,қосымша тапсырмаларды орындау үшін







«Қарлы кесек»

әдісі

Сабақтың ортасы

15-мин


Тақтадан тапсырма көрсетіледі: Оқушылардың назарын жаңа сабаққа аудару мақсатында «Болжау» әдісін қолдана отырып ,интербелсенді тақтадан деректі фильм және «Алтын адам»материалдары көрсетіледі.





1-кезең:Оқушылар жаңа тақырыпты болжап айтып көреді.Оқушының зейінін жаңа сабаққа аударып , шоғырландырып жана сабаққа өтемін,1-4 дейін санау арқылы топқа бөлемін.

Сабақтың мақсатымен,барысымен ,бағалау критерийімен таныстырамын.





2-кезең «Жұппен оқу»әдісі

Оқушыларға «Алтын адам табылған мекендер » атты тақырып таратамын.Оқуға 2-минут уақыт беремін.

Оқушылар жұп болып оқулықтағы мәтінді оқиды. Ішіндегі жаңа сөздерге мән береді.3-минут уақыт беремін,эссе жазады.



3-кезең

. ДЖИГСО әдісі бойынша

Әр топқа тапсырма беріледі

1.«Алтын адам»табылған мекендерді сипаттап беріңдер.

2.Қазақ жерлерінен табылған мұндай құндылықтарға қандай баға бересіңдер.

3.Бесшатыр қорымынан табылған обалар саны.

4.Есік қорғанынан табылған 17-18 жас шамасындағы сақ ханзадасы.

тапсырма

дескриптор

ДЖИГСО әдісі бойынша әр топқа жеке тапсырма беріледі

Бұл оқиғаны жан –жақты талқылайды


«Алтын адам»табылған елді мекендерді біледі


Құнды археологиялық қазбалардың құндылығы туралы біледі



Қосымша тапсырмалар



«Болжау»әдісі

Сабақтың соңы


4-кезең.Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:Кері байланыс.

- Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттай алады.

- Обалар арқылы сақтарда әлеуметтік топтардың болғандығын біледі.

- Сақтарда қандай металдар жақсы өндірілгенін түсінді. Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. Бір біріне қолдау көрсетеді.

Дұрыс айтасын!

Енді осы ойларыңды жетілдіруді қалаймын деп,оқушыларға бағыт-бағдар беремін.

Үйге тапсырма:Қазақстан ғалымдарының археологиялық олжаларының ерекшеліктерін анықтау.

«Алтын адам » археологиялық олжасы



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Бүгінгі сабақты саралай отырып:

Қарлы кескін

әдісі арқылы үй тапсырмасының мәнін ашты. Болжау әдісі арқылы «Алтын адам»мәтінін оқу арқылы мәлімет алады.

Жұппен оқу әдісі арқылы сұраққа жауап береді ДЖИГСО әдіс тәсілдерін қолдану арқылы оқушыларға тапсырма берілді.Жұппен,топпен тапсырманы орындады және мақсаттарға қол жеткіздім.Мен оқушылардың қарқынына қарай қосымша тапсырмалар беріп отырдым.Әр тапсырма орындалған кезде бағалау смайликтерін беріп отырдым.Деңгейлік тапсырма-ны,Визуалды дерек көздерін қолдандым.



Әр әдіс-тәсілдер сайын оқушыларды түрлі тәсілдермен мадақтап отырдым.мыс:

Екі жұлдыз бір тілек

Бас бармақ

Бағдаршам әдістері арқылы қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасын жүргізді.



Сыныпта денсаулық пен қауіпсіздік техникасы ережелері сақталады.


Сабақ барысында тілдік мақсаттарды толық қамтыдым.Сабақ- ты жоспарлау барысында бағалау критерийін жасап,дискриптор қоюды үйрендім.Белсенді оқу әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы сын тұрғысынан ойлауды,коммуникативтік құндылықтарды , топпен,жұппен жасауды жоспарлауды игердім.Сабақта саралау жүргізілді.Сабақтың уақыттық кезеңдері дұрыс сақталады.Оқушының әр әрекеті бағаланып отырады.


Shape1 Shape2





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.10.2018
568
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі