(1минут)
Мұғалім: Жұмбақ шешіп көрейік...
Бұл адам жай адам емес, өзі бір ерекше адам болған. Ол бүкіл әлемге
танымал
және бүкіл дүние жүзінде жалғыз – ақ. Ол адам б. з. д. V – IV
ғасырларда өмір сүрген,
бай отбасынан шыққан. Байлығы сонща асып - тасыған, тіпті бас киімі
мен аяқ киімін
де алтыннан тіккізген...
Балалар, бұл адам кім?
- Әрине, бұл - «Алтын
адам».
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын айту.(1мин)
Жаңа сабақ.
Сөздік
жұмыс. (2
минут)
«хайуанат нақышында»- в образе
зверей
шошақ төбелі – остроконечный
әшекейленген – разукрашенный
көсем – вождь
өркениет – цивилизация
қалыптасу – зарождаться, утверждаться
жәдігер – экспонат,
реликвия
Жерлеу рәсімі- церемония
захоронения
Дәуір-эпоха, время
(период)
Мәтінмен жұмыс. Топтық
жұмыс. (5 минут) 1. Мәтінді кезекпен
оқу. Жазылым.Деңгейлік
тапсырмаларды орындау. (10
минут)
I топтың
тапсырмасы:
I –
деңгей.
«Алтын адам» туралы әңгімелеу. (Қайдан табылды, кім тапты,
қай тайпаға жатады, т. б.)
II –
деңгей.
Мәтіннен сан есімдерді теріп жазып, мағыналық түрін
анықтаңдар. III –
деңгей. Сөйлемдерге мәтін бойынша
қажетті сөздерді қойып жазыңдар:
1. Алтын адамды 1969 - 1970 жылдары...
2. Алтын адам киімі төрт мыңға жуық...
3. Бас киімінің ұзындығы...
4. Алтын адам - Қазақстанның...
5. Оның тұлғасы Алматы
қаласының...
II топтың
тапсырмасы: I –
деңгей.
Мәтіннен зат есімдерді теріп
жазыңдар.
II –
деңгей Сөздерді бағдар сызықпен дұрыс
сәйкестендіріңдер.
дөңгелек адам
алтын сақ
әшекей заман
ерте бұйымдар
тайпасы алқа III -
деңгей
Мәтіннен жануарлар аттарын теріп жазып, септеу
(барыс, таутеке,
ат)
VIIІ. Берілген сөздерге
антоним, синоним немесе омоним сөздерді мәтіннен теріп жазыңдар. (5
минут)
Жануар
Енді
Жас
Бас
Анық
Кәрі,
қарт
Диалогпен жұмыс.
(5 минут)
(1,2 топ)
138 бет, 2 тапсырма. Өзара
сөйлесу.
-
«Ыстық
орындық» әдісі.
Х.
Бағалау
ХІ. Сабақты қорытындау.
Кері байланыс
(Рефлексия)(3минут)
XІІ. (2минут)Үйге
тапсырма беру:
138 бет, 3-тапсырма, «Алтын адам» туралы шағын
шығарма.
|