ІІІ. Жаңа
сабақ
Алтын балта
ертегісі
Ертегіні іштей
оқимыз.
«Ортадағы қаламсап»
әдісі бойынша әр топтан бір оқушыдан рөлге бөліп
оқыту.
Топтық
жұмыс: «Топтық тергеу»
әдісі
І топ Баяндаушы –
ертегіні баяндайды.
ІІ топ Зерттеуші –
кейіпкерлер туралы
әңгімелеу.
-
Ертегідегі жасыл
түспен жазылған сөздерді түсініп оқы. Бұл сөздер қай кейіпкерге
қатысты?
-
«Құлқыны тоймаған
қу; күндеп, көре алмай» сөздері қай кейіпкерге
қатысты?
ІІІ топ Сөз тапқыш –
көркемдік ерекшелігіне тоқталып, мақал – мәтелдер
айту.
ІҮ топ Дәнекер –
бүгінгі өмірмен
байланыстырады.
Сергіту
сәті
Дәптермен
жұмыс
Дүниеқоңыз – барына
қанағат етпейтін, байлыққа құмар
адам.
Адал жан – ешкімге
жамандық ойламайтын, ісіне адал, мейірімді, шыншыл
адам.
Ертегі – сказка – fairy -
tail
Бай – богатый -
rich
Кедей – бедный –
poor
Топтық
жұмыс
І топ «Балта» сөзіне
бес жолды өлең
Не?
Балта Қандай? Алтын,
темір
Не істеді?
Алды, түсірді, берді.
Сөйлем. Мен
балтамен ағаш жардым. Мағыналас сөз.
Құрал.
ІІ топ «Көрнекілік»
стратегиясы ертегі желісі бойынша сурет
салу.
ІІІ топ Екі ертегінің ортақ
қасиеті, айырмашылықтары
ІҮ топ Күннің әрбір сәулесін
қандай бояумен бояр едің?.
|