Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы (екінші сабағы)
Сабақтың барысы:
|
Бөлім: Менің Тәуелсіз Қазақстаным |
Суранчиева С.Б. |
|||
|
Күні: 09.02.2021 |
|
|||
|
Сынып: 5(Көкжиек баспасы) |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
5.2.3.2 дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/сахналау 5.2.8.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 5.3.6.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер / сөйлем/калиграмма құрастыру |
||||
|
Жетістік критерийлері: |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): Қ.Сарин жайлы ақпарат береді, қойылған сұрақтарға жауап береді. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): ақынның шығармашылығы жайында айтады, өлеңдерін сипаттай- ды, қосымша мәліметтер береді. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында тілдік қарым-қатынас құра алады, сұхбаттасады, шағын мәтін құрайды. |
|||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Жаңа сөздермен танысу. Сөздерді оқу, қайталау, сөз тіркесін құрастыру. Жыр-мүшәйра Жүлдегер Жеңімпаз Одақ мүшесі Жыр-жинақ Жазылым. 2-тапсырма Суреттерді пайдаланып, мәтін құра. Сенің ойыңша, олар қандай байқауларға қатысты.
Тыңдалым. Оқылым 3-тапсырма. Мәтінді тыңда. Түсініп оқы. Тақырып қой.
5-тапсырма Мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын тексер. Түсіндір.
Жазылым. 6-тапсырма Қалқаман Сарин туралы қосымша мәлімет жина. «Ол кім? Ол-қандай ақын?» деген сұрақтарға жауап беріп, диаграмманы толтыр. Ақынның жеке ақпараттық сайтын пайдалан(http://kalkamansarin.kz/index.php). Талаптар:
|
Оқыған мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын тексереді. Түсіндіреді. Қалқаман Сарин туралы қосымша мәлімет жинайды. «Ол кім? Ол-қандай ақын?» деген сұрақтарға жауап беріп, диаграмманы толтырады. |
Мұғалім оқушылардың жауабына қарай бағалайды. Мұғалімнің бағалауы. |
Слайд Сызбалар |
|
Сабақтың ортасы |
Айтылым. 7-тапсырма Суреттерді пайдаланып, диалог құрыңдар.
|
Суреттерді пайдаланып, диалог құрайды. |
Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып бірін-бір бағалайды. |
Суреттер |
|
Сабақтың соңы |
Жазылым. 8-тапсырма Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөйлем құра.
|
Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөйлем құрайды. |
Мұғалімнің бағлауы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы
«Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы (екінші сабағы)
Сабақтың барысы:
|
Бөлім: Менің Тәуелсіз Қазақстаным |
Суранчиева С.Б. |
|||
|
Күні: 09.02.2021 |
|
|||
|
Сынып: 5(Көкжиек баспасы) |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
5.2.3.2 дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/сахналау 5.2.8.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 5.3.6.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер / сөйлем/калиграмма құрастыру |
||||
|
Жетістік критерийлері: |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): Қ.Сарин жайлы ақпарат береді, қойылған сұрақтарға жауап береді. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): ақынның шығармашылығы жайында айтады, өлеңдерін сипаттай- ды, қосымша мәліметтер береді. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында тілдік қарым-қатынас құра алады, сұхбаттасады, шағын мәтін құрайды. |
|||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Жаңа сөздермен танысу. Сөздерді оқу, қайталау, сөз тіркесін құрастыру. Жыр-мүшәйра Жүлдегер Жеңімпаз Одақ мүшесі Жыр-жинақ Жазылым. 2-тапсырма Суреттерді пайдаланып, мәтін құра. Сенің ойыңша, олар қандай байқауларға қатысты.
Тыңдалым. Оқылым 3-тапсырма. Мәтінді тыңда. Түсініп оқы. Тақырып қой.
5-тапсырма Мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын тексер. Түсіндір.
Жазылым. 6-тапсырма Қалқаман Сарин туралы қосымша мәлімет жина. «Ол кім? Ол-қандай ақын?» деген сұрақтарға жауап беріп, диаграмманы толтыр. Ақынның жеке ақпараттық сайтын пайдалан(http://kalkamansarin.kz/index.php). Талаптар:
|
Оқыған мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын тексереді. Түсіндіреді. Қалқаман Сарин туралы қосымша мәлімет жинайды. «Ол кім? Ол-қандай ақын?» деген сұрақтарға жауап беріп, диаграмманы толтырады. |
Мұғалім оқушылардың жауабына қарай бағалайды. Мұғалімнің бағалауы. |
Слайд Сызбалар |
|
Сабақтың ортасы |
Айтылым. 7-тапсырма Суреттерді пайдаланып, диалог құрыңдар.
|
Суреттерді пайдаланып, диалог құрайды. |
Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып бірін-бір бағалайды. |
Суреттер |
|
Сабақтың соңы |
Жазылым. 8-тапсырма Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөйлем құра.
|
Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөйлем құрайды. |
Мұғалімнің бағлауы. |
|
шағым қалдыра аласыз


















