Материалдар / "Алтын қалам"сыйлығының жеңімпазы 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Алтын қалам"сыйлығының жеңімпазы 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп ұстаздарына тәжірибе алмасу мақсатында ашық сабақ жоспар үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2021
470
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Менің Тәуелсіз Қазақстаным


Мектебі : Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Рудный қаласы білім бөлімінің №21 гимназиясы» КММ

Сабақтың тақырыбы:

«Алтын қалам» сыйлығының жеңімпазы.

Зерттеу сұрағы:


Бұл 21 ғасыр ақыны 19ғасыр ақындармен салыстырғанда несімен ерекшеленеді?


Күні: 25.02.2021

Мұғалімнің аты -жөні: Тажина Маржан Калмухановна

Сынып: 5

Сабаққа қатысқандар:

Қатысқандар:

Бағдарлама бойынша оқу мақсаттары

5.1.2.1 -тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

5.2.5.1-берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

5.4.1.1 -ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.

Оқу мақсаты


Барлық оқушылар: мәтіннің мазмұнын түсінеді;

Басым көпшілігі: мәтіннің мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтайды,хабарландыру жазады ;

Кейбір оқушылар: сұраққа жауап беріп, диалогке қатысады;


Ойлау дағдыларының деңгейі

Түсіну, талдау,қолдану

Бағалау критерийлері

  • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтайды;

  • берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысады;

  • ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарландыру жазады;


Тілдік мақсат


Тыңдалым дағдысы: тыңдалым мәтінінен түсінгендерін айтады;

Айтылым дағдысы: мәтін бойынша диалогке түседі;

Жазылым дағдысы: тақырыпқа сай хабарландыру жазады;

Лексика және терминология

Мүшайра,үнтаспа,фестиваль,лауреат,академия;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:халықаралық,республикалық жыр мүшайралардың жүлдегері, Халықаралық «Шабыт» фестивалінің лауреаты;


Құндылықтарды дарыту

Ақын бойындағы дарынды дәріптеу.

Пән аралық байланыс

Орыс тілі

Алдыңғы білім

Тәуелсіз елдің астанасы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабаққа жоспарланған жұмыстар








Ресурстар

Сабақтың басы

10мин

























Сабақтың ортасы

20 мин

















































































Сабақтың соңы



10 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, психологиялық ахуал.

-Мұғалім:Амансыңдыңдар ма, менің кішкентай достарым!

Балалар:Амансыз ба, мұғалім!Қайырлы күн, ұстаздар!

-Мұғалім:

Балалар, сендер дүниедегі ең керемет жансыңдар!Айнала тек сендермен мағыналы!Сендер, еліміздің болашағысыңдар! Сендер өте дарынды, талантты оқушысыңдар! Мен сендерді қашанда мақтан етемін!Сендер гүлдей жайнаған әсемдіксіңдер! Жайқалып ,жайнап өсе беріңдер!(Оқушылар қол соғып, біз қуаныштымыз деп айтады).


Миға шабуыл


  • Оқушыларға 5 сөз беріледі: «Класс, ручка, дети, қыс, февраль» .Осы сөздердің аудармасын тапқанда 1,2,7,2,5 әріптерін біріктіргенде , САРИН деген сөз шығу керек.Оқушыларға Қағаз таратылады, олар аударып, асты боялған әріптерден сөз құрайды.

  • Сонымен сабақтың тақырыбы ашылады.

  • Мақсат, критерийлері айтылады.

  • Бағалау: егер оқушы тапсырма барысында барлық тапсырманы түсіндім, орындадым деп ойласа,толық жұдыз -10 ұпай, егер кебір тапсырмаларды түсінбеген боса және кейбіреуін ғана орындаса,жарты жұлдыз- 7 ұпай, егер тапсырмаларды мүлдем түсінбей ,біреуін ғана орындай алса, жарты жүлдыздан кішірек жұлдызша -5 ұпай.

Оқушыларға сұрақ: Қандай ақындарды білеміз?

Олардың қандай өлеңдерін білесіңдер?(Оқушылар білетін өлеңдерін айтады)

  • Бұл 21 ғасыр ақыны 19ғасыр ақындармен салыстырғанда несімен ерекшеленеді?(Осы сұраққа жауап, сабақтың соңында табады)

  • Белсенді сөздік(Жаңа сөздер)

Сөздер

Аудармасы

Мысалдар

1.орта мектеп

Средняя школа

Есімдік-местоимение

2.еңбек жолы

Путь труды

Есімдік-местоимение

3.қызмет атқарған

работал

Есімдік-местоимение

4.мүшәйра

конкурс

Сын есім-имя прилагательное

5.жүлдегер

призер

Есімдік-местоимение

6.жеңімпаз

победитель

Зат есім-имя существительное

7. жыр жинақ

Сборник стихов

Үстеу-наречие

8.үнтаспа

диск

Сан есім-имя числительное

Осы сөздермен сөйлемдер айтады; біздің орта мектеп, оның еңбек жолы, ол қызмет атқарған, ертең мүшайра, ол жүлдегер, Қалқаман жеңімпаз, көп жыр жинақ, жаңа үнтаспа( есімдік, үстеу, зат есім, үстеу, сын есім,)

  • Тыңдалым.(Слайдта ТЫҢДАЛЫМ деп жазылады және микрофон суреті тұрады)

Мұғалім оқиды.


1.Тапсырма.

«Хикая картасы» әдісі арқылы мазмұны бойынша түсінгендерін айтады;

(Тірек сөздер: Ақын,факультет, оқытушы, жүлдегер,жинақ,

(Қалқаман Сарин жас ақын.Ол тарих факультетінде оқыды. Ол музыка академиясында оқытушы болды.Ол мүшәйралардың жүлдегері. Оның «Арманымның бейнесі» атты жинағы бар.)

Дескриптор:

Мәтін мазмұны бойынша түсінгендерін айтады;

(ҚБ Ауызша бағалау-жарайсыңдар ,керемет, рахмет)


2.Тапсырма

«Эйлер шеңбері» арқылы нақты ақпаратты табады;

Қашан? Кім? Қандай? Қалқаман Сарин 1978 жылы Шығыс Қазақстанда туылған.Ол «Алтын қалам» сыйлығының жеңімпазы.Оның «Күзгі бақ», «Қызыма», «Жібек сезім» деген әндерге мәтіні бар.

Ән айту «Жібек сезім»

Қол жетпес көрікті арман,
Сезімге серік болған,
Сенбісің аққу құсым,
Айдынға келіп қонған
Айтайын жүрек сөзін
Бағыма тілекші өзің
Бұл жүрек сені іздейді
Үлбіреп жібек сезім
 
Қайырмасы:
Айымда сен , күнімде сен
Жанымды тербейсің күлімдесең,
Жанымда сен бағымда сен
Сүймесем сені сәулем, дәл бұлай сағынбас ем!

Дескриптор:

Тыңдалған мәтіннен сұрақтар арқылы нақты ақпарат табады;

ҚБ-(Қол соғу)


«Таза тақта», жіңішке сұрақтар әдісімен сұрақтарға жауап беру.(Сұрақтарға жауап берген сайын сұрақтар сүртіліп отырады)

1.Қалқаман Сарин кім?

2.Ол қандай ақын?

3. Оның мамандығы кім?

4.Ол ненің жеңімпазы?

5.Оның қандай жинағы бар?(бес рет қол соғу)

4 тапсырма.

Берілген сұрақтар арқылы диалог толықтырыңдар.(Оқушылар бір-бірімен диалог құрады)( «Білімділер шайқасы» әдісімен екі орындыққа отырып, бастарына ақылды қалпақ киіп, диалог айтады)

-Қалқаман Сарин кім?

-Қалқаман Сарин ақын.

-Қалқаман Сарин қай жылы қайда туған?

-Қалқаман Сарин 1978 жылы,Шығыс Қазақстанда туған

-Ол университетте қандай факультетте оқыды?

-Ол университетте тарих факультетінде оқыды.

-Оның қандай өлеңдері бар?

-Оның «Қызыма», «Күзгі бақ», «Жібек сезім» деген өлеңдері бар.

-Ол кім болып жұмыс істеген?

-Ол оқытушы болып жұмыс істеген.

-Ол қандай мүшайралардың жеңімпазы?

-Ол «Алтын қалам», «Шабыт» мүшайраларының жеңімпазы.

-Оның қандай жинағы бар?

-Оның «Арманымның бейнесі» деген жинағы бар.



Дескриптор:

1.Сұрақ арқылы диалогты толықтырады.

(ҚБ-жарайсың деген жұлжызша тарату)


  • Хабарландыру жазады-3 топқа бөлініп( Қате жазылған сөйлемдерді дұрыстап, хабарландыру жазады) (Бес рет қол соғу)


  • Ал, балалар,сабақтың басында сендерге зерттеу сұрағы қойылды, енді сол сұрақтың жауабын мына кестеден таба алар ма екенбіз, іске сәт!


Сұрақ: бұл 21 ғасыр ақыны 19ғасыр ақындармен салыстырғанда несімен ерекшеленеді?(Мысалы-Абай)

Чем этот поэт 21 века отличается от поэтов 19 века?

  • Мақсат: Оқушылардың ойлау деңгейлерін бақылау;

  • Болжам: Егер оқушы сабақты түсінсе, сұрақтың жауабын 19 ғасыр ақындарымен(Абай) салыстыра отырып , таба алар еді.

Салыстырулар

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!