Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Менің Тәуелсіз Қазақстаным


    Мектебі : Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Рудный қаласы білім бөлімінің №21 гимназиясы» КММ

    Сабақтың тақырыбы:

    «Алтын қалам» сыйлығының жеңімпазы.

    Зерттеу сұрағы:


    Бұл 21 ғасыр ақыны 19ғасыр ақындармен салыстырғанда несімен ерекшеленеді?


    Күні: 25.02.2021

    Мұғалімнің аты -жөні: Тажина Маржан Калмухановна

    Сынып: 5

    Сабаққа қатысқандар:

    Қатысқандар:

    Бағдарлама бойынша оқу мақсаттары

    5.1.2.1 -тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

    5.2.5.1-берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

    5.4.1.1 -ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.

    Оқу мақсаты


    Барлық оқушылар: мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    Басым көпшілігі: мәтіннің мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтайды,хабарландыру жазады ;

    Кейбір оқушылар: сұраққа жауап беріп, диалогке қатысады;


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Түсіну, талдау,қолдану

    Бағалау критерийлері

    • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтайды;

    • берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысады;

    • ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарландыру жазады;


    Тілдік мақсат


    Тыңдалым дағдысы: тыңдалым мәтінінен түсінгендерін айтады;

    Айтылым дағдысы: мәтін бойынша диалогке түседі;

    Жазылым дағдысы: тақырыпқа сай хабарландыру жазады;

    Лексика және терминология

    Мүшайра,үнтаспа,фестиваль,лауреат,академия;

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:халықаралық,республикалық жыр мүшайралардың жүлдегері, Халықаралық «Шабыт» фестивалінің лауреаты;


    Құндылықтарды дарыту

    Ақын бойындағы дарынды дәріптеу.

    Пән аралық байланыс

    Орыс тілі

    Алдыңғы білім

    Тәуелсіз елдің астанасы

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабаққа жоспарланған жұмыстар








    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10мин

























    Сабақтың ортасы

    20 мин

















































































    Сабақтың соңы



    10 мин


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Амандасу, психологиялық ахуал.

    -Мұғалім:Амансыңдыңдар ма, менің кішкентай достарым!

    –Балалар:Амансыз ба, мұғалім!Қайырлы күн, ұстаздар!

    -Мұғалім:

    Балалар, сендер дүниедегі ең керемет жансыңдар!Айнала тек сендермен мағыналы!Сендер, еліміздің болашағысыңдар! Сендер өте дарынды, талантты оқушысыңдар! Мен сендерді қашанда мақтан етемін!Сендер гүлдей жайнаған әсемдіксіңдер! Жайқалып ,жайнап өсе беріңдер!(Оқушылар қол соғып, біз қуаныштымыз деп айтады).


    Миға шабуыл


    • Оқушыларға 5 сөз беріледі: «Класс, ручка, дети, қыс, февраль» .Осы сөздердің аудармасын тапқанда 1,2,7,2,5 әріптерін біріктіргенде , САРИН деген сөз шығу керек.Оқушыларға Қағаз таратылады, олар аударып, асты боялған әріптерден сөз құрайды.

    • Сонымен сабақтың тақырыбы ашылады.

    • Мақсат, критерийлері айтылады.

    • Бағалау: егер оқушы тапсырма барысында барлық тапсырманы түсіндім, орындадым деп ойласа,толық жұдыз -10 ұпай, егер кебір тапсырмаларды түсінбеген боса және кейбіреуін ғана орындаса,жарты жұлдыз- 7 ұпай, егер тапсырмаларды мүлдем түсінбей ,біреуін ғана орындай алса, жарты жүлдыздан кішірек жұлдызша -5 ұпай.

    Оқушыларға сұрақ: Қандай ақындарды білеміз?

    Олардың қандай өлеңдерін білесіңдер?(Оқушылар білетін өлеңдерін айтады)

    • Бұл 21 ғасыр ақыны 19ғасыр ақындармен салыстырғанда несімен ерекшеленеді?(Осы сұраққа жауап, сабақтың соңында табады)

    • Белсенді сөздік(Жаңа сөздер)

    Сөздер

    Аудармасы

    Мысалдар

    1.орта мектеп

    Средняя школа

    Есімдік-местоимение

    2.еңбек жолы

    Путь труды

    Есімдік-местоимение

    3.қызмет атқарған

    работал

    Есімдік-местоимение

    4.мүшәйра

    конкурс

    Сын есім-имя прилагательное

    5.жүлдегер

    призер

    Есімдік-местоимение

    6.жеңімпаз

    победитель

    Зат есім-имя существительное

    7. жыр жинақ

    Сборник стихов

    Үстеу-наречие

    8.үнтаспа

    диск

    Сан есім-имя числительное

    Осы сөздермен сөйлемдер айтады; біздің орта мектеп, оның еңбек жолы, ол қызмет атқарған, ертең мүшайра, ол жүлдегер, Қалқаман жеңімпаз, көп жыр жинақ, жаңа үнтаспа( есімдік, үстеу, зат есім, үстеу, сын есім,)

    • Тыңдалым.(Слайдта ТЫҢДАЛЫМ деп жазылады және микрофон суреті тұрады)

    Мұғалім оқиды.


    1.Тапсырма.

    «Хикая картасы» әдісі арқылы мазмұны бойынша түсінгендерін айтады;

    (Тірек сөздер: Ақын,факультет, оқытушы, жүлдегер,жинақ,

    (Қалқаман Сарин жас ақын.Ол тарих факультетінде оқыды. Ол музыка академиясында оқытушы болды.Ол мүшәйралардың жүлдегері. Оның «Арманымның бейнесі» атты жинағы бар.)

    Дескриптор:

    Мәтін мазмұны бойынша түсінгендерін айтады;

    (ҚБ Ауызша бағалау-жарайсыңдар ,керемет, рахмет)


    2.Тапсырма

    «Эйлер шеңбері» арқылы нақты ақпаратты табады;

    Қашан? Кім? Қандай? Қалқаман Сарин 1978 жылы Шығыс Қазақстанда туылған.Ол «Алтын қалам» сыйлығының жеңімпазы.Оның «Күзгі бақ», «Қызыма», «Жібек сезім» деген әндерге мәтіні бар.

    Ән айту «Жібек сезім»

    Қол жетпес көрікті арман,
    Сезімге серік болған,
    Сенбісің аққу құсым,
    Айдынға келіп қонған
    Айтайын жүрек сөзін
    Бағыма тілекші өзің
    Бұл жүрек сені іздейді
    Үлбіреп жібек сезім
     
    Қайырмасы:
    Айымда сен , күнімде сен
    Жанымды тербейсің күлімдесең,
    Жанымда сен бағымда сен
    Сүймесем сені сәулем, дәл бұлай сағынбас ем!

    Дескриптор:

    Тыңдалған мәтіннен сұрақтар арқылы нақты ақпарат табады;

    ҚБ-(Қол соғу)


    «Таза тақта», жіңішке сұрақтар әдісімен сұрақтарға жауап беру.(Сұрақтарға жауап берген сайын сұрақтар сүртіліп отырады)

    1.Қалқаман Сарин кім?

    2.Ол қандай ақын?

    3. Оның мамандығы кім?

    4.Ол ненің жеңімпазы?

    5.Оның қандай жинағы бар?(бес рет қол соғу)

    4 тапсырма.

    Берілген сұрақтар арқылы диалог толықтырыңдар.(Оқушылар бір-бірімен диалог құрады)( «Білімділер шайқасы» әдісімен екі орындыққа отырып, бастарына ақылды қалпақ киіп, диалог айтады)

    -Қалқаман Сарин кім?

    -Қалқаман Сарин ақын.

    -Қалқаман Сарин қай жылы қайда туған?

    -Қалқаман Сарин 1978 жылы,Шығыс Қазақстанда туған

    -Ол университетте қандай факультетте оқыды?

    -Ол университетте тарих факультетінде оқыды.

    -Оның қандай өлеңдері бар?

    -Оның «Қызыма», «Күзгі бақ», «Жібек сезім» деген өлеңдері бар.

    -Ол кім болып жұмыс істеген?

    -Ол оқытушы болып жұмыс істеген.

    -Ол қандай мүшайралардың жеңімпазы?

    -Ол «Алтын қалам», «Шабыт» мүшайраларының жеңімпазы.

    -Оның қандай жинағы бар?

    -Оның «Арманымның бейнесі» деген жинағы бар.



    Дескриптор:

    1.Сұрақ арқылы диалогты толықтырады.

    (ҚБ-жарайсың деген жұлжызша тарату)

    • Ссылка көрсетіп, хабарландыру жазу. https://youtu.be/HZq-eK6Hf9k


    • Хабарландыру жазады-3 топқа бөлініп( Қате жазылған сөйлемдерді дұрыстап, хабарландыру жазады) (Бес рет қол соғу)


    • Ал, балалар,сабақтың басында сендерге зерттеу сұрағы қойылды, енді сол сұрақтың жауабын мына кестеден таба алар ма екенбіз, іске сәт!


    Сұрақ: бұл 21 ғасыр ақыны 19ғасыр ақындармен салыстырғанда несімен ерекшеленеді?(Мысалы-Абай)

    Чем этот поэт 21 века отличается от поэтов 19 века?

    • Мақсат: Оқушылардың ойлау деңгейлерін бақылау;

    • Болжам: Егер оқушы сабақты түсінсе, сұрақтың жауабын 19 ғасыр ақындарымен(Абай) салыстыра отырып , таба алар еді.

    Салыстырулар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тажина Маржан Калмукановна
    28 Ақпан 2021
    559
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Алтын қалам"сыйлығының жеңімпазы 5-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Алтын қалам"сыйлығының жеңімпазы 5-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мектеп ұстаздарына тәжірибе алмасу мақсатында ашық сабақ жоспар үлгісі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Менің Тәуелсіз Қазақстаным


    Мектебі : Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Рудный қаласы білім бөлімінің №21 гимназиясы» КММ

    Сабақтың тақырыбы:

    «Алтын қалам» сыйлығының жеңімпазы.

    Зерттеу сұрағы:


    Бұл 21 ғасыр ақыны 19ғасыр ақындармен салыстырғанда несімен ерекшеленеді?


    Күні: 25.02.2021

    Мұғалімнің аты -жөні: Тажина Маржан Калмухановна

    Сынып: 5

    Сабаққа қатысқандар:

    Қатысқандар:

    Бағдарлама бойынша оқу мақсаттары

    5.1.2.1 -тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

    5.2.5.1-берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу

    5.4.1.1 -ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.

    Оқу мақсаты


    Барлық оқушылар: мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    Басым көпшілігі: мәтіннің мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтайды,хабарландыру жазады ;

    Кейбір оқушылар: сұраққа жауап беріп, диалогке қатысады;


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Түсіну, талдау,қолдану

    Бағалау критерийлері

    • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтайды;

    • берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысады;

    • ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарландыру жазады;


    Тілдік мақсат


    Тыңдалым дағдысы: тыңдалым мәтінінен түсінгендерін айтады;

    Айтылым дағдысы: мәтін бойынша диалогке түседі;

    Жазылым дағдысы: тақырыпқа сай хабарландыру жазады;

    Лексика және терминология

    Мүшайра,үнтаспа,фестиваль,лауреат,академия;

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:халықаралық,республикалық жыр мүшайралардың жүлдегері, Халықаралық «Шабыт» фестивалінің лауреаты;


    Құндылықтарды дарыту

    Ақын бойындағы дарынды дәріптеу.

    Пән аралық байланыс

    Орыс тілі

    Алдыңғы білім

    Тәуелсіз елдің астанасы

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабаққа жоспарланған жұмыстар








    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10мин

























    Сабақтың ортасы

    20 мин

















































































    Сабақтың соңы



    10 мин


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Амандасу, психологиялық ахуал.

    -Мұғалім:Амансыңдыңдар ма, менің кішкентай достарым!

    –Балалар:Амансыз ба, мұғалім!Қайырлы күн, ұстаздар!

    -Мұғалім:

    Балалар, сендер дүниедегі ең керемет жансыңдар!Айнала тек сендермен мағыналы!Сендер, еліміздің болашағысыңдар! Сендер өте дарынды, талантты оқушысыңдар! Мен сендерді қашанда мақтан етемін!Сендер гүлдей жайнаған әсемдіксіңдер! Жайқалып ,жайнап өсе беріңдер!(Оқушылар қол соғып, біз қуаныштымыз деп айтады).


    Миға шабуыл


    • Оқушыларға 5 сөз беріледі: «Класс, ручка, дети, қыс, февраль» .Осы сөздердің аудармасын тапқанда 1,2,7,2,5 әріптерін біріктіргенде , САРИН деген сөз шығу керек.Оқушыларға Қағаз таратылады, олар аударып, асты боялған әріптерден сөз құрайды.

    • Сонымен сабақтың тақырыбы ашылады.

    • Мақсат, критерийлері айтылады.

    • Бағалау: егер оқушы тапсырма барысында барлық тапсырманы түсіндім, орындадым деп ойласа,толық жұдыз -10 ұпай, егер кебір тапсырмаларды түсінбеген боса және кейбіреуін ғана орындаса,жарты жұлдыз- 7 ұпай, егер тапсырмаларды мүлдем түсінбей ,біреуін ғана орындай алса, жарты жүлдыздан кішірек жұлдызша -5 ұпай.

    Оқушыларға сұрақ: Қандай ақындарды білеміз?

    Олардың қандай өлеңдерін білесіңдер?(Оқушылар білетін өлеңдерін айтады)

    • Бұл 21 ғасыр ақыны 19ғасыр ақындармен салыстырғанда несімен ерекшеленеді?(Осы сұраққа жауап, сабақтың соңында табады)

    • Белсенді сөздік(Жаңа сөздер)

    Сөздер

    Аудармасы

    Мысалдар

    1.орта мектеп

    Средняя школа

    Есімдік-местоимение

    2.еңбек жолы

    Путь труды

    Есімдік-местоимение

    3.қызмет атқарған

    работал

    Есімдік-местоимение

    4.мүшәйра

    конкурс

    Сын есім-имя прилагательное

    5.жүлдегер

    призер

    Есімдік-местоимение

    6.жеңімпаз

    победитель

    Зат есім-имя существительное

    7. жыр жинақ

    Сборник стихов

    Үстеу-наречие

    8.үнтаспа

    диск

    Сан есім-имя числительное

    Осы сөздермен сөйлемдер айтады; біздің орта мектеп, оның еңбек жолы, ол қызмет атқарған, ертең мүшайра, ол жүлдегер, Қалқаман жеңімпаз, көп жыр жинақ, жаңа үнтаспа( есімдік, үстеу, зат есім, үстеу, сын есім,)

    • Тыңдалым.(Слайдта ТЫҢДАЛЫМ деп жазылады және микрофон суреті тұрады)

    Мұғалім оқиды.


    1.Тапсырма.

    «Хикая картасы» әдісі арқылы мазмұны бойынша түсінгендерін айтады;

    (Тірек сөздер: Ақын,факультет, оқытушы, жүлдегер,жинақ,

    (Қалқаман Сарин жас ақын.Ол тарих факультетінде оқыды. Ол музыка академиясында оқытушы болды.Ол мүшәйралардың жүлдегері. Оның «Арманымның бейнесі» атты жинағы бар.)

    Дескриптор:

    Мәтін мазмұны бойынша түсінгендерін айтады;

    (ҚБ Ауызша бағалау-жарайсыңдар ,керемет, рахмет)


    2.Тапсырма

    «Эйлер шеңбері» арқылы нақты ақпаратты табады;

    Қашан? Кім? Қандай? Қалқаман Сарин 1978 жылы Шығыс Қазақстанда туылған.Ол «Алтын қалам» сыйлығының жеңімпазы.Оның «Күзгі бақ», «Қызыма», «Жібек сезім» деген әндерге мәтіні бар.

    Ән айту «Жібек сезім»

    Қол жетпес көрікті арман,
    Сезімге серік болған,
    Сенбісің аққу құсым,
    Айдынға келіп қонған
    Айтайын жүрек сөзін
    Бағыма тілекші өзің
    Бұл жүрек сені іздейді
    Үлбіреп жібек сезім
     
    Қайырмасы:
    Айымда сен , күнімде сен
    Жанымды тербейсің күлімдесең,
    Жанымда сен бағымда сен
    Сүймесем сені сәулем, дәл бұлай сағынбас ем!

    Дескриптор:

    Тыңдалған мәтіннен сұрақтар арқылы нақты ақпарат табады;

    ҚБ-(Қол соғу)


    «Таза тақта», жіңішке сұрақтар әдісімен сұрақтарға жауап беру.(Сұрақтарға жауап берген сайын сұрақтар сүртіліп отырады)

    1.Қалқаман Сарин кім?

    2.Ол қандай ақын?

    3. Оның мамандығы кім?

    4.Ол ненің жеңімпазы?

    5.Оның қандай жинағы бар?(бес рет қол соғу)

    4 тапсырма.

    Берілген сұрақтар арқылы диалог толықтырыңдар.(Оқушылар бір-бірімен диалог құрады)( «Білімділер шайқасы» әдісімен екі орындыққа отырып, бастарына ақылды қалпақ киіп, диалог айтады)

    -Қалқаман Сарин кім?

    -Қалқаман Сарин ақын.

    -Қалқаман Сарин қай жылы қайда туған?

    -Қалқаман Сарин 1978 жылы,Шығыс Қазақстанда туған

    -Ол университетте қандай факультетте оқыды?

    -Ол университетте тарих факультетінде оқыды.

    -Оның қандай өлеңдері бар?

    -Оның «Қызыма», «Күзгі бақ», «Жібек сезім» деген өлеңдері бар.

    -Ол кім болып жұмыс істеген?

    -Ол оқытушы болып жұмыс істеген.

    -Ол қандай мүшайралардың жеңімпазы?

    -Ол «Алтын қалам», «Шабыт» мүшайраларының жеңімпазы.

    -Оның қандай жинағы бар?

    -Оның «Арманымның бейнесі» деген жинағы бар.



    Дескриптор:

    1.Сұрақ арқылы диалогты толықтырады.

    (ҚБ-жарайсың деген жұлжызша тарату)

    • Ссылка көрсетіп, хабарландыру жазу. https://youtu.be/HZq-eK6Hf9k


    • Хабарландыру жазады-3 топқа бөлініп( Қате жазылған сөйлемдерді дұрыстап, хабарландыру жазады) (Бес рет қол соғу)


    • Ал, балалар,сабақтың басында сендерге зерттеу сұрағы қойылды, енді сол сұрақтың жауабын мына кестеден таба алар ма екенбіз, іске сәт!


    Сұрақ: бұл 21 ғасыр ақыны 19ғасыр ақындармен салыстырғанда несімен ерекшеленеді?(Мысалы-Абай)

    Чем этот поэт 21 века отличается от поэтов 19 века?

    • Мақсат: Оқушылардың ойлау деңгейлерін бақылау;

    • Болжам: Егер оқушы сабақты түсінсе, сұрақтың жауабын 19 ғасыр ақындарымен(Абай) салыстыра отырып , таба алар еді.

    Салыстырулар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    28.02.2021
    559
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тажина Маржан Калмукановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации