Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Алтын қалам"сыйлығының жеңімпазы 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Менің Тәуелсіз Қазақстаным
|
Мектебі : Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Рудный қаласы білім бөлімінің №21 гимназиясы» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Алтын қалам» сыйлығының жеңімпазы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зерттеу сұрағы: |
Бұл 21 ғасыр ақыны 19ғасыр ақындармен салыстырғанда несімен ерекшеленеді? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 25.02.2021 |
Мұғалімнің аты -жөні: Тажина Маржан Калмухановна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Сабаққа қатысқандар: |
Қатысқандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағдарлама бойынша оқу мақсаттары |
5.1.2.1 -тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. 5.2.5.1-берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу 5.4.1.1 -ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты
|
Барлық оқушылар: мәтіннің мазмұнын түсінеді; Басым көпшілігі: мәтіннің мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтайды,хабарландыру жазады ; Кейбір оқушылар: сұраққа жауап беріп, диалогке қатысады;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну, талдау,қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат
|
Тыңдалым дағдысы: тыңдалым мәтінінен түсінгендерін айтады; Айтылым дағдысы: мәтін бойынша диалогке түседі; Жазылым дағдысы: тақырыпқа сай хабарландыру жазады; Лексика және терминология Мүшайра,үнтаспа,фестиваль,лауреат,академия; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:халықаралық,республикалық жыр мүшайралардың жүлдегері, Халықаралық «Шабыт» фестивалінің лауреаты; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Ақын бойындағы дарынды дәріптеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
Орыс тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Тәуелсіз елдің астанасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Сабаққа жоспарланған жұмыстар
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10мин
Сабақтың ортасы 20 мин
Сабақтың соңы
10 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, психологиялық ахуал. -Мұғалім:Амансыңдыңдар ма, менің кішкентай достарым! –Балалар:Амансыз ба, мұғалім!Қайырлы күн, ұстаздар! -Мұғалім: Балалар, сендер дүниедегі ең керемет жансыңдар!Айнала тек сендермен мағыналы!Сендер, еліміздің болашағысыңдар! Сендер өте дарынды, талантты оқушысыңдар! Мен сендерді қашанда мақтан етемін!Сендер гүлдей жайнаған әсемдіксіңдер! Жайқалып ,жайнап өсе беріңдер!(Оқушылар қол соғып, біз қуаныштымыз деп айтады).
Миға шабуыл
Оқушыларға сұрақ: Қандай ақындарды білеміз? Олардың қандай өлеңдерін білесіңдер?(Оқушылар білетін өлеңдерін айтады)
Осы сөздермен сөйлемдер айтады; біздің орта мектеп, оның еңбек жолы, ол қызмет атқарған, ертең мүшайра, ол жүлдегер, Қалқаман жеңімпаз, көп жыр жинақ, жаңа үнтаспа( есімдік, үстеу, зат есім, үстеу, сын есім,)
Мұғалім оқиды. 1.Тапсырма. «Хикая картасы» әдісі арқылы мазмұны бойынша түсінгендерін айтады; (Тірек сөздер: Ақын,факультет, оқытушы, жүлдегер,жинақ, (Қалқаман Сарин жас ақын.Ол тарих факультетінде оқыды. Ол музыка академиясында оқытушы болды.Ол мүшәйралардың жүлдегері. Оның «Арманымның бейнесі» атты жинағы бар.) Дескриптор: Мәтін мазмұны бойынша түсінгендерін айтады; (ҚБ Ауызша бағалау-жарайсыңдар ,керемет, рахмет) 2.Тапсырма «Эйлер шеңбері» арқылы нақты ақпаратты табады; Қашан? Кім? Қандай? Қалқаман Сарин 1978 жылы Шығыс Қазақстанда туылған.Ол «Алтын қалам» сыйлығының жеңімпазы.Оның «Күзгі бақ», «Қызыма», «Жібек сезім» деген әндерге мәтіні бар. Ән айту «Жібек сезім» Қол жетпес көрікті арман, Дескриптор: Тыңдалған мәтіннен сұрақтар арқылы нақты ақпарат табады; ҚБ-(Қол соғу)
«Таза тақта», жіңішке сұрақтар әдісімен сұрақтарға жауап беру.(Сұрақтарға жауап берген сайын сұрақтар сүртіліп отырады) 1.Қалқаман Сарин кім? 2.Ол қандай ақын? 3. Оның мамандығы кім? 4.Ол ненің жеңімпазы? 5.Оның қандай жинағы бар?(бес рет қол соғу) 4 тапсырма. Берілген сұрақтар арқылы диалог толықтырыңдар.(Оқушылар бір-бірімен диалог құрады)( «Білімділер шайқасы» әдісімен екі орындыққа отырып, бастарына ақылды қалпақ киіп, диалог айтады) -Қалқаман Сарин кім? -Қалқаман Сарин ақын. -Қалқаман Сарин қай жылы қайда туған? -Қалқаман Сарин 1978 жылы,Шығыс Қазақстанда туған -Ол университетте қандай факультетте оқыды? -Ол университетте тарих факультетінде оқыды. -Оның қандай өлеңдері бар? -Оның «Қызыма», «Күзгі бақ», «Жібек сезім» деген өлеңдері бар. -Ол кім болып жұмыс істеген? -Ол оқытушы болып жұмыс істеген. -Ол қандай мүшайралардың жеңімпазы? -Ол «Алтын қалам», «Шабыт» мүшайраларының жеңімпазы. -Оның қандай жинағы бар? -Оның «Арманымның бейнесі» деген жинағы бар.
Дескриптор: 1.Сұрақ арқылы диалогты толықтырады. (ҚБ-жарайсың деген жұлжызша тарату)
|