Топтық ережені сақтау есте
болсын.
Оқушылар тақырыпты
ашады.
Жаңа сабақты ашу «Ой
ашу» СЛАЙД
№1.2.3.4
Ақпарат арнасы ақпарат
өткізуші ақпарат тасымалданатын орта.
Шифрлау (кодтау) – рұқсат
етілген тұлғаларға қолжетімді және рұқсат етілмеген адамдардан
құпия сақталатын ақпаратты түрлендірудің қайтымды түрі. Шифрлау –
кодтау болып табылады, алайда мұнда ақпаратты жіберуші мен
қадағалаушыға ғана белгілі бір құпия әдіс
қолданылады.
Шифрлау және шифрдан
шығару.
№2
тапсырма
«Сен маған, мен саған» әдісі
арқылы сұрақ қою.
Жаңа сабақ бойынша оқушыларға
оқулық арқылы тапсырма беріледі. Тапсырманы барлық оқушылар бірге
орындайды.
-
Мәтіндік ақпарат
дегеніміз не?
-
Шифрлау дегеніміз
не?
-
Цезарь шфрының
ерекшелігі неде?
-
Шифрлаудың қандай
әдістерін білесіңдер?
Дескриптор
-
Компьютерге арналған
барлық ақпарат екілік код түрінде ұсынуды
қалай орындалатынын түсіндіре
алады.
-
Компьютерге арналған
барлық ақпарат екілік код түрінде ұсыну
түрлерін
ажыратады.
-
компьютерге арналған
барлық ақпарат екілік код түрі өмірімізге қажет екенін
түсіндіре алады.
№ 3 тапсырма. Қорытынды
Морзе әліппемен 2 топ бір-біріне хат жазып ,оны
шешеді.
Дескриптор
Оқушылар күнделікті өздерінің
өмірде компьютерге арналған барлық
ақпарат екілік код түрінде қажет екенін
айтады.
№4 тапсырма: Жеке
жұмыс.
Біз күнделікті өмірде
Ақпаратты шифрлауға қатысты алуан түрлі әрекеттерді үнемі жүзеге
асырып отырамыз.
Оқулықта келтірілген шифрды
пайдаланып
Өз аттарын
шифрлайды.
SWOT әдісі арқылы жаңа сабақты
талдау.
Ынталандыру
«БББ» кестесі арқылы кері
байланыс жасау. Ауызша
Білемін
|
білгім
келеді
|
білдім
|
Ынталандыру:
Үйге тапсырма: Ақпаратты
шифрлау және адам құқығы арасындағы байланыс туралы эссе
жазыңдар.
|