Амандасу, қоштасу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Амандасу, қоштасу.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас

Пәні : қазақ тілі

Мектеп: К.Әзірбаев

Күні: 17.09.2018 жыл


Мұғалімнің аты-жөні:Г.Ташенова

СЫНЫП: 5

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Амандасу, қоштасу.

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.1.2.1.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтерді (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру

5.3.1.1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

Сабақ мақсаттары:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтерді (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіре алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: қосымша ақпараттар негізінде өз ойын еркін білдіре алады.

Тілдік мақсат

Армысыздар, рақмет, өсіп жатыр.

Бағалау критерийлері

Сұрақтарға дұрыс жауап береді.

Берілген тапсырманы орфограиялық нормаға сай жазады.

Буын үндестігінің ережесін біледі.

Құндылықтарды дарыту

Ақиқат пен дұрыс әрекет

АКТ қолдану

Ғаламтор ресурстары

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, «Менен сұрақ, сенен жауап», «Гүлдер» әдісі.


Пәнаралық байланыс

Тарих, әдебиет.

Бастапқы білім

Бірнеше тілді меңгеруге кез келген баланың шамасы жететінін біледі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Басталуы

10 минут

І - Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу, жоқ оқушыларды түгендеу
2. Оқушылардың құрал - жабдықтарын түгендеу.
3. Оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
4. Жұмыс орнын реттеу.

Қызығушылықты ояту.

Психологиялық дайындық кезеңі

Қазақ тілім — өз тілім, ана тілім,

Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім

Қастерлейді ұл — қызың мәңгі сені,

Болашағым, бақытым, дара тілім!

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Менен сұрақ, сенен жауап»

  1. Үндестік заңы дегеніміз не?

  2. Үндестік заңы нешеге бөлінеді?

  3. Буын үндестігі дегеніміз не?

  4. Буын үндестігіне бағынбайтын қосысшаны ата.


Ортасы

20 минут







Мағынаны тану.

6-тапсырма. Деңгейлік тапсырманы орындаңдар.


Мәтіннің бірінші бөліміне ат қойып, қосымшалардың жуан немесе жіңішке жалғануын түсіндіріңдер.

7-тапсырма. Топқа бөлініп, суреттер бойынша жағдаят ойластырыңдар.

  1. Ата-анаңмен, туыстарыңмен қалай қоштасасыңдар?

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Кері байланыс. «Гүлдер» арқылы сабақты қорытындылайды.

Оқушыларға қағаздан қиылған үш түсті гүл үлестіріледі, олар жасыл түсті гүлді ең көп көмектескенге, сары гүлді ең сыпайы оқушыға, ал қызыл гүлді ең жақсы тыңдай білген балаға беруі керек.

Үйге тапсырма. 8-тапсырма.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Сұрақтарға дұрыс жауап береді.

Берілген тапсырманы орфограиялық нормаға сай жазады.

Буын үндестігінің ережесін біледі.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.00.2018
2027
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі