Әмеди Хасенов атындағы №11 жалпы білім беретін мектеп

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әмеди Хасенов атындағы №11 жалпы білім беретін мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
3 СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРГЕ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: Сипаттау мәтіні

Мақсаты: Оқушыларға тілдік белгілер әріптерден тұаратыны туралы және тыныс белгілер туралы мағлұмат беру.

Әдісі : түсіндіру, ой қозғау, әңгімелесу, сұрақ-жауап, ВЕНН диаграммасы

Көрнекілігі: журнал, ВЕНН диаграммасы, Ғабит Мүсірепов портреті .

Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Мен оқушы баламын,

Оқу ,білім аламын.

Мәтін түрін игеріп,

Сабақта белсенді боламын.

ІІ. Қызығушылығын ояту

-Мәтін неден құралады ? ( Сөйлемнен )

-Мәтін деген не ? ( Жазбаша , ауызша ойды жеткізу )

-Мәтіннің атауын не деп атаймыз? (Тақырып )

-Мәтін тақырыбы қалай, неге сүйеніп құрылады? (Негізгі ойға ,мазмұнына )

-Қандай сөйлемдер мәтін құрайды? (Бір-бірімен байланысты сөйлемдер ғана мәтін құрайды )

-Мәтіндегі сөйлемдердің орнын ауыстыруға бола ма? (Жоқ,Мәтіннің құрамындағы сөйлемдердің өз орны болады )

-Мәтін қандай бөліктерден тұрады? (Басы, негізгі бөлімі, соңы )

-Әр бөлік қалай жазылады? ( Абзацтан және жаңа жолдан басталып

жазылады.)

-Мәтіннің қандай түрлерін білеміз? (Әңгімелеу, сипаттау,пайымдау )

-Әңгімелеу мәтіні деген не?

- Сипаппау мәтіні дегеніміз не?

- Демек, балалар сипаттау мәтіні дегеніміз зат немесе құбылысты

суреттеп, сипаттайтын мәтінді айтамыз.

Кез келген затты түріне, түсіне,сапасына,пішініне қарай сипаттайды екенбіз.

І ІІ. Жаңа сабақ

Дәптермен жұмыс





1-тапсырма

  • Ғабит Мүсірепов көл жағасын, суын қалай суреттеген?

  • Бұлтты, желді неге теңейді?

  • Көл неге Қос Шалқар деп алаған екен?

2-тапсырма

Ғабит Мүсіреповке Қос Шалқар қандай болып көрінеді?Жауабыңды жаз.

3-тапсырма

Өлеңде көктемнің қандай ерекшілігін суреттейді?

4-тапсырма

Деректі суреттеу мен көркем суреттеудің айырмашылығы неде?

В ЕНН диаграммасы





5-тапсырма

Көктемнің екі түрлі суретін салып көр. Біреуі өлеңде суреттелгендей, екіншісі деректі әңгімедегідей болсын.

ІV. Қортынды

Рефлексия


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
02.10.2018
844
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі