2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ән көңілдің ажары

ән көңілдің ажары

Материал туралы қысқаша түсінік
фпкультатив
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін:

31 мектеп директоры

А.С Наурызбаев__________








«Ән көңілдің ажары»

вокал үйірмесі бойынша әдістемелік құрал.

34 сағат.


















Музыка пән мұғалімі: Иманбеков Е.Т








2024-2025 жыл

Мазмұны.


Аннотация.............................................................................................................3-4 бет

Түсінік хат…………………………………………………………………….....5-6 бет Вокал үйірмесінің мақсаты мен міндеттері........................................................6-9 бет Вокал үйірмесіне арналған Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (КТП).............9-13 бет Үйірме бойынша ҚМЖ үлгісі.............................................................................13-14 бет Қорытынды.............................................................................................................15 бет Пайдаланылған әдебиеттер тізімі..........................................................................16 бет






























Аннотация.

Вокал үйірмесі — бұл ән айту өнерін меңгеруге, дауыстық дағдыларды дамытуға және шығармашылық қабілеттерді арттыруға бағытталған оқу курсы. Үйірме оқушыларға ән орындаудың техникалық негіздерін үйретеді, дауысты дұрыс пайдалану мен тыныс алу техникасын жетілдіреді. Сонымен қатар, үйірме әртүрлі жанрлардағы әндермен жұмыс істеуге мүмкіндік береді: классикалық, эстрадалық, халық әндері және вокалды ансамбльдер.Үйірмеде оқушылар ән айтудың негізгі дағдыларын, сахналық мәдениетті меңгереді, эмоция мен мағынаны дұрыс жеткізе білуге үйренеді. Әннің құрылымы, динамикасы және мәтініне мән беріп, оқушылар өз дауыстарын жақсы басқаруды үйренеді. Оқушылардың вокалдық дағдыларын дамыту.Ән айту техникасын үйрету, дауысты басқаруға арналған жаттығулар өткізу. Сахналық мәдениетті қалыптастыру, сахнада өзін еркін ұстауды үйрету. Әннің эмоциялық мазмұнын дұрыс жеткізе білуге дағдыландыру. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру. Вокал үйірмесіне мектеп жасындағы оқушылар қатыса алады. Ән айтуды сүйетін, дауыстарын дамытқысы келетін оқушылар үшін үйірме өте пайдалы. Әрбір қатысушы өзінің дауыстық ерекшеліктеріне сай жеке әдістемелер мен жаттығулар алады.Үйірмеге қатысқан оқушылар ән айту техникасын меңгеріп, сахнада өзін-өзі сенімді ұстауды үйренеді. Олар музыкалық шығармаларды орындауда жаңа тәжірибе жинап, вокалдық қабілеттерін шыңдайды. Сонымен қатар, үйірме оқушылардың шығармашылық әлеуетін ашып, өнерге деген сүйіспеншілігін арттырады.



Вокальный кружок – это курс обучения, направленный на овладение искусством пения, развитие вокальных навыков и совершенствование творческих способностей. В школе обучают студентов техническим основам пения, совершенствуют правильное использование голоса и технику дыхания. Кроме того, кружок позволяет работать с песнями разных жанров: классическими, эстрадными, народными песнями и вокальными ансамблями. В кружке ученики осваивают основные навыки пения, сценической культуры, учатся правильно выражать эмоции и смыслы. Обращая внимание на структуру, динамику и текст песни, ученики учатся хорошо владеть своим голосом. Развитие вокальных навыков учащихся, обучение технике пения, проведение упражнений по управлению голосом. Формирование сценической культуры, обучение свободному поведению на сцене. Учимся правильно выражать эмоциональное содержание песни. Повышение творческих способностей учащихся. Учащиеся школьного возраста могут участвовать в вокальном кружке. Клуб очень полезен для учеников, которые любят петь и хотят развивать свой голос. Каждый участник получает индивидуальные методики и упражнения с учетом особенностей его голоса. Школьный кружок очень полезен для учеников, которые любят петь и хотят развивать свой голос. Каждый участник получает индивидуальные методики и упражнения в соответствии с его вокальными особенностями. Ученики, участвующие в группе, осваивают технику пения и учатся уверенно чувствовать себя на сцене. Они получают новый опыт исполнения музыкальных композиций и совершенствуют свои вокальные данные. Кроме того, школьный кружок раскрывает творческий потенциал студентов и повышает их любовь к искусству.





































Түсінік хат.

Вокал үйірмесі — бұл ән айтуға және вокалдық дағдыларды дамытуға бағытталған арнайы топтық немесе жеке сабақтар өткізілетін үйірме. Вокал үйірмесінің негізгі мақсаты — оқушылардың дауыс аппаратының мүмкіндіктерін арттыру, ән айту техникасын меңгерту, музыкалық шығармаларды орындау шеберлігін дамыту. Сонымен қатар, вокал үйірмесі шығармашылық және эстетикалық құндылықтарды насихаттай отырып, өнерге деген қызығушылықты оятады.


Вокал үйірмесінің негізгі бағыттары:

1. Дауыс жаттығулары: Дауыс көлемін, тыныс алу техникасын, дикция мен артикуляцияны жақсартуға арналған жаттығулар.

2. Ән айту техникасы: Әндердің құрылымы, динамикасы, эмоциялық тұрғыдан дұрыс жеткізілуі.

3. Сахналық мәдениет: Өзіңді сахнада қалай ұстау, көрерменмен байланыс жасау, сахна қорқынышын жеңу.

4. Жанрларға шолу: Классикалық, эстрадалық, халық әндері, вокалды ансамбльдер және басқа да жанрларда ән айту.

5. Шығармашылық қабілеттерді дамыту: Ән таңдауды, репертуар құруды, топтық әндерді орындауды үйрету.


Вокал үйірмесі не үшін маңызды?

- Оқушыларды дауысты дұрыс пайдалану және музыкалық шығармаларды орындау техникасына үйретеді.

- Олардың сахнадағы өнерін жетілдіруге көмектеседі, бұл өз кезегінде өзін-өзі сенімді сезінуге ықпал етеді.

Вокалдық дағдыларын дамыта отырып, оқушылардың музыкалық білімдерін кеңейтеді.

- Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттырады және музыкалық өнерге деген сүйіспеншіліктерін қалыптастырады.

Қорытынды: Вокал үйірмесі — балалар мен жасөспірімдерге ән айту мен музыка арқылы өзін-өзі көрсетуге, өнерге деген құштарлықты арттыруға мүмкіндік беретін маңызды әдістемелік құрал болып табылады.








«Ән көңілдің ажары» вокал үйірмесі бойынша әдістемелік құрал:

(34 сағатқа арналған)


Мазмұны:

  • Вокал үйірмесінің мақсаты мен міндеттері:

Вокал үйірмесінің негізгі мақсаты оқушылардың дауыстық мүмкіндіктерін дамыту, оларды ән айту өнерімен таныстыру, дауыстың табиғи мүмкіндіктерін аша отырып, дұрыс дыбыс шығару техникасын үйрету. Бұл үйірмеде оқушылар тек ән айтуды ғана емес, сонымен қатар сахнада өзін көрсету, эмоцияны жеткізу, тыңдаушыға әсер ету дағдыларын да игереді.

Міндеттері:

  • Оқушылардың вокалдық дағдыларын дамыту.

  • Дұрыс тыныс алу, дыбыс шығару техникасын үйрету.

  • Ән айту арқылы эмоция мен мағынаны жеткізу.

  • Ән репертуарын жинақтап, топтық және жеке орындауда сенімді болу.

3. Тыңдаушы дағдыларды дамыту

  • Вокалдың жалпы теориясы:

Вокалдық дағдыларды меңгеру үшін алдымен ән айту теориясын түсіну маңызды. Ән құрылымының негізін түсіну арқылы балалар әннің ритмі мен динамикасын сезінеді. Әннің ырғақтары мен ноталарына аса назар аудару керек.Әнді тыңдау арқылы дұрыс интонация мен ритмді сақтау:

Оқушылар әннің интонациясын дұрыс сақтап, ән айту кезінде ноталарды дәл айтуға үйренеді. Әннің ритміне сәйкес орындау олардың орындаушылық шеберлігін арттырады.

  • Дұрыс тыныс алу техникасы

  • Ән айтудағы дауысты дұрыс пайдалану

  • Вокалдық бұлшықеттерді жаттықтыру

4. Вокалды орындау техникасы

  • Дикция мен артикуляция

  • Ән айту кезінде эмоцияны жеткізу

  • Техникалық және эмоционалдық баланс

5. Жанрлар және стильдер

  • Классикалық вокал

  • Халық әндері мен қазіргі заманғы композициялар

  • Эстрадалық жанрда ән орындау

6. Сахналық мәдениет және орындау шеберлігі

  • Сахналық киім мен мәдениет

  • Сахнада өзіңізді дұрыс ұстау

  • Публикамен жұмыс істеу

7. Топтық ән айту

  • Хор мен ансамбльде ән орындаудың ерекшеліктері

  • Топтық гармония және дауыс бөліктері

  • Динамика мен ритмді сақтау

8. Әндер таңдау және жұмыс жасау

  • Ән таңдау критерийлері

  • Ән репертуарын құру

  • Әннің мағынасы мен мәтініне ену

  • Вокал үйірмесінде оқушылардың жетістіктері мен даму нәтижелері

  • Үйірменің жұмысын бағалау

  • Ән айтудағы қиындықтарды жеңу жолдары:

Тыныс алу вокалист үшін өте маңызды. Ән айтқанда дене мен дауысты дұрыс басқару үшін тыныс алу жүйесі дұрыс жұмыс істеп тұруы керек. Тыныс алу техникасын үйрену арқылы дауыстың ұзақтығы мен күшін басқаруға болады.

  • Ән айтудағы дауысты дұрыс пайдалану:

Дауысты пайдаланудың негізгі техникасы - дауыстың төменгі, орташа және жоғары регистірлерін теңгеру. Бұл дауыстың шекарасын кеңейтіп, әуенді орындауда қиындықтарды болдырмауға көмектеседі.

  • Вокалдық бұлшықеттерді жаттықтыру:

Вокалдық бұлшықеттерді жаттықтыру арқылы дауысты дұрыс ұстап тұруға болады. Арнайы жаттығулар дауысты жұмсартып, әуезділік пен нақтылықты қамтамасыз етеді.

9. Вокалды орындау техникасы:

  • Дикция мен артикуляция

  • Вокалист ән айту кезінде сөздердің айқын естілуін қамтамасыз етуі керек. Дикцияны дамыту ән мәтінінің түсінікті болуын қамтамасыз етеді. Артикуляция — бұл сөздерді айқын әрі дұрыс айтуға көмектесетін дағдыларды дамыту.

  • Ән айту кезінде эмоцияны жеткізу:

Ән айту — бұл тек техникалық қабілет қана емес, эмоцияны жеткізу. Әннің мәтінін терең түсініп, эмоциямен айту тыңдаушыларға әсер етеді. Вокалисттің эмоцияны жеткізе білуі әннің мәнін күшейтеді.

  • Техникалық және эмоционалдық баланс:

Вокалист тек техникалық жағынан ғана емес, эмоциясын дұрыс көрсету арқылы да әнді орындайды. Техникалық шеберлік пен эмоциялық сезімдер үйлескенде ғана ән тыңдаушыға толық әсер етеді.

10. Жанрлар және стильдер

Классикалық вокал:

Классикалық вокал — ән айту өнерінің негізі болып табылады. Оқушыларға классикалық әндер, опера, ариялар мен кантаталар ұсынылып, олардың орындаушылық дағдыларын арттыруға көмектеседі.

Халық әндері мен қазіргі заманғы композициялар:

Халық әндері мен эстрадалық жанрлар да вокал үйірмесінде орындалады. Әннің әртүрлі стильдерінде айту арқылы оқушылардың вокалдық репертуары кеңейеді.

Эстрадалық жанрда ән орындау:

Эстрадалық әндер жастар арасында өте танымал. Бұл жанрда ән айту дағдылары мен эмоцияны жеткізу техникасы ерекше маңызды.

11. Сахналық мәдениет және орындау шеберлігі

Сахналық киім мен мәдениет:

Сахнаға шығатын кезде киім мен сахна мәдениетіне назар аудару қажет. Сахна киімдері әннің мазмұны мен жанрына сәйкес болуы керек.

Сахнада өзіңізді дұрыс ұстау:

Сахнаға шығатын әртіс өзін еркін және сенімді ұстауы керек. Сахнада эмоцияны жеткізе отырып, тыңдаушыларға жақын болу қажет.

Публикамен жұмыс істеу:

Публикамен жұмыс істеу — әр вокалистің маңызды дағдысы. Тікелей байланыс орнату арқылы көрермендерге әнді барынша әсерлі жеткізуге болады.

12. Топтық ән айту

Хор мен ансамбльде ән орындаудың ерекшеліктері:

Топтық ән айту әнші дауыстарын үйлестіру мен қарым-қатынас жасауды талап етеді. Хор мен ансамбльде дауыс үйлесімділігін сақтау — үлкен шеберлік. Оқушылар ансамбльде әртүрлі дауыстарды қосып, үйлестіруге үйренеді.

Топтық гармония және дауыс бөліктері:

Топтық ән айту кезінде әрбір дауысты бөлік өз орнын табуы керек. Бұл гармониялық үйлесімділікті сақтауға көмектеседі.

Динамика мен ритмді сақтау:

Топта ән айтқанда барлық қатысушылардың динамика мен ритмді сақтауы маңызды. Бұл бірдей ырғақпен ән орындауға мүмкіндік береді.

13. Әндер таңдау және жұмыс жасау

Ән таңдау критерийлері:

Ән таңдау кезінде әннің мазмұнын, орындаушының даусын және аудиторияның жас ерекшеліктерін ескеру қажет. Репертуар әртүрлі жанрда болуы керек.


Ән репертуарын құру:

Ән репертуары жанрлар мен стильдерді қамтуы тиіс. Бұл оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін арттырып, әртүрлі дауыстарды сынауға мүмкіндік береді.

Әннің мағынасы мен мәтініне ену:

Ән айту кезінде әннің мағынасын терең түсініп, оның әр сөзін сезіну қажет. Мәтіннің мағынасын толық түсініп айту тыңдаушыларға әсер етеді.

9. Қорытынды бөлім

Вокал үйірмесінде оқушылардың жетістіктері мен даму нәтижелері:

Үйірменің соңында оқушылар өздерінің вокалдық дағдыларын дамыту, топпен жұмыс істей білу және сахнада өздерін көрсету қабілеттерін шыңдайды.

Үйірменің жұмысын бағалау:

Үйірмедегі оқушылардың ән айту шеберлігін бағалағанда, техникалық дағдылармен қатар эмоционалдық орындау да ескеріледі.

Ән айтудағы қиындықтарды жеңу жолдары:

Ән айтуда кездесетін қиындықтарды жеңудің жолдары — дұрыс тыныс алу, дауыс шекараларын кеңейту, эмоцияны жетік жеткізу болып табылады.

Вокал үйірмесіне арналған Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (КТП)

Мазмұны:

34 сағатқа арналған вокал үйірмесінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары. Бұл жоспар оқушылардың вокалдық дағдыларын дамытуға арналған сабақтарды жүйелі түрде ұйымдастыру үшін қолданылады.


1. Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Вокалдың негіздері

Мақсаты: Вокал өнері туралы жалпы түсінік беру, үйірмеге қатысушыларды таныстыру, алғашқы жаттығуларды өткізу.

Уақыты: 1 сағат

Мазмұны:

- Вокал өнерінің тарихы мен мәні.

- Ән айтуға қажетті дағдыларды дамыту.

- Ән айтуға арналған тыныс алу жаттығулары.

Әдіс-тәсілдер: Әңгімелесу, жаттығулар.

https://youtu.be/hatPvMMS4gk?si=plOuEG7gtvoF57cT

Гамма до мажор


2. Сабақтың тақырыбы: Дұрыс тыныс алу техникасы

Мақсаты: Вокалистің дұрыс тыныс алу техникасын меңгерту.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Дұрыс тыныс алу және дауысқа әсері.

- Жаттығулар арқылы тыныс алу дағдыларын дамыту.

- Дауыс шекарасын кеңейту.

Әдіс-тәсілдер: Дене жаттығулары, тыныс алу жаттығулары.

https://youtu.be/qzgsdzpaLEs?si=k8vpXgREP-EMY3uc

Дене жаттығуымен ,тыныс алу жаттығулары.


3. Сабақтың тақырыбы: Ән айту кезінде дауысты дұрыс пайдалану

Мақсаты: Ән айту кезінде дауысты дұрыс пайдалану әдістерін үйрету.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Дауыс диапазоны мен оның бөліктері.

- Жоғары, орташа және төменгі регистрлерде жұмыс жасау.

- Арнайы вокалдық жаттығулар.

Әдіс-тәсілдер: Дауысты дұрыс пайдалану техникасын үйрету.

https://youtu.be/tubRC57KFDo?si=s1BnSd_tioq4RPr0

Дауысты дұрыс пайдалану техникасы.


4. Сабақтың тақырыбы: Дикция мен артикуляция

Мақсаты: Ән айту кезінде сөздердің айқын әрі дұрыс айтылуын дамыту.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Дикция мен артикуляцияның маңызы.

- Ән айту кезінде сөздердің айқын естілуі үшін жаттығулар.

- Артикуляциялық жаттығуларды орындау.

Әдіс-тәсілдер: Дикция және артикуляция жаттығулары.

https://youtu.be/2XE-X0cpseY?si=a2aKxdbpAvdntcOd



5. Сабақтың тақырыбы: Әннің құрылымы және динамикасы

Мақсаты: Әннің құрылымы мен динамикасын түсіндіру, әннің мазмұнын орындау.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Әннің құрылымы: кіріспе, шумақ, қайырма.

- Динамиканы және ритмді сақтау.

- Ән орындау кезінде дауыстың кеңеюі мен құбылуы.

Әдіс-тәсілдер: Топпен жұмыс, ән жаттау.

https://youtu.be/2XE-X0cpseY?si=a2aKxdbpAvdntcOd



6. Сабақтың тақырыбы: Ән айтуда эмоция мен мағынаны жеткізу

Мақсаты: Ән орындау кезінде эмоция мен мағынаны жеткізу дағдыларын дамыту.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Әннің мәтіні мен эмоциясына ену.

- Әннің мағынасын жеткізу.

- Әннің эмоциялық компоненттерін орындау.

Әдіс-тәсілдер: Әннің мәтінімен жұмыс, эмоцияны жеткізу жаттығулары.

https://youtu.be/qzgsdzpaLEs?si=1xIISQebHVQZ-ZeA



7. Сабақтың тақырыбы: Классикалық вокал

Мақсаты: Классикалық вокалды орындау техникасын үйрету.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Классикалық вокалдың негіздері.

Опера, арияларды орындау техникасы.

- Вокалдық диапазонды кеңейту.

Әдіс-тәсілдер: Классикалық әндерді орындау.

https://youtu.be/qzgsdzpaLEs?si=1xIISQebHVQZ-ZeA



8. Сабақтың тақырыбы: Эстрадалық ән орындау

Мақсаты: Эстрадалық әндерді орындаудың ерекшеліктерін түсіндіру.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Эстрадалық әндердің құрылымы.

- Ән орындауда сахналық мәдениет.

- Сахнада өзін ұстау.

Әдіс-тәсілдер: Эстрадалық әндермен жұмыс, сахналық жаттығулар.

https://youtu.be/L0Q97IsT2Yc?si=GAjQc_7R_JmFjTcE



9. Сабақтың тақырыбы: Халық әндері «Беу айдай» әні.

Мақсаты: Халық әндерін орындау дағдыларын дамыту.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Халық әндерінің ерекшеліктері.

- Әннің эмоциялық мәні мен мағынасы.

- Халық әндерін орындау техникалары.

Әдіс-тәсілдер: Халық әндерін орындау, топтық жаттығулар.

https://youtu.be/L0Q97IsT2Yc?si=GAjQc_7R_JmFjTcE



10. Сабақтың тақырыбы: Сахналық орындау шеберлігі

Мақсаты: Сахнада өзіңізді сенімді көрсету.

Уақыты: 3 сағат

Мазмұны:

- Сахналық киім мен сахна мәдениеті.

- Сахнада өзін ұстай білу.

- Публикамен жұмыс.

Әдіс-тәсілдер: Сахнада дайындық жаттығулары, сахналық тәжірибе.

https://youtu.be/Piu57d4drCo?si=9vOHkleUfM2y8bmv



11. Сабақтың тақырыбы: Вокалды ансамбльде жұмыс

Мақсаты: Вокалды ансамбльде орындаудың ерекшеліктерін үйрету.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Вокалды ансамбльдің негіздері.

- Дауыс үйлесімділігін сақтау.

- Топпен жұмыс және гармония.

Әдіс-тәсілдер: Топтық әндер орындау, гармониялық жаттығулар.

https://youtu.be/Piu57d4drCo?si=9vOHkleUfM2y8bmv



12. Сабақтың тақырыбы: Ән таңдау және репертуар құру

Мақсаты: Ән таңдаудағы негізгі критерийлерді түсіндіру, репертуар құру.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Ән таңдау және репертуардың маңызы.

- Әннің жанрын, стилін және мазмұнын анықтау.

- Әннің техникалық ерекшеліктерін ескеру.

Әдіс-тәсілдер: Ән таңдаудың негіздері, репертуар құру.

https://youtu.be/H1rFDZ5Lf3I?si=dYOulBoLbQrAo39P



13. Сабақтың тақырыбы: Вокалды техниканы жетілдіру

Мақсаты: Вокалдық дағдыларды жетілдіру.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Вокалдық дағдыларды жетілдіру жолдары.

- Дауыстың таза шығуы үшін жаттығулар.

- Вокалдық техникаларды бірізді түрде орындау.

Әдіс-тәсілдер: Вокалдық жаттығулар, дауысты шеберлікпен қолдану.

https://youtu.be/H1rFDZ5Lf3I?si=dYOulBoLbQrAo39P


14. Сабақтың тақырыбы: Репетиция және қорытынды концертке дайындық

Мақсаты: Өткен сабақты қайталап, концертке дайындық жүргізу.

Уақыты: 3 сағат

Мазмұны:

- Репетиция өткізудің тиімді жолдары.

- Қорытынды концертке дайындық.

- Әндерді топпен және жеке орындау.

Әдіс-тәсілдер: Репетиция, сахналық қойылым.

https://youtu.be/H1rFDZ5Lf3I?si=dYOulBoLbQrAo39P



15. Сабақтың тақырыбы: Қорытынды концерт

Мақсаты: Оқушылардың жеткен жетістіктерін көрсету, қорытынды концертті өткізу.

Уақыты: 2 сағат

Мазмұны:

- Қорытынды концертті ұйымдастыру.

- Әндер орындау, топтық және жеке қойылым.

- Қорытынды бағалау және кері байланыс.

Әдіс-тәсілдер: Концерт, бағалау.

https://youtu.be/H1rFDZ5Lf3I?si=dYOulBoLbQrAo39P


Үйірме бойынша ҚМЖ үлгісі.


Үйірме «Ән көңілдің ажары»



Педагогтің аты жөні:

Иманбеков Е.Т


Күні:



Сынып:

2 «»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Вокалдың негіздері



Сабақтың мақсаты:

Вокал өнері туралы жалпы түсінік беру, үйірмеге қатысушыларды таныстыру, алғашқы жаттығуларды өткізу.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті




Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы












Сабақтың ортасы


















Сабақтың соңы








Психологиялық ахуал тудыру.

Келіп қалдым мектепке көңілді мен

Бал-бұл жайнап жадырап арайланып,

Ұстазымның көңілді жүзін көріп

Білім алу уақыты келіп қалды

Қ-сы

Бүгін қандай тамаша көңілді күн 3 рет

Сізге жақсы көңіл күй мен тілеймін

Бақытты бол жан досым.


Үй тапсырмасын тексеру “Каспий терминал ” әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Қызығушылықты ояту. Тыңдалым

Сабақ тақырыбын видео жазба арқылы анықтау.

Балалар өзіндік жоғары, ашық дауыспен ән шырқайды. Әнді айғайсыз, қысылмай орындауы керек. Дұрыс дыбыс шығару үшін дауыс аппаратымен өте нақты жұмыс жасалуы тиіс. Олар: астыңғы жақ пен ерін, жұмсақ кішкене тіл. Әр балаға өзінің қалыпты ашық дауысымен ән орындап, айғайсыз, соза ән орындауға үйретемін. Ән айту кезінде астыңғы жақты түсіріп, ауызды толық ашу керек. Дыбыстың дұрыс шығуына кішкентай тілдің жұмсақ төбесі көмектеседі.

2-тапсырма. Әнді үйрену. Орындау. «Мектебім» әнін орындау.

Дауыс жаттығуын орында

Ән үйрену. «Мектебім» әні.

Әнді аспаптар сүйемелдеуімен орында.


«Сұрақ ілмегі» әдісі.

Ән қандай сезімді оятады?

Композитор қандай көркемдеуіш құралдарды қолданған?

Әнді талап бойынша тыңда, үйрен.Мәнерлеп орында.

3- тапсырма.

Музыкалық ритмикалық жаттығу

«Келіншек күйі».


Cергіту сәті

Бас,иық,тізе,аяқ




Рефлексия

-Мен не білдім?

-Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды? -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?


Әнді үйрену кезінде мұғалім шығарманы таза интонациямен орындалуына, ырғағына, динамикалық белгілеріне назар аударады.










2 тапсырманы орындау үшін оқушыларды бірнеше топқа бөледі. Әнді ереже сақтау арқылы айтады.










Қойылған сұрақтарға жауап береді.




Әнді бірге орындайды, аспаптар көмегімен орындайды.






Музыкалық ритмикалық жаттығу

Бірге қимылмен орындайды.




Сергіту сәтін қимылмен орындайды.




Тапсырма-лар


https://youtu.be/hatPvMMS4gk?si=plOuEG7gtvoF57cT












Оқулық













Оқулық









Смайлик



Музыка оқулығы






Нота хрестоматия







Интернет ресурстары











Рефлексия тақтайшасы






Қорытынды:

Бұл 34 сағатқа арналған әдістемелік құрал , вокал үйірмесіне арналған КТП вокалды орындаушылардың техникалық және эмоционалдық шеберліктерін арттыруға, сахналық тәжірибесін қалыптастыруға және шығармашылық әлеуетін толық ашуға бағытталған. Бұл әдістемелік құрал 4 сынып оқушыларына вокал үйірмесін ұйымдастыру және дамыту үшін қажетті барлық ақпаратты қамтиды.





Мазмұны

1-тоқсан «Вокалдың негіздері » ....................................................................4

2-тоқсан «Әннің құрылымы және динамика».................................................19

3-тоқсан « Халық әндері »............................................................................34

4-тоқсан «Вокалды ансамбль......................................................................... 48


Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.

  1. Пономарев А.С. Жизнь детского хора. Воспитание музыкой. М. 1987.

  2. Струве Школьный хор. Книга для учителя. М. 1981 г.

3. Стулова Г.П. Теория и практика. Работа с детским хором. Учебноепособие для студентов. М.2002 г. 25.Д.Б. Кабалевский Дело всей жизни. Сборник статей. М. 1995 г.

4. Медушевский В.В. Интонационная форма музыки. Искусство в школе № 2.

5. Абдуллин А.Б. Методика музыкального образования. М. 2006г.

6. Арчажникова Л.Г. Профессия – учитель музыки. М. 1984 г.

7. Балтабаев М.Х. К вопросу о применении методологии традиционной художественной культуры в процессе преподавания музыки в школе. Алматы. 1992 г

8. Гришанович Н.Н. Педагогическая концепция Д.Б. Кабалевского и современность. Материалы международной научно-практической конференцией. М., 1999 г.

9. Джердималиева Р.Р. Организация самостоятельной работы студентов по методике музыкального воспитания. Учебное пособие. Алматы. 1991.

10. Джердималиева Р.Р. Научно-педагогические основы методической подготовки учителя музыки в системе высшего образования

Жариялаған:
Иманбеков Есет
27 Наурыз 2025
52
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі