Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Анализ жиынтық бағалау үшін
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Е.Бекмаханов атындағы жалпы орта білім беру мектебі»КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
І тоқсан физика пәні бойынша
Сынып: 7
Оқушылар саны: 7
Мұғалім: Айшева Г.Ж.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||||
Физика |
|
|
Оқушылар саны: 7 |
|
|||
БЖБ 1 |
7 |
13 |
- |
- |
3 |
4 |
100% |
БЖБ 2 |
7 |
12 |
- |
- |
4 |
3 |
100% |
ТЖБ |
7 |
20 |
- |
3 |
3 |
1 |
57% |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
БЖБ 1 |
7.2.2.11 – электронды, серіппелі, иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшеу 7.2.2.12 – әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді (мензурка) қолдану; |
7.2.2.4 серпімділік күшінің серіппенің ұзаруына тәелділік графигінен қатандық коэффициентін анықтау |
|||||
БЖБ 2 |
7.2.1.4 – қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу |
7.2.1.6 – дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигінен келесі жағдайларды анықтау: (1) дененің тыныштық күйін, (2) тұрақты жылдамдықпен қозғалысын |
|||||
ТЖБ |
7.1.3.2 – кішкентай денелердің өлшемін қатарлау әдісі арқылы анықтау; 7.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау 7.2.1.1 – келесі терминдердің физикалық мағынасын түсіндіру – материялық нүкте, санақ жүйесі, қозғалыстың салыстырма-лылығы, траектория, жол, орын ауыстыру |
7.2.1.2 – механикалық қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіру 7.2.1.3 – түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс пен бірқалыпсыз қозғалысты ажырата білу |
1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін көрсетті:
Кезеңдер |
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
БЖБ 1 |
жоқ |
жоқ |
1.Төкенай Нурислам 2. Ғазиз Нұрағат 3. Рахимжанов Санжар |
1. Бекбатырова Жаннұр 2. Орал Айзере 3. Қанафия Азамат 4. Төлеубай Жанболат |
БЖБ 2 |
жоқ |
жоқ |
1.Орал Айзере 2. Төкенай Нурислам 3. Ғазиз Нұрағат 4. Рахимжанов Санжар |
1. Бекбатырова Жаннұр 2. Қанафия Азамат 3. Төлеубай Жанболат |
ТЖБ |
жоқ |
1.Төкенай Нурислам 2. Ғазиз Нұрағат 3. Рахимжанов Санжар |
1.Орал Айзере 2. Қанафия Азамат 3. Төлеубай Жанболат |
1. Бекбатырова Жаннұр |
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың тізімі: 7.2.1.2 – механикалық қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіру
7.2.1.3 – түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс пен бірқалыпсыз қозғалысты ажырата білу
3.Оқушылардың тапсырмаларды орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың себептері:
Пәнге нашар дайындық, пәнді оқуға деген ынтасының төмендігі, гуманитарлық ой-өрісі, әртүрлі себептермен сабаққа келмеуі.
4.Жоспарланған түзету жұмыстары: механикалық қозғалыстың салыстырмалылығын, түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс пен бірқалыпсыз қозғалысты қайталау.
БЖБ 1 Күні: 6.09.2021ж
БЖБ 2 Күні: 18.10.2021 ж
ТЖБ Күні: 25.10.2021 ж
Күні_____ Айшева Г.Ж.
«Е.Бекмаханов атындағы жалпы орта білім беру мектебі»КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
І тоқсан физика пәні бойынша
Сынып: 8
Оқушылар саны: 12
Мұғалім: Айшева Г.Ж.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||||
Физика |
|
|
Оқушылар саны: 12 |
|
|||
БЖБ 1 |
12 |
13 |
|
|
9 |
3 |
100% |
ТЖБ |
12 |
25 |
|
5 |
6 |
1 |
58% |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
БЖБ 1 |
8.3.1.3 – температураны өлшеуді жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 8.3.1.4 – молекула-кинетикалық теория негізінде қатты күйден сұйыққа және кері айналуды сипаттау; |
8.3.2.9 жылулық тепе-теңдік теңдеуін есептер шығаруда қолдану |
|||||
ТЖБ |
8.3.2.15 – меншікті булану жылуын анықтау; 8.3.2.16 – қайнау температурасының сыртқы қысымға тәуелділігін түсіндіру 8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау; |
8.3.2.2 – жылу берілудің түрлерін салыстыру 8.3.3.5 молекула –кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау |
1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін көрсетті:
Кезеңдер |
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
БЖБ 1 |
жоқ |
жоқ |
1.Джалбиров Айтуған 2.Муратова Зере 3.Мұқан Нұрбақыт 4.Турсынбекова Фатима 5.Ақылбекова Айтолқын 6.Ғазиз Абдуләзиз 7.Федоренчик Анатолий 8.Төкенай Маржанай 9. Жапар Айсұлу |
1.Кежетай Әділет 2. Бақыт Айғаным 3. Сыздыков Иранғайып |
ТЖБ |
жоқ |
1.Мұқан Нұрбақыт 2.Турсынбекова Фатима 3.Ақылбекова Айтолқын 4. Ғазиз Абдуләзиз 5. Федоренчик Анатолий |
1.Джалбиров Айтуған 2.Муратова Зере 3. Төкенай Маржанай 4. Жапар Айсұлу 5. Бақыт Айғаным 6. Сыздыков Иранғайып |
1.Кежетай Әділет |
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың тізімі:
8.3.2.2 – жылу берілудің түрлерін салыстыру
8.3.3.5 молекула –кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау
3.Оқушылардың тапсырмаларды орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың себептері:
Пәнге нашар дайындық, пәнді оқуға деген ынтасының төмендігі, гуманитарлық ой-өрісі, әртүрлі себептермен сабаққа келмеуі.
4.Жоспарланған түзету жұмыстары: жылу берілудің түрлерін салыстыруды және молекула –кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын қайталау.
БЖБ 1 күні: 18.10.2021 ж
ТЖБ күні: 25.10.2021 ж
Күні_____ Айшева Г.Ж.
«Е.Бекмаханов атындағы жалпы орта білім беру мектебі»КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
І тоқсан физика пәні бойынша
Сынып: 9
Оқушылар саны: 10
Мұғалім: Айшева Г.Ж.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||||
Физика |
|
|
Оқушылар саны: 10 |
|
|||
БЖБ 1 |
10 |
12 |
|
4 |
6 |
|
60% |
БЖБ 2 |
10 |
10 |
|
6 |
4 |
|
40% |
ТЖБ |
10 |
30 |
|
5 |
1 |
4 |
50% |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
БЖБ 1 |
8.3.2.17 – термодинамиканың бірінші заңының мағынасын түсіндіру 8.3.2.23 – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау |
8.3.2.20 іштен жану қозғалтқыштының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттау |
|||||
БЖБ 2 |
9.2.1.7 – теңүдемелі қозғалыс кезіндегі дененің үдеуін эксперименттік жолмен анықтау; 9.1.3.2 – эксперименттің нәтижесіне әсер ететін факторларды талдау және экспериментті жүргізуді жақсарту жолдарын ұсыну; |
9.2.1.9 – еркін түсуді сипаттау үшін теңайнымалы қозғалыстың кинематикалық теңдеулерін қолдану |
|||||
ТЖБ |
9.2.1.2 – векторларды қосу, азайту, векторды скалярға көбейту; 9.2.1.5 – түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық және үдеу формулаларын есептер шығаруда қолдану; 9.2.1.6 – түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі координата |
8.1.4.8 электр өрісін күш сызықтары арқылы графиктік кескіндеу 9.2.1.15 – центрге тартқыш үдеу формуласын есептер шығаруда қолдану |
1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін көрсетті:
Кезеңдер |
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
БЖБ 1 |
жоқ |
1.Жакен Жандос 2.Атымтай Мейіржан 3. Құдайберген Айбек 4. Тайтөлеу Дамир |
1.Қанафия Алишер 2.Молдашева Ақбөпе 3. Турсынова Диянира 4. Зияда Аружан 5. Воленко Яна 6. Вахит Жамиля |
|
БЖБ 2 |
жоқ |
1.Жакен Жандос 2.Атымтай Мейіржан 3. Құдайберген Айбек 4. Тайтөлеу Дамир 5. Воленко Яна 6. Қанафия Алишер |
1. Молдашева Ақбөпе 2. Турсынова Диянира 3. Зияда Аружан 4. Вахит Жамиля |
|
ТЖБ |
жоқ |
1.Жакен Жандос 2.Атымтай Мейіржан 3. Құдайберген Айбек 4. Тайтөлеу Дамир 5. Воленко Яна |
1. Қанафия Алишер |
1. Молдашева Ақбөпе 2. Турсынова Диянира 3. Зияда Аружан 4. Вахит Жамиля |
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың тізімі:
8.1.4.8 электр өрісін күш сызықтары арқылы графиктік кескіндеу
9.2.1.15 – центрге тартқыш үдеу формуласын есептер шығаруда қолдану
3.Оқушылардың тапсырмаларды орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың себептері:
Пәнге нашар дайындық, пәнді оқуға деген ынтасының төмендігі, гуманитарлық ой-өрісі, әртүрлі себептермен сабаққа келмеуі.
4.Жоспарланған түзету жұмыстары: электр өрісін күш сызықтары арқылы графиктік кескіндеуді және центрге тартқыш үдеу формуласын есептер шығаруда қолдануды қайталау.
БЖБ 1 күні: 5.10.2021 ж
БЖБ 2: күні: 19.10.2021 ж
ТЖБ күні: 26.10.2021 ж
Күні_____ Айшева Г.Ж.
«Е.Бекмаханов атындағы жалпы орта білім беру мектебі»КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
І тоқсан физика пәні бойынша
Сынып: 10
Оқушылар саны: 6
Мұғалім: Айшева Г.Ж.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||||
Физика |
|
|
Оқушылар саны: 6 |
|
|||
БЖБ 1 |
6 |
19 |
|
4 |
2 |
|
33% |
БЖБ 2 |
6 |
19 |
|
3 |
3 |
|
50% |
ТЖБ |
6 |
30 |
|
2 |
4 |
|
67% |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
БЖБ 1 |
10.2.1.1 -жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигін пайдалана отырып, теңүдемелі қозғалыс кезіндегі орын ауыстыру формуласын қорытып шығару 10.2.1.2 -сандық және графиктік есептерді шығаруда кинематика теңдеулерін қолдану; |
10.2.1.3 -инвариантыжәнесалыстырмалыфизикалықшамалардыажырату |
|||||
БЖБ 2 |
10.2.3.1 -абсолют қатты дененің және денелер жүйесінің массалар центрін анықтау 10.2.4.1 -сақталу заңдарын сандық және эксперименттік есептерді шығаруда қолдану |
10.2.3.2 -әртүрлі тепе-теңдікті түсіндіру кезінде себеп-салдар байланысын орнату; |
|||||
ТЖБ |
10.2.2.1 -бірнеше күштің әрекетінен болатын дененің қозғалысына есеп шығарудың алгоритмдерін құру; 10.2.2.1 -бірнеше күштің әрекетінен болатын дененің қозғалысына есеп шығарудың алгоритмдерін құру; 10.2.5.1 -сұйықтар мен газдардың ламинарлық және турбуленттік ағыстарын сипаттау; |
10.2.2.5 -материалдық дененің инерция моментін есептеу үшін Штейнер теоремасын қолдану; 10.2.5.3 -Торричелли теңдеуін эксперименттік, сандық және сапалық есептерді шығаруда қолдану; |
1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін көрсетті:
Кезеңдер |
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
БЖБ 1 |
жоқ |
1.Қарсақбай Рахман 2. Шалғанбай Рауан 3. Қапкен Бейімбет 4. Бақыт Әлім. |
1.Бекбатырова Балжан 2. Қанат Ләйлім |
|
БЖБ 2 |
жоқ |
1.Қарсақбай Рахман 2. Шалғанбай Рауан 3. Қапкен Бейімбет |
1.Бекбатырова Балжан 2. Қанат Ләйлім 3. Бақыт Әлім |
|
ТЖБ |
жоқ |
1. Шалғанбай Рауан 2. Қапкен Бейімбет |
1.Қарсақбай Рахман 2.Бекбатырова Балжан 3. Қанат Ләйлім 4. Бақыт Әлім |
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың тізімі:
10.2.2.5 -материалдық дененің инерция моментін есептеу үшін Штейнер теоремасын қолдану;
10.2.5.3 -Торричелли теңдеуін эксперименттік, сандық және сапалық есептерді шығаруда қолдану;
3.Оқушылардың тапсырмаларды орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың себептері:
Пәнге нашар дайындық, пәнді оқуға деген ынтасының төмендігі, гуманитарлық ой-өрісі, әртүрлі себептермен сабаққа келмеуі.
4.Жоспарланған түзету жұмыстары: материалдық дененің инерция моментін есептеу үшін Штейнер теоремасын қолдануды және Торричелли теңдеуін эксперименттік, сандық және сапалық есептерді шығаруда қолдануды қайталау.
БЖБ 1 күні: 4.10.2021 ж
БЖБ 2 күні: 18.10.2021 ж
ТЖБ күні: 25.10.2021 ж
Күні_____ Айшева Г.Ж.
«Е.Бекмаханов атындағы жалпы орта білім беру мектебі»КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
І тоқсан физика пәні бойынша
Сынып: 11
Оқушылар саны: 7
Мұғалім: Айшева Г.Ж.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||||
Физика |
|
|
Оқушылар саны: 7 |
|
|||
БЖБ 1 |
7 |
16 |
|
4 |
3 |
|
43% |
БЖБ 2 |
7 |
18 |
|
4 |
3 |
|
43% |
ТЖБ |
7 |
25 |
|
4 |
3 |
|
43% |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
БЖБ 1 |
11.4.1.1 - экперименттік, аналитикалық және графиктік тәсілмен гармоникалық тербелісті (х(t), v(t), a(t)) зерттеу 11.4.2.1 - еркін және еріксіз тербелістердің пайда болу шарттарын сипаттау 11.4.3.1 - генератор моделін қолданып, айнымалы ток генераторының жұмыс істеу принципін зерттеу |
11.4.2.2 -механикалық тербелістер мен электромагниттік тербелістерді сәйкестендіру |
|||||
БЖБ 2 |
11.4.3.3 -резонанс шартын түсіндіру және оның қолданылуына мысал келтіру; 11.4.3.4 -резонанстық жиілікті есептеу |
11.4.3.2 -физикалық шамаларды (период, жиілік, кернеу, ток күші мен электр қозғаушы күшінің максималды және әсерлік мәндері) қолданып, айнымалы токты сипаттау |
|||||
ТЖБ |
11.4.3.3 -резонанс шартын түсіндіру және оның қолданылуына мысал келтіру; 11.4.3.4 -резонанстық жиілікті есептеу; |
11.4.3.6 -трансформатор орамасындағы орам санын эксперимент арқылы анықтау; 11.4.3.7 - Қазақстандағы электр энергиясы көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау |
1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін көрсетті:
Кезеңдер |
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
БЖБ 1 |
жоқ |
1.Қарсақбай Айғаным 2.Федоренчик Андрей 3. Ғинаят Нұрлыбек 4. Абжанов Асылжан. |
1. Тулешова Сабина 2. Аханова Мерей 3. Тулешова Зарина |
|
БЖБ 2 |
жоқ |
1.Қарсақбай Айғаным 2.Федоренчик Андрей 3. Ғинаят Нұрлыбек 4. Абжанов Асылжан |
1. Тулешова Сабина 2. Аханова Мерей 3. Тулешова Зарина |
|
ТЖБ |
жоқ |
1.Қарсақбай Айғаным 2.Федоренчик Андрей 3. Ғинаят Нұрлыбек 4. Абжанов Асылжан |
1. Тулешова Сабина 2. Аханова Мерей 3. Тулешова Зарина |
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың тізімі:
11.4.3.6 -трансформатор орамасындағы орам санын эксперимент арқылы анықтау;
11.4.3.7 - Қазақстандағы электр энергиясы көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау
3.Оқушылардың тапсырмаларды орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың себептері:
Пәнге нашар дайындық, пәнді оқуға деген ынтасының төмендігі, гуманитарлық ой-өрісі, әртүрлі себептермен сабаққа келмеуі.
4.Жоспарланған түзету жұмыстары: трансформатор орамасындағы орам санын эксперимент арқылы анықтауды және Қазақстандағы электр энергиясы көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалауды қайталау.
БЖБ 1 күні: 9.09.2021 ж
БЖБ 2 күні: 14.10.2021 ж
ТЖБ күні: 27.10.2021 ж
Күні_____ Айшева Г.Ж.
I тоқсандағы жиынтық бағалау нәтижелері бойынша жүргізілген талдау туралы ақпарат
№ |
Пән |
сынып |
Оқушылар саны. |
Макс.бал. |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерімі % |
|||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
|||||
1 |
Физика |
7 |
7 |
20 |
|
3 |
3 |
1 |
57% |
100% |
2 |
Физика |
8 |
12 |
25 |
|
5 |
6 |
1 |
58% |
100% |
3 |
Физика |
9 |
10 |
30 |
|
5 |
1 |
4 |
50% |
100% |
4 |
Физика |
10 |
6 |
30 |
|
2 |
4 |
- |
67% |
100% |
5 |
Физика |
11 |
7 |
25 |
|
4 |
3 |
- |
43% |
100% |