Материалдар / Анализаторлар туралы жалпы түсінік

Анализаторлар туралы жалпы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге арналған ашық сабақ студенттер өз сезім мүшелері туралы түсінігін қалыптастырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2020
676
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дәріс жоспары.


Топ







Дәрістің өткізілетін күні







Пән аты: Анатомия,физиология және гигиена негіздері

Оқытушы : Хидирбаев У

Дәріс тақырыбы: Өкпе қабыну ауруларының алдын алу. Тынысалудың маңызы.

Дәріс түрі: аралас сабақ,

Оқыту әдісі: аралас сабақ

Пәнаралық байланыс:биология,медицина, гигиена

Дәрістің мақсаты.

1.Білімділік : Сабаққа болған қызығушылықтарын арттырып білімділігін көтеру, оқушылардың сабаққа болған қызығушылығын арттыру.

2.Тәрбиелік : Сабақта өзін - өзі қадағалай алуға,өз міндетін білуге тәрбиелеу.

3.Дамытушылық : Оқушының сөйлеу процесі, қиялдау процесін ,білім бере отырып дамыту

Дәрісте қолданылатын көрнекі құралдар : Буклеттер, плакат

Дәрістің құрылымы мен мазмұны.

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Студенттер мен сәлемдесіп,олар тугелденеді және дәптерлері тексеріледі.

2.Оқушылардың өткен тақырып бойынша білімін тексеру:

Тексеру әдісі сұрақтар:

1.Бүйректің құрылысы және қызметі

2 Несепағардың құрылысы

3 Қуықтың құрылысы

4 Зәр шығару өзегінің құрылысы

3.Жаңа материалды түсіндіру.

Түсіндіру әдісі:лекция түрінде.

Қарын сөлі – қарынның ішкі кілегейлі қабығындағы ұсақ бездерден бөлінеді..Асқазанның кілегейлі қабығындағы безді жасушалар құрылысына және атқаратын қызметіне байланысты 3 топқа бөлінеді. Бездердің бір тобынан – ферменттер, екіншісінен – тұз қышқылы, үшіншісінен – кілегейлі зат – муцин бөлінеді.

Өттің негізгі қызметінің бірі – майлы тағамдарды қорытуға әсер етеді. Майлы етті тағамды пайдаланған кезде өт көп бөлініп, қанның құрамында холестериннің мөлшері артады. Ұйқы безі – бауырдан кейінгі кіші асқорыту безі. Ол әрі сыртқы, әрі ішкі секреция бездерінің қызметін атқарады. Ұйқы безі қарынның астыңғы жағында орналасқан пішіні таспа тәрізді. Салмағы 60–80 г. Ұйқы безінің де өзегі ұлтабарға ашылады.Оның сыртқы бөлігі ғана сөл бөледі. Ұйқы безінен панкреатин (латынша «рankreas» – ұйқы безі) сөлі ересек адамдарда тәулігіне 1,5–2 л бөлінеді.

4.Жаңа материалды бекіту: (қойылған сұрақтар мен тапсырмалар)

1. Қарын сөлі қай жерлерден бөлінеді .

2. Бауыр қандай қызмет атқарады

3. Өттің негізгі қызметі

4. Ұйқы безі қандай сөл бөледі

5.Қорытындылау.(білім бағалау)

Сабақ барысында белсенді түрде қатысқандарды өз бағаларын қою.

Үй тапсырмасы:Бастауыш мектеп жасындағы балалардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы 152-155 беттерді оқып келу .

Оқытушының қолы:

ПБ төрайымы:

Дәріс жоспары.


Топ







Дәрістің өткізілетін күні







Пән аты: Анатомия,физиология және гигиена негіздері

Оқытушы : Хидирбаев У

Дәріс тақырыбы: Терінің қызметі ,құрылысы. Тырнақ және шашты күту ережелері. Тері ауруларының алдын алу

Дәріс түрі:аралас сабақ,

Оқыту әдісі: теориялық..

Пәнаралық байланыс:биология,медицина, гигиена

Дәрістің мақсаты.

1.Білімділік : Сабаққа болған қызығушылықтарын арттырып білімділігін көтеру, оқушылардың сабаққа болған қызығушылығын арттыру.

2.Тәрбиелік : Сабақта өзін - өзі қадағалай алуға,өз міндетін білуге тәрбиелеу.

3.Дамытушылық : Оқушының сөйлеу процесі, қиялдау процесін ,білім бере отырып дамыту

Дәрісте қолданылатын көрнекі құралдар : Буклеттер, плакат

Дәрістің құрылымы мен мазмұны.

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Студенттер мен сәлемдесіп,олар тугелденеді және дәптерлері тексеріледі.

2.Оқушылардың өткен тақырып бойынша білімін тексеру:

Тексеру әдісі сұрақтар:

1.Бүйректің құрылысы және қызметі

2 Несепағардың құрылысы

3 Қуықтың құрылысы

4 Зәр шығару өзегінің құрылысы

3.Жаңа материалды түсіндіру.

Түсіндіру әдісі:лекция түрінде.

Терінің маңызы. Тері – адам денесінің сыртқы жабыны. Тері ағзада әр түрлі қызмет атқарады. Ішкі мүшелерді сыртқы ортаның механикалық әсерінен (соғылудан, жарақаттанудан) қорғайды.

Терінің құрылысы. Адам терісі негізінен үш қабаттан тұрады. Терінің сыртқы қабаты – эпидермис (грекше «epі» – сырты, үсті, «derma» – тері), ортаңғы қабаты нағыз тері (дерма), ішкі қабаты – теріасты шел (клетчатка) қабаты деп аталады (89-сурет). Соңғы кезде теріасты шел қабатын нағыз тері қабатымен қосып, бір қабат деп санайды.

Терінің эпидермис қабаты – көп қабатты жалпақ эпителий (жабын) ұлпасынан тұрады. 4.Жаңа материалды бекіту: (қойылған сұрақтар мен тапсырмалар)

1 Терінің қандай маңызы бар

2. Терінің құрылысы

3 Терінің қорғаныштық қызметі

5.Қорытындылау.(білім бағалау)

Сабақ барысында белсенді түрде қатысқандарды өз бағаларын қою.

Үй тапсырмасы:Бастауыш мектеп жасындағы балалардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы 236-239 беттерді оқып келу .


Оқытушының қолы:

ПБ төрайымы:



Дәріс жоспары.


Топ







Дәрістің өткізілетін күні







Пән аты: Анатомия,физиология және гигиена негіздері

Оқытушы : Хидирбаев У

Дәріс тақырыбы: Тері күтімінің ережелері.

Шынықтыру - денсаулықты нығайтуға, ағзаның инфекцияларға қарсы болуы.

Дәріс түрі:аралас сабақ,

Оқыту әдісі: Аралас сабақ

Пәнаралық байланыс:биология,медицина, гигиена

Дәрістің мақсаты.

1.Білімділік : Сабаққа болған қызығушылықтарын арттырып білімділігін көтеру, оқушылардың сабаққа болған қызығушылығын арттыру.

2.Тәрбиелік : Сабақта өзін - өзі қадағалай алуға,өз міндетін білуге тәрбиелеу.

3.Дамытушылық : Оқушының сөйлеу процесі, қиялдау процесін ,білім бере отырып дамыту

Дәрісте қолданылатын көрнекі құралдар : Буклеттер, плакат

Дәрістің құрылымы мен мазмұны.

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Студенттер мен сәлемдесіп,олар тугелденеді және дәптерлері тексеріледі.

2.Оқушылардың өткен тақырып бойынша білімін тексеру:

Тексеру әдісі сұрақтар:

1 Терінің қандай маңызы бар

2. Терінің құрылысы

3 Терінің қорғаныштық қызметі

3.Жаңа материалды түсіндіру.

Түсіндіру әдісі:лекция түрінде.

Дені сау ересек адамның дене температурасы +36,5°С +36,9°С. Бір тәуліктің ішінде де дене температурасының сәл де болса ауытқуы байқалады. Мысалы, түнге қарағанда күндіз сәл жоғарылау болады. Бұл ағзадағы зат алмасудың өзгеруіне тікелей байланысты. Адам дене температурасының мұндай азғана ауытқуын сезе бермейді. Дене температурасының +43°С көтерілуі немесе +25°С төмендеуі өлімге соқтырады.

Тері түсінің өзгеру себептері. Терінің түсі сыртқы ортаның және ағзаның өзінің әсерінен де өзгеруі мүмкін. Тері түсінің өзгеруі тамақтану ережесінің бұзылуынан, витаминдердің жетіспеуінен болуы мүмкін. Мысалы, А витамині жетіспесе, тері құрғайды, жарылады.


4.Жаңа материалды бекіту: (қойылған сұрақтар мен тапсырмалар)

1.Тері түсінің өзгеру себептері.

2. Күн өткенде көрсетілетін алғашқы көмек

3.Тері ауруларынан сақтану

4.Шынығу дегеніміз не?

5.Қорытындылау.(білім бағалау)

Сабақ барысында белсенді түрде қатысқандарды өз бағаларын қою.

Үй тапсырмасы:

Бастауыш мектеп жасындағы балалардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы 239-246 беттерді оқып келу .


Оқытушының қолы:

ПБ төрайымы:

Дәріс жоспары.


Топ







Дәрістің өткізілетін күні









Пән аты: Анатомия,физиология және гигиена негіздері

Оқытушы : Хидирбаев У

Дәріс тақырыбы: Жүйке жүйесінің маңызы, бөлімдері , құрылысы . Нейронның құрылысы мен қызметы . Рефлекс.

Дәріс түрі:аралас сабақ,

Оқыту әдісі: теориялық..

Пәнаралық байланыс:биология,медицина, гигиена

Дәрістің мақсаты.

1.Білімділік : Сабаққа болған қызығушылықтарын арттырып білімділігін көтеру, оқушылардың сабаққа болған қызығушылығын арттыру.

2.Тәрбиелік : Сабақта өзін - өзі қадағалай алуға,өз міндетін білуге тәрбиелеу

3.Дамытушылық : Оқушының сөйлеу процесі, қиялдау процесін ,білім бере отырып дамыту

Дәрісте қолданылатын көрнекі құралдар : Буклеттер, плакат

Дәрістің құрылымы мен мазмұны.

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Студенттер мен сәлемдесіп,олар тугелденеді және дәптерлері тексеріледі.

2.Оқушылардың өткен тақырып бойынша білімін тексеру:

Тексеру әдісі сұрақтар:

1.Тері түсінің өзгеру себептері.

2. Күн өткенде көрсетілетін алғашқы көмек

3.Тері ауруларынан сақтану

3.Жаңа материалды түсіндіру.

Түсіндіру әдісі:лекция түрінде.

Жоғары жүйке қызметі. Әрбір адамның өзіне тән мінез-құлық ерекшеліктері жоғары жүйке қызметінің негізінде қалыптасады.

И.П. Павлов өз еңбектерінде үлкен ми сыңарларының қызметін жоғары жүйке қызметі деп атады. Жоғары жүйке қызметі арқылы ағза үнемі өзгеріп тұратын сыртқы ортаның өзгерістеріне бейімделеді. Орталық жүйке жүйесінің басқа бөлімдерінің қызметі тек ағзаның өзінде ғана жүретін қызметтерді реттеуге бағытталады. Адам алдына белгілі бір мақсат қойған кезде, оны жүзеге асырудың жолдарын саналы түрде ойластырады. Соған сәйкес әрекет жасайды.

4.Жаңа материалды бекіту: (қойылған сұрақтар мен тапсырмалар)

1 Жоғары жүйке қызметі.

2. И. М. Сеченов нені зерттеп дәлелдеді.

3. И.П.Павлов нені зерттеді .

4 Нейрон дегеніміз қандай орган

5.Қорытындылау.(білім бағалау)

Сабақ барысында белсенді түрде қатысқандарды өз бағаларын қою.

Үй тапсырмасы:Бастауыш мектеп жасындағы балалардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы30-40 беттерді оқып келу .


Оқытушының қолы:

ПБ төрайымы:

Дәріс жоспары.


Топ







Дәрістің өткізілетін күні







Пән аты: Анатомия,физиология және гигиена негіздері

Оқытушы : Хидирбаев У

Дәріс тақырыбы: Мидің құрылысы, қызметі. Жұлын қызметі ,құрылысы.

Дәріс түрі:аралас сабақ,

Оқыту әдісі: аралас сабақ

Пәнаралық байланыс:биология,медицина, гигиена

Дәрістің мақсаты.

1.Білімділік : Сабаққа бол

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ