Мотивациялық-қозгаушылық
|
Шаттык,
шеңбері
- Балалар, бүгін
мереке.
Сендер сыйлық сыйлауды
білесіңдер
ме? Кәне, бөріміз
бір-бірімізге
сыйлық сыйлайықшы! - деп,
бантигі
бар қорапшаны балалардың
бір-біріне сыйлық ретінде
сыйлауын
үйретеді.
|
Балалар педагогпен бірге
шаттық шеңберіне
түрады.
Сырым, туған күніңе сыйлың
сыйлаймын!
Рақмет,
Сәуле!
Деп балалар бір-біріне жылы
лебіздерін
білдіреді.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
-Балалар, мына өлеңде кім жайлы айтылған,
бәріміз
тыңдайықшы.
Шуақ
төгіп, күлімдейтін қарасаң,
Анашымды күнге ғана
баласам...
Жер бетінде ең жақыным
өзіңсің, Мәпелейсің, аялайсың әрқашан. Қиялымды қалыңдатып қыр
асам,
Көкте ұшқан дауыспенен де
таласам. Арманым бар бір өзіңе арналған, Үлкейгенде қажетіңе
жарасам.
(А.
Жундібаева)
Балалар, наурыз айында 8
Наурыз мерекесі
болады.
8 Наурыз - барлық аналардың
мерекесі. Аналарға сыйлық
сыйлай-ды.
Ал сендер аналарыңа сыйлық
жасағыларың келе ме? Үлестірмелі материалға назарларын
аударады.
Мына орамал
«қошқар мүйіз» жөне «көз» деген
қазақтың ою-өрнектерімен
өшекейленген. Қазақ халқы өзінің үй түрмысында қолданылатын
заттарды ою-өрнектермен
әсемдеген.
Сөздік
жцмыс: ою-өрнек.
-Біз де анамызды бір
қуантайық, -деп педагог аналарға сыйлық
орамал жасауды
үсынады.
Билингвальді
компонент: сыйлық -
подарок.
Қағазга «қошқармүйіз» және
«көз» оюларының орналасуын магнитті тактада
көрсетеді.
«Қошқар мүйіз оюын орамалдың
қақ ортасына орналастырамыз.
«Көз» оюларын төрт бүрышына
орналастырамыз.
Орамал дайын болды, енді анамызға сыйлауға
болады. Балалармен жеке жүмыс
жүргізеді.
|
Өлеңді
тыңдайды, сүрақтарға жауап
береді.
Тыңдайды.
- Өлеңде ана
туралы
айтылған.
Ынталарын
білдіреді.
Иллюстрацияны
қарайды,
тыңдайды.
Қайталайды:
ою-өрнек.
Орамал жасауға ынталарын
білдіреді.
Мүқият қарап
тыңдайды.
Балалар дайын түрған
төртбүрышты ңағазға оюларды
орналастырады.
|
Рефлексиялық
түзеушілік
|
Педагог балалардың сыйлықтарына
ризашылығын білдіреді.
- Балалар, біз бүгін не
жасадың?
|
Балаларқуанады.
Біз бүгін
орамал жасадық.
Жасаған орамалымызды анамызга
сыйлаймыз.
|