ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Бөлім |
Құндылықтар |
|
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кеңесбекова Қ.Қ. |
|
||||||
|
Күні: |
06.10.2021 |
|
||||||
|
Сынып: 4 АБВ |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Анамның тапсырмасы |
|
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
|
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады |
|
||||||
|
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||
|
Ұйымдастыру (2 мин) |
Амандасу. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «шаттық микрафоны» әдісін қолданады. |
Амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=J846twhH8PA&list=PLltL1CKLRSMiL_LF_3Lvp8mnnAyQd0d2Q |
|
|||
|
Сабақтың басы |
Сөздікпен жұмыс. Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді. Жаңа сөздерді дәптерлеріне жазады. Жаттығайық. 1-тапсырма. Сұрақтарды көршіңмен талқылайды |
Сөздікті жазады Сұрақтарды талқылайды. |
Сұрақтарға дұрыс жауап береді.
. |
Оқулық. 22 – бет. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
Оқиық. 2-тапсырма. Хатты оқытамын. Қандай үй шаруасына қатысты міндеттер аталғанын сұраймын. 4-тапсырма. Сурет пен үлгіні пайдаланып сөйлем құрап жазғызамын. 5-тапсрыма. Көп нүктенің орнына қосымшаны жалап дұрыс жазғызамын |
Оқиды. Сұраққа жауап береді. Сөйлем құрайды. Қосымша жалғап жазады. |
8 - 10 балл - Өте жақсы. Ойын жүйелі түрде жеткізеді. Лексикалық минимумды қолдануы жоғары, стильдік қолданысы өте дұрыс. 5 - 8 балл - Ойын жақсы жеткізеді. Лексикалық минимумды жеткілікті қолданады, стильдік қолданысы дұрыс. Грамматикалық қателері бар. 3 - 5 балл – Қанағаттанарлық. Ойын жеткізуде ішінара ауытқулар кездеседі. Лексикалық минимумды қолдануға тырысады, стильдік қолданысы орташа.
Ойын жеткізе алмайды. Лексикалық минимумды қолдануы шектеулі. |
Оқулық. |
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия. Әдісі: «Бас бармақ». Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Түсінікті Бас бармақ көлденең тұрса = түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = түсінбедім. Үй тасырмасы: 6-тапсырма.49-бет |
сұраққа жауап береді |
|
|
||||
|
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
|
|
|
белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады |
Пәнаралық байланыстар Көркем еңбек |
|
Рефлексия: |
|
|
Бүгін оқушылар нені үйренді? |
|
|
Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? |
|
|
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі дүние не? Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Анамның тапсырмасы
Анамның тапсырмасы
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Бөлім |
Құндылықтар |
|
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кеңесбекова Қ.Қ. |
|
||||||
|
Күні: |
06.10.2021 |
|
||||||
|
Сынып: 4 АБВ |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Анамның тапсырмасы |
|
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
|
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады |
|
||||||
|
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||
|
Ұйымдастыру (2 мин) |
Амандасу. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «шаттық микрафоны» әдісін қолданады. |
Амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=J846twhH8PA&list=PLltL1CKLRSMiL_LF_3Lvp8mnnAyQd0d2Q |
|
|||
|
Сабақтың басы |
Сөздікпен жұмыс. Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді. Жаңа сөздерді дәптерлеріне жазады. Жаттығайық. 1-тапсырма. Сұрақтарды көршіңмен талқылайды |
Сөздікті жазады Сұрақтарды талқылайды. |
Сұрақтарға дұрыс жауап береді.
. |
Оқулық. 22 – бет. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
Оқиық. 2-тапсырма. Хатты оқытамын. Қандай үй шаруасына қатысты міндеттер аталғанын сұраймын. 4-тапсырма. Сурет пен үлгіні пайдаланып сөйлем құрап жазғызамын. 5-тапсрыма. Көп нүктенің орнына қосымшаны жалап дұрыс жазғызамын |
Оқиды. Сұраққа жауап береді. Сөйлем құрайды. Қосымша жалғап жазады. |
8 - 10 балл - Өте жақсы. Ойын жүйелі түрде жеткізеді. Лексикалық минимумды қолдануы жоғары, стильдік қолданысы өте дұрыс. 5 - 8 балл - Ойын жақсы жеткізеді. Лексикалық минимумды жеткілікті қолданады, стильдік қолданысы дұрыс. Грамматикалық қателері бар. 3 - 5 балл – Қанағаттанарлық. Ойын жеткізуде ішінара ауытқулар кездеседі. Лексикалық минимумды қолдануға тырысады, стильдік қолданысы орташа.
Ойын жеткізе алмайды. Лексикалық минимумды қолдануы шектеулі. |
Оқулық. |
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия. Әдісі: «Бас бармақ». Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Түсінікті Бас бармақ көлденең тұрса = түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = түсінбедім. Үй тасырмасы: 6-тапсырма.49-бет |
сұраққа жауап береді |
|
|
||||
|
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
|
|
|
белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады |
Пәнаралық байланыстар Көркем еңбек |
|
Рефлексия: |
|
|
Бүгін оқушылар нені үйренді? |
|
|
Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? |
|
|
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі дүние не? Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? |
|
шағым қалдыра аласыз













