Материалдар / Анамның тапсырмасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Анамның тапсырмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Анамның тапсырмасы. 4 сынып сабақ жоспары 130 бұйрық бойынша жасалған. Алматыкітап баспасынан шыққан оқулық бойынша жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2021
2100
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



Бөлім

Құндылықтар


Педагогтің аты-жөні:

Кеңесбекова Қ.Қ.


Күні:

06.10.2021


Сынып: 4 АБВ

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Анамның тапсырмасы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

4.​2.​3.​1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.​2.​6.​1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту


Сабақ мақсаттары:

белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді

айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру

(2 мин)

Амандасу. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «шаттық микрафоны» әдісін қолданады.

Амандасады. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді.


https://www.youtube.com/watch?v=J846twhH8PA&list=PLltL1CKLRSMiL_LF_3Lvp8mnnAyQd0d2Q


Сабақтың басы

Сөздікпен жұмыс. Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді. Жаңа сөздерді дәптерлеріне жазады.

Жаттығайық. 1-тапсырма. Сұрақтарды көршіңмен талқылайды


Сөздікті жазады




Сұрақтарды талқылайды.






Сұрақтарға дұрыс жауап береді.







.

Оқулық. 22 – бет.



Сабақтың ортасы

Оқиық. 2-тапсырма. Хатты оқытамын. Қандай үй шаруасына қатысты міндеттер аталғанын сұраймын.

4-тапсырма. Сурет пен үлгіні пайдаланып сөйлем құрап жазғызамын.

5-тапсрыма. Көп нүктенің орнына қосымшаны жалап дұрыс жазғызамын

Оқиды. Сұраққа жауап береді.




Сөйлем құрайды.



Қосымша жалғап жазады.



8 - 10 балл - Өте жақсы. Ойын жүйелі түрде жеткізеді. Лексикалық минимумды қолдануы жоғары, стильдік қолданысы өте дұрыс.


5 - 8 балл - Ойын жақсы жеткізеді. Лексикалық минимумды жеткілікті қолданады, стильдік қолданысы дұрыс. Грамматикалық қателері бар.


3 - 5 балл – Қанағаттанарлық. Ойын жеткізуде ішінара ауытқулар кездеседі.

Лексикалық минимумды қолдануға тырысады, стильдік қолданысы орташа.


  1. 3 балл - Өте төмен

Ойын жеткізе алмайды. Лексикалық минимумды қолдануы шектеулі.

Оқулық.


Сабақтың соңы

Рефлексия.

Әдісі: «Бас бармақ». Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.

Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Түсінікті

Бас бармақ көлденең тұрса = түсінгендеймін.

Бас бармақ төмен қарап тұрса = түсінбедім.

Үй тасырмасы: 6-тапсырма.49-бет

сұраққа жауап береді




Қосымша ақпарат


белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді

айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айтады

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек

Рефлексия:

Бүгін оқушылар нені үйренді?


Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі дүние не?

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!