Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ананың әлдиі Ә дыбысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
ОІЖО: М.Махметова
|
|
||||
ПӘНІ: Сауат ашу негіздері |
|
||||
Күні: 25.02.2020ж |
Мектеп/МҰ:М.Төлегенов атындағы ЖББОМ |
||||
ТАҚЫРЫБЫ: Анамыздың əлдиі. Ə дыбысы мен əрпі |
Педагогтің аты-жөні:М.Шаңғытбаева |
||||
СЫНЫП-ТОП:мектепалды даярлық сыныбы |
Қатысқандар саны:8 |
Қатыспағандар саны: |
|||
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары |
Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым- қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану. 0.3.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу. 0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дəптерге кең сызықтар, əріп элементтерін жазу. |
||||
Күтілетін нəтиже |
Барлық тəрбиеленушілер: Сұрақтарға жауап беріп, əңгіме желісін құру. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады. Ə дыбысы – дауысты дыбыс, жіңішке дауысты. Ə дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ə дыбысының орнын ажыратады. Ə əрпінің баспа түрін жазады. Сөйлем түрлерін ажыратып, соңына тыныс белгісін қояды. |
||||
Көпшілік тəрбиеленушілер: Сұрақтарға жауап береді. Берілген суретке қарап, сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(ажыратады). Сөздегі дыбыс санын, ондағы ə дыбысының орнын ажыратады. Ə дыбысына сөз ойлайды. Ə дыбысына (дауысты, жіңішке дауысты) сөз құрайды. Жазу жолына ə əрпінің элементтерін жазады. |
|||||
Кейбір тəрбиеленушілер: Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Ə дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады. Ə əрпінің элементін өз бетінше жазады. |
|||||
Тілдік мақсат |
Тəрбиеленушілер : Суреттер бойынша сұрақтар құрастыру. Сөйлем түрлерін ажырата отырып, сөздің санын анықтап, буынға бөлу. Сызбаға қарап сөйлем құру. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу: Өлеңнен Ə дыбысы бар қандай сөздерді естідіңдер? Сөйлем соңына қандай тыныс белгісін қоясың? Бұл сөздер кімге айтылады? Жуан дыбыстармен жасалған сылдырмақ саған ұнай ма? |
||||
Өткен ҰОҚ-дан алған білім |
Ə əрпімен танысып, сөздерден таныс əріптерді ажыратады. Сөздердге дыбыстық талдау жасайды. Сызба арқылы сөйлем құрайды. |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату. 0–2мин.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин. |
Балаларды ортаға шаттық шеңберін құруға шақырады.Қайырлы таң, балалар,Арайлап таң атты,Алтын сəуле таратты.Жарқырайды даламыз,Қайырлы таң,достарым! Әр бала өз анасына тілегін айтады.(әр күлте ашылған сайын, әр баланың өз анасы шығады)
(Ұ,Ө) Балаларға бесік көрсетеді. Бесік туралы əңгімелейді. Балалардың ең алғашқы тыңдаған əндерін «Бесік жыры» деп атайтынын түсіндіреді. Бесік туралы балалар өз ойларын айтады. Қосымша тапсырма: (Тақтадағы плакаттан қазақ халқының «бесікке салу, тұсау кесу» дәстүрлерін және бесікті көрсету. |
Гүлдің
макеті
«Бесік , тұсау кесу» дәстүрлері салынған плакат .Бесіктің макеті.. |
||||
ҰОҚ-ның ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин. |
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс 1-тапсырма Балаларға «Бесік жырын» айтып беремін. Əлди-əлди, бөпешім, Əлпештейтін көкешім. Тербетейін жата ғой, Тəтті ұйқыға бата ғой.
Ə дыбысы бар сөздерді айтып береді.
Дауысты дыбыстар қызылмен белгіленеді. Қызыл қалташаға Ә ә әрпін салу. 1-видео жазба. «Ә ә дыбысыжәне әрпі » (балаларға көрсету ,айтқызу) 2-тапсырма. Балаларға қазақ халқының бесікке салу, тұсау кесу сияқты дəстүрлері туралы айтып береді. Бесікте ұйықтап жатқан жəне баланың тұсауын кесу рəсімінің суреттерін көрсетеді. – «Тəй-тəй!», «Əлди-əлди!», «Қаз-қаз!» деген сөздерді кімге арналып айтылады? Сəби ұйықтағанда айтылатын «Тыныш, шулама!» деген сөзді ым-ишарамен көрсетеді. Сөзге дыбыстық талдау жасау
(Ұ) Сергіту сəті. Ән: «Апам үшін» (балалар хормен қосылып отырады)
3-тапсырма.
«Сəби ұйықтады» деген сөйлемін əртүрлі дауыс мəнерімен айтқызу.
1-сөйлемде хабарлы сөйлемнің мəнерімен, ал 2-сөйлемде сұраулы
сөйлемнің дауыс мəнерімен айтқызады. Дəптерде берілген екі
сөйлемнің соңына тыныс белгілерін
қойдырту. 4-тапсырма Қысқа өлең шумақтарын оқып беремін. Тербеткен əже сəбиді, Естіледі əлди-əлдиі. Баланың арбасының сыртқы пішіні неге ұқсайтынын сұрайды. Ə əрпінің баспа түрін көрсетеді. Балалар салыстырады. «Топырақ терапиясы» 1.Топыраққа Ə əрпін жазып көрсетеді. 2.Топыраққа басқа өтілген әріптерді салып, сол дыбыстардан басталатын сөздерді айтып, буынға бөледі
Сəбидің арбасын Ə əрпіне ұқсатып салады жəне бояйды Дыбыстарды ажырату , көру жүйесін тексеру (медбикемен байланыс орнату) Жазба жұмыс:Балалар жазу жолына Ə əрпінің баспа түрін жазады. 5-тапсырма.Балаларға сылдырмақ ойыншығын көрсетеді. Баланың ең алғашқы ойыншығы, онымен жаңа туған нəрестені сылдырлаған дыбысы арқылы тыныштандыруға болатынын түсіндіреді. Балалар сылдырмақ туралы білгендерін айтады. Балаларға сылдырмақ жасау тəсілін көрсетеді. Балалар сəбиге арнап жіңішке дауысты дыбыстардан əдемі сылдырмақ құрастырады. |
Əліппе-дəптер. Суреттер.
Музыка.
Əліппе-дəптер.
Сылдырмақ құрастыруға арналған заттар. Əліппе-дəптер |
||||
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.
28-30 мин. |
Қорытынды жасаймын. Балаларды мадақтап, қай тапсырманы орындау қызықты болғанын сұраймын. Қай тапсырманы орындау қызықты болды? (Егер ұнаса күнді, қиын болса бұлтты қорша) Әр балаға таратып беремін. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды. |
Əліппе-дəптер |