|
Тәрбие сағаты |
Ананың аялы алақаны |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
Аты жөні |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Анаға деген құрметті қалыптастыру. Ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың маңыздылығын түсіндіру. Аялы алақан мен ана махаббатының тәрбиелік мәнін таныту. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ананың махаббаты мен қамқорлығы балаларға тыныштық, сенімділік, өз-өзіне деген құрмет сияқты маңызды қасиеттерді дамытады. «Аялы алақан» - бұл тек физикалық жайлылық емес, рухани байлықтың көрсеткіші де. Оқушылар осындай құндылықтармен тәрбие алып, өздерінде осы сапаларды қалыптастыруға ұмтылады. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік
|
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Тәрбие сағатының тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Ананың
аялы алақанының мағынасын түсіндіру. «Қайырлы күн, достар! Бүгінгі сағатымыз ерекше, себебі біз ананың алақанының аялы екенін түсінуге тырысамыз. Осы тақырыпты бірге талқылайық!» «Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Ананың аялы алақаны». Бұл тақырыпты таңдауымыздың себебі – ана өмірімізде ең басты адам. Ол бізге тек қана өмір сыйлап қана қоймайды, сонымен қатар шексіз махаббат пен қамқорлық береді. Біз бүгін осы туралы ойланамыз, ана мен бала арасындағы байланыс туралы сөйлесеміз.» «Сіздер үшін ана деген сөз қандай мағынаны білдіреді?» Мұғалімнің сөзі: «Олай болса, видеоны көріп болған соң, әрқайсымыздың ойымызды білдірсек. Біз бүгін не үйрендік? Ана мен бала арасындағы байланыс қаншалықты маңызды?» «Сіздердің ойларыңызша, ана қандай қасиеттерімен ерекше?» «Ана бізге тек махаббат беріп қана қоймайды, ол бізге өмірлік сабақтар да үйретеді. Осы туралы өз ойларыңызды айтыңыздар.»
Видео көрсетуАналар туралы видеоролик немесе ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты бейнелейтін фильм үзіндісін көрсетемін. Бұл оқушыларға анасының рөлі туралы ойлануға мүмкіндік береді. Сілтеме: https://youtu.be/h5W5fmTPdJE Оқушылармен сұхбат Оқушыларға сұрақтар қою: Сенің анаң үшін ең бағалы қасиет қандай? Сен анаңды қалай түсінесің? Оның қандай қасиеттері саған үлгі боларлық? Анаңның ең көп көрсететін қамқорлығы туралы әңгімелеп бер.
|
Мұғаліммен амандасады. Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап беру үшін ойланып, өз пікірлерін айтуға дайындалады. «Ана деген сөз сіздерге қандай мағына береді?» деген сұраққа әртүрлі жауаптар береді, мысалы: «Ана – менің өмірімнің ең басты адамы», «Ана – әрқашан мені түсінетін адам». Оқушылар мұғалімнің кіріспе сөзін тыңдайды, тақырыпқа қызығушылықпен назар аударады.
Оқушылар бейнемазмұнды зейін қойып қарайды. Олар бейнемазмұндағы оқиғаларды немесе кейіпкерлердің сезімдерін түсініп, өз ойларын жинақтайды. Видео көріп болғасын, оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап беруге дайындалады. «Сіздер бейнемазмұннан қандай сезімдер алдыңыздар?» деген сұраққа жауап береді: «Бұл бейнемазмұн өте әсерлі болды, мен ананың қамқорлығын сезіндім.» «Ана мен баланың қарым-қатынасы өте ерекше екен, мен оны терең түсіндім.»
Оқушылар өз пікірлерін ашық айтып, тақырыпты талқылайды. Олар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді, мысалы: «Ана қандай қасиеттерімен ерекше?» деп сұрағанда: «Ана – мейірімді, шыдамды, кез келген жағдайда мені қолдайды.» «Ана мен бала арасындағы байланыс неге маңызды?» деген сұраққа: «Ана баласының бірінші досы, оның бірінші кеңесшісі болады.» Оқушылар бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, қажет болса пікірталасқа қатысады. |
Көрнекі құралдар:
Суреттер мен плакаттар (ана мен бала арасындағы махаббат пен қамқорлықты көрсететін). Флипчарт немесе тақта (негізгі ойларды жазу үшін). Мультимедиялық құралдар:
Бейнемазмұн (ана мен бала қарым-қатынасы туралы қысқа бейнемазмұн). Проектор және экран (презентация мен бейнемазмұнды көрсету үшін).
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы. «ӘРЕКЕТСІЗДІК ПЕН СЕРІКТЕСТІК ЖАУАПКЕРШІЛІГІ»
Сабақтың мақсаты: қылмысқа қатысушылық ұғымын енгізу; топтық қылмыстық әрекетке қатысушылардың негізгі рольдерін зерттеу; топтық қылмысқа қатысушылардың жауапкершілік дәрежесін анықтау; білім алушылардың теориялық білімдерін заңды фактілерді талдауға қолдану дағдыларын дамыту. Негізгі міндеттері: 1.жасөспірімдерде өз іс-әрекеті үшін жауапкершілік сезімін тәрбиелеу; 2.азаматтық ұстанымдарын қалыптастыру, заңды құрметтеуге үйрету. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 мин) Кәмелетке толған балалар қатысатын әрекеттер қылмыс сипатында болуы мүмкін немесе теріс қылық ретінде қарастырылуы мүмкін. Қылмыс та, теріс қылық та заң бұзушылық. Екі жағдайда да оларды жасаған адам қылмыскер. Бүкіл қоғамға қауіпті әрекеттер қылмыс; қылмыстардың нақты тізімі Қылмыстық кодексте көрсетілген. Балаға қай уақытта ойын-сауық мекемелері мен үйден тыс жерлерге баруға тыйым салынады? Баланың заңды өкілдерінің ертіп жүруінсіз түнгі уақытта (сағат 22-ден таңғы 6-ға дейін) ойын-сауық мекемелерінде болуына, сол сияқты онда жіберілуіне тыйым салынады. Ойын-сауық мекемелеріне: ойын мекемелері; түнгі клубтар; кафе-барлар; мейрамханалар; интернет-кафе; компьютер; бильярд бөлмелері; боулинг клубтары мен кинотеатрлар. Сағат 23.00-ден таңертеңгі 6.00-ге дейін кәмелетке толмағандарға заңды өкілдерінің ертіп жүруінсіз көшеде болуына тыйым салынады. Егер бұл уақытта балалар үйдің ауласындағы орындықта отырса, қоқыстарды кешкі уақытта шығарса, өзі тұрған үйден 5 метр қашықтықта орналасқан дүкенге барса, полиция оны табудың себебін анықтауға, заңды өкілдерін құруға, оларды уақытылы анықтау мүмкіндігі болмаған жағдайда, кәмелетке толмаған адамды оның заңды өкілдерін табу жөніндегі келесі шаралар үшін полиция органына жеткізуді қамтамасыз етуге міндетті. Заңды өкілдер, мекеме иелері қандай жауапкершілікке тартылады. Ата-аналарға, заңды өкілдерге кәмелетке толмаған балалардың заңды өкілдерінсіз түнде ойын-сауық мекемелерінде немесе үйден тыс жерлерде жүргені үшін: кешкі 22.00-ден таңғы 6.00-ге дейін ойын-сауық мекемелерінде болса, 3 АЕК мөлшерінде айыппұл салынады; түнгі 23.00-ден таңғы 6.00-ге дейін үйден тыс жүретін болса – ескерту жасалынады. Егер ұқсас факт жыл ішінде қайталанса, 7 АЕК көлемінде айыппұл қарастырылған. Баланы тиісті емес уақытта болғаны үшін ойын-сауық мекемесінің иелеріне де айыппұл салынады. Айыппұлдың мөлшері құқық бұзушының мәртебесіне, сондай-ақ құқық бұзушының жыл ішінде осындай бұзушылық үшін бұрын жауапқа тартылған- тартылмағанына байланысты. Айыппұл іс-әрекетті тоқтатумен немесе белгілі бір қызмет түрімен бірге қолданылуы мүмкін. |
2.Негізгі бөлім (6 мин): Рольдік ойын: «Адал болу!». Қатысушылар серіктес болып бірге атқарады. Сұрақ-жауап: -«Қылмысқа қатысу» деген сөздіқалай түсінесіз? -Қылмысқа сыбайластар қандай жауапкершілікке тартылады? -«Жазалау» дегенді қалай түсінесіңдер? -Өзіңізге белгілі жаза түрлерін атаңыз. -Жазаның бір түрін толығырақ түсіндіріңіз. 3.Қорытынды. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/NHWYVHBHch4?si=eO08802OqPxTp3wt |
|
|
Ортасы (15 мин)
|
«Енді сіздерге топтық жұмыс береміз. Әр топқа ананың рөлі туралы бір тақырып беріп, сол тақырыпқа постер жасауды сұраймын. Осы тақырыптар арқылы біз ананың бала өміріндегі рөлін тереңірек түсінетін боламыз.» «Топтық жұмыс кезінде бір-біріңізбен пікір алмасып, ортақ ойға келуге тырысыңыздар. Әркім өз ойын ашық білдірсін, бәрі маңызды.» Презентация және талқылауМұғалімнің сөзі: «Әр топтың жұмысына назар аударайық. Кім бірінші болып өз жұмысын ұсынғысы келеді?» «Сіздер постерде ананың балаға деген қандай ерекше қасиеттерін көрсеттіңіздер?» «Өте жақсы! Бұл идеялар өте орынды. Ал екінші топтың жұмысы қандай екенін тыңдайық.»
|
Оқушылар топтарға бөлініп, берілген тақырып бойынша жұмыс істейді. Әр топтың мүшелері өз ойларын ортаға салып, ортақ шешімге келеді. Оқушылар топтарда ынтымақтастықта жұмыс істеп, бір-біріне көмек көрсетеді. Мысалы, біреу постерге сурет салса, екіншісі жазбалар жазады, үшіншісі презентацияны дайындайды. Топ мүшелері тақырыпты талқылап, ананың рөлі туралы әртүрлі аспектілерді зерттейді. Мысалы, бір топ «Ана – ең жақсы кеңесші» деген тақырып бойынша постер дайындап, оны талқылау барысында: «Ана баласының өмірлік жолын дұрыс көрсету үшін әрқашан кеңес береді» деген идея ұсынады. «Ана – бала үшін өмірдің ең бірінші мұғалімі» деген ойға келеді. Әр топ өз жұмысын басқа оқушыларға ұсынады. Топ мүшелері өз постерін немесе презентациясын таныстырады. Оқушылар өз жұмыстарын қорғап, тақырып бойынша пікірталасқа қатысады. Олар топтар арасында пікір алмасып, бір-бірінің жұмысын бағалайды.
|
Көрнекі құралдар: Суреттер мен плакаттар (ана мен бала арасындағы махаббат пен қамқорлықты көрсететін). Флипчарт немесе тақта (негізгі ойларды жазу үшін). Мультимедиялық құралдар: |
|
Соңы 3 мин
|
Мұғалімнің сөзі: «Бүгінгі сағаттың басты ойы – анаға деген шексіз құрмет, махаббат және қамқорлық. Ана баласына тек қана өмір сыйлап қана қоймайды, ол оған өмірлік бағыт-бағдар береді, оны әрдайым қолдайды.» «Сіздер бүгін ана мен бала арасындағы байланыс туралы көптеген ойлар айттыңыздар. Әрқайсыңыздың пікірлеріңіз маңызды. Біз осы тақырыпты тереңірек түсініп, ананың бала өміріндегі маңызын жақсырақ ұғындық деп ойлаймын.» «Үй тапсырмасы ретінде, сіздер өз аналарыңызға хат жазып, оған деген сезімдеріңізді білдіре аласыздар. Бұл хатта сіздердің аналарға деген алғыстарыңыз, махаббаттарыңыз болуы тиіс. Қалай ойлайсыздар, бұл тапсырма сіздер үшін қызықты болар ма?»
|
Оқушылар мұғалімнің қорытынды сөзін тыңдайды. Тақырыпқа байланысты өз ойларын қайта айтып, қорытынды жасайды. Мысалы: «Мен бүгін анамның мен үшін қаншалықты маңызды екенін түсіндім. Оған шексіз ризамын.» «Ана – менің өмірімде ең басты адам, оның қамқорлығы мен үшін өте қымбат.»
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ананың аялы алақаны. Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік
Ананың аялы алақаны. Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік
|
Тәрбие сағаты |
Ананың аялы алақаны |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
Аты жөні |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Анаға деген құрметті қалыптастыру. Ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың маңыздылығын түсіндіру. Аялы алақан мен ана махаббатының тәрбиелік мәнін таныту. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Ананың махаббаты мен қамқорлығы балаларға тыныштық, сенімділік, өз-өзіне деген құрмет сияқты маңызды қасиеттерді дамытады. «Аялы алақан» - бұл тек физикалық жайлылық емес, рухани байлықтың көрсеткіші де. Оқушылар осындай құндылықтармен тәрбие алып, өздерінде осы сапаларды қалыптастыруға ұмтылады. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Тәуелсіздік – тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік
|
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)
|
Тәрбие сағатының тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Ананың
аялы алақанының мағынасын түсіндіру. «Қайырлы күн, достар! Бүгінгі сағатымыз ерекше, себебі біз ананың алақанының аялы екенін түсінуге тырысамыз. Осы тақырыпты бірге талқылайық!» «Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Ананың аялы алақаны». Бұл тақырыпты таңдауымыздың себебі – ана өмірімізде ең басты адам. Ол бізге тек қана өмір сыйлап қана қоймайды, сонымен қатар шексіз махаббат пен қамқорлық береді. Біз бүгін осы туралы ойланамыз, ана мен бала арасындағы байланыс туралы сөйлесеміз.» «Сіздер үшін ана деген сөз қандай мағынаны білдіреді?» Мұғалімнің сөзі: «Олай болса, видеоны көріп болған соң, әрқайсымыздың ойымызды білдірсек. Біз бүгін не үйрендік? Ана мен бала арасындағы байланыс қаншалықты маңызды?» «Сіздердің ойларыңызша, ана қандай қасиеттерімен ерекше?» «Ана бізге тек махаббат беріп қана қоймайды, ол бізге өмірлік сабақтар да үйретеді. Осы туралы өз ойларыңызды айтыңыздар.»
Видео көрсетуАналар туралы видеоролик немесе ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты бейнелейтін фильм үзіндісін көрсетемін. Бұл оқушыларға анасының рөлі туралы ойлануға мүмкіндік береді. Сілтеме: https://youtu.be/h5W5fmTPdJE Оқушылармен сұхбат Оқушыларға сұрақтар қою: Сенің анаң үшін ең бағалы қасиет қандай? Сен анаңды қалай түсінесің? Оның қандай қасиеттері саған үлгі боларлық? Анаңның ең көп көрсететін қамқорлығы туралы әңгімелеп бер.
|
Мұғаліммен амандасады. Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап беру үшін ойланып, өз пікірлерін айтуға дайындалады. «Ана деген сөз сіздерге қандай мағына береді?» деген сұраққа әртүрлі жауаптар береді, мысалы: «Ана – менің өмірімнің ең басты адамы», «Ана – әрқашан мені түсінетін адам». Оқушылар мұғалімнің кіріспе сөзін тыңдайды, тақырыпқа қызығушылықпен назар аударады.
Оқушылар бейнемазмұнды зейін қойып қарайды. Олар бейнемазмұндағы оқиғаларды немесе кейіпкерлердің сезімдерін түсініп, өз ойларын жинақтайды. Видео көріп болғасын, оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап беруге дайындалады. «Сіздер бейнемазмұннан қандай сезімдер алдыңыздар?» деген сұраққа жауап береді: «Бұл бейнемазмұн өте әсерлі болды, мен ананың қамқорлығын сезіндім.» «Ана мен баланың қарым-қатынасы өте ерекше екен, мен оны терең түсіндім.»
Оқушылар өз пікірлерін ашық айтып, тақырыпты талқылайды. Олар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді, мысалы: «Ана қандай қасиеттерімен ерекше?» деп сұрағанда: «Ана – мейірімді, шыдамды, кез келген жағдайда мені қолдайды.» «Ана мен бала арасындағы байланыс неге маңызды?» деген сұраққа: «Ана баласының бірінші досы, оның бірінші кеңесшісі болады.» Оқушылар бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, қажет болса пікірталасқа қатысады. |
Көрнекі құралдар:
Суреттер мен плакаттар (ана мен бала арасындағы махаббат пен қамқорлықты көрсететін). Флипчарт немесе тақта (негізгі ойларды жазу үшін). Мультимедиялық құралдар:
Бейнемазмұн (ана мен бала қарым-қатынасы туралы қысқа бейнемазмұн). Проектор және экран (презентация мен бейнемазмұнды көрсету үшін).
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабағы. «ӘРЕКЕТСІЗДІК ПЕН СЕРІКТЕСТІК ЖАУАПКЕРШІЛІГІ»
Сабақтың мақсаты: қылмысқа қатысушылық ұғымын енгізу; топтық қылмыстық әрекетке қатысушылардың негізгі рольдерін зерттеу; топтық қылмысқа қатысушылардың жауапкершілік дәрежесін анықтау; білім алушылардың теориялық білімдерін заңды фактілерді талдауға қолдану дағдыларын дамыту. Негізгі міндеттері: 1.жасөспірімдерде өз іс-әрекеті үшін жауапкершілік сезімін тәрбиелеу; 2.азаматтық ұстанымдарын қалыптастыру, заңды құрметтеуге үйрету. Сабақтың барысы 1.Кіріспе (2 мин) Кәмелетке толған балалар қатысатын әрекеттер қылмыс сипатында болуы мүмкін немесе теріс қылық ретінде қарастырылуы мүмкін. Қылмыс та, теріс қылық та заң бұзушылық. Екі жағдайда да оларды жасаған адам қылмыскер. Бүкіл қоғамға қауіпті әрекеттер қылмыс; қылмыстардың нақты тізімі Қылмыстық кодексте көрсетілген. Балаға қай уақытта ойын-сауық мекемелері мен үйден тыс жерлерге баруға тыйым салынады? Баланың заңды өкілдерінің ертіп жүруінсіз түнгі уақытта (сағат 22-ден таңғы 6-ға дейін) ойын-сауық мекемелерінде болуына, сол сияқты онда жіберілуіне тыйым салынады. Ойын-сауық мекемелеріне: ойын мекемелері; түнгі клубтар; кафе-барлар; мейрамханалар; интернет-кафе; компьютер; бильярд бөлмелері; боулинг клубтары мен кинотеатрлар. Сағат 23.00-ден таңертеңгі 6.00-ге дейін кәмелетке толмағандарға заңды өкілдерінің ертіп жүруінсіз көшеде болуына тыйым салынады. Егер бұл уақытта балалар үйдің ауласындағы орындықта отырса, қоқыстарды кешкі уақытта шығарса, өзі тұрған үйден 5 метр қашықтықта орналасқан дүкенге барса, полиция оны табудың себебін анықтауға, заңды өкілдерін құруға, оларды уақытылы анықтау мүмкіндігі болмаған жағдайда, кәмелетке толмаған адамды оның заңды өкілдерін табу жөніндегі келесі шаралар үшін полиция органына жеткізуді қамтамасыз етуге міндетті. Заңды өкілдер, мекеме иелері қандай жауапкершілікке тартылады. Ата-аналарға, заңды өкілдерге кәмелетке толмаған балалардың заңды өкілдерінсіз түнде ойын-сауық мекемелерінде немесе үйден тыс жерлерде жүргені үшін: кешкі 22.00-ден таңғы 6.00-ге дейін ойын-сауық мекемелерінде болса, 3 АЕК мөлшерінде айыппұл салынады; түнгі 23.00-ден таңғы 6.00-ге дейін үйден тыс жүретін болса – ескерту жасалынады. Егер ұқсас факт жыл ішінде қайталанса, 7 АЕК көлемінде айыппұл қарастырылған. Баланы тиісті емес уақытта болғаны үшін ойын-сауық мекемесінің иелеріне де айыппұл салынады. Айыппұлдың мөлшері құқық бұзушының мәртебесіне, сондай-ақ құқық бұзушының жыл ішінде осындай бұзушылық үшін бұрын жауапқа тартылған- тартылмағанына байланысты. Айыппұл іс-әрекетті тоқтатумен немесе белгілі бір қызмет түрімен бірге қолданылуы мүмкін. |
2.Негізгі бөлім (6 мин): Рольдік ойын: «Адал болу!». Қатысушылар серіктес болып бірге атқарады. Сұрақ-жауап: -«Қылмысқа қатысу» деген сөздіқалай түсінесіз? -Қылмысқа сыбайластар қандай жауапкершілікке тартылады? -«Жазалау» дегенді қалай түсінесіңдер? -Өзіңізге белгілі жаза түрлерін атаңыз. -Жазаның бір түрін толығырақ түсіндіріңіз. 3.Қорытынды. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/NHWYVHBHch4?si=eO08802OqPxTp3wt |
|
|
Ортасы (15 мин)
|
«Енді сіздерге топтық жұмыс береміз. Әр топқа ананың рөлі туралы бір тақырып беріп, сол тақырыпқа постер жасауды сұраймын. Осы тақырыптар арқылы біз ананың бала өміріндегі рөлін тереңірек түсінетін боламыз.» «Топтық жұмыс кезінде бір-біріңізбен пікір алмасып, ортақ ойға келуге тырысыңыздар. Әркім өз ойын ашық білдірсін, бәрі маңызды.» Презентация және талқылауМұғалімнің сөзі: «Әр топтың жұмысына назар аударайық. Кім бірінші болып өз жұмысын ұсынғысы келеді?» «Сіздер постерде ананың балаға деген қандай ерекше қасиеттерін көрсеттіңіздер?» «Өте жақсы! Бұл идеялар өте орынды. Ал екінші топтың жұмысы қандай екенін тыңдайық.»
|
Оқушылар топтарға бөлініп, берілген тақырып бойынша жұмыс істейді. Әр топтың мүшелері өз ойларын ортаға салып, ортақ шешімге келеді. Оқушылар топтарда ынтымақтастықта жұмыс істеп, бір-біріне көмек көрсетеді. Мысалы, біреу постерге сурет салса, екіншісі жазбалар жазады, үшіншісі презентацияны дайындайды. Топ мүшелері тақырыпты талқылап, ананың рөлі туралы әртүрлі аспектілерді зерттейді. Мысалы, бір топ «Ана – ең жақсы кеңесші» деген тақырып бойынша постер дайындап, оны талқылау барысында: «Ана баласының өмірлік жолын дұрыс көрсету үшін әрқашан кеңес береді» деген идея ұсынады. «Ана – бала үшін өмірдің ең бірінші мұғалімі» деген ойға келеді. Әр топ өз жұмысын басқа оқушыларға ұсынады. Топ мүшелері өз постерін немесе презентациясын таныстырады. Оқушылар өз жұмыстарын қорғап, тақырып бойынша пікірталасқа қатысады. Олар топтар арасында пікір алмасып, бір-бірінің жұмысын бағалайды.
|
Көрнекі құралдар: Суреттер мен плакаттар (ана мен бала арасындағы махаббат пен қамқорлықты көрсететін). Флипчарт немесе тақта (негізгі ойларды жазу үшін). Мультимедиялық құралдар: |
|
Соңы 3 мин
|
Мұғалімнің сөзі: «Бүгінгі сағаттың басты ойы – анаға деген шексіз құрмет, махаббат және қамқорлық. Ана баласына тек қана өмір сыйлап қана қоймайды, ол оған өмірлік бағыт-бағдар береді, оны әрдайым қолдайды.» «Сіздер бүгін ана мен бала арасындағы байланыс туралы көптеген ойлар айттыңыздар. Әрқайсыңыздың пікірлеріңіз маңызды. Біз осы тақырыпты тереңірек түсініп, ананың бала өміріндегі маңызын жақсырақ ұғындық деп ойлаймын.» «Үй тапсырмасы ретінде, сіздер өз аналарыңызға хат жазып, оған деген сезімдеріңізді білдіре аласыздар. Бұл хатта сіздердің аналарға деген алғыстарыңыз, махаббаттарыңыз болуы тиіс. Қалай ойлайсыздар, бұл тапсырма сіздер үшін қызықты болар ма?»
|
Оқушылар мұғалімнің қорытынды сөзін тыңдайды. Тақырыпқа байланысты өз ойларын қайта айтып, қорытынды жасайды. Мысалы: «Мен бүгін анамның мен үшін қаншалықты маңызды екенін түсіндім. Оған шексіз ризамын.» «Ана – менің өмірімде ең басты адам, оның қамқорлығы мен үшін өте қымбат.»
|
|
шағым қалдыра аласыз













