Дүниежүзі тарихы, 7 сынып.
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері |
Мектеп:«М.Мақатаев атындағы №73 жалпы білім беретін орта мектебі»КММ |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Жұрмағамбет Қобылан Қалтайұлы |
||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз? |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.2.2 - XVIII - XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
||
|
Сабақ мақсаттары |
XVIII–XIX ғасырдың ортасындағы Англия мен Қытай арасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Тарихи концепт |
Өзгеріс пен сабақтастық |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология апиын,миссионерлер,факториялар Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Мен императорға ... кеңес берер едім Екінші апиын соғысы британдықтар мен француздықтардың кесірінен болды/болмады, себебі ... Императордың ескі жазғы сарайды қасақана өртеу дұрыс/дұрыс емес, себебі ... Ескі жазғы сарайдың мүлкін қайтару/қайтармау керек еді, себебі ... |
||
|
Құндылықтарды дарыту
|
- патриотизм; - өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту; -тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану; - жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
География (Англия, Қытай мемлекеттері тақырыптары бойынша) |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар Үндістан мен Қытайдың Ұлыбританиямен - алғашқы индустриялық елмен - қарым-қатынастарын алдыңғы бөлімдердегі және география пәнінде қарастырған білімдерін қолдана алады. |
||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 0-3 мин |
(БЫМ) Англия елшісі Маккартнидің Қытайға бару сапары көрсетілген суретті оқушыларға ұсынып, сұрақтар бойынша жауабын тыңдау, сабақ тақырыбын анықтату. Берілген оқиғаны қалай сипаттауға болады?
Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау |
Презентация Macartney Mission To China 1793 Climbing The Great Wall http://www.pinsdaddy.com/mccartney-mission-china_t*b7SH5LKoW6OJM1r61wKb98W07BPvf8gGWqtbBk1y8 |
||
|
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс түрі (мәтінді оқу) 3-20 мин 20-25 мин |
Ж. Мәтінмен жұмыс /ағылшын королі ІІІ Георг пен император Цяньлуньнің хаттары/ Мәтінді оқу арқылы ,мәтіннің мазмұны туралы шағын бейнематериалды тыңдап,1-2 тапсырмаға ауызша жауап беру және 3 тапсырмада сюжеттік кестені толтырыныздар.
Сабақты бекіту:
|
Презентация Қосымша 1
Қосымша 3 |
||
|
Сабақтың соңы 25-30мин |
Сабақты қорытындылау:
Бағалау: Үй тапсырмасы: XVIII–XIX ғасырдың ортасындағы Англия мен Қытай арасындағы халықаралық қатынастарда қандай өзгерістер орын алды? /4 сөйлеммен ой түйінде/ Рефлексия:
|
презентация |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданылады. Әсіресе топтық жұмыста оқушылар деңгейіне қарай тапсырмалады орындау барысында. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Сабақта бағалаудың түрлері қолданады: өзін өзі, бірін бірі, топтық және мұғалімнің бағалауы. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
Мұғалім сабақ барысында кері байланыс беріп тұрады. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз?
Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз?
Дүниежүзі тарихы, 7 сынып.
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері |
Мектеп:«М.Мақатаев атындағы №73 жалпы білім беретін орта мектебі»КММ |
||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Жұрмағамбет Қобылан Қалтайұлы |
||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз? |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.2.2 - XVIII - XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
||
|
Сабақ мақсаттары |
XVIII–XIX ғасырдың ортасындағы Англия мен Қытай арасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау. |
||
|
Бағалау критерийлері |
|
||
|
Тарихи концепт |
Өзгеріс пен сабақтастық |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология апиын,миссионерлер,факториялар Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Мен императорға ... кеңес берер едім Екінші апиын соғысы британдықтар мен француздықтардың кесірінен болды/болмады, себебі ... Императордың ескі жазғы сарайды қасақана өртеу дұрыс/дұрыс емес, себебі ... Ескі жазғы сарайдың мүлкін қайтару/қайтармау керек еді, себебі ... |
||
|
Құндылықтарды дарыту
|
- патриотизм; - өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту; -тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану; - жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
География (Англия, Қытай мемлекеттері тақырыптары бойынша) |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. |
||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар Үндістан мен Қытайдың Ұлыбританиямен - алғашқы индустриялық елмен - қарым-қатынастарын алдыңғы бөлімдердегі және география пәнінде қарастырған білімдерін қолдана алады. |
||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 0-3 мин |
(БЫМ) Англия елшісі Маккартнидің Қытайға бару сапары көрсетілген суретті оқушыларға ұсынып, сұрақтар бойынша жауабын тыңдау, сабақ тақырыбын анықтату. Берілген оқиғаны қалай сипаттауға болады?
Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау |
Презентация Macartney Mission To China 1793 Climbing The Great Wall http://www.pinsdaddy.com/mccartney-mission-china_t*b7SH5LKoW6OJM1r61wKb98W07BPvf8gGWqtbBk1y8 |
||
|
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс түрі (мәтінді оқу) 3-20 мин 20-25 мин |
Ж. Мәтінмен жұмыс /ағылшын королі ІІІ Георг пен император Цяньлуньнің хаттары/ Мәтінді оқу арқылы ,мәтіннің мазмұны туралы шағын бейнематериалды тыңдап,1-2 тапсырмаға ауызша жауап беру және 3 тапсырмада сюжеттік кестені толтырыныздар.
Сабақты бекіту:
|
Презентация Қосымша 1
Қосымша 3 |
||
|
Сабақтың соңы 25-30мин |
Сабақты қорытындылау:
Бағалау: Үй тапсырмасы: XVIII–XIX ғасырдың ортасындағы Англия мен Қытай арасындағы халықаралық қатынастарда қандай өзгерістер орын алды? /4 сөйлеммен ой түйінде/ Рефлексия:
|
презентация |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданылады. Әсіресе топтық жұмыста оқушылар деңгейіне қарай тапсырмалады орындау барысында. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Сабақта бағалаудың түрлері қолданады: өзін өзі, бірін бірі, топтық және мұғалімнің бағалауы. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
Мұғалім сабақ барысында кері байланыс беріп тұрады. |
||||
шағым қалдыра аласыз
















