Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
0-3
мин
|
(БЫМ) Англия елшісі
Маккартнидің Қытайға бару сапары көрсетілген суретті оқушыларға
ұсынып, сұрақтар бойынша жауабын
тыңдау, сабақ тақырыбын
анықтату.
Берілген оқиғаны қалай сипаттауға
болады?
Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау
критерийлерін анықтау
|
Презентация
Macartney Mission To China 1793 Climbing The
Great Wall
http://www.pinsdaddy.com/mccartney-mission-china_t*b7SH5LKoW6OJM1r61wKb98W07BPvf8gGWqtbBk1y8
|
Сабақтың ортасы
Жеке жұмыс түрі (мәтінді
оқу)
3-20
мин
20-25 мин
|
Ж.
Мәтінмен
жұмыс
/ағылшын королі ІІІ Георг пен император
Цяньлуньнің хаттары/
Мәтінді оқу арқылы ,мәтіннің
мазмұны туралы шағын бейнематериалды тыңдап,1-2 тапсырмаға ауызша
жауап беру және 3 тапсырмада сюжеттік кестені
толтырыныздар.
-
Тақырыптың жағымды жағы.Неге? Тақырыптың
жағымсыз жағы.Неге?
-
Тарихи кейіпкер (Цяньлунь ) не себепті дәл
осындай шешімдер қабылдады? Неліктен? (анализ
жаса).
-
Осы оқиғаға болжам жаса.
Сабақты бекіту:
|
Презентация
Қосымша
1
Қосымша 3
|
Сабақтың соңы
25-30мин
|
Сабақты
қорытындылау:
Бағалау:
Үй
тапсырмасы:
XVIII–XIX ғасырдың ортасындағы
Англия мен Қытай арасындағы халықаралық қатынастарда қандай
өзгерістер орын алды? /4 сөйлеммен ой
түйінде/
Рефлексия:
|
презентация
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Саралау іріктелген
тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес
қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке
қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият
теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды
пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде
қолданылады. Әсіресе топтық жұмыста оқушылар деңгейіне қарай
тапсырмалады орындау барысында.
|
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында
үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді
жазасыз
Сабақта бағалаудың түрлері қолданады: өзін өзі,
бірін бірі, топтық және мұғалімнің бағалауы.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет
түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған
ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды
ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл
бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз
сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Мұғалім сабақ барысында кері байланыс беріп
тұрады.
|