Материалдар / «Аңыздан жаралған аспаптар»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Аңыздан жаралған аспаптар»

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
331
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады











Сабақтың тақырыбы: «Аңыздан жаралған аспаптар»

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ән әуеніне қызығушылығын арттыру, ұлттық музыканы сүюге, үйренуге, тыңдай, білуге баулу; балалардың шығармашылығын дамыту; аспаптың, музыканың дамуы, ерекшелігі туралы түсінік беру.Сабақтың міндеті: 1. Әнді көңілді сипатта орындауға үйрету2. Көркемдік талғаммен шығармашылық ізденіс дағдыларын дамыту;Халық музыкасымен сусындату, өткен замандағы және бүгінгі таңдағы халық өмірінің байланысын түсіндіру.Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі2. Үй тапсырмасын тексеру. (Өткен сабақтағы «Жаңа жыл» әнін хормен тыңдау)Жаңа сабақты түсіндіру.Оқулықпен жұмыс. Суреттегі аспаптарды түсіндіру.Жетіген ерте заманнан келе жатқан қазақ халқының шертіп ойнайтын көне музыкалық аспаптарының бірі. Бұрауы жоқ, тегіс бетіне жеті ішек таққан, тиек орнына жеті асық қойылған, құлақ күйін асықтарды ілгерілі кейінді жылжыту арқылы келтіреді. Дыбыс ішектерді саусақтармен іліп қағу арқылы шығады. Шанағы тұтас ағаштан ойылып жасалынады. Ішектері аттың қылынан тағылады.Орыс халқында Гусли деген аспап бар. Ежелгі гректің арфасы мен қазақтың жетігені сияқты көпішекті.Цимбалы Беларусь елінің көпішекті музыкалық аспабы. Дыбысы ашық болғанымен, дыбысталуы өте қысқа, сондықтан цимбалымен қысқа музыкалар орындалады.Музыка тыңдау: Халық күйі «Алқоңырды» жетіген мен домбырада ойналған нұсқасын тыңдау.Домбыра мен жетігенде ойналған нұсқаларын бір - бірімен салыстыру. Дыбыс ерекшеліктеріне назар аудару.Дауыс жаттығуы: До, ре, ми, фа, соль. ля. си ноталарын айту.Музыка әлеміндегі басты мамандық композитор. Композитор музыка ( ән, би, марш т. б ) жазады. Әннің сөзін ақын шығарады. Ал біз әнді, музыканы тыңдаймыз, және орындаймыз. Сондықтан біз тыңдаушы және орындаушылармыз.Ән үйрену: «Шырша әні» (И. Нүсіпбаев, Т. Молдағалиев )Домбыра ойнау: Үйретілген барлық жаттығулардың басын қосып, аралас қағыс тәсілімен үзбей ойнау.Сабақты бекіту: «Кел ойнайық» атты әріп ойынын ойнау. Шарты: Әр әріптің астына жазылған сандарды ретімен қойса, шертпелі аспаптың аты шығады. Жауабы: Жетіген6 2 4 1 7 3 5Сабақты қорыту:Танысқан аспаптардың бір - бірінен айырмашылығын ата?Күйде қанша аспаптың дыбысы естіледі?Жетіген аспабының дыбыс биіктігі қалай естіледі?Үйге тапсырма: «Шырша әнін» жаттау.Сабақты бекіту, бағалау.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!