Анимация. Қозғалатын элементтер ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Анимация. Қозғалатын элементтер ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ҚМЖ-ны білім беру ұйымдарындағы көркем еңбек пәні мұғалімдері пайдалана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Білім беру ұйымының атауы

Мектеп: №91

Пәні:

Көркем еңбек

Бөлім:

Визуалды өнер

Педагогтің Т.А.Ә

Ұ.Ж.Беденқұлова

Күні:

13.11.2024ж

Сынып: 6 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Анимация. Қозғалатын элементтер (ермексазды анимация, көлеңкелі театр, саусақты және таяқшалы қуыршақтар)

Сабақтың оқу мақсаты:

6.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.

Сабақтың мақсаты:

Визуалды бейнелерді қимыл-қозғалысқа келтірудің әдістерін зерттеу;

Анимация өнерімен танысу;

Тауматроп жасау әдісімен танысу,Тауматроп жасау;

Флипбук жасаудың әдісімен таныстыру;

Құндылықтар:

  • Азаматтық -құқықтық білім туралы түсінігінің болуы

  • Моральдық нормалар мен мінез-құлық ережелерін білу

  • Мектепте, қағамда этикалық және құқықтық нормалар мен ережелерді сақтаудың маңыздылығы білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылар

дың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут




І. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу:

Түгендеу:

Үй тапсырмасын сұрау.

Түрлі көңіл-күйді жеткізу.

«Мен сөйлеймін» әдісі.

Бағалау:

(жаңа сабақтың тақырыбын анықтау)





«Миға шабуыл» әдісі

  1. Театр өнерінің қандай түрлерін білесіңдер?

  2. Қуыршақ театрына барып көрдіңдер ме?

(жаңа сабақтың тақырыбын анықтау)

«Стоп кадр» әдісі





Топқа бөлу:

Бірілген жасырын суреттер арқылы топқа бөлу

1-топ Саусақты театр

2-топ Көлеңкелі театр

3-топ Таяқшалы театр

Оқушылар амандасады


Оқушылар берілген суретке қарап адамдардың көңіл-күйін таныстырады







ОРисунок 7 қушылар сұрақ арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.



Рисунок 10



Рисунок 9




О қушылар берілген фотоапаратқа суретке жарық жағу арқылы 3 топқа бөліну керек









ҚБ: мадақ-

тау


Рисунок 6

Сабақтың ортасы

10 минут

































15 минут
























5 минут









5 минут


Жаңа сабақ

Дәптермен жұмыс

«Анимация» сөзі латын тілінен шыққан, «anima»-жан, демек «анимация» сөзі «жан беру» не «тірілту» дегенді білдіреді.

Анимация туралы алғашқы дерек б.з.б. І ғасырда пайда болған.

Қозғалатын элемент үлгілері

Ермексазды анимация

Сұлба анимация

Қуыршақ анимация

Қуыршақ түрлері.

Саусақтық

Таяқшалы

Марионетка

Қарапайым оптикалық иллюзия үлгілері

Тауматроп,Флипбук



Тауматроп- екі жағында да суреті бар дөңгелек қағазды тез айналдырған кезде тұтасып, бір сурет болып көрінетін оптикалық иллюзияға негізделген ойыншық.

Флипбук-парақтаған кезде қозғалыс иллюзиясын тудыратын суреттер жинағынан тұратын кішкентай кітап.


Қауіпсіздік ережесі




Топтық жұмыс





1-топ «Толағай» ертегісінің кейіпкерлерін жасау





2-топ «Бауырсақ» ертегісін сахнада қою



3-топ «Шалқан» ертегісін ойнап шығу





Жұптық жұмыс: «Көршімен сырлас»әдісі

«Дамино» әдісі арқылы берілген ертегіні ретімен орналастыру.

«Мақта қыз бен мысық»







Жеке жұмыс:

«Тауматроп» жасау




Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды






















Оқушылар қауіпсіздік ережесін еске түсіреді






Оқушылар берілген үш топ бойынша ертегілерді ойнап шығады



Оқушылар ермексаздар «Толағай» ертегісінің кейіпкерін жасап,анимация арқылы қозғалтады

Оқушылар сахнағы «Бауырсақ» ертегісін көлеңкелі театр арқылы ойнап шығады

Оқушылар «Шалқан» ертегісін саусақты театыр арқылы ойнап шығады.



Оқушылар берілген «Мақта қыз бен мысық» ертегісін шапшаңдықпен орындап шығады.




Оқушылар қағаздан «Тауматроп» жасайды




































Дескриптор:

  • Ермексаздан ертегі кейіпкерлерінің бейнесін жасайды.

  • Көлеңкелі және саусақты театр арқылы ертегілер қояды.




ҚБ: оқушылар бір-бір бағалау





Дескриптор:

  • Оқушылар дамино әдісі арқылы берілген «Мақта қыз бен мысық» ертегісін ретімен орналастырады.

ҚБ: мадақтау

Рисунок 18


Дескриптор:

  • Оқушылар ақ қағазға әр түрлі сурет салып,

тРисунок 15 ауматроп жасайды.


ҚБ: мадақтау



Оқулықтағы түсініктемелер мен суреттер







Рисунок 11 Рисунок 12

Рисунок 19





Рисунок 13

Рисунок 14













Прямоугольник 1



Прямая соединительная линия 1


Сабақтың соңы

5 минут




Кері байланыс

  1. Спектакль қойған кезде нені ескеру керек?

  2. Қандай қиындықтар кездесті?

  3. Өздеріннің және сыныптарынның жұмыстарын бағалаңдар. Не нәрсе ерекше ұнады?

Үйге тапсырма.

Флипбук жасау

Рефлексия.

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Бүгін мен ..................білдім.

  • Маған ............қызық болды

  • Маған ...............қиын болды.

  • Мен ..................түсіндім.

  • Енді мен ................жасай аламын


Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,

білгендерін аяқталмаған сөйлем арқылы айтады.


Тақырып бойынша

не білетінін,не білгісі келетінін, не білгенін ауызша айтады.

Рисунок 16

Рисунок 17




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2025
18
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі