2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Анимацияны құру

Анимацияны құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Scratch программасындағы анимация жасау командаларын атап, команда қасиеттерін түсіне алады. Scratch программалау ортасында ойын түрінде анимация әзірлейді. Басым бөлігі: Scratch программасында оқушылар түстерді таңдап, әртурлі фигуралар қоя алады Кейбір оқушылар: Scratch программасында әр түрлі кескіндермен анимация құра алады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі

5.4А – Жобаны құру және оны ұсыну

Мектеп: А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кадыржанова Римма Тлемисовна

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Анимацияны құру

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.3.2.2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну

5.3.1.1 ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру.

5.3.3.1 тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану Лого, Scratch)

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Scratch программасындағы анимация жасау командаларын атап, команда қасиеттерін түсіне алады. Scratch программалау ортасында ойын түрінде анимация әзірлейді.

Басым бөлігі: Scratch программасында оқушылар түстерді таңдап, әртурлі фигуралар қоя алады

Кейбір оқушылар: Scratch программасында әр түрлі кескіндермен анимация құра алады

Бағалау критерийлері

Білім алушы:

  • Анимация, Алгоритм құрады

  • Scratch программасында анимация жасауда тармақталу және циклдық командаларды қолданады

  • Scratch программасында анимация құруды практикада жүзеге асыра алады

Тілдік мақсаттар

Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз:

Scratch программасымен жұмыс жасай алады

тармақталу және цикл командаларын қолдана алады

Пәнге қатысты лексика мен терминалогиясы:

Avatar, Animation, Scratch, Motion, Operators, Sound, Looks, Тармақталу, Циклдық, Блоктар

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Scratch - анимациялық ертегілер мен ойындар мен ....... құрастыруға арналған программалау ортасы

Команда – ...... орындауға міндетті әрекеттер

Графика ......өнері

Құндылықтарға баулу

Өмір бойы оқуға дайын болу, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.

Сын тұрғысынан ойлау.Топтық жұмыс барысында сыйластық, жауапкершілік болу керек.

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері, Ағылшын тілі, Орыс тілі, Математика

Алдыңғы білім

Анимация туралы мәліметтерді меңгеріп,олардың қолданылуы туралы біледі..


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Рефлексия


Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі

3 мин






2 мин

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі. «сократтық шеңбері» құрғызу 1 минутта орындаймын.

Шаттық шеңберін құрғызып окушыларды ширату мақсатында Scratch бағдарламасының жалпы шығу тарихы туралы ой салам. Оқушылар өз ойларын 2 минутта кезекпен айтып шығады. Қауіпсіздік техникасы ережелері еске түсіріліп отырылады


«The hat» әдісі бойынша топқа бөлу. Сыныптағы оқушы санын программаға енгізем. Бірінші шыққан 1,5,7,9,3 таңбалары бірінші топ, 2,4,6,10,8 екінші топ болып жұмыс жасайды.

1-топ Motion

2-топ Operators


Сабақтың ортасы

2.Үй тапсырмасын тексеру

6 мин

Топтық жұмыс

«Ыстық орындық» әдісі

Екі топтан кезекпен бір – бір оқушыдан шығып сол оқушыларға кезекпен екі топ мушелеріне қарама қарсы топтын оқушылары сұрақ қояды, екі топқада 2 минуттан беріледі.

Scratch бағдарламасының мүмкіндіктері қандай?

Команда және Операторлар блогының айырмашылығы қандай?

«Смайликтер» арқылы екі топ оқушылары 2 минутта қарама қарсы топты бағалайды


3.Қызығушылығын ояту, мәселе қою

7 мин

Топтық жұмыс

«Сөз бұлтты» әдісі бойынша постер дайындау. Scratch бағдарламасында анимациямен жұмыс жасайтын негізгі командалардың терминдерін 3 минутта жазып шығады, негізгі терминдерді барлығын бас әріппен , қосымша создерді кіші әріппен. «Сөз бұлтты» әдісін орындап болған соң екі топ дайындаған постерді бір біріне ауыстырып 3 минутта танысады.

«Бас бармақ» әдісі бойынша 1 минутта бағалайды


ІІ кезең:

5 мин

Жеке жұмыс----- Жұптық жұмыс

«Досыңа хат жазу» әдісі

Оқушылардың тақырыпты қаншалықты түсінгендігін анықтау мақсатында осы әдіс арқылы анықтаймын.

Scratch бағдарламасын білесің бе? Scratch бағдарламасында анимациялық қозғалыстарды қалай енгіземіз? деген сұрақтар төңірегінде оқушылар 2 минутта оз ойларын хатқа енгізеді. Мысалы Құрметті менің досым! Scratch бағдарламасында алгоритмді графика түрде жеңіл түрде есте сақтап қалуға көмектеседі.т.с.с Хаттарыңды анық нақтылай 4 сөйлеммен жинақтап жазсаңдар болады. 2 минут жазып болған соң қастарыңда отқан жұмптарыңмен алмасып танысып шығыңдар.

«Көршіңді бағалау» әдісі бойынша оқушылар қасындағы жұбын 1 минутта бағалайды


ІІІ кезең

16 мин

Жеке жұмыс

Scratch программасында мысық спрайты үшін қарапайым жоба жасаңдар. Жобаны 9 минутта орындаңдар

  1. 1.Прогамманы іске қосыңдар

  2. 2.Ортаның нысандарымен таныстырыңдар.

  3. 3.Мысық спрайттың жобаның төменгі сол жақ бұрышына апарып, орналастырыңдар

  4. 4.Мысық спрайты үшін скрипт жазыңдар.

  5. 5.Блоктар палитрасынан қозғалыс блогы арқылы кейіпкерді сахнада қозғалысқа келтіріңдер.

  6. 6.Жасалған жобаны сақтаңдар және толық экранда көріп тамашалаңдар.

  7. «Сыныптағы саяхат» әдісі бойынша оқушылардың алған нәтижелерінің мақсатына жеті ма жетпеді ма өз ойларын жинақтау үшін сыныпта бір бірлерінің тапсырмаларын 3 минутта көріп шығады.

  8. Кері байланыс орнату:

  9. Өздерің жасаған жобаларың ұнады ма? Тақырыптың басты идеясы неде? деген сұрақтар қойылып оқушылар өз ойларын 2 минутта жеткізеді.


«Мадақтау» әдісі бойынша 2 минут бағалау

http://okulyk-edu.kz

http://armanpv.kz/?book=44

Үй тапсырмасы:

1 мин

Scratch программасында мысалдар құрып келіңдер

Оқушылар күнделігіне жазып алады



Рефлексия

5 мин




«5 минут» әдісі





Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағандақ қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасын сақтау


Топтық, жұптық, жеке жұ-мыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

Оқушылардың жеке мүм-кіндіктерін және жас ерек-шеліктерін есепке алып, сараланған тапсырмалар әзірледім.

Бүкіл сыныпқа күрделі тапсырмалар беріледі. Қабілеті жоғары оқушылар тез орындап, уәждерін ұсынады.

Әрбір сабақ соңында КБ жүргізіліп отырады

Топтық жұмыс

  1. «Ыстық орындық» әдісі бойынша

Смайликтер арқылы бағаланады.

  1. «Сөз бұлтты» әдісі бойынша постер дайындау. «Бас бармақ» әдісі бойынша бағаланады.

Жұптық жұмыс

  1. «Досыңа хат жазу» әдісі бойынша. «Көршіңді бағалау» әдісі бойынша оқушылар қасындағы жұбын бағалайды

Жеке жұмыс

  1. Scratch программасында мысық спрайты үшін қарапайым жоба жасайды.Жобаны «Мадақтау» әдісі бойынша бағалау

Қауіпсіздік техникасы ережелері



Сабақ бойынша рефлексия



Жалпы баға


Сабақта жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойлаңыз?)

1)




2)




Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойлаңыз ?)

1)




2)





Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


























22 Қаңтар 2019
992
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі