Lesson plan
Theme: Animals
-
Objectives:
At the end of the lesson, the children should able to:
-
To identify animals movement;
-
To match animal pictures with words
-
To move animal’s movement;
-
To show the importance of animals
-
Subject matter:
Identify specific sounds heard from different animals
-
Materials:
Picture of different kinds of animals
Big Book/ Story Book
Laptop (for video)
Visual cards
Value: Taking good care of animals
-
Procedure
-
Warming up:
Sing a song:
Hello, Hello, Hello!
How are you?
….…
I’m good!
I’m great!
I’m wonderful!
….
B. Жұмбақ шешу:
- Аузы бейне, шалғы орақ
Шөп емес, бірақ малды орады? Ол не? (қасқыр)
- Өзіне болған қорған – орман
Ішінде бар бір аң қорбаң-қорбаң (аю)
- Өзі қу, әрі айлакер
Жүрген жері айқай да шу (түлкі)
- Көлеңкесінен қорқып безектейді
Ал оның баласын көжек дейді (қоян)
C.Сұрақ-жауап:
- Балалар, жабайы аңдарға нелер жатады?
- Неліктен оларды жабайы аңдар дейміз?
- Ақ аю қайда мекендейді? Ол не жейді? Қоңыр аю қайда мекендейді ? Ол немен қоректенеді?
- Аюдың баласын қалай атайды?
- Қыста аю қайда болады?
- Аю қалай дыбыстайды?
- Аю туралы кім тақпақ біледі?
VI. Қорытынды
- Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
- Тағы да жабайы жануарларды атаңдаршы?
- Олардың қорегі мен қайда мекендейтінін біліп алдық па?
Күтілетін нәтиже: Жабайы аңдар және олардың қысқы тіршілігін ұғыну.
Меңгерді: жабайы аңдардың тіршілігі туралы өз ойларын жеткізуі.
Ашық сабақ
Ағылшын тілі
Тақырыбы:
“Animals”
2017-2018 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Animals" Жануарлар әлемі
"Animals" Жануарлар әлемі
Lesson plan
Theme: Animals
-
Objectives:
At the end of the lesson, the children should able to:
-
To identify animals movement;
-
To match animal pictures with words
-
To move animal’s movement;
-
To show the importance of animals
-
Subject matter:
Identify specific sounds heard from different animals
-
Materials:
Picture of different kinds of animals
Big Book/ Story Book
Laptop (for video)
Visual cards
Value: Taking good care of animals
-
Procedure
-
Warming up:
Sing a song:
Hello, Hello, Hello!
How are you?
….…
I’m good!
I’m great!
I’m wonderful!
….
B. Жұмбақ шешу:
- Аузы бейне, шалғы орақ
Шөп емес, бірақ малды орады? Ол не? (қасқыр)
- Өзіне болған қорған – орман
Ішінде бар бір аң қорбаң-қорбаң (аю)
- Өзі қу, әрі айлакер
Жүрген жері айқай да шу (түлкі)
- Көлеңкесінен қорқып безектейді
Ал оның баласын көжек дейді (қоян)
C.Сұрақ-жауап:
- Балалар, жабайы аңдарға нелер жатады?
- Неліктен оларды жабайы аңдар дейміз?
- Ақ аю қайда мекендейді? Ол не жейді? Қоңыр аю қайда мекендейді ? Ол немен қоректенеді?
- Аюдың баласын қалай атайды?
- Қыста аю қайда болады?
- Аю қалай дыбыстайды?
- Аю туралы кім тақпақ біледі?
VI. Қорытынды
- Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
- Тағы да жабайы жануарларды атаңдаршы?
- Олардың қорегі мен қайда мекендейтінін біліп алдық па?
Күтілетін нәтиже: Жабайы аңдар және олардың қысқы тіршілігін ұғыну.
Меңгерді: жабайы аңдардың тіршілігі туралы өз ойларын жеткізуі.
Ашық сабақ
Ағылшын тілі
Тақырыбы:
“Animals”
2017-2018 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













