Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    зКолледж

    Гуманитарлы-экономикалық колледж

    Күні


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қайнарбекова Қымбат Қайнарбекқызы

    Сынып

    Барлығы - 15 Қатысқандар – Қатыспағандар - 0

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    Эволюциялық даму және селекция негіздері. Тірі ағзалардың көптүрлілігі

    Сабақтың тақырыбы:

    Антропогенез кезеңдері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.2.2.6 Антропогенез кезеңдерін атау

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: Антропогенез кезеңдерін атайды;

    Оқушылардың басым бөлігі: Адамның шығу тегін сипаттап, әр кезеңге тән ерекшеліктерді атап бере алады;

    Кейбір оқушылар: Адамның шығу тегіндегі эволюциялық өзгерістерді нақтылап көрсете алады.

    Бағалау критерийі

    Адам эволюциясының негізгі кезеңдерін ажырату.

    Ежелгі, ертедегі және қазіргі адамдардың ерекшеліктері мен олардың қаңқа қалдықтарының құрылысын, өмір сүру мәдениетін салыстыру

    Қазіргі адамдар (Homo sapiens) Саналы адамдардың тұрмыс тіршілігіне мысал келтіріп, талдау

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар ... істей алады
    Антропогенез кезеңдері тақырыбын түсініп оқиды, негізгі ұғымдарды қолдана отырып топпен талдайды (оқылым-тыңдалым);

    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері
    Антропогенз, проахантроптар, архантроптар, полеантроптар, неоантроптар, австролопитектер, питекантроптар

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
    .......................... шамамен 2,5-2 млн жыл бұрын өмір сүрген тармақ. Архантроптар немесе ежелгі адамдар, сонымен қатар оларды ................... деп атаған. ............................ миының көлемі 700-900 см құрайды.

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Өте ертедегі адам тәрізді маймылдардың дене құрылысында ерекшеліктер бар, өйткені ....

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
    Сіз неліктен адам эволюциясында сөздің орны ерекше екенін айта аласыз ба?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Адамның өте ертедегі ата тектері туралы хабарлама жазып,ұсынады.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығы. Білім беру, денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шарты сабақ барысындағы негізгі құндылық көзі болады. «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы. Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бойы тарих қойнауында сақталып келе жатқан әдеби көркем тілді жаңғырту.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, география

    Алдыңғы білім

    10.2.6.5 селекция әдістері арқылы ауыл шаруашылық өсімдіктері мен жануарлардың қолтұқымдарын жақсарту тәсілдердің зерттеу

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу және түгендеу.

    ІІ. Психологиялық ахуал туғызу «Гүл сыйлау» әдісі. Бір-бірлеріңізге гүл сыйлау арқылы ізгі тілектеріңізді айтып, мақтауларыңызға болады.

    ІІІ. Топтарға бөлу

    Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне байланысты 3 топқа бөлу:

    І- топ: Архантроптар

    ІІ- топ: Палеонтроптар

    ІІІ- топ: Неонтроптар

    ІV. Үй тапсырмасын сұрау

    Түрі жеке жұмыс
    Жануарлардың асыл тұқымын,
     өсімдіктердің сорттарын, 
    микроорганизмдердің штампыларын шығаруда, селекция ғылымындағы жаңалықтарды анықтайды.

    Қима-қағаздар

    Сабақтың ортасы

    28 минут

    VІ. Жаңа сабақ

    Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне байланысты бейнеролик көрсетіліп, Антропогенездің кезеңдерімен танысады.


    Топтық жұмыстың бағалау критерийлері.

    • Топта жұмыс жасай алады: жұмыс барысын талдап, міндеттерді бөлу, оны орындау.

    • Жауапкершілік, ынтымақтастық, өзінің айтқанына тұратын жеке басының қасиетін көрсетеді

    • Ескертулері болған жоқ

    • Жұмысты орындау қадамдары дұрыс, жоспарға және уақытқа сай (жұмыс уақытында аяқталды)

    • Өзін өзі бағалау қабілеті бар

    • Топта өзіне жауапкершілік алады (топ көшбасшысы)


    № 1-тапсырма. «Жіңішке және жуан сұрақтар кестесі» әдісі

    Оқулықтағы мәтінмен танысып, адам эвоюциясының кезеңдерін анықтаңыздар. Мәтінді оқи отырып, сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жіңішке сұрақтар

    Жуан сұрақтар

    Адам эволюциясының кезеңдері?

    1 -Ежелгі адамдар (архантроптар)

    2-Ертедегі адамдар (Палеонтроптар)

    3-Осы заманғы адамдар (неонтроптар)

    7,5-1,5 миллион жылдар аралығында өмір сүрген, әртүрлі тік жүретін қай примат түрі?

    П роантроптар

    Архантроптардың кезеңі қанша топқа бірігеді?

    • п итекантроп

    • Синантроп

    Қ азып алынған ертедегі адамдардың ғылыми атауы?

    Палеоантроптар




    Дескриптор:

    • Адам эволюциясының кезеңдерін атайды.

    • 7,5-1,5 миллион жылдар аралығында өмір сүрген, әртүрлі тік жүретін приматтар түрін анықтайды.

    • Қазып алынған ертедегі адамдардың ғылыми атауын зерттейді.

    • Архантроптардың кезеңінің негізгі топтарын ажыратады.

    ҚБ:«Элективті тест» әдісі.




    2-тапсырма. Топтық жұмыс «Суретті сөйлет» әдісі.

    • Суретке қарай отырып ежелгі, ертедегі және қазіргі адамдардың ерекшеліктерін әр топқа берілген тапсырма арқылы анықтап жазыңыздар.

    І- топ:

    Алғашқы адамтектес маймылдардың атауы

    Ж ауабы:

    Дриопитектер



    ІІ - топ:

    Шамамен 5 млн. жыл бұрын өмір сүрген. Қорегін табу үшін қару ретінде әртүрлі заттарды қолданған.

    Ж ауабы:

    Австролопитектер


    ІІІ- топ:

    Шамамен 1,6 млн. жыл - 200 мың жыл бұрын өмір сүрген, от жаға білген, аңға бірлесіп, жоспарлап шыққан

    Жауабы:

    Е пті адам


    Дескриптор:

    • Алғашқы адамтектес маймылдардың атауын анықтайды.

    • Шамамен 5 млн. жыл бұрын өмір сүрген приматтардың ерекшеліктерін сипаттайды.

    • Шамамен 1,6 млн. жыл - 200 мың жыл бұрын өмір сүрген, от жаға білген, аңға бірлесіп, жоспарлап шыққан приматтардың өмір сүру мәдениетін ажыратады.


    ҚБ: «Конвертті сұрақ» әдісі



    3-тапсырма. «Биологиялық диктант» жұмыс түрі:

    Мәтінді оқи отырып, сөйлемдерді толықтырыңыз.




    Неоантроптар, қазіргі адамдар, Homo sapiens, яғни ...................... – кроманьондық, шамамен ..............мың жыл бұрын өмір сүрді.

    Алғаш рет ............ пайда болды. ....................... қолға үйретті және ............ өсірді, сүйекке ою салды, кішкентай тастардан ұлутастан ................... мен білезіктер жасады.

    Дескриптор:

    • (Homo sapiens) Саналы адамдардың тұрмыс тіршілігіне байланысты болжамдарды терең зерттейді.

    • Алғаш рет сөйлеу пайда болған, әшекей бұйымдарын жасаған қазіргі адамдарды мысал келтіріп, талдайды.




    ҚБ:" Егер 5 минутыңыз болса " әдісі


    Бекіту.

    Венн диаграммасы

    Shape2 Shape1

    Неонтроп

    Палеонтроп







    Дескриптор:

    • Палеонтроптарға тән ерекшеліктерді анықтайды

    • Неонтроптарға тән ерекшеліктерді анықтайды

    • Палеонтроптар мен неонтроптардың ұқсастығын атап бере алады.


    ҚБ.Мұғалімнің мадақ сөздері.Жарайсың!Тамаша!Дұрыс айттың әліде толықтыруың керек.


    Қорытынды:

    Антропогенез нені зерттейді?

    Адам туысының алғашқы өкілдері қашан және қалай пайда болды?

    Ежелгі(архантроп) адамдардағы негізгі белгіні сипатта?

    Ертедегі адамдар қалай аталды?Олардың қалдықтары алғаш қай жерлерден табылды? (Палеоантроптар )Ертедегі адам мен кроманьон адамдарының өмір суру салтында қандай айырмашылық бар.Қазіргі адамдарды ң белгілерін сипаттаңыз.(Неоантроптар)







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қайнарбекова Қымбат Қайнарбекқызы
    17 Маусым 2021
    1555
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Антропогенез кезеңдері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Антропогенез кезеңдері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Адам эволюциясының негізгі кезеңдерін ажырату. Ежелгі, ертедегі және қазіргі адамдардың ерекшеліктері мен олардың қаңқа қалдықтарының құрылысын, өмір сүру мәдениетін салыстыру Қазіргі адамдар (Homo sapiens) Саналы адамдардың тұрмыс тіршілігіне мысал келтіріп, талдау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    зКолледж

    Гуманитарлы-экономикалық колледж

    Күні


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қайнарбекова Қымбат Қайнарбекқызы

    Сынып

    Барлығы - 15 Қатысқандар – Қатыспағандар - 0

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    Эволюциялық даму және селекция негіздері. Тірі ағзалардың көптүрлілігі

    Сабақтың тақырыбы:

    Антропогенез кезеңдері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.2.2.6 Антропогенез кезеңдерін атау

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: Антропогенез кезеңдерін атайды;

    Оқушылардың басым бөлігі: Адамның шығу тегін сипаттап, әр кезеңге тән ерекшеліктерді атап бере алады;

    Кейбір оқушылар: Адамның шығу тегіндегі эволюциялық өзгерістерді нақтылап көрсете алады.

    Бағалау критерийі

    Адам эволюциясының негізгі кезеңдерін ажырату.

    Ежелгі, ертедегі және қазіргі адамдардың ерекшеліктері мен олардың қаңқа қалдықтарының құрылысын, өмір сүру мәдениетін салыстыру

    Қазіргі адамдар (Homo sapiens) Саналы адамдардың тұрмыс тіршілігіне мысал келтіріп, талдау

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар ... істей алады
    Антропогенез кезеңдері тақырыбын түсініп оқиды, негізгі ұғымдарды қолдана отырып топпен талдайды (оқылым-тыңдалым);

    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері
    Антропогенз, проахантроптар, архантроптар, полеантроптар, неоантроптар, австролопитектер, питекантроптар

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
    .......................... шамамен 2,5-2 млн жыл бұрын өмір сүрген тармақ. Архантроптар немесе ежелгі адамдар, сонымен қатар оларды ................... деп атаған. ............................ миының көлемі 700-900 см құрайды.

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Өте ертедегі адам тәрізді маймылдардың дене құрылысында ерекшеліктер бар, өйткені ....

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
    Сіз неліктен адам эволюциясында сөздің орны ерекше екенін айта аласыз ба?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Адамның өте ертедегі ата тектері туралы хабарлама жазып,ұсынады.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығы. Білім беру, денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шарты сабақ барысындағы негізгі құндылық көзі болады. «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы. Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бойы тарих қойнауында сақталып келе жатқан әдеби көркем тілді жаңғырту.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, география

    Алдыңғы білім

    10.2.6.5 селекция әдістері арқылы ауыл шаруашылық өсімдіктері мен жануарлардың қолтұқымдарын жақсарту тәсілдердің зерттеу

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу және түгендеу.

    ІІ. Психологиялық ахуал туғызу «Гүл сыйлау» әдісі. Бір-бірлеріңізге гүл сыйлау арқылы ізгі тілектеріңізді айтып, мақтауларыңызға болады.

    ІІІ. Топтарға бөлу

    Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне байланысты 3 топқа бөлу:

    І- топ: Архантроптар

    ІІ- топ: Палеонтроптар

    ІІІ- топ: Неонтроптар

    ІV. Үй тапсырмасын сұрау

    Түрі жеке жұмыс
    Жануарлардың асыл тұқымын,
     өсімдіктердің сорттарын, 
    микроорганизмдердің штампыларын шығаруда, селекция ғылымындағы жаңалықтарды анықтайды.

    Қима-қағаздар

    Сабақтың ортасы

    28 минут

    VІ. Жаңа сабақ

    Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне байланысты бейнеролик көрсетіліп, Антропогенездің кезеңдерімен танысады.


    Топтық жұмыстың бағалау критерийлері.

    • Топта жұмыс жасай алады: жұмыс барысын талдап, міндеттерді бөлу, оны орындау.

    • Жауапкершілік, ынтымақтастық, өзінің айтқанына тұратын жеке басының қасиетін көрсетеді

    • Ескертулері болған жоқ

    • Жұмысты орындау қадамдары дұрыс, жоспарға және уақытқа сай (жұмыс уақытында аяқталды)

    • Өзін өзі бағалау қабілеті бар

    • Топта өзіне жауапкершілік алады (топ көшбасшысы)


    № 1-тапсырма. «Жіңішке және жуан сұрақтар кестесі» әдісі

    Оқулықтағы мәтінмен танысып, адам эвоюциясының кезеңдерін анықтаңыздар. Мәтінді оқи отырып, сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жіңішке сұрақтар

    Жуан сұрақтар

    Адам эволюциясының кезеңдері?

    1 -Ежелгі адамдар (архантроптар)

    2-Ертедегі адамдар (Палеонтроптар)

    3-Осы заманғы адамдар (неонтроптар)

    7,5-1,5 миллион жылдар аралығында өмір сүрген, әртүрлі тік жүретін қай примат түрі?

    П роантроптар

    Архантроптардың кезеңі қанша топқа бірігеді?

    • п итекантроп

    • Синантроп

    Қ азып алынған ертедегі адамдардың ғылыми атауы?

    Палеоантроптар




    Дескриптор:

    • Адам эволюциясының кезеңдерін атайды.

    • 7,5-1,5 миллион жылдар аралығында өмір сүрген, әртүрлі тік жүретін приматтар түрін анықтайды.

    • Қазып алынған ертедегі адамдардың ғылыми атауын зерттейді.

    • Архантроптардың кезеңінің негізгі топтарын ажыратады.

    ҚБ:«Элективті тест» әдісі.




    2-тапсырма. Топтық жұмыс «Суретті сөйлет» әдісі.

    • Суретке қарай отырып ежелгі, ертедегі және қазіргі адамдардың ерекшеліктерін әр топқа берілген тапсырма арқылы анықтап жазыңыздар.

    І- топ:

    Алғашқы адамтектес маймылдардың атауы

    Ж ауабы:

    Дриопитектер



    ІІ - топ:

    Шамамен 5 млн. жыл бұрын өмір сүрген. Қорегін табу үшін қару ретінде әртүрлі заттарды қолданған.

    Ж ауабы:

    Австролопитектер


    ІІІ- топ:

    Шамамен 1,6 млн. жыл - 200 мың жыл бұрын өмір сүрген, от жаға білген, аңға бірлесіп, жоспарлап шыққан

    Жауабы:

    Е пті адам


    Дескриптор:

    • Алғашқы адамтектес маймылдардың атауын анықтайды.

    • Шамамен 5 млн. жыл бұрын өмір сүрген приматтардың ерекшеліктерін сипаттайды.

    • Шамамен 1,6 млн. жыл - 200 мың жыл бұрын өмір сүрген, от жаға білген, аңға бірлесіп, жоспарлап шыққан приматтардың өмір сүру мәдениетін ажыратады.


    ҚБ: «Конвертті сұрақ» әдісі



    3-тапсырма. «Биологиялық диктант» жұмыс түрі:

    Мәтінді оқи отырып, сөйлемдерді толықтырыңыз.




    Неоантроптар, қазіргі адамдар, Homo sapiens, яғни ...................... – кроманьондық, шамамен ..............мың жыл бұрын өмір сүрді.

    Алғаш рет ............ пайда болды. ....................... қолға үйретті және ............ өсірді, сүйекке ою салды, кішкентай тастардан ұлутастан ................... мен білезіктер жасады.

    Дескриптор:

    • (Homo sapiens) Саналы адамдардың тұрмыс тіршілігіне байланысты болжамдарды терең зерттейді.

    • Алғаш рет сөйлеу пайда болған, әшекей бұйымдарын жасаған қазіргі адамдарды мысал келтіріп, талдайды.




    ҚБ:" Егер 5 минутыңыз болса " әдісі


    Бекіту.

    Венн диаграммасы

    Shape2 Shape1

    Неонтроп

    Палеонтроп







    Дескриптор:

    • Палеонтроптарға тән ерекшеліктерді анықтайды

    • Неонтроптарға тән ерекшеліктерді анықтайды

    • Палеонтроптар мен неонтроптардың ұқсастығын атап бере алады.


    ҚБ.Мұғалімнің мадақ сөздері.Жарайсың!Тамаша!Дұрыс айттың әліде толықтыруың керек.


    Қорытынды:

    Антропогенез нені зерттейді?

    Адам туысының алғашқы өкілдері қашан және қалай пайда болды?

    Ежелгі(архантроп) адамдардағы негізгі белгіні сипатта?

    Ертедегі адамдар қалай аталды?Олардың қалдықтары алғаш қай жерлерден табылды? (Палеоантроптар )Ертедегі адам мен кроманьон адамдарының өмір суру салтында қандай айырмашылық бар.Қазіргі адамдарды ң белгілерін сипаттаңыз.(Неоантроптар)







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ Басқа
    17.06.2021
    1555
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қайнарбекова Қымбат Қайнарбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации