|
зКолледж |
Гуманитарлы-экономикалық колледж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Қайнарбекова Қымбат Қайнарбекқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Барлығы - 15 Қатысқандар – Қатыспағандар - 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
Эволюциялық даму және селекция негіздері. Тірі ағзалардың көптүрлілігі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Антропогенез кезеңдері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.2.2.6 Антропогенез кезеңдерін атау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Антропогенез кезеңдерін атайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Адамның шығу тегін сипаттап, әр кезеңге тән ерекшеліктерді атап бере алады; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Адамның шығу тегіндегі эволюциялық өзгерістерді нақтылап көрсете алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Адам эволюциясының негізгі кезеңдерін ажырату. Ежелгі, ертедегі және қазіргі адамдардың ерекшеліктері мен олардың қаңқа қалдықтарының құрылысын, өмір сүру мәдениетін салыстыру Қазіргі адамдар (Homo sapiens) Саналы адамдардың тұрмыс тіршілігіне мысал келтіріп, талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар ... істей
алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздер мен
сөз тіркестері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Өте ертедегі адам тәрізді маймылдардың дене құрылысында ерекшеліктер бар, өйткені .... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: Адамның өте ертедегі ата тектері туралы хабарлама жазып,ұсынады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығы. Білім беру, денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шарты сабақ барысындағы негізгі құндылық көзі болады. «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы. Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бойы тарих қойнауында сақталып келе жатқан әдеби көркем тілді жаңғырту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, география |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
10.2.6.5 селекция әдістері арқылы ауыл шаруашылық өсімдіктері мен жануарлардың қолтұқымдарын жақсарту тәсілдердің зерттеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу және түгендеу. ІІ. Психологиялық ахуал туғызу «Гүл сыйлау» әдісі. Бір-бірлеріңізге гүл сыйлау арқылы ізгі тілектеріңізді айтып, мақтауларыңызға болады. ІІІ. Топтарға бөлу Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне байланысты 3 топқа бөлу: І- топ: Архантроптар ІІ- топ: Палеонтроптар ІІІ- топ: Неонтроптар ІV. Үй тапсырмасын
сұрау |
Қима-қағаздар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 28 минут |
VІ. Жаңа сабақ Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне байланысты бейнеролик көрсетіліп, Антропогенездің кезеңдерімен танысады. Топтық жұмыстың бағалау критерийлері.
№ 1-тапсырма. «Жіңішке және жуан сұрақтар кестесі» әдісі Оқулықтағы мәтінмен танысып, адам эвоюциясының кезеңдерін анықтаңыздар. Мәтінді оқи отырып, сұрақтарға жауап беріңіз.
Дескриптор:
ҚБ:«Элективті тест» әдісі.
2-тапсырма. Топтық жұмыс «Суретті сөйлет» әдісі.
І- топ:
Алғашқы адамтектес маймылдардың атауы
Ж Дриопитектер
ІІ - топ:
Шамамен 5 млн. жыл бұрын өмір сүрген. Қорегін табу үшін қару ретінде әртүрлі заттарды қолданған.
Ж Австролопитектер
ІІІ- топ:
Шамамен 1,6 млн. жыл - 200 мың жыл бұрын өмір сүрген, от жаға білген, аңға бірлесіп, жоспарлап шыққан Жауабы:
Е
Дескриптор:
ҚБ: «Конвертті сұрақ» әдісі
3-тапсырма. «Биологиялық диктант» жұмыс түрі: Мәтінді оқи отырып, сөйлемдерді толықтырыңыз.
Неоантроптар, қазіргі адамдар, Homo sapiens, яғни ...................... – кроманьондық, шамамен ..............мың жыл бұрын өмір сүрді. Алғаш рет ............ пайда болды. ....................... қолға үйретті және ............ өсірді, сүйекке ою салды, кішкентай тастардан ұлутастан ................... мен білезіктер жасады. Дескриптор:
ҚБ:" Егер 5 минутыңыз
болса " әдісі Бекіту. Венн диаграммасы
Неонтроп Палеонтроп
Дескриптор:
ҚБ.Мұғалімнің мадақ сөздері.Жарайсың!Тамаша!Дұрыс айттың әліде толықтыруың керек.
Қорытынды: Антропогенез нені зерттейді? Адам туысының алғашқы өкілдері қашан және қалай пайда болды? Ежелгі(архантроп) адамдардағы негізгі белгіні сипатта? Ертедегі адамдар қалай аталды?Олардың қалдықтары алғаш қай жерлерден табылды? (Палеоантроптар )Ертедегі адам мен кроманьон адамдарының өмір суру салтында қандай айырмашылық бар.Қазіргі адамдарды ң белгілерін сипаттаңыз.(Неоантроптар)
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Қайнарбекова Қымбат ҚайнарбекқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Антропогенез кезеңдері
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Антропогенез кезеңдеріМатериал туралы қысқаша түсінік
Адам эволюциясының негізгі кезеңдерін ажырату. Ежелгі, ертедегі және қазіргі адамдардың ерекшеліктері мен олардың қаңқа қалдықтарының құрылысын, өмір сүру мәдениетін салыстыру Қазіргі адамдар (Homo sapiens) Саналы адамдардың тұрмыс тіршілігіне мысал келтіріп, талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-Ежелгі адамдар (архантроптар)
















