Материалдар / А.Нұршайықов «Аңыз бен ақиқат» үзінді 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

А.Нұршайықов «Аңыз бен ақиқат» үзінді 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Нұршайықов «Аңыз бен ақиқат» үзінді 7-сынып қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2018
1374
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі мен әдебиет пәнінен

қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Батыр туса - ел ырысы.


Подгорное орта мектебі

Жақсы ауданы Ақмола облысы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Аренова М.Ж.

Сынып:7 «б»

Қатысқандар:12

Қатыспағандар:-

Сабақтың тақырыбы

А.Нұршайықов

«Аңыз бен ақиқат» үзінді

Сабақтың мақсаты

7.Ж4. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну.

7.О2. Ресми-іскерлік /өтініш,нұсқаулық,ресми құттықтаулар, ұсыныстар/салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау .

7.ТБ1. Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.

Бағалау критерийі

1.Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация құрастыра алады.

2. Тақырыпқа байланысты хат жаза алады.

3. Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата алады, ауызша жұмыстарда қолдана біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар соғыс майдангерлері туралы сипаттайды.

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

Аңыз, ақиқат, соғыс майдангерлері, ерлік,.

Құндылықтарға баулу

Бауыржан Момышұлы туралы мәліметтерді жете түсінеді, жаңа білімді өз бетінше меңгереді, қолдану, талдау барысында құндылығын ұғынады.

Пәнаралық байланыс

Тарих, информатика.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Өткен тақырыпқа байланысты тест парақшалары таратылып беріліп, Эйнштейн туралы алған білімдерін тиянақтайды.

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы


1 мин.Шаттық шеңбері.




1 мин.Топқа бөлу.











2 мин.Үй тапсырмасын тексеру.


















2 мин.Ой қозғау











Жұптық әңгіме

6 мин



















Жұптық жұмыс

7 мин

«Шаттық шеңбері» тренингі арқылы бір-біріне жүректен шыққан жылы лебіздерін білдіру арқылы сыныпта жағымды ахуал туғызады.

Күлімдеп тұрған смайликті бір-біріне беру арқылы сабақта сәттілік тілейді.

Мысалы: сәттілік тілеймін, бүгін сабақта белсенді бол т.б.



« Рисунок 3 Батыр», «Жазушы» суреттерін топтастыру арқылы екі топқа бөлінеді.









Өткен тақырыпқа байланысты білімдерін тиянақтау мақсатында тест парақшалары таратылып беріледі.

1.Альберт Эйнштейн деген кім?

а/ ғалым

ә/ ақын

б/жазушы

2.Қай жылы дүниеге келді?

а/1879

ә/1897

б/1857

3.1921 жылы қандай сыйлыққа ие болды?

а/Ленин атындағы

ә/Еңбек ері

б/Нобель сыйлығы

4.. Альберт Эйнштейн алғашқы білімді қай мектепте алады?

а/ интернатта

ә/жергілікті мектепте

б/ ауыл мектебінде


Оқушылардың өз білімдерін тексеру.

- Ұлы Отан соғысы жайлы не білесіңдер?

-Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай майдангер жазушыларды білесіңдер?











(Рисунок 4 ЖЖ) 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңдар.

Шығарманың басты кейіпкері туралы қандай

мағлұмат білесіңдер?

Бұл шығармада Ұлы Отан соғысының даңқты каһарманы, гвардия полковнигі Бауыржан Момышұлының азаматтық,ерлік тұлғасы мүсінделеді. Баукеңнің сонау балауса жастық

шағынан бері, Совет Армиясының үздік мектебінде шыңдалу кезеңі, Ұлы Отан соғысының отты жылдарынан бастап күні бүгінге дейінгі ұлағатты өмір жолын шынайы фактілер

аясында қызғылықты баяндайды. Романның жазылу формасы да ерекше: бүкіл оқиға автор мен кейіпкердің диалогі арқылы өтеді.

Жұпта бір оқушы оқиды, екіншісі тыңдайды, сұрақ қояды.Орындарымен ауысады. Мәтінді талдайды.

КБ

-оқылған мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

-сұрақтарға жауап береді.

( ЖЖ) 2-тапсырма. Романдағы диалогтан үзінді оқып, өзара диалог құрастыру.

- Қане, тоқтандар, - деді артымда маған мылтық кезеп келе жаткан айдаушы солдатқа. Майор атының басын бұрып, қасыма өзі келді де:

- Аға сержант, қайда жол тартып барасың? - деді. - Гауптвахтыға, жолдас майор.

- Не үшін?

- Зеңбірек аккумуляторын шығындап түнде кітап оқығаным үшін.

- Ол дұрыс болмаған екен.

Кінәлімін, жолдас майор.

- Қандай кітап еді?

- Панфиловшылар туралы.

- Ұнады ма?

- Өте ұнады, жолдас майор.

- Момышұлының, оның басқа да жерлестерінің ерлігіне сүйсіндің бе?

- Сүйсінгенде қандай, жолдас майор!

- Мен де сүйсіндім. Ал сен ол кітаптың мазмұнын жолдаста- рыңа айтып бердің бе?

- Дәл солай, жолдас майор. Бүкіл батареяға баяндап бердім. - Онда жігіт екенсің, аға сержант, - деді майор маған ат үстінен сығырая карап.

- Сені гауптвахтыға кім жіберді?

- Взвод командирі лейтенант Полянцев, жолдас майор.

- Ендеше мен сенен ол жазаны алып тастадым. Казір қайт та, взводыңа барып, өз міндетіңе кіріс. Лейтенант Полянцевқа менің осы бұйрығымды айт.

КБ

  • Романнан үзінді оқып,диалог құрастыра алады.

Көңілді әуен қосып қою









Қима суреттер.





Тест парақшалары.





АКТ арқылы тексеру






























Карточка түрінде беріледі.

























Карточка















Сабақтың ортасы

7 мин








2 мин


2 мин








4 мин




















2 мин

Топтық жұмыс

(ТЖ )3-тапсырма. Презентация дайындау, қорғау.

1-топ.Бауыржан Момышұлының жасаған батырлығы, ерлігі туралы презентация дайындау.

2-топ.Бауыржан Момышұлының шығармалары туралы презентация дайындау.

КБ

-Б.Момышұлының ерлік істерін көрсете алады.

-Б.Момышұлының шығармашылығын баяндай алады.

Сергіту сәті:









(ӨЖ) 4-тапсырма. Суретпен жұмыс.

Суретке қарап, көмекші есімдерді қатыстырып сөйлем құрастырып жазыңдар.














Мысалы: Жауынгерлер Отан үшін шайқас үстінде. Рақымжан Қошқарбаев Рейхстагтың үстіне алғашқы болып ту тікті.

КБ

-Көмекші есімдермен сөйлем құрастыра алады.

5-тапсырма.Венн диаграммасын толтыру.

Аңыз-өмірде болмаған ой арманнан туындайды.


Ақиқат

дегеніміз өмірде болған шындық



өмір








КБ

-Аңыз бен ақиқатты ажырата біледі.
















АКТ

Сабақтың соңы

4 мин










Үй тапсырмасы

1 мин


Жалпы бағалау

2 мин






















Рефлексия

2 мин

(ӨЖ\ЖЖ) 6-тапсырма. Өздеріңнің батырлық істерің туралы достарыңа хат жазыңдар.

Сәлем, досым, Ернар! Мен бүгін бір батырлық іс

атқардым.

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

КБ

-Хат жаза алады.



Ә.Нұршайықов «Аңыз бен ақиқат» үзінді оқу.

Бағалау парақшасы

Реті

Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

1







Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация құрастыра алады.

1-тапсырма

Мәтінді түсініп оқиды,мазмұнын түсінеді.

2

2-тапсырма

Бауыржан Момышұлы туралы жазады.

2

3-тапсырма




Презентация құрастырады.

3

2

Мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата алады, ауызша жұмыстарда қолдана біледі.

4-тапсырма

Сурет бойынша көмекші есімдерді қатыстырып, сөйлем құрастырады.

2





5-тапсырма

Аңыз бен ақиқатты айыра алады.

1

3

Тақырыпқа байланысты хат жаза алады.

6-тапсырма

Өзінің ерлік істері туралы хат жазады

3


13- балл

13-10- өте жақсы

10-7- жақсы

7-4-қанағаттанарлық


«Күннің көзі»




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!