11-сынып оқушыларының
қорытынды аттестаттауға қатысты ережелермен таныстыру,
өткізілген дайындық тестілеудердің нәтижелік қорытындысына
анықтама
Мақсаты: Білім алушыларды қорытынды аттестаттау -
олардың білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті
стандартында көзделген оқу пәндерінің көлемін меңгеру дәрежесін
анықтау. Мұғалімдерді қорытынды аттесттату өткізудің жобасымен
таныстыру. 11-сынып оқушыларының алдын-ала қорытынды аттесттаттауға
дайындық тест нәтижелерін талдап көрсету.
Қазақ
тілі
11
А
|
66,33
|
60
|
50
|
66
|
75
|
66
|
76
|
11
Б
|
57,64
|
50
|
50
|
45
|
54
|
54
|
50
|
№48
ЖОББМ
|
62
|
54
|
64
|
57
|
64,5
|
61
|
64
|
Қазақ
әдебиеті
11
А
|
66,33
|
58
|
71
|
82
|
83
|
75
|
|
11
Б
|
50,64
|
50
|
41
|
36
|
63
|
72
|
|
№48
ЖОББМ
|
62
|
58
|
55
|
61
|
59
|
74
|
-
|
Алгебра және анализ
бастамалары
11
А
|
42
|
18
|
18
|
38
|
38
|
46
|
54
|
11
Б
|
43
|
36
|
21
|
23
|
23
|
46
|
54
|
№48
ЖОББМ
|
42
|
28
|
20
|
31
|
33
|
46
|
54
|
Орыс
тілі
11
А
|
67/67
|
58
|
60
|
83
|
85
|
85
|
92
|
11
Б
|
28/79
|
57
|
57
|
46,1
|
63,4
|
64
|
54
|
№48
ЖОББМ
|
73
|
65
|
58
|
64
|
74
|
69
|
72
|
Тарих
11
А
|
70/31
|
58
|
67
|
80,85
|
67
|
85
|
85
|
11
Б
|
50/14/38
|
21
|
14
|
31,7
|
38
|
38
|
38
|
№48
ЖОББМ
|
69
|
38
|
38
|
60
|
52
|
62
|
62
|
Биология
11
А
|
44/100
|
100
|
86
|
89
|
91
|
91
|
90
|
№48
ЖОББМ
|
69
|
100
|
86
|
89
|
89
|
91
|
90
|
Физика
11
Б
|
44
|
15
|
23
|
17
|
17
|
17
|
15
|
№48
ЖОББМ
|
44
|
13
|
23
|
17
|
17
|
17
|
15
|
Ағылшын
11
Б
|
66/100
|
67
|
100
|
67
|
67
|
100
|
100
|
№48
ЖОББМ
|
100
|
67
|
100
|
67
|
67
|
100
|
100
|
Қорытынды:
Мектепте оқушыларды
қортынды аттестаттауға дайындықты ұйымдастыру үшін оқу жылының
басында арнайы жоспар құрылып, істелетін іс –шаралар белгіленді.
Білімнің сапалы болуы тікелей мұғалімге, оның білім дәрежесі мен
іздену шеберлігіне байланысты болғандықтан, әр пән мұғалімі өзінің
жоспарын құрып, дайындыққа бағытталған әдістер мен тиімді
технологияларды таңдайды.
Ұсыныстар:
1. Қорытынды
аттестаттаудың нәтижесін көтеру мақсатында қосымша сабақтарда
жүйелі түрде қайталау жұмыстарын жүргізу;
2. Пән мұғалімдері
оқушы қабілетін аша білетін оқу материалдарының тиімді жақтарын
іріктеп, қайталанған тақырыптардың оқушы есіне қалдыруға әрекет
жасау;
3. Сынып жетекшілері
оқушылардың қорытынды аттестаттауға дайындық сабақтарға толық
құрамда қатысып, жауапкершілік танытуын қамтамасыз
ету;
4. Пән мұғалімдері
сабақты жан-жақты сапалы дайындалып, оқушының білім олқылықтарын
толықтыру мақсатында сабақ жүргізудің әдіс-тәсілдерін
түрлендіру