Келісемін: Бекітемін:
Әдіскер: Амангелдиева Ж Меңгеруші: Мукаримова М
Ересектер тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы.
|
Тақырыбы: |
Апельсинмен тәжірибе жүргізу |
|
|
Мақсаты: |
Апельсин туралы түсініктерін кеңейту. Түрлі іс – тәжірибе жасау арқылы танымдық әрекетін, ойлау қабілетін дамыту. Апельсиннің шырыны арқылы сурет салуға үйрету. |
|
|
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: |
Ғажайып талда өсіп тұрған жемістер, апельсин, шар, әр балаға апельсиннің трапарет суреті, |
|
|
Әдіс – тәсілі: |
Тәжірибе жасау |
|
|
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: |
Түсіндіру, көрсету, әңгімелесу |
|
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Алақанды ашайық Күннің нұрын шашайық Таза ауаны жұтайық Жүрек жылуымызды Қонақтарға сыйлайық Сұрақ – жауап:
|
Қонақтармен үш тілде амандасты Өлең жолдарын бірге айтты Сұрақтарға жауап береді |
|
Ұйымдастырушы ізденушілік |
Тілімізді жаттықтырып алу үшін, өлеңнің ұйқасын табайық. «Ұйқасын табу» Жираф – керік, Қонаққа Сәуле келеді. Сәуле келіп жемістер жегісі келетінін айтады. Ендеше барлығымыз ғажайып жеміс бағына барайық.
Сәуле өзіне ұнайтын жемістерді алды.
№1 Апельсиннің түсі қандай? Апельсиннің қызғылт сары түсін қалай шығаруға болады? Мынау қандай түсті бояу,ал мынау ше? Ол үшін осы түсті бояуды араластыру арқылы қызғылт сары түсті реңкті шығаруға болады. Бұл түсті жылы түс дейміз. Апельсинді шайқап көрейікші,дыбыс шығама? Яғни ол дыбыссыз.
№2 Апельсин суға бата ма? Ол үшін суы бар ыдыс, қабығы аршылған және аршылмаған апельсин керек. Бірінші қабығымен саламыз ол суға батпайды, өйткені қабығында ауа кіретін көзшелері бар. Ол апельсинді суға батырмай су бетіне көтеріп тұрады.
Ал, қабықсыз апельсин судан ауыр,сондықтан суға батып кетеді. Апельсиннің құрамында адам ағзасына пайдалы дәрумендер өте көп. Апельсин цитрусты жеміс болғандықтан онда С витамині көп кездеседі. Апельсиннің қабығында эфир майы өте көп болғандықтан одан апельсин майын өндіреді. Қабығында эфир майы бар екенін білу үшін тағы тәжірибе жасап көрейік. №3 Жағылған шамды өшіру Ол үшін бізге майшам,сіріңке,апельсиннің қабығы керек. № Қ
№5 Апельсиннен тағы шырын дайындау Апельсин шырыны шөлдегенде таптырмас сусын. Апельсиннен шырынды қалай дайындайды? Апельсинді тазалап жуып қабығынан тазартып арнайы шырын қысатын ыдысқа салып шырынын алады немесе апельсинді қолымызбен қысу арқылы алуға болады. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз Бау бақшаға барамыз, Алма теріп аламыз, Апельсин теріп аламыз. Бәрін себетке саламыз, Қолымызды жуамыз Орнымызды табамыз. №6 Апельсин шырынынан сурет салу А
|
Өрік Қарбыз Алма Алмұрт Шие Сұрақтарға жауап береді Тәжірибені мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді Қимылмен жасайды Тапсырманы орындайды |
|
Рефлексивті- түзетушілік. |
Дидактикалық ойын: Дәмін тат! Ойынның шарты: ойынға қатысушы балалардың кезекпен көзін байлап, кесілген дайын жемісті аузына салады, балалар оның қандай жемістің дәмі екенін айтады Аспанымыз ашық болсын Күніміз жарық болсын Деніміз сау болсын Бәріміз тату, дос болайық |
Ойынды қызығы ойнайды Өлең жолдарын айтады |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
Апельсиннен тәжірибе жасауды |
|
Нені игереді: |
Өзіне ұнайтын тәжірибені жасап көруді |
|
Нені біледі: |
Жемістер туралы мәліметтерді |

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Апельсинмен тәжірибе жүргізу
Апельсинмен тәжірибе жүргізу
Келісемін: Бекітемін:
Әдіскер: Амангелдиева Ж Меңгеруші: Мукаримова М
Ересектер тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы.
|
Тақырыбы: |
Апельсинмен тәжірибе жүргізу |
|
|
Мақсаты: |
Апельсин туралы түсініктерін кеңейту. Түрлі іс – тәжірибе жасау арқылы танымдық әрекетін, ойлау қабілетін дамыту. Апельсиннің шырыны арқылы сурет салуға үйрету. |
|
|
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: |
Ғажайып талда өсіп тұрған жемістер, апельсин, шар, әр балаға апельсиннің трапарет суреті, |
|
|
Әдіс – тәсілі: |
Тәжірибе жасау |
|
|
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: |
Түсіндіру, көрсету, әңгімелесу |
|
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Алақанды ашайық Күннің нұрын шашайық Таза ауаны жұтайық Жүрек жылуымызды Қонақтарға сыйлайық Сұрақ – жауап:
|
Қонақтармен үш тілде амандасты Өлең жолдарын бірге айтты Сұрақтарға жауап береді |
|
Ұйымдастырушы ізденушілік |
Тілімізді жаттықтырып алу үшін, өлеңнің ұйқасын табайық. «Ұйқасын табу» Жираф – керік, Қонаққа Сәуле келеді. Сәуле келіп жемістер жегісі келетінін айтады. Ендеше барлығымыз ғажайып жеміс бағына барайық.
Сәуле өзіне ұнайтын жемістерді алды.
№1 Апельсиннің түсі қандай? Апельсиннің қызғылт сары түсін қалай шығаруға болады? Мынау қандай түсті бояу,ал мынау ше? Ол үшін осы түсті бояуды араластыру арқылы қызғылт сары түсті реңкті шығаруға болады. Бұл түсті жылы түс дейміз. Апельсинді шайқап көрейікші,дыбыс шығама? Яғни ол дыбыссыз.
№2 Апельсин суға бата ма? Ол үшін суы бар ыдыс, қабығы аршылған және аршылмаған апельсин керек. Бірінші қабығымен саламыз ол суға батпайды, өйткені қабығында ауа кіретін көзшелері бар. Ол апельсинді суға батырмай су бетіне көтеріп тұрады.
Ал, қабықсыз апельсин судан ауыр,сондықтан суға батып кетеді. Апельсиннің құрамында адам ағзасына пайдалы дәрумендер өте көп. Апельсин цитрусты жеміс болғандықтан онда С витамині көп кездеседі. Апельсиннің қабығында эфир майы өте көп болғандықтан одан апельсин майын өндіреді. Қабығында эфир майы бар екенін білу үшін тағы тәжірибе жасап көрейік. №3 Жағылған шамды өшіру Ол үшін бізге майшам,сіріңке,апельсиннің қабығы керек. № Қ
№5 Апельсиннен тағы шырын дайындау Апельсин шырыны шөлдегенде таптырмас сусын. Апельсиннен шырынды қалай дайындайды? Апельсинді тазалап жуып қабығынан тазартып арнайы шырын қысатын ыдысқа салып шырынын алады немесе апельсинді қолымызбен қысу арқылы алуға болады. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз Бау бақшаға барамыз, Алма теріп аламыз, Апельсин теріп аламыз. Бәрін себетке саламыз, Қолымызды жуамыз Орнымызды табамыз. №6 Апельсин шырынынан сурет салу А
|
Өрік Қарбыз Алма Алмұрт Шие Сұрақтарға жауап береді Тәжірибені мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді Қимылмен жасайды Тапсырманы орындайды |
|
Рефлексивті- түзетушілік. |
Дидактикалық ойын: Дәмін тат! Ойынның шарты: ойынға қатысушы балалардың кезекпен көзін байлап, кесілген дайын жемісті аузына салады, балалар оның қандай жемістің дәмі екенін айтады Аспанымыз ашық болсын Күніміз жарық болсын Деніміз сау болсын Бәріміз тату, дос болайық |
Ойынды қызығы ойнайды Өлең жолдарын айтады |
Күтілетін нәтиже:
|
Нені білу керек: |
Апельсиннен тәжірибе жасауды |
|
Нені игереді: |
Өзіне ұнайтын тәжірибені жасап көруді |
|
Нені біледі: |
Жемістер туралы мәліметтерді |

шағым қалдыра аласыз

ажетті
құралдар: шар, апельсин қабығы
қ қағаз
бетіне трапарет арқылы апельсиннің суретін салу












