"Әпке"драмасы жүйелі ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Әпке"драмасы жүйелі ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүйелі, ықтимал жауаптармен жасалған жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Балалар мен үлкендер

Мектеп:

Пәні :

Қазақ әдебиеті

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Әпке»драмасы ( Екінші акт)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

Сабақ мақсаттары

Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

Тәуелсіздік және отаншылдық: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жауапкершілікке, патриоттық сезімді құрметтеуге баулу.

Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут




І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Топқа бөліну

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

«4 бағыт» әдісі бойынша суреттер арқылы үйге берілген шығарманы еске түсіреміз.

(суреттер сыныптың қабырғаларына ілінеді)

https://wordwall.net/ru/resource/52679698

ІІІ. Жаңа сабақ.

Кіріспе

Мұғалім сөзі:

-Бүгінгі сабақта «Әпке» шығармасындағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға бересіздер.

Ендеше, тақтаға назар аударайық!


Picture 1 Picture 2 Picture 4

  • Адамгершіліктік қасиет, материалдық байлық, білім осы үшеуінің адам баласы үшін қайсысы маңызды?

  • Әрине әр адамның пікірі, ойы әртүрлі . Менің ойымша, адам баласы үшін ең бірінші адамгершілік қасиет маңызды болып табылады.Адамгершіліктік қасиет бойыңда болса, сен рухани тұрғыда бай адамсың. Рухани тұрғыда бай адам әлбетте қолын білімге созады. Ал білімі бар адам ерте ме, кеш пе материалдық байлыққа кенелетіні сөзсіз. Осы тұрғыда менің көкейіме тағы да бір сұрақ келді.

  • Біз адам баласын қалай таныймыз? Әлбетте біз оны таңдаған құндылықтары арқылы таныймыз.

Олай болса, құндылық дегеніміз не?

Құндылық- бұл қандай да бір нәрсенің мәнділігі, маңыздылығы,қалаулығы және қымбаттылығы. Құндылықтың түрлері: материалдық, табиғи,көркем, рухани.

Тапсырма. Жеке жұмыс. Шығарма үзінділерінен құндылық түрлерін анықтаңыздар.

Шығармадан үзінді

Құнды-

лық

Бұрынғы ақшалы кездерім есіме түсіп... Ательеге ақшалы адамның баруы жаңалық емес. Қолыңнан келсе, ақшасыз барып көр. Жай айтқаным ғой.


Мен... Мен олардың әпкесі емеспін, анам көз жұмған сәттен бастап, мен оларға ана болғанмын.Саған үйлену керек. Ал, маған інілерім мен сіңілімді тәрбиелеу керек.


Демек, біздің отбасымызда шығын көп те, кіріс аз деген сөз. Бұл кісі финанс тапшылығын ескеріп, ұлттық табысқа өз үлесін қосуды ойлаған.


Осылар ренжімесін, осылар қабақтарын шытпасын деп жар құлағым жастыққа тимей жүргенде естір сөзім осы ма?! Даладан ашуланып келсеңдер, маған зіркілдейсіңдер, ренжіп келсеңдер маған еркелейсіңдер. Ал, мен кімге ұрсам? Кімге еркелеймін? Мен де адаммын ғой...Көңіл жырту мата жыртудан оңай болған ба сендерге?..



Оқушылар назарларын сабаққа аударады.

Топқа бөлінеді.

Сұрақтарға жауап береді.



Сабақтың мақсатымен танысады.































Құндылықтың түрлерімен танысады

ҚБ





Дескриптор:

-мазмұнын айтады

-Сұрақтарға дұрыс жауап береді. [1-2]














































ҚБ

Дескриптор:

-Шығарма үзінділерінен құндылық түрлерін анықтайды:

1,2-құндылық [1]

3,4-құндылық [1]


7-сыныптың «Қазақ әдебиеті» оқулығы







Сабақтың ортасы



35 минут





1-тапсырма. Топпен жұмыс. 3 топқа, 3 түрлі тапсырма беріледі.


1-топ.

Уақыт тізбегі.

Композициялық талдау:

Оқиғаның басталуы:

Оқиғаның байланысуы:

Оқиғаның дамуы:

Оқиғаның шиелісуі:

Оқиғаның шарықтау шегі:

Оқиғаның шешімі:

QR код арқылы

Тақырыбы мен идеясын анықта


2-топ. Кесте арқылы кейіпкер жүйесін анықтайды.

Кейіп-

кер

Мінездеме

Іс-әрекеті

Қамажай



Тимур



Ермек



Кәмила



Нәзила




QR код арқылы

Шығарманың сюжетіне өзгеріс енгізу мүмкіндігі болса,қай оқиғасын өзгертер едің?Не себепті?


3-топ. «Балық қаңқасы» әдісі

Picture 6

QR код арқылы

Шығармада көрініс тапқан мәселені анықтаңыздар.

4-топ.

«Әдеби шеңбер»әдісі

1.Талқы себепшісі – шығарма мазмұны бойынша 3 сұрақ құрастырады.
2. Белгілеуші – шығарманың ең маңызды эпизодтық бөлігін тауып белгілейді.
3. Байланыстырушы – көтерілген мәселені өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.
4. Қорытындылаушы – автор позициясы мен көтерген мәселесін қорытындылайды.

QR код арқылы

Әпке шығармасының тәрбиелік мәні қандай?


2-тапсырма.

Ремарка арқылы кейіпкерді табыңыз.

Мұғалім сөзі :

-Ремарка дегеніміз- пьессадағы кейіпкерлердің бейнесін ашу үшін қолданылатын қосымша сөз.

Ремаркалар

Кейіпкер

иіліп тағзым етеді


келіп,оны құшақтап маңдайынан сүйеді


тілін көрсетеді


көзіне жас алып


теңселіп тұрып қалады


3-тапсырма.

Жұптық жұмыс. «Әпке» драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар жаңашылдыққа мысал бола алады ма? Ойыңызды дәлелдеп жазыңыз.

Мұғалім сөзі:

  • Оқушылар, тапсырманы орындамастан бұрын есімізге Дәстүр мен жаңашылдық пен Жаңашылдық ұғымын түсініп алайық .

  1. Дәстүр мен жаңашылдық- әдебиет пен өнердің даму барысында сабақтастық пен жаңғыртуды, мұрагерлік пен қайта жасауды, бұрынғы мен соңғының байланысын білдіретін ұғым.

  2. Жаңашылдық- өткен өмірдің, кешегі күннің тәжірибесі мен жемістерінің ішінде мән-мағынасы бай , дәрежесі жоғары заман талабына жауап беретін , бұрынғы мен соңғының шеңберінен шығып, болашаққа кең жол ашатын аса маңызды ізденіс-әрекеттер.


4-тапсырма «Бес жолды өлең»

Picture 7

Топпен жұмыс жасайды.



















Кестені толтырады











.





























«Балық қаңқасы» тапсырмаларын орындайды





























Ремарка ұғымымен танысады.















Кестені толтырады.



Жұптық жұмыс орындайды













Ойын дәлелдеп жазады





















«Бес жолды өлең» құрастырады

ҚБ

Дескриптор:

Шығарманың сюжеттік композиция құрылымын жасайды-1; - Qr kod шығарманың тақырыбы-1 идеясын анықтайды-1;


ҚБ

Дескриптор:

-кейіпкерге мінездеме береді; -1

-іс-әрекетіне анықтайды; -1

- QR код тапсырмасына жауап береді.-1





























ҚБ Дескриптор:

-негізгі мәселенің себептерін анықтайды;-1

-салдарын талдайды;

- шешімін ұсынады.-1

- QR код тапсырмасына жауап береді.-1



Дескриптор:

-Шығармада көтерілген мәселені талқылайды, өмірмен байланыстырады-1;

-Шығарманың мазмұны бойынша сұрақ құрастырады-1;

-Шығарма мазмұны бойынша өзіндік көзқарас білдіреді-1.









Дескриптор:

-Ремарка арқы-лы кейіпкерлер-дің бейнесін ашады [1]









Дескриптор:

-Ойын дәлелдеп жеткізеді.

[1]





































Дескриптор:

-«Әпке» сөзіне 5 жолды өлең құрастырады. [1]


7-сынып-тың «Қазақ әдебиеті» оқулығы



Дәптер

Слайд

Үлестірме-лер


































Сабақтың соңы



5 минут





Кері байланыс

3 «Қ» әдісі

Shape1

Үйге : Кейіпкерге хат

Кері байланыс береді.



Қолдау

Мадақтау

7-сынып-тың «Қазақ әдебиеті» оқулығы

Дәптер

Слайд

Үлестірме-лер







Жеке жұмыстар


1тапсырма. Шығарма үзінділерінен құндылық түрлерін анықтаңыздар.

Шығармадан үзінді

Құндылық

Бұрынғы ақшалы кездерім есіме түсіп... Ательеге ақшалы адамның баруы жаңалық емес. Қолыңнан келсе, ақшасыз барып көр. Жай айтқаным ғой.

МАТЕРИАЛДЫҚ

Мен... Мен олардың әпкесі емеспін, анам көз жұмған сәттен бастап, мен оларға ана болғанмын.Саған үйлену керек. Ал, маған інілерім мен сіңілімді тәрбиелеу керек.

РУХАНИ

Демек, біздің отбасымызда шығын көп те, кіріс аз деген сөз. Бұл кісі финанс тапшылығын ескеріп, ұлттық табысқа өз үлесін қосуды ойлаған.

МАТЕРИАЛДЫҚ

Осылар ренжімесін, осылар қабақтарын шытпасын деп жар құлағым жастыққа тимей жүргенде естір сөзім осы ма?! Даладан ашуланып келсеңдер, маған зіркілдейсіңдер, ренжіп келсеңдер маған еркелейсіңдер. Ал, мен кімге ұрсам? Кімге еркелеймін? Мен де адаммын ғой...Көңіл жырту мата жыртудан оңай болған ба сендерге?..

РУХАНИ



















2-тапсырма. Ремарка арқылы кейіпкерді табыңыз.

Ремаркалар

Кейіпкер

иіліп тағзым етеді

Нәзила

келіп,оны құшақтап маңдайынан сүйеді

Қамажай

тілін көрсетеді

Нәзила

көзіне жас алып

Қамажай

теңселіп тұрып қалады

Қамажай



3-тапсырма.

Жұптық жұмыс. «Әпке» драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар жаңашылдыққа мысал бола алады ма? Ойыңызды дәлелдеп жазыңыз.

Shape3 Shape2

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................









Shape4

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................







3-тапсырмаға ықтимал жауап:



4-тапсырма «Бес жолды өлең»

Picture 7

















Топтық тапсырмалар:

1-топ.

Уақыт тізбегі.

Композициялық талдау:

Оқиғаның басталуы:

Оқиғаның байланысуы:

Оқиғаның дамуы:

Оқиғаның шиелісуі:

Оқиғаның шарықтау шегі:

Оқиғаның шешімі:


2-топ. Кесте арқылы кейіпкер жүйесін анықтайды.

Кейіпкер

Мінездеме

Іс-әрекеті

Қамажай



Тимур



Ермек



Кәмила



Нәзила




3-топ «Балық қаңқасы» әдісіPicture 6




4-топ.

«Әдеби шеңбер»әдісі

1.Талқы себепшісі – шығарма мазмұны бойынша 3 сұрақ құрастырады.
2. Белгілеуші – шығарманың ең маңызды эпизодтық бөлігін тауып белгілейді.
3. Байланыстырушы – көтерілген мәселені өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.
4. Қорытындылаушы – автор позициясы мен көтерген мәселесін қорытындылайды.







Shape5

Шығармада көрініс тапқан мәселені анықтаңыздар?


Shape6

ӘShape7 пке шығармасының қандай тәрбиелік мәні бар?



Шығарманың сюжетіне өзгеріс енгізу мүмкіндігі болса,қай оқиғасын өзгертер едің?

Shape8







Тақырыбы мен идеясын анықта

Shape9















«4 бағыт» әдісі /осы суреттердің сюжеті бойынша үй тапсырмасының қысқаша мазмұнын айтады. Суреттің артына стрелка бағыттауышын сызып қоды. /







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2025
267
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі