Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі:Аппликация
Тақырыбы: «Алаша».
Мақсаты:балаларға кеңістікті бағдарлай білуге түсінік беру;балалардың шығармаылық қабілетін дамыту,заттың пішіні туралы білімдерін жетілдіру,жұмысты ұқыпты,таза жасауға тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс:тұрмыстық заттар туралы әңгіме өткізу.
Қажетті құрал-жабдықтыр мен көрнекіліктер:үлестірмелі материалдар,дайын аппликация үлгілері,сүрткіш,желім,желім жаққыш.
Сөздік жұмыс:алаша.
Билингвальды компонент:алаша-алаша (палас),жолақ-полоска.
|
|
|
Ғажайып сәт. -Балалар,бүгін біздің топқа қонақ келді.Қонақты қарсы алып,амандасып,танысайық. Мяу,мяу,мяу. Мен кішкентай мысық- марғау. Балалар,мен бүгінгі күнімді сендермен өткізгім келеді.Сендер мені қабылдайсыңдар ма? Балалар марғаумен амандасып,танысады. -Әрине қабылдаймыз. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік -Балалар,тыңдаңдаршы,бір шуылдаған дыбыс естіледі.Бұл кім болды екен? -Балалар бұл смқырлы алашасы бар сиқыршы ағай екен.Ол сендерден көмеке сұрап келіпті. -Көмектесесіңдер ме? Онда сиқыршы ағайдың сұрақтарына жауап берейік.Бәріміз суретке қараймыз. Сиқыршы ағай: -Балалар,суреттен нені көріп тұрсыңдар? -Иә,дұрыс айтасыңдар,алашаның суреті берілген. -Алаша қандай фигураға ұқсас? -Қандай түсті жолақтардан жасалған? -Сендерді өнерпаз балалар деп атайды.Сондықтан сендерден көмек сұрап келдім. -Балалар,менің ертегілер әлеміндегі ханзадаларым қиындыққа тап болды.Оларға ұшатын алашалар керек. Сөздік жұмыс:алаша. -Балалар көмексеміз бе? Бүгін біз сендермен бірге ертегілер әлеміндегі ханзадға арналған алашаны жасаймыз. Билингвальды компонент:алаша-алаша (палас),жолақ-полоска. Сергіту сәті: Алладиннің алашасы қолымда, Жерге жайып жібердім мен тұрдым да, Томпаңдадым,топылдадым үстінде, Бұл менің өңім бе,әлде түсім бе? -Балалар,мен сендерге ризамын.Жұмысты ұқыптыжәне мұқият істейді екенсіңдер.Менің ханзадаларым риза болатын болды.Көмектерің үшін сендерге көп рахмет. Балалар дыбысты мұқият тыңдайды. -Иә. Балалар суретке қарап,сұрақтарына жауап береді. -Алашаны. -Тіктөртбұрышқа ұқсас. -Қызыл жәнем көк. Сиқыршы ағайды тыңдап көмектесуге тілек білдіреді. Қайталайды. Қайталайды. Өлең мәтініне сәйкес қимыл-қозғалыстар жасайды. Балалар өздерін мақтағанға қуанып,жұмыстарын тақтаға іледі. |
|
Рефлексиялық түзетушілік Рефлексия. -Алашаның түсі қандай? -Алаша қандай фигураға ұқсайды? -Сендерге жасаған фигураларың ұнады ма? -Жарайсыңдар,балалар,бүгінөте әдемі алаша жасадыңдар! Сиқыршы ағай және марғау балалармен қоштасады. -Көк және қызыл жолақты. -Тіктөртбұрышқа. -Иә ұнайды. Балалар көтеріңкі көңіл-күйде сиқыршы ағаймен және марғаумен қоштасады.. |
|
Күтілетін нәтижелер: Жасайды:заттарды қағаз бетіне дұрыс орналастыруды; Түсінеді:ұқыпты және нұсқаумен жапсыруды; Қолданады:түстер мен пішіндерді ажырата білуді. Мұқатайқызы Гаухар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Аппликация "Алаша"
Аппликация "Алаша"
Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі:Аппликация
Тақырыбы: «Алаша».
Мақсаты:балаларға кеңістікті бағдарлай білуге түсінік беру;балалардың шығармаылық қабілетін дамыту,заттың пішіні туралы білімдерін жетілдіру,жұмысты ұқыпты,таза жасауға тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс:тұрмыстық заттар туралы әңгіме өткізу.
Қажетті құрал-жабдықтыр мен көрнекіліктер:үлестірмелі материалдар,дайын аппликация үлгілері,сүрткіш,желім,желім жаққыш.
Сөздік жұмыс:алаша.
Билингвальды компонент:алаша-алаша (палас),жолақ-полоска.
|
|
|
Ғажайып сәт. -Балалар,бүгін біздің топқа қонақ келді.Қонақты қарсы алып,амандасып,танысайық. Мяу,мяу,мяу. Мен кішкентай мысық- марғау. Балалар,мен бүгінгі күнімді сендермен өткізгім келеді.Сендер мені қабылдайсыңдар ма? Балалар марғаумен амандасып,танысады. -Әрине қабылдаймыз. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік -Балалар,тыңдаңдаршы,бір шуылдаған дыбыс естіледі.Бұл кім болды екен? -Балалар бұл смқырлы алашасы бар сиқыршы ағай екен.Ол сендерден көмеке сұрап келіпті. -Көмектесесіңдер ме? Онда сиқыршы ағайдың сұрақтарына жауап берейік.Бәріміз суретке қараймыз. Сиқыршы ағай: -Балалар,суреттен нені көріп тұрсыңдар? -Иә,дұрыс айтасыңдар,алашаның суреті берілген. -Алаша қандай фигураға ұқсас? -Қандай түсті жолақтардан жасалған? -Сендерді өнерпаз балалар деп атайды.Сондықтан сендерден көмек сұрап келдім. -Балалар,менің ертегілер әлеміндегі ханзадаларым қиындыққа тап болды.Оларға ұшатын алашалар керек. Сөздік жұмыс:алаша. -Балалар көмексеміз бе? Бүгін біз сендермен бірге ертегілер әлеміндегі ханзадға арналған алашаны жасаймыз. Билингвальды компонент:алаша-алаша (палас),жолақ-полоска. Сергіту сәті: Алладиннің алашасы қолымда, Жерге жайып жібердім мен тұрдым да, Томпаңдадым,топылдадым үстінде, Бұл менің өңім бе,әлде түсім бе? -Балалар,мен сендерге ризамын.Жұмысты ұқыптыжәне мұқият істейді екенсіңдер.Менің ханзадаларым риза болатын болды.Көмектерің үшін сендерге көп рахмет. Балалар дыбысты мұқият тыңдайды. -Иә. Балалар суретке қарап,сұрақтарына жауап береді. -Алашаны. -Тіктөртбұрышқа ұқсас. -Қызыл жәнем көк. Сиқыршы ағайды тыңдап көмектесуге тілек білдіреді. Қайталайды. Қайталайды. Өлең мәтініне сәйкес қимыл-қозғалыстар жасайды. Балалар өздерін мақтағанға қуанып,жұмыстарын тақтаға іледі. |
|
Рефлексиялық түзетушілік Рефлексия. -Алашаның түсі қандай? -Алаша қандай фигураға ұқсайды? -Сендерге жасаған фигураларың ұнады ма? -Жарайсыңдар,балалар,бүгінөте әдемі алаша жасадыңдар! Сиқыршы ағай және марғау балалармен қоштасады. -Көк және қызыл жолақты. -Тіктөртбұрышқа. -Иә ұнайды. Балалар көтеріңкі көңіл-күйде сиқыршы ағаймен және марғаумен қоштасады.. |
|
Күтілетін нәтижелер: Жасайды:заттарды қағаз бетіне дұрыс орналастыруды; Түсінеді:ұқыпты және нұсқаумен жапсыруды; Қолданады:түстер мен пішіндерді ажырата білуді. Мұқатайқызы Гаухар |
шағым қалдыра аласыз













