Материалдар / АПҚО жоспары, анықтамасы 1-2 тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

АПҚО жоспары, анықтамасы 1-2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
АПҚО 2024-2025 оқу жылы бойынша жоспары, анықтамасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2024
337
5 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1




Shape2




































Бекітемін.

Мектеп директорының м.у.а.: Е. Абжанов








Shape3





























2024-2025 оқу жылы


  1. Shape4

    DOC ID KZN6YWP202410001966D42F6A7

    АПҚО сабақтарын ұйымдастыру бойынша ұсыныстар:
    • сабақтарды жиі, айына шамамен бір рет (респонденттердің 30%-ға жуығы) өткізу керек;

    • бірлескен сабақтар – балалар мен ата-аналарды біріге қатысуын қамтамасыз ету;

    • кейбір сыныптарды онлайн режимінде берген дұрыс немесе ақпаратты тарату тізімі түрінде берген дұрыс;

    • сабаққа келе алмаған ата-аналар үшін материалды презентация немесе бейнероликтер түрінде жіберу;

    • сабақ өткізуге психологтардың міндетті түрде болуын қамтамасыз ету ;

    • АПҚО -ның сабақтарына ерлер мен әкелерді тарту.


  1. АПҚО сабақтарын өткізу әдістемесі бойынша ұсыныстар:

    • практикалық сабақтардың, тренингтердің, дөңгелек үстелдердің формаларын көбірек пайдалану, «ата-ананың қалауы бойынша нақты жағдайды талдау», оның ішінде мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас;

    • сабақтарды ойын түрінде және тек мектеп ішінде ғана өткізбеу;

    • тәрбие туралы қосымша бейнелерді пайдалану;

    • баланың психологиялық портретін жасау үшін психологпен қосымша сеанстар өткізу;

    • отбасылық қатынастар тақырыбына көбірек тренингтер өткізу.


  1. АПҚО сыныптарының мазмұны бойынша ұсыныстар:

    • төтенше жағдайларда баланың қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын үйрету;

    • бала үйде жалғыз қалғанда, балаланың қауіпсіз мінез-құлық алгоритмдерін меңгеруге, қалай көмектесу жөнінде ата-аналарға үйрету;

    • балалардың денсаулығын дамыту тақырыбын кеңейту;

    • баланың дұрыс тамақтануын ұйымдастыру бойынша сабақтарға енгізу;

    • балалардың психикалық қабілеттерін дамыту үшін қажетті сабақтар;

    • есте сақтау, назар аудару, ойлау, қиял жасау, көп мөлшерде деректермен жұмыс істей білу, оңтайлы шешімдерді табу қабілетін дамыту үшін психикалық математика негіздері бойынша сабақтар енгізу;

    • өзiн-өзi бағалауды дамытуға көңiл аудару.

  1. DOC ID KZN6YWP202410001966D42F6A7

    2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНДА БIЛIМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ АПҚО -НЫҢ ҚЫЗМЕТI ТУРАЛЫ


АПҚО сабақтарының мазмұнының негізі

Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталықтарының қызметі балалардың әл-ауқаты ұғымына негізделген, өйткені ата-аналар баланы дамыту мен тәрбиелеуде басты рөл атқарады. Өзара сыйластық пен қолдау отбасының әрбір мүшесіне басқаларға деген сүйіспеншілік пен қамқорлықты сезінуге көмектеседі

– бұл құндылықтар қақтығыстар мен дауларды тиімді шешу, ымыраға келу және бір-бірін түсіну қабілетін қалыптастырады. Отбасында әл-ауқатты қалыптастыру және қолдау оның барлық мүшелерінің үнемі күш-жігерін, назарын және қамқорлығын талап етеді, ал үй ортасы - бала білім алып, дами бастайтын алғашқы орта.

Эмоциялық тұрақтылық және ата-ана-баланың жағымды қарым-қатынасы салауатты үй ортасына ықпал етеді. Ата-аналар баланың салауатты психологиялық дамуы үшін аса маңызды эмоциялық қолдау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етеді.

Отбасының әл-ауқатын қалыптастыруға отбасының барлық мүшелерінің денсаулығына қамқорлық жасау, тұрақты медициналық тексерулер, дұрыс тамақтану және дене белсенділігі әсер етеді. Ата-аналар балаларды дұрыс тамақтанумен, ұйқы үлгілерімен және дене белсенділігімен қамтамасыз етеді, бұл дене бітімінің дамуына және жалпы денсаулығына ықпал етеді.

Ата-аналар ерте балалық шақтан бастап білім беру жүйесінде маңызды рөл атқарады. Олар ұйқы мен демалудың көлемі мен сапасына назар аудара отырып, күн тәртібін қадағалай алады, үй тапсырмасын орындауға көмектеседі, білімге деген қызығушылықты ынталандырады және баланың психикалық қабілеттерін дамытып, сақтай алады.

Олар балаларға қақтығыстарды шешуді үйренуге, ынтымақтасуға және басқаларды құрметтеуге көмектеседі. Отбасының әрбір мүшесі өз сезімдері мен пікірлерін білдіре алуы үшін ата-аналар мен балалар арасында сенімді қарым- қатынасты дамыту маңызды, оған отбасылық байланыстарды нығайтатын бірлескен іс-шаралар, мерекелер, демалыс және отбасылық дәстүрлер ықпал етеді.

Жеке әл-ауқат ұғымы соңғы онжылдықта кең тараған, әр түрлі зерттеушілер әзірлеген және Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының (бұдан әрі – ДДҰ) ұсынымдарында көрініс тапқан.

Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы (ДДҰ): Өзінің басылымдарында денсаулықты анықтауда ұйымға тек физикалық қана емес, сонымен қатар психикалық және әлеуметтік әл-ауқат та кіреді.

PERMA әл-ауқат моделі: Оң психологияның негізін салушылардың бірі Мартин Селигман әзірлеген PERMA моделі әл-ауқаттың бес негізгі элементін

DOC ID KZN6YWP202410001966D42F6A7

қамтиды: Позитивті эмоция, өзара іс-қимыл, қарым-қатынас, мағына және жетістік.

Маслоу, Абрахам (1954): Өзінің қажеттіліктер иерархиясы теориясында Маслоу адам қажеттіліктерінің әр түрлі деңгейлерін талқылайды, оларға физиологиялық (физикалық әл-ауқат), қауіпсіздік қажеттіліктері (физикалық және әлеуметтік әл-ауқатпен байланысты), әлеуметтік қажеттіліктер (әлеуметтік әл-ауқатпен байланысты), сыйластық қажеттіліктері (эмоциялық әл-ауқатпен байланысты), өзін-өзі өзектендіру қажеттіліктері (танымдық игілікпен байланысты) жатады.

Рейф, Кэрол (1989): Кэрол Д. Рейф танымдық, эмоциялық, әлеуметтік әл- ауқатпен байланысты алты компонентті қамтитын психологиялық игіліктің негізін жасады: дербестік, жеке өсу, өзін-өзі бағалау, басқалармен жағымды қарым-қатынас, өмірдегі мақсаттар, қоршаған орта.

Бұл дереккөздер мен модельдер игіліктің әр түрлі аспектілері мен олардың өзара байланыстарын жан-жақты түсінуді қамтамасыз етеді, соның негізінде негізгі төрт түрді ажыратамыз:

Когнитивтік әл-ауқат - есте сақтау, назар аудару, түсіну және үйрену қабілеті, ой процестерінің дамуы, интеллект сияқты психикалық процестердің дамуы. Танымдық әл-ауқат бұл процестердің оңтайлы жұмыс істейтін жағдайын көрсетеді, бұл адамдарға толық өмір сүруге мүмкіндік береді.

Дене әл-ауқаты - организмнің сыртқы жағдайларға бейімделуі, оның барлық органдары мен жүйелерінің жақсы үйлестірілген жұмысы, сондай-ақ берік иммунитет. Салауатты өмір салты мәдениеті: күнделікті режим, дұрыс тамақтану, сапалы ұйқы, дене белсенділігі, демалыс, денсаулық және қазіргі адамның бейнесі.

Эмоциялық әл-ауқат - баланың өз эмоциясы мен мінез-құлқын түсініп, бақылай білуі, баланың жеке басының қалыпты дамуына, жағымды қасиеттердің дамуына, басқа адамдарға деген достық қарым-қатынасқа, басқа адамның сезімі мен жағдайына қайғы-қасірет, қайғы-қасірет сезінуіне септігін тигізетін сенім, қауіпсіздік сезімі.

Әлеуметтік әл-ауқат - әлеуметтік өзара іс-қимыл дағдыларын қалыптастыру, өзара қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық, жанжалдарды шешу, айналадағы шындықпен өзара әрекеттесуде тұрақтылық, төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлық және қорғау дағдыларын дамыту.

Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығында психологиялық және педагогикалық білім беру сабақтарының мазмұны мынадай әл-ауқат түрлеріне негізделеді:





Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы



Іс-шаралар атауы

Мазмұны

Мерзімі


Жауапты


Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы

1-4 сынып оқушылары

1

Сапалы ұйқы: балалардың дамуы мен денсаулығының іргетасы

  1. Баланың тұлғасын дамыту үшін ұйқының маңызы.

2.Баланың танымдық және эмоциялық дағдыларын дамыту үшін негіз ретінде ұйықтау.

4.Әдет-ғұрыпты қалыптастыру алгоритмі.

5. Дұрыс ұйықтау үшін қажетті жағдайлар.

Қазан


2

Дұрыс тамақтану әдет-ғұрпын құру

1, Балалардың дамуындағы дұрыс тамақтанудың маңыздылығы: дене және психикалық жай-күй

2. Дұрыс тамақтанбауға және олардың салдарларына байланысты аурулардың мысалдары

3. Дұрыс тамақтану негіздері: сорты, модерациясы және тепе-теңдігі.

4.Отбасында дұрыс тамақтану үшін қолайлы жағдай жасау бойынша практикалық

консультациялар.

Қараша

.

3

Назар аударуды дамыту

  1. Балалардың назарын аударуды дамыту проблемасының маңыздылығы мен маңызы.

  2. Назар аударудың негізгі қасиеттері.

  3. Назар аударуды дамыту әдістері мен тәсілдері.

  4. Үйде қолдануға арналған практикалық тапсырмалар мен ойындар.

Желтоқсан


4

Логикалық ойлауды үйрену

  1. Логикалық ойлау табыстың негізі ретінде

  2. Балаларда логикалық ойлаудың негізгі аспектілері.

  1. Балаларға осы шеберлікті дамытуға көмектесу тәртібі

  1. Ата-аналарға практикалық консультация беру

Қаңтар

.





5

Отбасылық

келісімнің кепілі – сенімді қарым- қатынас

  1. Сенiмгерлiк қарым-қатынас: бақытты

отбасылық қатынастардың негiзi.

  1. Байланысты сенiмгерлiк басқарудың негiзгi принциптерi мен факторлары.

  2. Сенімсіздік, бүркеншік сенім, шынайы сенім. Істерді талдау. Сенімсіздіктің теріс салдары.

  3. Баламен ойдағыдай сенімді қарым-қатынас жасау үшін ата-аналарға арналған негізгі дағдылар

мен практикалық кеңестер.

Ақпан



6

Баланы өзінің және басқа адамдардың сезімін түсінуге үйрету тәртібі

  1. Баланың дамуындағы қайғы-қасірет және оның рөлі.

  2. Баланың және басқа адамдардың сезімін ашық қарым-қатынас, құрметтеу және түсіну.

  3. Басқа адамдардың және өз сезімдерін білдіру және түсіну тәсілдері.

  4. Баланы жанжалдарды шешуге үйрету - ата-

аналарға кеңес беру.

Наурыз



7

Балалардың

қауіпсіздігі ересектердің қамқорлығы

  1. Дене дайындығы: төтенше жағдайларда

организмді қорғау дағдылары мен қабілеттері

  1. Эмоциялық дайындық: қорқыныш пен үрейді жеңу тәсілдері мен тәсілдері

  2. Танымдық әзірлік: қауіпсіздік саласындағы білімді және қорғау әдістерін меңгеру

  3. Әлеуметтік дайындық: қиын жағдайдағы баланың коммуникациялық дағдыларын және

коммуникациялық дағдыларын дамыту

Сәуір



8

Бақытты ана

құпиялары

  1. Қазіргі ана болу ерекшеліктері

  2. Отбасылық және кәсіптік жұмыспен қамту

  3. Егер анам жалғыз қалса...

  4. Тиімді ананың дағдылары.

Мамыр
















Тақырып

Мазмұны

Мерзімі

Жауапты


Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы

5-9 сынып оқушылары

1

Жасөспірімдердегі

ұйқы: Оқуға және мінез-құлыққа әсері

  1. Жасөспірімдердегі ұйқы физиологиясы.

  2. Ұйқының бұзылуы: дәрігерге кеңес беру үшін негіз.

  3. Ұйқының бұзылуының жасөспірімдердің көңіл- күйіне, мінез-құлқына, оқу қабілетіне әсері.

4.Дұрыс ұйқы: ұйымдастыру әдістері, жағымды әдеттерді дамыту.

Қазан


2

Дұрыс тамақтану әдет-ғұрпын құру

  1. Бүкіл отбасы үшін сау және бүтін тағамдарды таңдау.

  2. Отбасы мүшелерінің ас мәзірін дайындауға, тамақ дайындауға және өнімдерді сатып алуға қатысуы.

  3. Таңертеңгі ас, түскі ас және кешкі ас өткізбей теңдестірілген тамақ.

  4. 4. Ес-түссіз шамадан тыс асыра сілтеу.

Қараша


3

Жадыны дамыту

  1. Неліктен жасөспірім есте сақтауда қиындықтар

туындауы мүмкін

  1. Жасөспiрiмдердiң есте сақтау ерекшелiктерi

  2. Жадыны жақсарту үшін мнемониктерді тәжірибеден өту

  3. Жақсы жадқа қадамдар

Желтоқсан

.

4

Балаңыздың ой-

пікірін ояту

  1. 1. Жасөспірімдердің психикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытудың маңыздылығы.

  2. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалының дамуына жеткiлiксiз назар аудару проблемасы.

  3. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалды дамуының тиiмдi құралдары.

  1. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалдық дамуында ата-аналарды қолдау: практикалық ұсынымдар

Қаңтар



5

Жасөспiрiмнiң

түсiнiк алу және қабылдау тәртiбi

Жасөспiрiмнiң түсiнiк алу және қабылдау тәртiбi

  1. Жасөспірімдердің дамуын түсіну

  2. Жасөспіріммен эмпатия дағдыларын және тиімді қарым-қатынасты дамыту

  3. Жасөспiрiмнiң өзiн-өзi тиiстi сезiнуiн және өзiн- өзi сезiнуiн белгiлеу жөнiндегi ұсынымдар

  4. Қолайлы жағдай жасау әдістері

Ақпан



6

Бүлдiретiн сыртқы

әсерлерге балалардың қарсы тұруы

  1. Экстремистік идеологияларға байланысты

тәуекелдер мен қауіптер: Кейс-зерттеулер

  1. Рухани иммунитетті қалыптастырудың негізі ретінде сыни ойлау және эмоциялық интеллект

  2. Балалардың санасы мен мінез-құлқын дерадикализациялау тәсілдері

  3. Отбасы мен мектептің профилактикалық қызметінің тиімді стратегиялары, ашық қарым- қатынасты ынталандыру және бірлескен іс-

шараларға қатысу

Наурыз



7

Балаңыз төтенше жағдайға дайын ба?

  1. Төтенше жағдайлардың ерекшеліктері және төтенше жағдайлар кезінде нақты шаралар қабылдау

  2. Төтенше жағдайға дейін және оның уақытында баланың мінез-құлқы қағидалары

  3. Төтенше жағдайлар кезінде өзін-өзі бақылау дағдыларының маңыздылығы туралы

  4. Күтпеген қауіп кезінде адам өмірін сақтап қалу үшін іс-қимыл алгоритмдері

Сәуір



8

Әкелік—бала

бақытының қайнар көзі

  1. Қазіргі әкенің құндылықтары қандай?

  2. Әкесінің жеке қасиеттері

  3. Әкені баланы тәрбиелеуге және тәрбиелеуге тарту

  4. Сәтті өмір сүру үшін балада мықты қасиеттердің қалыптасуына әкенің ықпалы

Мамыр







DOC ID KZN6YWP202410001966D42F6A7


DOC ID KZN6YWP202410001966D42F6A7


Тақырып

Мазмұны

Мерзімі

Жауапты


Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы

10-11 сынып оқушылары

1

Жасөспiрiмнiң

ұйқысы мен психикалық денсаулығы

  1. Дұрыс ұйқының маңыздылығын түсіну.

  2. Ұйқының дене және психикалық жағдайына әсері.

  3. Неліктен төсекке бармас бұрын демала білу және оның ұйқы сапасына қалай әсер ететіні маңызды.

Ұсыныстар: Жақсы демалу үшін төсек алдында тыныш атмосфераны қалай жасауға болады

Қазан


2

Тамақ ішу

  1. Балада шешім қабылдау дағдыларын дамыту.

  2. Фаст-фудты ауыстырудың экологиялық таза (психологиялық қауіпсіз) тәсілдері.

  3. Дұрыс тамақтануды қолдау: мотивтер мен шешімдер.

  1. 4. Үйде және сыртта дұрыс тамақтануға арналған практикалық кеңестер мен қадамдар.

Қараша

.

3

Өмір бойы оқыту:

неге? қалай?

  1. Адам неге өзін-өзі тәрбиелеуді қажет етеді?

  2. Өзін-өзі талдау, өзін-өзі бағалау, сондай-ақ өзін- өзі басқару қабілеті өзін-өзі тәрбиелеуде қандай орын алады?

  3. Өзiн-өзi тәрбиелеудiң қандай дағдылары мен қабiлеттерiн бала меңгеруi тиiс.

  4. Балаға өзiн-өзi тәрбиелеу жөнiндегi iс- шараларды ұйымдастыруға көмек көрсету тәртiбi.

Желтоқсан


4

Шығармашылық ынталандыру

1. Жоғары сынып оқушыларының жетістігінде шығармашылық ойлаудың маңыздылығы

  1. Шығармашылық ойлауды дамытуға ықпал ететін дағдылар

  2. Отбасылық ортада шығармашылықты дамыту тәсілдері

  3. 4. Шығармашылыққа апаратын жол: әдістер мен тәсілдер

Қаңтар





5

Тұлғаның

қалыптасуы: тәуелсіздікке құқық

  1. Ата-аналардан, кезеңдерден психологиялық

бөлінудің маңыздылығы.

  1. Бөліну түрлері: эмоциялық, құндылық, практикалық, қайшылық.

  2. Бөлінуге әсер ететін факторлар: жағдайды талдау.

  3. Ата-аналар мен жасөспiрiмдердiң өзара қарым- қатынастарында шекара белгiлеудiң маңыздылығы.

Ақпан



6

Ата-аналардың

эмоциялық күйреуі: оны қалай болдырмауға және жеңуге болады?

  1. Эмоциялық сарқылу белгілерін тану әдісі:

алдағы күйік сигналдары.

  1. Тартылған ата-аналардың эмоциялық сарқылу кезеңдері

  2. Эмоциялық күйзелістерді өз бетінше еңсерудің әдістері мен тәсілдері.

  3. Эмоциялық күйзелістің алдын алу.

Наурыз



7

Жеке қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру

  1. Жеке қауіпсіздік мәдениеті дегеніміз не?

  2. Отбасында жеке қауіпсіздік дағдыларын сіңіру

  3. Мінез-құлық этикасын және жеке қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру

  4. Күнделікті өмірде жеке қауіпсіздік нормаларын, наным-сенімдерін, құндылықтарын қабылдау

Сәуір



8

Болашаққа

ұмтылу: Балаңызға өз әлеуетіне жетуге қалай көмектесуге болады

  1. Жоғары сынып оқушысын түсіну тәртібі

  2. Бала үшін жаңа мүмкіндіктер – ата-аналар үшін жаңа міндеттер

  3. Кәсіп таңдауға көмек көрсету

  4. Табысты өмір сүру үшін әмбебап дағдыларды дамыту

Мамыр







DOC ID KZN6YWP202410001966D42F6A7

DOC ID KZN6YWP202410001966D42F6A7

















АТА -АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ

1 – 4 сынып


"Ата-аналарды бала тәрбиесіне сапалы ұйқы: балалардың дамуы мен денсаулығының іргетасы"


Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында, Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жоспарына сәйкес "Ата-аналарды бала тәрбиесіне сапалы ұйқы: балалардың дамуы мен денсаулығының іргетасы" тақырыбында ата-ананы бала тәрбиесіне жауапкершілікпен қарауға шақыру, баланың бүгінгі істеген қадамы ертеңгі тұлға ретінде қалыптасуына үлкен әсер ететінін атап көрсету, мектеп ата-ана ынтымақтастығын нығайту мақсатында 4-сынып жетекшісі Алиева Камила ата-аналар жиналысын өткізді.

Күн тәртібінде:

1.Оқушылардың сабақ үлгерімі, тазалығы. 2.Балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету шараларын өзектендіру.

. Интернеттегі қауіптер;

. шынайы өмірдегі буллинг және кибербуллинг;

. балалар арасында өсіп келе жатқан тренд болған онлайн ойындар;

Күн тәртібіндегі сұрақтар бойынша жұмыстар жүргізіліп, ағымдағы мәселелер бойынша ата-аналармен кері байланыс жүргізілді.

Сабақ «Менің балам» сергіту жаттығуымен басталды.Сабақ барысында ата-аналар

Ұйқының баланың тұлғалық дамуына әсері” топтық тапсырмалар мен “Ұйқының функциялары” жаттығуын үлкен қызығушылықпен орындады. Баланың дұрыс және сапалы ұйықтауы туралы ата-аналардың білімін жандандыру және кеңейту мақсатында миға шабуыл әдісі бойынша “Ұйқы шақыратын және бұзатын жағдайлар”тақырыбында өзара пікір алмасты.

Сабақ соңында ата-аналарға “Дұрыс ұйқы ережелері” туралы ұсынымдар беріліп, «Салауатты ұйқы» әдісі арқылы сабаққа қатысқан ата-аналар өз идеяларын ұсынды. Сабақ «Түстер шоғыры” рефлексиясы бойынша аяқталды.



























АТА -АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ

1 – 4 сынып


Дұрыс тамақтану әдет-ғұрпын құру



"Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының" жылдық жұмыс жоспары аясында "Дұрыс тамақтану әдет-ғұрпын құру" тақырыбында 4 сыныптың ата-аналарына жиналыс өткізді.

Сабақтың мақсаты:

- балалардың дамуындағы дұрыс тамақтанудың маңыздылығы,дене және психикалық жай-күйі;

- дұрыс тамақтанбауға және олардың салдарына байланысты аурулардың мысалдары;

- отбасында дұрыс тамақтану үшін қолайлы жағдай жасау бойынша практикалық консультациялар.

Міндеттері: Балалардың физикалық және психикалық дамуындағы дұрыс тамақтанудың маңыздылығын ашу; дұрыс тамақтанбауға байланысты әртүрлі аурулар және олардың салдары туралы түсініктерді кеңейту; дұрыс тамақтану негіздерін қалыптастыруға үйрету (әртүрлілік, модерация және тепе-теңдік); отбасында дұрыс тамақтану үшін қолдау ортасын құру бойынша практикалық кеңестер әзірлеу.

Сабақ барысын ата-аналармен сұрақ-жауап бойынша пікірлесе отырып, талқылау жұмыстарын жүргізді.

Ата-аналарға бүгінгі тақырып аясында бейнероликтер көрсетілімі жүргізілді. Сабаққа қатысқан ата-аналардың жақсы ой-пікірлері тыңдалып, ата-аналар берілген тапсырманы постер арқылы қорғап шықты. Дұрыс тамақтану - салауатты өмір салтының ажырамас бөлігі. Тамақтану адамның күнделікті өміріндегі ең маңызды процестердің бірі екенін бәрі біледі. Тамақтану біздің денеміздегі дененің өсуі мен мидың жұмысы сияқты көптеген процестерге әсер етеді. Теріміз бен шашымыздың күйі де не жейтінімізге байланысты. Дұрыс тамақтанудың негізгі ережелерін бала кезінен меңгеріп, өмір бойы сақтау керек.

Қорытындылау кезеңінде сабаққа қатысқан ата-аналармен өтілген сабақ бойынша кері байланыс жасап, ата-аналарға балалардың дұрыс тамақтануын басты назарда ұстау керектігін айтты. Сабаққа келіп қатысқан ата-аналарға алғысын білдірді.


















АТА -АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ

1 – 4 сынып


Назар аударуды дамыту”


Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығы бойынша “Назар аударуды дамыту”

1. Балалардың назарын аударуды дамыту проблемасының маңыздылығы мен маңызы;

2. Назар аударудың негізгі қасиеттері;

3. Назар аударуды дамыту әдістері мен тәсілдері;

4. Үйде қолдануға арналған практикалық тапсырмалар мен ойындар тақырыбында бастауыш сынып ата- аналарымен кофе- брейк өтті.

Мақсаты: Балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесі бойынша мектептің ата- аналармен қарым- қатынасын күшейту, берекелі отбасы мәдениетін дамыту.

Міндеттері

- Балалардың әл- ауқатын қамтамасыз ету үшін ата- аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық және әлеуметтік құзіреттерін дамытуда ата- аналарға жүйелі педагогикалық қолдауды ұйымдастыру;

- Балаларды тәрбиелеу мен дамытуда орта білім беру ұйымы мен отбасы арасындағы өзара іс қимылды нығайту;

- Балаларды тәрбиелеу мен дамытуда ата- аналардың жауапкершілігін арттыру.

1. Ата-аналарға сұрақтар беру арқылы шаттық шеңбері ұйымдастырылды.

2. Топқа бөлу.

3. Ситуациялық тапсырмалар.

4. Логикалық сұрақтар.

5. Ата-аналармен нейро жаттығулары

6. “Жүректен- жүрекке” ата-аналардың ыстық лебіздері

7. Күн сәулесін жасау

8. Рефлексия кері байланыс орнату
























Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы

5-9 сынып оқушылары

Жасөспірімдердегі ұйқы: Оқуға және мінез-құлыққа әсері



"Біртұтас тәрбие" бағдарламасы аясында ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы бағдарламасын негізге ала отырып 2024 жылдың 23-28 қыркүйек аралығында “Жасөспірімдердегі ұйқы: Оқуға және мінез-құлыққа әсері” тақырыбында 5-9 сыныптың жетекшілері сыныбындағы ата-аналармен психологиялық және педагогикалық қолдау сабақтарын өтті. Ол сабақта:

1. Жасөспірімдердегі ұйқы физиологиясы.

2. Ұйқының бұзылуы: дәрігерге кеңес беру үшін

негіз.

3. Ұйқының бұзылуының жасөспірімдердің көңіл-

күйіне, мінез-құлқына, оқу қабілетіне әсері.

4. Дұрыс ұйқы: ұйымдастыру әдістері, жағымды

әдеттерді дамыту.


Мақсаты: Ата-аналардың ұйқыға жауапкершілікпен қарауы жасөспірімнің денсаулығын және психикалық саулығын сақтау факторы ретінде қарастыру;

Жоспарлы жиналысымыз 8 "А" сыныбының жетекшісі Нұржанова Эльвира ата-аналарға жиналыстың тақырыбын, мақсатын таныстырудан басталды. Аталған мақсатта мектеп психологы А. Джиеналиева ата-аналарға көтеріңкі көңіл-күй сыйлау үшін түрлі тренингтер, ойын-жаттығуларын Балалардың дұрыс өсіп-жетілуіне байланысты ата-аналарға кеңестер берді. "Ұйқы туралы мифтер мен шындық" сергіту жаттығуын 9 "А" сынып жетекшісі Абдраманов Серікбол жүргізді. Ата-аналар сергіту жаттығуына белсенді қатысты. Ары қарай, А. Джиеналиева жетекшілігімен топтық жұмыс жүрді. 3 топқа тақырыпқа сай тапсырмалар берілді. Ата-аналар ой-пікірлерін ашық жеткізіп, постер қорғап шықты. Жұмыс соңында белсенді рефлексия жұмысы жүргізілді.


Зерттеулер көрсеткендей, сапалы және жеткілікті ұйқы жасөспірімдердің зейінін, эмоционалдық тұрақтылығын, когнитивтік функцияларын жақсартады. Ал, ұйқының жетіспеушілігі балалар мен жасөспірімдердің оқудағы жетістіктеріне, әлеуметтік қарым-қатынасына теріс әсер етеді.

Балалардың уақытымен ұйықтауын қадағалау- басты міндет болып табылады.
















Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы

5-9 сынып оқушылары


Дұрыс тамақтану әдет-ғұрпын құру



Баланың бас ұстазы – ата – анасы. Тәрбие үрдісінің бір тарауы отбасымен жұмыс десек, отбасынан басталатын тәрбие мектеп өмірінен жалғасын табады. Бүгінгі мақсат - әрбір бала түбегейлі біліммен мәдениеттің негіздерін білу және олардың жан - жақты дамуына ата - ана мен мектеп жағдай жасап, біріккен одақ құра білу керек.

5-сынып жетекшілері «Дұрыс тамақтану -әдет ғұрпын құру» тақырыбы бойынша ата-аналар жиналысын өткізді.

Кездесу кезінде ата-аналар пән мұғалімдерінен балаларының білімі, тоқсандық қорытындылары, үлгерімдері мен тәртібіне байланысты сұрақтарына жауап алып, ұстаздарға алғыстарын білдірді.

Адам денсаулығының бағалы байлық екенін, оны сақтай білудің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. Ата-аналардың пікірлерін тыңдай отырып, қосымша мәліметтер берілді.

Сонымен бірге балалар дұрыс тамақтанудың құпиясын танып, пайдалы тағамдар туралы қажетті ақпараттар берілді.

Жиналыстың түйіні - бала болашағын қалыптастыруда ата-ана мен ұстаз үнемі бірлікте болса ғана қоғамды дұрыс бағытта қалыптастыратын саналы ұрпақ тәрбиеленетіндігі айқын екендігіне көз жеткізу.

Дұрыс тамақтану - салауатты өмір салтының ажырамас бөлігі. Тамақтану адамның күнделікті өміріндегі ең маңызды процестердің бірі екенін бәрі біледі. Тамақтану біздің денеміздегі дененің өсуі мен мидың жұмысы сияқты көптеген процестерге әсер етеді. Теріміз бен шашымыздың күйі де не жейтінімізге байланысты. Дұрыс тамақтанудың негізгі ережелерін бала кезінен меңгеріп, өмір бойы сақтау керек.



















Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы

5-9 сынып оқушылары

Жадыны дамыту


"Біртұтас тәрбие" бағдарламасы аясында ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы бағдарламасын негізге ала отырып "Жадыны дамытуға арналған" ата-аналар жиналысы өтілді.

Оның негізгі мақсаты:

Ата-аналарды балалардың есте сақтау қабілетін қалай жақсартуға болатыны туралы ақпараттандыру, кеңестер мен әдістер мен таныстыру. Жадыны дамыту үшін қолданылатын әдістерге мыналар жатады:

1. ОЙЫНДАР МЕН ЖАТТЫҒУЛАР: Жадыны дамытатын түрлі ойындар карточкалық ойындар, сөздер мен немесе суреттер мен жұмыс жасау, тапсырмалар орындау.

2. КӨБІРЕК ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТЫҢДАУ: Баланың оқыған кітабын талдау әртүрлі тақырыптарда әңгімелесу арқылы есте сақтау қабілетін арттыру.

3. ДҰРЫС ТАМАҚТАНУ ЖӘНЕ ҰЙҚЫ: Бала жақсы ұйықтау, дұрыс тамақтану арқылы есте сақтау қабілеті артады.

4. АҚЫЛ-ОЙ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ: Балаға сұрақ қою, бала сұрақ қойып,шешім қабылдай білуіне бағыт беру.

Ата-аналарға балалардың есте сақтау қабілетін дамытуға көмектесу үшін күнделікті өмірде осы әдістерді қолдануы туралы кеңестер беру.

Жиналыс барысында ата-аналар тәжірибе алмасып, түрлі сұрақтарға жауап табуға тырысады.

Ата-аналардың өзіндік ашылуына жағдай жасау, балалардың зейінінің даму проблемасының маңыздылығын түсіндіру; Ата-аналарға жадыны дамыту дағдыларын меңгеруге көмектесу.

Сабақ барысында дәстүрлі емес бейнеролигі көрсетіліп, зейіннің түрлері, негізгі қасиеттері жөнінде ақпараттар берілді. Үй жағдайында қолдануға арналған практикалық тапсырмалар мен ойындар көрсетілді..




























Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы

10-11 сынып оқушылары


Жасөспiрiмнiң ұйқысы мен психикалық денсаулығы



10-11 сынып ата -аналарымен Жасөспiрiмнiң ұйқысы​мен психикалық денсаулығы және “Бала қауіпсіздігі қоғам келешегі” тақырыбында және кофе-брейк барысында ашық диалог өткізілді .

Мазмұны:

1. Дұрыс ұйқының маңыздылығын түсіну.

2. Ұйқының дене және психикалық жағдайына әсері.

3. Неліктен төсекке бармас бұрын демала білу және оның ұйқы сапасына қалай әсер ететіні маңызды.

4. Ұсыныстар: Жақсы демалу үшін төсек алдында тыныш атмосфераны қалай жасауға болады


  • Ұйқы-жасөспірімдер үшін қаншалықты маңызды?

Жасөспірімдік кезең – қалыптасу кезеңі. Бұл аралықта ми мен дене айтарлықтай дамудан өтеді. Ал ересек өмірге көшу эмоцияларға, әлеуметтік және отбасылық өмірге, оқуға әсер ететін маңызды өзгерістерді әкеледі. Алайда, зерттеулерге сүйенетін болсақ, көптеген жасөспірімдер қажет болғаннан әлдеқайда аз ұйықтайды.

Ұлттық ұйқы қоры мен американдық ұйқы академиясы жасөспірімдерге күніне 8-ден 10 сағатқа дейінгі мөлшерде ұйықы қажет екендігін айтады. Ұсынылған ұйқының осы мөлшерін алу жасөспірімдердің физикалық денсаулығын, эмоционалдық әл-ауқатын және мектептегі үлгерімін сақтауына көмектеседі.

  • Неліктен жасөспірімдер үшін ұйқы маңызды? 

Ұйқы тек жасөспірімдер үшін ғана емес, кез-келген жастағы адамдар үшін өте маңызды. Себебі сапалы ұйқы өмірдің барлық саласына өз әсерін тигізеді.

Ойлау және академиялық жетістік үшін:

Ұйқы миға пайдалы әсер етіп қана қоймай зейінді, есте сақтауды және аналитикалық ойлауды дамытуға ықпал етеді. Бұл білімді бекіту мен ойлауды өткір етуге өз көмегін тигізеді.

  • Эмоционалды денсаулық үшін:

Көптеген адамдар ұйқының көңіл-күйге қалай әсер ететіндігі мен тітіркенуді және шамадан тыс эмоционалды реакциялардың пайда болуына ықпал ететіндігін біле бермейді. Уақыт өте келе, оның салдары үлкен жаңа әлеуметтік қарым-қатынастарға бейімделетін жасөспірімдер үшін ауыр болуы мүмкін.

  • Физикалық даму мен денсаулық үшін:

Ұйқы - дененің барлық дерлік жүйелерінің тиімді жұмыс істеуіне ықпал етеді. Ол иммундық жүйені нығайтады, гормондарды реттеуге көмектеседі, бұлшықеттер мен тіндердің қалпына келуіне өз септігін тигізеді.

  • Неліктен жасөспірімдер қажетті мөлшерде ұйықтамайды?

 Жасөспірімдер арасында ұйқының бұзылуының нақты бір себебі жоқ. Бұл мәселеге бірнеше факторлар ықпал етеді:

  • Шектеулі уақыт.

 Жасөспірімдердің қолдары жиі бос болмайды. Мектептегі тапсырмалар, үй жұмыстары, қоғамдық өмір, жұмыстар және спорт олардың уақытын және назарын қажет етеді. Күн сайын көп нәрсемен айналысу керек, сондықтан көптеген жасөспірімдер жеткілікті мөлшерде ұйықтамайды.

  • Электрондық құрылғыларды пайдалану.

 Кешке дейін экран алдында отыруға кететін уақыт ұйқының бұзылуына ықпал етуі мүмкін. Бұл құрылғыларды пайдалану жасөспірімдердің миын сергек күйде ұстауға мүмкіндік береді, ал күнделікті хабарландырулар ұйқының бұзылуына әкеліп соқтырады. Сондай-ақ, ғылыми мәліметтерге сүйентін болсақ, ұялы телефондардың сәулесінің әсерінен мелатониннің (ұйқы гармоны) өндірісі бәсеңдейді.


















































Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы

10-11 сынып оқушылары


Тамақ ішу



"Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының"жұмыс жоспары аясында "ТАМАҚ ІШУ" тақырыбында 10 сыныптың ата-аналарына жиналыс өткізді.

Сабақтың мақсаты:

- балада шешім қабылдау дағдыларын дамыту;

- Фаст-фудты ауыстырудың экологиялық таза тәсілдері;

- дұрыс тамақтануды қолдау:мотивтер мен шешімдер.

Міндеттері: Балалардың физикалық және психикалық дамуындағы дұрыс тамақтану маңыздылығын ашу, дұрыс тамақтанбауға байланысты әртүрлі аурулар және олардың салдары туралы түсініктерін кеңейту. Дұрыс тамақтану негіздерін қалыптастыруға үйрету.

Сабақ барысын ата-аналармен сұрақ-жауап бойынша пікірлесе отырып, талқылау жұмыстарын жүргізді.

Ата-аналарға бүгінгі тақырып аясында бейнероликтер көрсетілімі жүргізілді.

Тамақ құрамының құндылығы басты назарда болғаны дұрыс. Тиімді, дұрыс тамақтану денсаулықты сақтауға, ағзаның қалыпты өсуі мен дамуына, жұмыс қабілетінің жоғарылауына және ағзаның қоршаған ортаның әртүрлі жағымсыз әсеріне қарсылығын күшейтуге ықпалын тигізеді.

Дұрыс тамақтану ережелері:

Тамақты үстелдің басында отырып қабылдау керек. Егер тамаққа зейін салмаған жағдайда, адам тойғанын білмей қалып, артығымен тамақтанады;

Тамақты асықпай, мұқият шайнап, тамақтану режимін сақтап жеу керек. Тамақты жиі және аз мөлшерде, күніне 5 рет қабылдаған жөн;

Таңертеңгі асты мұқият ішу қажет. Егер организм 10-12 сағат тамақ қабылдамаса, онда ағзадағы қант азайып кетеді.



















Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы

10-11 сынып оқушылары

Өмір бойы оқыту: неге? қалай?”


"Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының"жұмыс жоспары аясында “Өмір бойы оқыту: неге? қалай?” тақырыбында 9-11 сыныптың ата-аналарына дәріс өтті.

Мақсаты: ата-аналарға білім алудың маңызы мен мүмкіндіктерін ұғындыру, білім берудің замануи жағдайында ата-аналардың әлеуметтік серіктестігін қалыптастыру.

Дәрісте:

1. Адам неге өзін-өзі тәрбиелеуді қажет етеді?

2. Өзін-өзі талдау, өзін-өзі бағалау, сондай-ақ өзін- өзі басқару қабілеті өзін-өзі тәрбиелеуде қандай орын алады?

3. Өзiн-өзi тәрбиелеудiң қандай дағдылары мен қабiлеттерiн бала меңгеруi тиiс.

4.Балаға өзiн-өзi тәрбиелеу жөнiндегi iс- шараларды ұйымдастыруға көмек көрсету тәртiбi айтылды.

Ата-аналарға өмір бойы білім алудың маңыздылығы туралы ақпарат берілді. Өздерін дамыту арқылы балаларына үлгі болудың артықшылықтары, оқуға деген ынтаны арттыру жолдары, сондай-ақ заманауи технологияларды қолдана отырып білім алу мүмкіндіктері қарастырылды.

Шарада ата-аналарға өзін-өзі дамытуға арналған платформалар мен ресурстар тізімі ұсынылды.

Сынып жетекшілер ата-аналармен мақал- мәтелді жалғастыру, құрастыру ойындарын ойнатып, көңілді әрі тиімді әдіс-тәсілді қолдана білді.

Ата- анаға көз қуаныш,

Алдына алған еркесі,

Көңіліне көп жұбаныш,

Гүлдесе ой-өлкесі, - деп Абай атамыз айтқандай,перзенттерінің болашағынан үміт күткен әрбір ата-ана ұрпағының керемет тұлға болып есейгенін армандайды. Ата-ана мен бала арасындағы жылы қарым- қатынастың бір көрінісі осы тренингте көрініс тапты деп айтуға болады.

Ата -ананың бала көңілін таба білуіне,өзін -өзі тануына бағыт беруіне арналған бұл тренинг өз дәрежесінде ұйымдастырылып, ата-аналар өз ризашылықтарын білдірді.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!