|
Күні: |
24. 01. 19 ж |
|||||||||||
|
Мұғалімі: |
Алимкулова Гульмира |
|||||||||||
|
Сыныбы: |
1 «Г» сынып |
|||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Апта күндері |
|||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат /уақытты |
|||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Барлық оқушылар орындай алады: Апта күндерін атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады апта 7 тәуліктен тұратын уақыт аралығы екенін түсінеді; апта күндерінің ретін біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Апта күндерін қазақша, орысша айта алады. |
|||||||||||
|
Тірек сөздер |
Апта – неделя, дүйсенбі – понедельник - monday, сейсенбі – вторник-, сәрсенбі – среда, бейсенбі – четверг, жұма – пятница, сенбі – суббота, жексенбі-воскресенье. |
|||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Уақытты анықтау |
|||||||||||
|
Ойлау деңгейлері: |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Психологиялық дайындық Ша – ша – ша Бүгін күн тамаша! Ар – ар – ар Келді қонақтар! Балалар, мен сендерге бүгінгі күнге жақсы көңіл – күй мен сәттілік тілеймін. |
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут 15 минут |
Тыңдалым. Өткен сабақта алған білімдерін тексеру. «Қар лақтыру» (сұрақ –жауап)
Ертеде «Апта» деген ата болыпты. Оның жеті ұлы болыпты. Олар: Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.Сол ұлдары бізге қонаққа келіпті. Олар құр келмепті. Сендердің білімдеріңді тексеру үшін тапсырма ала келіпті. Бүгінгі сабақта «Апта күндерімен» танысамыз.
Бірінші ұлы – Дүйсенбінің тапсырмасы. 1 – тапсырма «Бәйге»
Дескриптор: білім алушы
Жарайсыңдар, балалар! Екінші ұлы – Сейсенбінің тапсырмасы. 2 – тапсырма Нүктелердің орнына тиісті санды жаз. 1 сағат ═ .....минут 7 күн ═ .....апта Нүктелердің орнына тиісті санды жаз. 1 апта ═.....күн 60 минут ═ ....сағат Дескриптор: білім алушы
Үшінші ұлы – Сәрсенбінің тапсырмасы. Шығарып көр. Нұргүл дүйсенбі күні вокал үйрмесіне барды. 2 күннен кейін домбыра үйірмесіне барады. Домбыра үйрмесі аптаның қай күнінде болады? Дескриптор: білім алушы
|
|
||||||||||
|
Сергіту сәті |
Музыкалық әуен ырғағымен жаттығу орындату |
|
||||||||||
|
Аяқталуы 20 минут |
Төртінші ұлы – Бейсенбінің тапсырмасы. Орындап көр. Саған сүтті күнара сатып алу керек. Олай болса, дүкенге бару кестесін құр. Мысалы, сен осы аптада дүкенге баруды дүйсенбіден бастайсың. Осы аптаның кестесі келесі аптаның кестесімен сәйкес келе ме? Ойланып көр. Неге? Бесінші ұлы – Жұманың тапсырмасы Отбасылық демалыс. Әкесі, анасы және балалары 2 апта теңіз шипажайында болды. Отбасы неше күн демалды? 14 санының құрамын табу. Дескриптор: білім алушы
Алтыншы ұлы – Сенбінің тапсырмасы. Жанат ертегілер кітабын тура 1 апта оқыды. Ол ертегілерді неше күн оқыды? Ойлан. Сәрсенбіден бері үш күн өтті. Аптаның қай күні болды? Дескриптор: білім алушы
Жетінші ұлы – Жексенбі. 7 санының құрамын табу.
7
Дескриптор: білім алушы
Сабақты қортындылау: Апта күндеріне рахмет айтайық. Дүйсенбі – күннің бастауы болғаныңа рахмет! Сейсенбі – шуақ шашқаныңа рахмет! Сәрсенбі – сәтті күн болғаныңа рахмет! Бейсенбі – нұрыңды төккеніңе рахмет! Жұма – қасиетті күніңе рахмет! Сенбі – көңілді күн болғаныңа рахмет! Жексенбі – демалыс бергеніңе рахмет! |
Оқулық, дәптерлер.
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
|
Кеменің суреті |
||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін Тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
|
Міндеттерді оқып үйренуде суреттер көрсету, әңгімелесу арқылы бірін –бірі қолдап жұмыс істеуін қадағалаймын. Тапсырмалар беріп отырамын. |
Басбармақ арқылы бағалаймын |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Апта күндері
Апта күндері
|
Күні: |
24. 01. 19 ж |
|||||||||||
|
Мұғалімі: |
Алимкулова Гульмира |
|||||||||||
|
Сыныбы: |
1 «Г» сынып |
|||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Апта күндері |
|||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат /уақытты |
|||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Барлық оқушылар орындай алады: Апта күндерін атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады апта 7 тәуліктен тұратын уақыт аралығы екенін түсінеді; апта күндерінің ретін біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Апта күндерін қазақша, орысша айта алады. |
|||||||||||
|
Тірек сөздер |
Апта – неделя, дүйсенбі – понедельник - monday, сейсенбі – вторник-, сәрсенбі – среда, бейсенбі – четверг, жұма – пятница, сенбі – суббота, жексенбі-воскресенье. |
|||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Уақытты анықтау |
|||||||||||
|
Ойлау деңгейлері: |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Психологиялық дайындық Ша – ша – ша Бүгін күн тамаша! Ар – ар – ар Келді қонақтар! Балалар, мен сендерге бүгінгі күнге жақсы көңіл – күй мен сәттілік тілеймін. |
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут 15 минут |
Тыңдалым. Өткен сабақта алған білімдерін тексеру. «Қар лақтыру» (сұрақ –жауап)
Ертеде «Апта» деген ата болыпты. Оның жеті ұлы болыпты. Олар: Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.Сол ұлдары бізге қонаққа келіпті. Олар құр келмепті. Сендердің білімдеріңді тексеру үшін тапсырма ала келіпті. Бүгінгі сабақта «Апта күндерімен» танысамыз.
Бірінші ұлы – Дүйсенбінің тапсырмасы. 1 – тапсырма «Бәйге»
Дескриптор: білім алушы
Жарайсыңдар, балалар! Екінші ұлы – Сейсенбінің тапсырмасы. 2 – тапсырма Нүктелердің орнына тиісті санды жаз. 1 сағат ═ .....минут 7 күн ═ .....апта Нүктелердің орнына тиісті санды жаз. 1 апта ═.....күн 60 минут ═ ....сағат Дескриптор: білім алушы
Үшінші ұлы – Сәрсенбінің тапсырмасы. Шығарып көр. Нұргүл дүйсенбі күні вокал үйрмесіне барды. 2 күннен кейін домбыра үйірмесіне барады. Домбыра үйрмесі аптаның қай күнінде болады? Дескриптор: білім алушы
|
|
||||||||||
|
Сергіту сәті |
Музыкалық әуен ырғағымен жаттығу орындату |
|
||||||||||
|
Аяқталуы 20 минут |
Төртінші ұлы – Бейсенбінің тапсырмасы. Орындап көр. Саған сүтті күнара сатып алу керек. Олай болса, дүкенге бару кестесін құр. Мысалы, сен осы аптада дүкенге баруды дүйсенбіден бастайсың. Осы аптаның кестесі келесі аптаның кестесімен сәйкес келе ме? Ойланып көр. Неге? Бесінші ұлы – Жұманың тапсырмасы Отбасылық демалыс. Әкесі, анасы және балалары 2 апта теңіз шипажайында болды. Отбасы неше күн демалды? 14 санының құрамын табу. Дескриптор: білім алушы
Алтыншы ұлы – Сенбінің тапсырмасы. Жанат ертегілер кітабын тура 1 апта оқыды. Ол ертегілерді неше күн оқыды? Ойлан. Сәрсенбіден бері үш күн өтті. Аптаның қай күні болды? Дескриптор: білім алушы
Жетінші ұлы – Жексенбі. 7 санының құрамын табу.
7
Дескриптор: білім алушы
Сабақты қортындылау: Апта күндеріне рахмет айтайық. Дүйсенбі – күннің бастауы болғаныңа рахмет! Сейсенбі – шуақ шашқаныңа рахмет! Сәрсенбі – сәтті күн болғаныңа рахмет! Бейсенбі – нұрыңды төккеніңе рахмет! Жұма – қасиетті күніңе рахмет! Сенбі – көңілді күн болғаныңа рахмет! Жексенбі – демалыс бергеніңе рахмет! |
Оқулық, дәптерлер.
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
|
Кеменің суреті |
||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін Тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
|
Міндеттерді оқып үйренуде суреттер көрсету, әңгімелесу арқылы бірін –бірі қолдап жұмыс істеуін қадағалаймын. Тапсырмалар беріп отырамын. |
Басбармақ арқылы бағалаймын |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
шағым қалдыра аласыз















