|
Сабақ тақырыбы: |
Апта күндері Ай |
Мектеп: Т. Бокин |
|||
|
Күні : 22. 01. 2018 |
|
Мұғалімнің есімі: Самбетова АС |
|||
|
СЫНЫП: 1-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқу мақсаты: |
1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат /уақытты бағдарлайды: минут, сағат, күн, апта, ай |
||||
|
|
|||||
|
Ойлау деңгейлері: Білу. Түсіну. Қолдану |
уақыттың өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта, ай) ажырата алады. циферблат бойынша уақытты анықтайды, қолданады |
||||
|
Тірек сөздер |
апта; дүйсенбі; сейсенбі;сәрсенбі;бейсенбі;жұма;сенбі;жексенбі |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Аптада неше күн бар екенін, олардың қалай аталатынын және ретін меңгереді |
||||
|
АКТ қолдану |
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану-көңіл-күй, жақсылықпен жаным дос; жаратылыстану- денені тік ұстау; |
||||
|
Алдыңғы оқыту |
Уақытты анықтау |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақта жоспарланған іс- әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 5мин Сабақтың ортасы мин Сергіту сәті Сабақтың соңы |
Психологиялық ахуал (минут қол шапалақтау) «Миға шабуыл» әдісі — уақытты не үшін өлшейміз? — Уақытты қандай құралдардың көмегімен өлшеуге болады? Олар неден тұрады? — Сендер қалай ойлайсыңдар, сағатсыз уақытты анықтауға бола ма? Қалай? — Бүгін аптаның қай күні? Бүгінгі сабақта нені біліп кетуің қажет? Сабақтың мақсаты: Аптада неше күн бар екенін, олардың қалай аталатынын және ретін білетін боласың Түсіндіру. 1 жылда 12 ай бар Әр айдағы күн саны әртүрлі болады (Т) Тексерейік: « Апта » Жексенбіден кейін қай күн келеді?” Оқулықпен жұмыс. «Отбасылық демалыс» Жауабы: 14 күн Ойлан. Жауабы: жексенбі үш күн өтті (Ж) «Сен білесің бе?» Өзіндік жұмыс. (Ж) ҚБ Дәптермен жұмыс Мозаика құрастыр Кері байланыс — бір аптада неше күн бар? — Сендер аптаның қай күнінде сабаққа келесің дер? — Сейсенбі аптаның нешінші күні? — Дүйсенбіден кейін қай күн келеді? — Сендер қалай ойлайсыңдар, қандай іс-әрекеттердің ұзақтығын тәулікпен емес, аптамен өлшеуге болады? Неге? Оқушылар сабақ соңында:апта 7 тәуліктен тұратын уақыт аралығы екенін түсінеді;апта күндерінің ретін біледі. |
Сағат макеті
бір аптаға арналған сабақ кестесі;
Парақшалар
Оқулық
Дәптер
|
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу қсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Апта күндері .Ай
Апта күндері .Ай
|
Сабақ тақырыбы: |
Апта күндері Ай |
Мектеп: Т. Бокин |
|||
|
Күні : 22. 01. 2018 |
|
Мұғалімнің есімі: Самбетова АС |
|||
|
СЫНЫП: 1-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқу мақсаты: |
1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат /уақытты бағдарлайды: минут, сағат, күн, апта, ай |
||||
|
|
|||||
|
Ойлау деңгейлері: Білу. Түсіну. Қолдану |
уақыттың өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта, ай) ажырата алады. циферблат бойынша уақытты анықтайды, қолданады |
||||
|
Тірек сөздер |
апта; дүйсенбі; сейсенбі;сәрсенбі;бейсенбі;жұма;сенбі;жексенбі |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Аптада неше күн бар екенін, олардың қалай аталатынын және ретін меңгереді |
||||
|
АКТ қолдану |
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану-көңіл-күй, жақсылықпен жаным дос; жаратылыстану- денені тік ұстау; |
||||
|
Алдыңғы оқыту |
Уақытты анықтау |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақта жоспарланған іс- әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 5мин Сабақтың ортасы мин Сергіту сәті Сабақтың соңы |
Психологиялық ахуал (минут қол шапалақтау) «Миға шабуыл» әдісі — уақытты не үшін өлшейміз? — Уақытты қандай құралдардың көмегімен өлшеуге болады? Олар неден тұрады? — Сендер қалай ойлайсыңдар, сағатсыз уақытты анықтауға бола ма? Қалай? — Бүгін аптаның қай күні? Бүгінгі сабақта нені біліп кетуің қажет? Сабақтың мақсаты: Аптада неше күн бар екенін, олардың қалай аталатынын және ретін білетін боласың Түсіндіру. 1 жылда 12 ай бар Әр айдағы күн саны әртүрлі болады (Т) Тексерейік: « Апта » Жексенбіден кейін қай күн келеді?” Оқулықпен жұмыс. «Отбасылық демалыс» Жауабы: 14 күн Ойлан. Жауабы: жексенбі үш күн өтті (Ж) «Сен білесің бе?» Өзіндік жұмыс. (Ж) ҚБ Дәптермен жұмыс Мозаика құрастыр Кері байланыс — бір аптада неше күн бар? — Сендер аптаның қай күнінде сабаққа келесің дер? — Сейсенбі аптаның нешінші күні? — Дүйсенбіден кейін қай күн келеді? — Сендер қалай ойлайсыңдар, қандай іс-әрекеттердің ұзақтығын тәулікпен емес, аптамен өлшеуге болады? Неге? Оқушылар сабақ соңында:апта 7 тәуліктен тұратын уақыт аралығы екенін түсінеді;апта күндерінің ретін біледі. |
Сағат макеті
бір аптаға арналған сабақ кестесі;
Парақшалар
Оқулық
Дәптер
|
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу қсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз













