Білім саласы: Таным, шығармашылық, қатынас.
Бөлімдері: Тіл дамыту,сурет, аспаздық .
Қолданылатын орталықтар: Көркем әдебиет орталығы, өнер орталығы, аспаздық орталығы.
Апта тақырыбы:Ойыншықтар.
Іс – әрекет тақырыбы: Ұлттық ойыншықтар.
Тіл дамыту оқу іс – әрекетінің мақсаты: Қазақтың ұлтты бұйымдарын балаларға таныстыру арқылы тілдерін дамытып, сөздік қорын байыту. Дидактикалық ойындар арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.Балаларға өз ойын нақты жеткізе білуге үйрету.Қазақ халқынын ұлттық бүйымдарын қастерлеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: Кеспе қағаздар, бесік, домбыра,асық , «Жайлауда» сурет т.б.
|
Іс-әрекет барысы |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қызықтыру |
Таңғы жиын: Біз қазақтың баласы, Сәлем сөздің анасы. Балабақбақша төрінде, Сайрандайды баласы. Балалар қарандаршы бізге қандай қонақтар келді. Есік жақтан қожанасыр келеді. Қолында дорбасы және екі қуыршағы бар. Қожанасыр: Балалар мына екі қуыршақ ұрысып қалыпты Айгүл мен Айнұр. Сыйқыршы атаға барып сұрадым осы қуыршақтарды қалай достастырамын деп . Сыйқыршы ата былай деді: «Қарлығаш» тобынын балаларына барсан екі қуыршақты достастырады.Осы екі қуыршақты достастыру үшін. Менің қоржынымдағы тапсырмаларды орындандар. Тәрбиеші: Ал балалар онда көмектесек көмектесейік.Бүгінгі сабақта үш орталықта жұмыс жасаймыз. Көркем әдебиет орталығында , аспаздық орталығында және өнер орталығында жұмыс жасаймыз. Карточканы алып үшке бөлінеміз |
Қайталап іс-әрекетпен қайталау |
|
Ұйымдастырылған ізденушілік Қорыту |
Тіл дамыту орталығы. -Көркем әдебиет орталығына қош келдіндер ! -Ал, балалар екі қуыршақты достастыру үшін білімізді ортаға салайық. 1-тапсырма. -Балалар 1-тапсырмада жұмбақ тұр екен. Қазір мен жасырамын сендер ойланып шешуін табындар. 1-жұмбақ Иесі анық-сәби, Әрі төсек, әрі үй Бесік не үшін бізге қажет? Бесікке кім жатады? Бесік неден жасалған? Дұрыс айтасындар бұрын ата-баларымыз балдарына ойыншық ретінде ағаштан ойып жасап берген. Тыйым сөз Бос бесікті тербетуге болады. 2-жұмбақ Кіруге адам батбайды, Затынды аман сақтайды. Сандық неге ұқсайды? Сандық неден жасалған? Сандықа нелер салған? 3-жұмбақ Тиіп кетсе жырлаған, Даусы көпке ұнаған. Домбыра неден жасалған? Онымен не істейді? Домбыра неден жасалған? 4-жұмбақ Шік түсті, бүк түсті, Алшы тұрды, тәйке тұрды, Шеше алады ал кім бұны? -Ал балалар асық малдын жілігінен алынады. Онымен ойнайды. -Қалай ойлайсындар біз сендермен бірінші тапсырманы дұрыс орындадық па? Сендер әрбір-тапсырманы орындаған сайын Айнұр мен Айгүл сәл жақындап келеді. Онда 2-тапсырмаға көшейік. -Балалар екінші тапсырмамыз біздің жұмбағымыздын шешуінен шықан сөздерге байланысты яғни ұлттық бұйымға байланысты мақал-мәтелдер жаттаймыз. Мақал-мәтел. Ел іші алтын бесік. Әр баладан жеке-жеке сұрау. -ал балалар біз мақал-мәтелді жатап алдықпа? Онда екінші тапсырманыда орындадық . Енді үшінші тапсырмаға көшейік. 3-тапсырмамыз балалар сендерге ұнайды деп ойлаймын. Өйткені біз ойын ойнаймыз. Ойынымыздың аты« Қайсысы артық?» -Балалар қазір мен сендерге суреттер бинеленген кеспе қағаздар берем.Сендер сол суретті мұқият қарап шығып суретте қандай зат арттық екенің айтасындар. Бұлар неге артық? Дұрыс айтасындар . ендеше біз 3-тапсырманыда орындадық . Балалар бәріміз мұқият тақтаға қарайықшы. 4-тапсырма суретпен жұмыс жасаймыз. Суреттін аты ( Жайлауда) Балалар мына суретте не көріп тұрсындар. Қыздар не ойнап жатыр? Ұлдар не ойнап жатыр? Олар немен ойнап жатыр?
қалыпты |
(Бесік) Саби, бөпе жатқызу үшін. Бесік ағаштан жасалған Жеке-жеке қайталату (Сандық) Үйге ұқсайды. Сандық ағаштан жасалған Мата, киімдер (Домбыра) Ән айту үшін Күй тарту үшін керек Ол музыкалық аспап Домбыра ағаштан жасалған (Асық) Қайталау, жаттау Ұлттық киімге жаттпайды. Ұлттық тамғамға жатпайды. Ұлттық аспаптарға жатпайды Ұлттық ыдыс-аяққа жатпайды. Бесік тербетіп отыр Асық ойнап жатыр Домбыра тартып ойнап, билеп жатыр. |
|
Жұмақ шештік. Бесік, сандық неге жатады? Домбыра неге жатады? Есімізге түсірейікші қандай мақал- мәтел жатадық . Кімге сабақ ұнады күнді аламыз. Кімге қиын, жауап беруге қиналса бұлтты аламыз. Сергіту сәт: «Арқан тарту» «Оқтау тарту» |
Бұйымға, Ұлттық ойыншықтарға |
|
|
Қорыту |
-Көркем әдебиет орталығында қандай тапсырмаларды орындадық. -Оларды қандай мақсата орындадық. -Біз кімдерге көмектестік Аспаздық орталығында не жасадындар. Өнер орталығында не жасадындар. |
Жұмбақ шештік Айгул мен Айнурды достастыру үшін Бауырсақ пісірдік Асықты жабыстырдық |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Апта тақырыбы:Ойыншықтар. Іс – әрекет тақырыбы: Ұлттық ойыншықтар
Апта тақырыбы:Ойыншықтар. Іс – әрекет тақырыбы: Ұлттық ойыншықтар
Білім саласы: Таным, шығармашылық, қатынас.
Бөлімдері: Тіл дамыту,сурет, аспаздық .
Қолданылатын орталықтар: Көркем әдебиет орталығы, өнер орталығы, аспаздық орталығы.
Апта тақырыбы:Ойыншықтар.
Іс – әрекет тақырыбы: Ұлттық ойыншықтар.
Тіл дамыту оқу іс – әрекетінің мақсаты: Қазақтың ұлтты бұйымдарын балаларға таныстыру арқылы тілдерін дамытып, сөздік қорын байыту. Дидактикалық ойындар арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.Балаларға өз ойын нақты жеткізе білуге үйрету.Қазақ халқынын ұлттық бүйымдарын қастерлеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: Кеспе қағаздар, бесік, домбыра,асық , «Жайлауда» сурет т.б.
|
Іс-әрекет барысы |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қызықтыру |
Таңғы жиын: Біз қазақтың баласы, Сәлем сөздің анасы. Балабақбақша төрінде, Сайрандайды баласы. Балалар қарандаршы бізге қандай қонақтар келді. Есік жақтан қожанасыр келеді. Қолында дорбасы және екі қуыршағы бар. Қожанасыр: Балалар мына екі қуыршақ ұрысып қалыпты Айгүл мен Айнұр. Сыйқыршы атаға барып сұрадым осы қуыршақтарды қалай достастырамын деп . Сыйқыршы ата былай деді: «Қарлығаш» тобынын балаларына барсан екі қуыршақты достастырады.Осы екі қуыршақты достастыру үшін. Менің қоржынымдағы тапсырмаларды орындандар. Тәрбиеші: Ал балалар онда көмектесек көмектесейік.Бүгінгі сабақта үш орталықта жұмыс жасаймыз. Көркем әдебиет орталығында , аспаздық орталығында және өнер орталығында жұмыс жасаймыз. Карточканы алып үшке бөлінеміз |
Қайталап іс-әрекетпен қайталау |
|
Ұйымдастырылған ізденушілік Қорыту |
Тіл дамыту орталығы. -Көркем әдебиет орталығына қош келдіндер ! -Ал, балалар екі қуыршақты достастыру үшін білімізді ортаға салайық. 1-тапсырма. -Балалар 1-тапсырмада жұмбақ тұр екен. Қазір мен жасырамын сендер ойланып шешуін табындар. 1-жұмбақ Иесі анық-сәби, Әрі төсек, әрі үй Бесік не үшін бізге қажет? Бесікке кім жатады? Бесік неден жасалған? Дұрыс айтасындар бұрын ата-баларымыз балдарына ойыншық ретінде ағаштан ойып жасап берген. Тыйым сөз Бос бесікті тербетуге болады. 2-жұмбақ Кіруге адам батбайды, Затынды аман сақтайды. Сандық неге ұқсайды? Сандық неден жасалған? Сандықа нелер салған? 3-жұмбақ Тиіп кетсе жырлаған, Даусы көпке ұнаған. Домбыра неден жасалған? Онымен не істейді? Домбыра неден жасалған? 4-жұмбақ Шік түсті, бүк түсті, Алшы тұрды, тәйке тұрды, Шеше алады ал кім бұны? -Ал балалар асық малдын жілігінен алынады. Онымен ойнайды. -Қалай ойлайсындар біз сендермен бірінші тапсырманы дұрыс орындадық па? Сендер әрбір-тапсырманы орындаған сайын Айнұр мен Айгүл сәл жақындап келеді. Онда 2-тапсырмаға көшейік. -Балалар екінші тапсырмамыз біздің жұмбағымыздын шешуінен шықан сөздерге байланысты яғни ұлттық бұйымға байланысты мақал-мәтелдер жаттаймыз. Мақал-мәтел. Ел іші алтын бесік. Әр баладан жеке-жеке сұрау. -ал балалар біз мақал-мәтелді жатап алдықпа? Онда екінші тапсырманыда орындадық . Енді үшінші тапсырмаға көшейік. 3-тапсырмамыз балалар сендерге ұнайды деп ойлаймын. Өйткені біз ойын ойнаймыз. Ойынымыздың аты« Қайсысы артық?» -Балалар қазір мен сендерге суреттер бинеленген кеспе қағаздар берем.Сендер сол суретті мұқият қарап шығып суретте қандай зат арттық екенің айтасындар. Бұлар неге артық? Дұрыс айтасындар . ендеше біз 3-тапсырманыда орындадық . Балалар бәріміз мұқият тақтаға қарайықшы. 4-тапсырма суретпен жұмыс жасаймыз. Суреттін аты ( Жайлауда) Балалар мына суретте не көріп тұрсындар. Қыздар не ойнап жатыр? Ұлдар не ойнап жатыр? Олар немен ойнап жатыр?
қалыпты |
(Бесік) Саби, бөпе жатқызу үшін. Бесік ағаштан жасалған Жеке-жеке қайталату (Сандық) Үйге ұқсайды. Сандық ағаштан жасалған Мата, киімдер (Домбыра) Ән айту үшін Күй тарту үшін керек Ол музыкалық аспап Домбыра ағаштан жасалған (Асық) Қайталау, жаттау Ұлттық киімге жаттпайды. Ұлттық тамғамға жатпайды. Ұлттық аспаптарға жатпайды Ұлттық ыдыс-аяққа жатпайды. Бесік тербетіп отыр Асық ойнап жатыр Домбыра тартып ойнап, билеп жатыр. |
|
Жұмақ шештік. Бесік, сандық неге жатады? Домбыра неге жатады? Есімізге түсірейікші қандай мақал- мәтел жатадық . Кімге сабақ ұнады күнді аламыз. Кімге қиын, жауап беруге қиналса бұлтты аламыз. Сергіту сәт: «Арқан тарту» «Оқтау тарту» |
Бұйымға, Ұлттық ойыншықтарға |
|
|
Қорыту |
-Көркем әдебиет орталығында қандай тапсырмаларды орындадық. -Оларды қандай мақсата орындадық. -Біз кімдерге көмектестік Аспаздық орталығында не жасадындар. Өнер орталығында не жасадындар. |
Жұмбақ шештік Айгул мен Айнурды достастыру үшін Бауырсақ пісірдік Асықты жабыстырдық |
шағым қалдыра аласыз













